Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

A grales w Forze na innym koncie ? Masz pod sejwem napisane nazwe swojego konta ?

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Gralem, nie wim czy jest sejw z moim kontem, wiem ze ejst folder duchy, potem sprawdze. Ale tam bylo maks z 7 h gry, wiec mala strata i nie ma problemu grac od nowa, do tego gra jest swietna.

Opublikowano

Masz jaja ze stali, że sobie sam profil wykasowałeś (nawet z myślą, że go odzyskasz z XBL) - szackunek :thumbsup:

 

Ale jak save'y sobie pokasowałeś to nie wiem :P

Opublikowano

Chodzi mi tylko o to, ze te sejwy z duchami moga po prostu nie byc przypisane do twojego glownego konta i dlatego nie zostaly usuniete gdy wybrales opcje kasowania ze wszystkimi elementami.

Opublikowano

Sa przupisane, uzywam jednego konta. Musialem sprobowac je odzyskac, bo nie moglem sie na nie zalogowac, tzn moglem ale nie laczylo mnie z lajwem. Jest tam obecnie tylko jeden sejw, gs mnie wali, ale jak co to niech mi chociaz strate zrekompensuja 12 miesiecznym goldem i bede kontent ;]

Opublikowano

Dobija mnie PSN - sciagam God of War Collection (18GB) i predkosc nie chce isc szybciej niz 1Mb/s - lacze pozwala na 3 razy wiecej ale nie, PSN nie moze :angry:

 

A jak sprawdzić z jaką prędkością "coś" ściąga się z psn? Bo nie mam pojęcia ;p a z chęcią bym sprawdzał.

Opublikowano

Pewnie obliczył to na baardzo prostej zasadzie. Jak ma łącze powiedzmy 25Mb/s to powinno mu ściągać z prędkością około 3 MB na sekundę, co wiadomo można gołym okiem zauwazyć przy ściąganiu. Widocznie leciało wolniej i odniósł się do tego. Z tym, że jeśli napisał 1Mb/s to trochę mało, bo przed chwilą ściągałem coś z PSN i szło pełnym 1MB/s

Opublikowano

albo po prostu zobaczyl "w routerze" jaki ma bandwidth :E

Opublikowano

Pewnie obliczył to na baardzo prostej zasadzie. Jak ma łącze powiedzmy 25Mb/s to powinno mu ściągać z prędkością około 3 MB na sekundę, co wiadomo można gołym okiem zauwazyć przy ściąganiu. Widocznie leciało wolniej i odniósł się do tego. Z tym, że jeśli napisał 1Mb/s to trochę mało, bo przed chwilą ściągałem coś z PSN i szło pełnym 1MB/s

 

Jest dokladnie tak jak piszesz. Mam lacze 25Mb/s i powinno leciec 3MB/s, niestety leci 1MB/s (w porywach 1,5MB/s).

 

PS. Jak ktos wie gdzie jest jakis "monitoring" w Linksysie WRT54G2 to niech da znac ;P

Opublikowano

Tu jest ruch wiec poprosze e-kolegow. Ma ktos jakas zdrapke 48h na Live, zebym sobie na drugim koncie popykal po sieci w Reach przez weekend? ;p

Opublikowano

Mam tylko gotowke, nic na koncie.

Opublikowano

Skasować

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Jak tam dotychczasowa sprzedaż Move'a na świecie? (nie chce mi się w necie szukać) Kinect wypada lepiej pod tym względem?

Opublikowano

10 mln Kinectów poszło do sklepów.

 

8 mln "Move controllers" poszło do sklepów.

 

Inne dane:

 

W USA 2/3 sprzedawanych konsol X360 to bundle packi z Kinect (353 tys. w bundlach w lutym).

 

W USA 1/5 sprzedawanych konsol PS3 to bundle packi z Move (80 tys. w bundlach w lutym). <----- nie jestem pewien czy to przypadkiem nie jest Kinect/Move 5:1, ale chyba jest tak jak napisałem.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Thx, Don, +1 dla Ciebie.

 

Jakby nie patrzeć Sony wiele nie brakuje ale te liczby tylko pokazują jak bardzo dochodowy może być casualowy rynek. Zarobił na tym na pewno więcej M$, bo nie wiadomo ile osób zakupiło same starter packi z Move'em, a cały zestaw kosztuje trochę więcej.

 

Nintendo wydając Wii (nie czepiam się samej konsoli bo gry też ma niektóre świetne) otworzyło swoistą puszkę pandory, bo teraz nawet takie koncerny jak Sony czy Microsoft sięgają po takie tanie zżynki, żeby dobrać się do tego tortu. Co za czasy.

Edytowane przez NEMESIS US

Opublikowano

Niewiele brakuje do czego ? 10 mln Kinectów to 10 mln "user base", a 8 mln Move to ... ? No właśnie. Z 3 mln "user base".

 

PS. Nie musisz pisać, że dałeś mi plusa - sprawdzę w profilu ;)

 

PS2. Kinecty i Move sobie, a życie gracza sobie. Mnie tam nie przeszkadzają.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Thx, Don, +1 dla Ciebie.

