Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

Zakład był taki, czy Modern Warfare 3 przebije Black Opsa w dniu premiery, a już w pre-orderach go wyprzedza.

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano
  • Autor

Zaje.biście. Ogólnie to mało mnie kręci sprzedaż BF3, ale nie marzyłem nigdy, że sprzeda się na podobnym poziomie co MW3. Nie musi go prześcigać, ale jeżeli będzie blisko, załóżmy milion, półtora różnicy to będzie bajecznie. Wtedy pier.dolone Activision 2 razy sie zastanowi zanim włoży tego kotleta do mikrofalówki następnym razem.

 

Prawda jest taka, że na PC będzie super uber BF, ale jeżeli DICE z EA spier.dolą konsolowy port to za to bekną :)

 

A że to nie są dzieci i gier nie robią od wczoraj, wiedzą jakie platformy rządzą rynkiem, o BF3 na konsolach jestem coraz spokojniejszy, szczególnie po ostatnich doniesieniach z Comic - Con. ;)

Opublikowano

A wiecie co będzie za rok jeżeli BF3 osiągnie sukces i zabierze trochę rynku? Taki sam kotlecik jak CoD. :teehee: A EA będzie cięło w chvja jeszcze bardziej niż Acti z DLC i z tym Battlelogiem. Będzie wojna o każdy grosz od gracza, aż w końcu Respawn i Bungie zrobią swoje FPSy i zacznie się od nowa, tym razem nowymi IP.

Edytowane przez Crying_Wolf

Opublikowano

Fifa też sprzedaje się w niebotycznych ilościach, a jednak z roku na rok się zmienia i staje się coraz lepsza. CoD nie dość że stoi w miejscu, to pod niektórymi względami się cofa.

Opublikowano

Był screen z halo, a teraz pora na filmik z pierwszej misji (pokazane jest również zmienianie grafiki)

 

 

 

To się nazywa remake, naprawde za.(pipi)iście dopalili, a patent z przełączaniem w każdej chwili na starą wersję aby sprawdzić np różnice w grafie (coś ala remake Monkey Island) baaardzo ciekawy.

 

No to M$ w sumie nie wysokim kosztem opchnie kolejne 10 mln.

Opublikowano

Był screen z halo, a teraz pora na filmik z pierwszej misji (pokazane jest również zmienianie grafiki)

 

http://www.youtube.com/watch?v=f1PkUrEggu4&feature=player_embedded

tak się powinno robić remake'i a nie to co robi w większości Capcom czy też Sony.

 

Dobre 1:55, wyjebało go z kapci. :teehee:

 

Ficuś, Capcom do dzisiaj stworzył najlepszy remake, który dodawał trochę nowego poza rewelacyjną oprawą. Wątek Lisy Trevor, nowe lokacje jak cmentarz, nowy typ biegających zombiaków - Crismon Head, bronie defensywne... Najśmieszniejsze jest to, że mieli w planie tak odświeżyć całą serię, ale RE0 i RE1 sprzedały się zbyt słabo, więc reszta to były tylko porty z wyższą rozdzielczością. Dzisiaj fanboje starych części płaczą, że Resident to już nie Resident, a gdzie byli gdy trzeba było kupić tamte gry?

Opublikowano
  • Autor

Halo Anniversary jako remake jest przykładem jak powino się takowe wykonywać. Wygląda świetnie, Classic Mode jest bardzo ciekawy. Rewelacja.

Opublikowano

Ficuś, Capcom do dzisiaj stworzył najlepszy remake, który dodawał trochę nowego poza rewelacyjną oprawą. Wątek Lisy Trevor, nowe lokacje jak cmentarz, nowy typ biegających zombiaków - Crismon Head, bronie defensywne... Najśmieszniejsze jest to, że mieli w planie tak odświeżyć całą serię, ale RE0 i RE1 sprzedały się zbyt słabo, więc reszta to były tylko porty z wyższą rozdzielczością. Dzisiaj fanboje starych części płaczą, że Resident to już nie Resident, a gdzie byli gdy trzeba było kupić tamte gry?

 

Srali (srają) na nintendo a co za tym idzie nie mieli jak kupić/na czym zagrać?

 

Nie dziwota, że RE4 sprzedał się dobrze/bdb (nie wiem w jakiej ilości) skoro wyszedł chyba na wszystko co możliwe do grania. Ponadto w "300 edycjach", jakby RE0 i RE1 wyszły podobnie na wszystko czy chociaż na Ps2 to inaczej sprzedaż by wyglądała.

 

Jak dla mnie w pełni zrozumiała sytuacja.

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

dokładnie RE4 na GC sprzedał się podobnie do RE1 i RE0, czyli ok 1.5mln mimo że przez rok był exem, zaś na ps2 3.4mln więc pisanie gdzie byli fani RE jest głupie, byli na ps2.

