Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

"Dołączona grafika", Daddy wrzuć jeszcze raz ten obrazek. No chyba, że to tylko mój firefox nie otwiera tego.

Opublikowano

Chrome rowniez pokazuje brak obrazka.

Opublikowano

bigdaddy, inkonki z obrazków nie przeciągasz z pulpitu do wiadomości, tak to nie działa wbijasz np. imageshack i dalej nie chce mi sie tlumaczyc :teehee:

Edytowane przez mersi

Opublikowano

W Netii mają teraz promo : do pakietu net+telefon (24 miesiące) dają x-a arcade za 1zł. (pipi)a, nie mogli dać tego wcześniej, ciorał bym se teraz Halo i inne Girsy :confused: . I tak jestem skazany na tych ździerców, bo UPC ani Vectra nie dociera :(

Opublikowano

Oj tam, oj tam. Przynajmniej masz zmienne IP, co pozwala zaoszczędzić przy kontach premium. :teehee:

Opublikowano

I łatwiej zakładać alterkonta :teehee:

 

Nie jest wymagane, sprawdzone info. :ninja:

Opublikowano

"Dołączona grafika", Daddy wrzuć jeszcze raz ten obrazek. No chyba, że to tylko mój firefox nie otwiera tego.

 

u mnie jest ok na FF i Chrome, widocznie coś jest z PE, tak czasami mam np: w temacie ,,tablica korkowa'' zamaist niektórych obrazków/gifów jest ,,dodaj obrazek''

Opublikowano

To teraz cos o zabezpieczeniach antypirackich MS.

Powiedzcie mi, jakim cudem moj znajomy, na przerobce z przed 2 lat, chyba LT 1,4 odpala kazda gre nadal od Crysisa po Mortala. wystarcza mu wciaz ta sama plyta startowa! Ms tez widze ostro walczy z piractwem... :thumbsup:

Opublikowano

Odnośnie Valve na E3: http://www.gamerevolution.com/manifesto/valve-details-e3-plans-answers-burning-questions-5763

 

Rozwalił mnie obrazek pod tekstem :P

 

Nie mam słów by opisać jak te pedały z Valve mnie wkurwiają.

 

Czy kiedykolwiek ujrzę na oczy Half-life 3 który będzie tak puści branżę do przodu jak poprzednie dwie części i którego soundtrack będzie mnie zachwycał 7 lat od premiery?

 

http://www.youtube.com/watch?v=u89vzXVu7lE

 

Jakby ktoś mi powiedział w 2007, że przez kolejne 4 lata nie zobaczę nowego HL to bym go wyśmiał. A tak to nie wiem czy w 2012 wyjdzie coś z lambdą w tytule.

 

Jebane Valve, Gabe i ten cały zasrany Steam.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-in-theory-the-next-gen-xbox

 

Ciekawy artykul o tym jak moze wygladac sprzetowo Nextbox.

 

Moim zdaniem tak jak w X360 postawią na mocne GPU, ale trochę kosztem CPU pójdą w kierunku dużej i szybkiej pamięci RAM.

 

Stawiam, że zarówno CPU jak i GPU będą pochodzić od AMD (tu mogą być kluczowe oszczędności) i od początku będą miały zunifikowaną strukturę i 28 nm.

 

Jedno jest pewne - startowe tytuły nie pokażą nawet 50% potencjału nowej maszyny.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Tak jest napisane w artykule GPU od AMD w 27nm prawdopodobnie, nie wiadomo do konca co z CPU, mozliwe ze IBM G7, ale nie w tej bydlackiej standardowej wersji. 4 GB ramu to pewniak, nie wiadomo jakiego, no i mozliwe ze zwieksza pamiec do AA, albo ja wywala, po tym jak zabawil sie nia tylko Alan Wake. Jezeli zwieksza, to spokojnie wywala zabki z obrazu FHD, bez obciazania komponentow pozostalych.

Opublikowano

Dużo zależy też od tego w jaki standard będą celowali devi - czy natywne 1080p faktycznie będzie zauważalne, czy może lepiej trzymać się 720p ale we wszystkich grach bez wyjątku. W przypadku drugiego scenariusza widzę pozostawienie EDRAM w ilości niezbędnej by pełna ramka 720p miała 4x AA. Moim zdaniem to będzie najlepszy kompromis między jakością a kosztami produkcji sprzętu, a wszystkie gry byłyby gładkie jak pupa niemowlaka.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Bedzie 1080p, 720p to za malo, chyba ze zalozymy ze wiekszosc graczy ma max 32 cale. Artykul podaje mozliwosc 1080p i 2xAA w ramce 1080p i to chcialbym zobaczyc.

Opublikowano

Zależy od efektu. Alan Wake ma 480p, ale dzięki pełnemu 4x AA wygląda lepiej niż lwia część gier z natywnym 720p. Teraz mogę sobie tylko wyobrazić skok na 720p z darmowym 4x AA w każdej grze. Może być jeszcze tak, że konfig na 720p i 4x AA będzie wystarczający na 1080p i 2x AA, wtedy jest pełny winning :)

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

To za malo Don, skok musi byc widoczny i to mocno, jezeli juz to 4xAA i 720p to bedzie dla sanboxow minimum. Nie zapominaj ze te sprzety przez kilka lat maja zmagac sie z PC-tami, ktore targaja wszystko w FHD.

Opublikowano

Po starcie nowej generacji rynek PC'towy będzie już tylko coraz większe baty dostawał. Trzeba pamiętać, że od obecnej generacji zaczął się mocny trend odwracania się developerów plecami do PC. Nowa generacja konsol tylko ten trend pogłębi, brakuje już tylko Blizzarda ze swoim Diablo III na konsolach :D

 

A co do konsol to jak M$ i Sony nie wprowadzą zasady, że wszystkie gry muszą być w 1080p to i tak większość będzie hulać w 720p + dodatkowe fajerwerki graficzne. Tak samo jak nowa generacja nie oznacza 60 FPS we wszystkich grach, bo stałe 30 FPS daje radę, a zasoby zawsze można wrzucić w efekty, które bardziej rzucają się w oczy.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

W 2005 roku MS postawil warunki dla devow, swoiste quality check - 720p i 2xAA, ktore jednak nie stalo sie wyznacznikiem, bo juz premierowe tytuly jak PDZ byly sub HD. Wszystko tak na prawde zalezy od developera.

Opublikowano

Było trochę inaczej - M$ postawił warunki, których nie mógł złamać żaden dev: chodziło o to, że żadna gra nie mogła chodzić w rozdziałce mniejszej niż 620p - zrezygnowali po prostu z 720p i 2xAA <--- z tego ostatniego wycofali się z uwagi na zbyt małą pamięć eDRAM. A warunek 620p M$ zniósł jakieś półtorej roku temu jeszcze przed premierami Alan Wake i Conviction, do tego momentu gry nie mogły mieć mniejszej rozdziałki niż ta ustalona przez M$.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Ciekawe jaki napęd będzie, bo ciągnięcie DVD w następnej generacji to porażka. Producenci też na pewno nie są zbyt zadowoleni, gdy muszą grę wypuszczać na kilku płytach, a za każą kopię ponoszą dodatkowe koszty.

 

Gry muszą śmigać w 60-fpsach i rozdzielczości 1080 co już obiecano w przypadku PS3, a wiadomo jak to się skończyło, pomijając wyjątki pokroju Wipeouta HD, a i to nie obeszło się bez sztuczek.

Opublikowano

Na bank beda niebieskie krazki, tyle ze odczytywane z wieksza predkoscia niz obecnie na PS3.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.