 

Jakby nie patrzeć Sony wiele nie brakuje ale te liczby tylko pokazują jak bardzo dochodowy może być casualowy rynek. Zarobił na tym na pewno więcej M$, bo nie wiadomo ile osób zakupiło same starter packi z Move'em, a cały zestaw kosztuje trochę więcej.

 

Nintendo wydając Wii (nie czepiam się samej konsoli bo gry też ma niektóre świetne) otworzyło swoistą puszkę pandory, bo teraz nawet takie koncerny jak Sony czy Microsoft sięgają po takie tanie zżynki, żeby dobrać się do tego tortu. Co za czasy.

 

Ale normalnych gier nadal na to nie ma.

Opublikowano

Dla mnie Sony zbyt szybko podjęło decyzję o wypuszczeniu takiej zabawki na rynek. Move nie okazał się chyba takim wielkim sukcesem. To tak naprawdę stawia graczy z ograniczoną zasobnością portfela w świetle wyboru: czy kupić grę na PS3, czy dedykowaną Move? Nie ukrywajmy, gry które otrzymały patch do obsługi PS Move nie wykorzystują go w jakiś wykwintny sposób (Heavy Rain, RE5, Killzone 3 choć miał obsługę włączoną od razu). Produkcje dedykowane też nie są jakimiś hitami (jedynie dobre Fight i Sports Champions). Wysoka sprzedaż PS Move Heroes bierze się chyba tylko z tego, że osoby które ograły już najlepsze gry na Move'a sięgnęły po to, bo nie ma póki co na rynku niczego lepszego {swoją drogą Herosi PS Move dostali w PlayBox 7.5/10).

 

Według mnie Sony mogło to sobie jeszcze darować. A co z wykorzystaniem sensorów ruchu w SA i DS3? Skoro najlepiej wykorzystało je chyba tylko Heavenly Sword no i może Killzone 2 i 3. M$ wypuścił chyba bardziej zaawansowany produkt choć też nie wnosi on niczego nowego.

Opublikowano

NEMESIS US: Przecież Heroes on the Move sprzedało się tragicznie :rolleyes: Sprzedało się chyba najgorzej ze wszystkich gier na Move i Kinect :P

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

NEMESIS US: Przecież Heroes on the Move sprzedało się tragicznie :rolleyes: Sprzedało się chyba najgorzej ze wszystkich gier na Move i Kinect :P

 

A mi się zdawało jak pisaliście w tym temacie o wysokiej sprzedaży... Musiało mi się pomylić, sorry. A to nawet dziwne, bo ta raczej casualowa gra z wizerunkami prawie większości topowych maskotek marki PS. Mogliby wreszcie porządnie zresetować Crash'a, bo tylko on mógł swojego czasu godnie konkurować z Marianem. Piękne czasy PSX'a...

Edytowane przez NEMESIS US

Opublikowano

Na Move/Kinect sprzedało się bardzo dobrze: Sports Champions, Kinect Sports, Dance Central, Kinectimals.

 

Na listach sprzedaży jeszcze gdzieniegdzie zawitały Joyride, Fight The Lights Out.

 

NEMESIS US: Przecież Heroes on the Move sprzedało się tragicznie :rolleyes: Sprzedało się chyba najgorzej ze wszystkich gier na Move i Kinect :P

 

A mi się zdawało jak pisaliście w tym temacie o wysokiej sprzedaży... Musiało mi się pomylić, sorry.

 

Nie, Daddy (be goood ;) ) śmiał się, HotM weszło w USA do jakiejś tam serii greatest hits już miesiąc od premiery nie spełniając żadnych warunków. Gdyby spełniało (tak szybko) to by się okazało, że to najlepiej sprzedająca się gra na PS3 w historii :P

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

 

 

A mi się zdawało jak pisaliście w tym temacie o wysokiej sprzedaży... Musiało mi się pomylić, sorry. A to nawet dziwne, bo ta raczej casualowa gra z wizerunkami prawie większości topowych maskotek marki PS. Mogliby wreszcie porządnie zresetować Crash'a, bo tylko on mógł swojego czasu godnie konkurować z Marianem. Piękne czasy PSX'a...

 

Crash już dawno należy do jakiegoś przeciętnego wydawcy, chyba tego od COD'a. Ta seria była dobra tylko w rękach Naughty Dog.

Opublikowano

I nikt się do tego nie doyebał? Nie jest na PS czasem tak, żeby aby dany tytuł mógł wejść do np. platynowej kolekcji musi sprzedać się w ilości powyżej miliona egzemplarzy? Zależy to chyba również od woli developer'a, tak? Nie licze ex'ów od Sony bo to ten sam wydawca.

 

Pierwsze przejęło Crash'a Travellers Tales, dalej to już nie wiem. Acti ma chyba licencję na Spyro, ale rudego nie wiem kto teraz ma w posiadaniu.

Edytowane przez NEMESIS US

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.