 

 

Halo CE bardzo ładnie wygląda, zwłaszcza ta woda.

Opublikowano

Mi się nadal marzy remake RE3 (mam nawet mniej-więcej wizję co do tego, jak miałby wyglądać :P - grafika 3D zamiast prerenderowanego otoczenia, system kamer w stylu DMC1, celowanie częściowo auto aim ale z możłiwościa manualnej zmiany celu i celowania w nogi, głowy, dobijania atakiem fizycznym itp, dorzucone jakieś dodatkowe fragmenty gry... i byłaby gitara :P).

 

Ten remake Halo też wypas. Szkoda, że Sony czy inne firmy, które wypuszczają te swoje "HD Remake'i" nie robią tego w ten sposób.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

A wiecie co będzie za rok jeżeli BF3 osiągnie sukces i zabierze trochę rynku? Taki sam kotlecik jak CoD. :teehee: A EA będzie cięło w chvja jeszcze bardziej niż Acti z DLC i z tym Battlelogiem. Będzie wojna o każdy grosz od gracza, aż w końcu Respawn i Bungie zrobią swoje FPSy i zacznie się od nowa, tym razem nowymi IP.

 

 

Bredzisz waćpan, bredzisz. Zapoznaj się z serią Battlefield i dopiero wtedy zarzucaj takimi sucharami.

Opublikowano

dokładnie RE4 na GC sprzedał się podobnie do RE1 i RE0, czyli ok 1.5mln mimo że przez rok był exem, zaś na ps2 3.4mln więc pisanie gdzie byli fani RE jest głupie, byli na ps2.

 

 

Halo CE bardzo ładnie wygląda, zwłaszcza ta woda.

 

Z RE4 sytuacja była inna, bo już przed premierą na Gamecube'a było wiadomo o wersji na PS2, więc niektórzy woleli czekać na słabszy port. No ale przyznać trzeba, że Capcom już tutaj zostawił sobie furtkę, po wcześniejszych niezbyt dobrych wynikach poprzednich części.

 

Fani może i byli na PS2, ale Capcom przed premierą Gamecube'a zapowiadał, że przerzuca całą serię na tą konsolę. Można się było przygotować na start, a nie ograniczać się do PS2 i liczyć, że może zdarzy się cud. Zresztą ten sam los spotkał MGS-a.

 

BTW może to i lepiej, że Remake nie został skonwertowany na PS2, pewnie znowu na postaciach byłoby mniej polygonów, do tego znacznie słabsze oświetlenie jak to było z RE4. Dzięki temu kostka ma do dzisiaj kilka unikalnych perełek, których nie ma na innych platformach.

Opublikowano

Najlepsze jest to, że dalej nie wiadomo jak będzie ten remake wyglądał pod względem modeli broni itp. W poprzednim porównaniu były modele zbliżone do oryginału, a tu znowu są modele broni z Reach :P Ale raczej będą te pierwsze bo powiedzieli, że to build z E3 i wiele od tego czasu zmienili.

 

Day kuźwa one dla mnie, teraz to już chyba nawet bez względu na cenę :P

 

A co do kosztu takiego remake'u to raczej nie są takie małe, nie wszyscy się orientują, ale prace nad całym produktem są podzielone między 3 studia developerskie, więc nie jest to takie hop siup.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

No na pewno takie koszta są większe, niż wrzucenie tylko wyższej rozdzielczości, jak to ostatnio jest w tych kolekcjach HD. W tym przypadku jedyne ułatwienie jakie mają, to bazowanie na dobrze już znanych miejscówkach i w sumie tyle.

Opublikowano
  • Autor

Apropos remejków. Oglądałem gameplay z kolekcji MGS i prułem ze śmiechu. Jak oni mogą coś takiego wypuszczać? Rozumiem, sentyment do serii, ale teraz przy Halo Anniversary to woła o pomstę do nieba. Tekstury sa rozmyte jak makijaż zapłakanej nastolatki. Tragedia. :teehee:

Opublikowano

Gdzieś nawet czytałem opinię, że w porównaniach specjalnie pogarszają jakość materiałów z PS2 żeby te remastery nie wyglądały tak źle.

 

PS. Czytałem, że w Remake CE starają się tak wiernie odwzorować oryginał by nawet część znanych glitchy z niego przenieść do finalnego produktu :P

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

I to jest dobry przykład rimejku po taniości ;)

Opublikowano

Najlepsze jest to, że dalej nie wiadomo jak będzie ten remake wyglądał pod względem modeli broni itp. W poprzednim porównaniu były modele zbliżone do oryginału, a tu znowu są modele broni z Reach :P Ale raczej będą te pierwsze bo powiedzieli, że to build z E3 i wiele od tego czasu zmienili.

 

Day kuźwa one dla mnie, teraz to już chyba nawet bez względu na cenę :P

 

A co do kosztu takiego remake'u to raczej nie są takie małe, nie wszyscy się orientują, ale prace nad całym produktem są podzielone między 3 studia developerskie, więc nie jest to takie hop siup.

 

 

No na pewno takie koszta są większe, niż wrzucenie tylko wyższej rozdzielczości, jak to ostatnio jest w tych kolekcjach HD. W tym przypadku jedyne ułatwienie jakie mają, to bazowanie na dobrze już znanych miejscówkach i w sumie tyle.

 

 

No okey może nie jest to Sony remastered po kosztach, ale też bez przesady, mają scenariusz, postaci, muzykę, efekty. Sądzę, że koszt będzie znacznie niższy niż Reach, a sprzedaż podobna jak nie lepsza.

Opublikowano

Koszt na pewno niższy niż Reach. A co do sprzedaży to wątpię by do równało Reach czy je przebiło, Reach ma już ok. 8 mln, wydaje mi się, że sprzedaż będzie bardziej zbliżona do ODST czyli finalnie ok. 6 mln, w końcu miliony ludzi już grało w CE i nie każdy z taką chęcią sypnie kasą.

 

PS. Muzykę chyba od nowa nagrywają ;)

 

PS2. Jak wszystkie terminale w remake'u będą tak wy*ebane jak ten to nie mam pytań:

 

http://www.youtube.com/watch?v=lMAzhWmFiRo

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Apropos remejków. Oglądałem gameplay z kolekcji MGS i prułem ze śmiechu. Jak oni mogą coś takiego wypuszczać? Rozumiem, sentyment do serii, ale teraz przy Halo Anniversary to woła o pomstę do nieba. Tekstury sa rozmyte jak makijaż zapłakanej nastolatki. Tragedia. :teehee:

nie skończyłem PW na psp z uwagi na brak drugiego analoga. Przez co ilość kur.w rzucanych przeze mnie podczas grania w ten tytuł sięgała zenitu. Cieszyłem się jak głupi na myśl, że ta część wyjdzie w edycji zremasterowanej na PS3 bo wreszcie będę miał przyjemność skończyć ten kapitalny tytuł. Cieszyłem się, aż to pierwszego trailera...chyba najbardziej żenująca konwersja ever i dalej PW nie będę mieć zaliczonego :(

Opublikowano

dokładnie RE4 na GC sprzedał się podobnie do RE1 i RE0, czyli ok 1.5mln mimo że przez rok był exem, zaś na ps2 3.4mln więc pisanie gdzie byli fani RE jest głupie, byli na ps2.

 

 

Halo CE bardzo ładnie wygląda, zwłaszcza ta woda.

 

Z RE4 sytuacja była inna, bo już przed premierą na Gamecube'a było wiadomo o wersji na PS2, więc niektórzy woleli czekać na słabszy port. No ale przyznać trzeba, że Capcom już tutaj zostawił sobie furtkę, po wcześniejszych niezbyt dobrych wynikach poprzednich części.

 

Fani może i byli na PS2, ale Capcom przed premierą Gamecube'a zapowiadał, że przerzuca całą serię na tą konsolę. Można się było przygotować na start, a nie ograniczać się do PS2 i liczyć, że może zdarzy się cud. Zresztą ten sam los spotkał MGS-a.

 

BTW może to i lepiej, że Remake nie został skonwertowany na PS2, pewnie znowu na postaciach byłoby mniej polygonów, do tego znacznie słabsze oświetlenie jak to było z RE4. Dzięki temu kostka ma do dzisiaj kilka unikalnych perełek, których nie ma na innych platformach.

 

 

może coś tam powiedział ale po premierze GC wiadomo było że nie będzie re1 i re0 na innych konsolach, z re4 nie jestem pewien ale chyba dopiero po pół roku od premiery na GC pojawił się wyciek że będzie na ps2.

Opublikowano

EA znów knuje:/

 

 

zaczyna sie niewinnie, bo jeden z panów od fifko mówi,ze gracze niedługo nie bedą chcieli płacic 60 $ za nową edycję, dlatego dąży bedą do modelu w którym nie bedzie wydawana coroczna edycja a płatne oczywiscie updaty

 

powiecie- no i ok, przecież fifa to tasiemiec itp, ze to dobrze.

 

 

Otóż Fifa bedzie poczatkiem (heh...Origin własnie- ich nowa platforma) , po raz pierwszy ktoś powiedział głośno o rezygnacji z nosników fiz i nowym modelu biznesowym polegającym na płatnych, drobnych , updateach

 

 

 

EA jak dla mnie to najwieksza sprzedajna i pazerna dziffka w branzy, nawet Act im nie dorasta do pięt. Od kogo wyszły online passy?

 

Kto robi nastepny krok?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.