Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

A na łopatki to mnie już całkowicie rozłożył jego zawód "professional line stander" :thumbsup:

 

Nie ma co, w sumie to nie powinno być dla mnie zaskoczeniem skoro już wcześniej czytałem jak w Japonii walczy się z bezrobociem, np. na stacjach benzynowych kto inny nalewa paliwa, kto inny czyści szyby i kto inny opróżnia popielniczki :P

 

PS. http://www.vg247.com/2010/11/23/10-vga-premieres-promised-by-keighley/

 

Może być ciekawie.

Edytowane przez donsterydo

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 239,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Kiedys don wrzucales filmiki ze swietnie zapowiadajacej sie gry, o cudownej stylistyce, w ktorej latalo sie takim jakby spodkiem, calosc designersko kojarzy mi sie z Pataponami. Wyszlo to juz, jak sie nazywa? :)

Opublikowano

Jeszcze nie i nie wiadomo kiedy wyjdzie, a nazywa się: Insanely Twisted Shadow Planet :P

 

PS. Tutaj materiał dla haterów jakie to Halo: Reach jest technicznie upośledzone i w ogóle chujowe.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-halo-reach-tech-analysis-article?page=1

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

haterzy zwykle nie umieją języka angielskiego ponieważ są za młodzi :P , przetłumacz im i wtedy poczytają :)

Opublikowano

Zależy co rozumiesz przez "średnio". Dla mnie średnio to by było 2 mln w tygodniu premiery, a sprzeda się pewnie lepiej.

 

xzdunx: Wystarczy jak się napisze, że Reach to swoisty benchamrk dla wszystkich FPS'ów z nutą sandboxu i nastawionych na duże potyczki.

 

Ciekawe czemu się tak nie rozdmuchuje killerów graficznych/technicznych, które wychodzą na X360. Ciągle tylko Killzone 2, Uncharted 2 i God of War 3 a przecież na PS3 nie ma nic takiego jak Reach czy Alan Wake. Pewnie dzieciakom dużo trudniej docenić kunszt gier które mają z założenia pokazać coś więcej niż śliczny "korytarz".

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Wydaje się, że Sony samo sobie zrobiło źle, w końcu jeszcze niecałe 3 tygodnie temu nawet nie wiedzieliśmy kiedy ta gra w końcu się ukaże!

Opublikowano

Sony robi wszystko, by o premierze nie wiedział nikt, poza ludźmi z for i dziennikarzami, którzy stanowią tylko małą część.

Opublikowano

Texz: Ale to preordery z USA. To tak jakby prognozować sprzedaż całkowitą jakiejś gry z serii Halo po preorderach z Europy.

Opublikowano

Texz: Ale to preordery z USA. To tak jakby prognozować sprzedaż całkowitą jakiejś gry z serii Halo po preorderach z Europy.

 

No pisałem, że pewno EU pociągnie do góry GT5 w sprzedaży, ale mimo wszystko takie uncharted 2 czy gow 3 miały po ok 500 tys preorderów w USA.

Opublikowano

Zobaczymy jak będą pierwsze wyniki z Media Create dla Japonii i GFK dla UK.

 

Sprzedaż się rozciągnie w czasie z uwagi na cyrk z datą premiery.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

miasto w Halo Reach wygląda okrutnie słabo, tak samo wnętrza budynków, w cut scenkach za postaciami ciągnie się dziwaczny blur za to otwarte tereny czy widoki są zaje.biste.

 

uj ze sprzedażą GT, ciekawe jak po 5 latach czekania się przyjmie bo pierwsze opinie trzeźwych posiadaczy GT5 są bardo różne.

 

Na PPE niezła beka news o tym że koszt produkcji kinecta to połowa ceny i oburzenie fanboyów Sony, teraz news że koszt produkcji starter packa ps move to polowa ceny i tłumaczenia soniaków że: marża dla sklepu, transport, promocja itd....padłem :teehee:

Opublikowano

Pewnie będzie jak z grami od Nintendo, na początku też jakoś rewelacyjnie nie startują, a wynik końcowy nieraz bije na ryj COD-y. Chociaż GT nie jest aż tak mocne.

Opublikowano

Nie wiem czy Sony dobrze zrobiło wypuszczając grę zaledwie tydzień po NFS: Hot Pursuit. Może teraz większość graczy woli raczej porcję szybkiego arcade niż kolejne próby oddania najbardziej autentycznego modelu jazdy. Według mnie za długo zwlekali z wydaniem gry. Oby Yamauchi się nie przeliczył. Fani zapewne rzucą się od razu ale co z resztą?

Opublikowano

 

Na PPE niezła beka news o tym że koszt produkcji kinecta to połowa ceny i oburzenie fanboyów Sony, teraz news że koszt produkcji starter packa ps move to polowa ceny i tłumaczenia soniaków że: marża dla sklepu, transport, promocja itd....padłem :teehee:

 

A jak przy okazji newsa o Kinect tłumaczyłem dzieciarni, że koszty to nie tylko produkcja ale też 500 mln $ na marketing + kolejne dziesiątki mln $ (jak nie setki) na zakup Prime Sens to się do mnie przypierdalali jak zwykle o nic, ale gdy taki sam news jest o Move to kopiują to co pisałem o Kinect, heh. O podwójnej moralności fanbojów PS3 pisałem już nie raz nie dwa i pewnie na tym się nie skończy :P

 

 

NEMESIS US: GT5 sprzeda się w milionach nawet jakby za kierownicą w autach siedziały krasnale ogrodowe. Marka robi swoje.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Nie wiem czy Sony dobrze zrobiło wypuszczając grę zaledwie tydzień po NFS: Hot Pursuit. Może teraz większość graczy woli raczej porcję szybkiego arcade niż kolejne próby oddania najbardziej autentycznego modelu jazdy. Według mnie za długo zwlekali z wydaniem gry. Oby Yamauchi się nie przeliczył. Fani zapewne rzucą się od razu ale co z resztą?

Reszta kupi grę w grudniu jako idealny prezent pod choinkę. Bo czy można sobie wyobrazić bardziej oczekiwaną grę do podarowania komuś bliskiemu?

"-Kochanie, patrz co Ci kupiłem.

-Kinectals? Dodatek do The Sims 3?

-Nie, Gran Turismo 5!!!!!"

Opublikowano

I tak nie wierzę, że obejdzie się bez jakichś większych bądź mniejszych zgrzytów w trakcie całej gry. To powstawało trochę za długo jak na grę wyścigową. A obietnicom Yamauchiego ufam tak samo jak Kojimie. Obym się mylił.

Edytowane przez NEMESIS US

Opublikowano

I tak nie wierzę, że obejdzie się bez jakichś większych bądź mniejszych zgrzytów w trakcie całej gry. To powstawało trochę za długo jak na grę wyścigową. A obietnicom Yamauchiego ufam tak samo jak Kojimie. Obym się mylił.

 

Mimo wszystko tutaj będzie więcej grania, a nie oglądanie filmików poprzetykanie sporadycznym graniem. :potter:

Opublikowano

Halo Reach ma brzydkie miasta, to fakt. Brakuje w tych etapach jakiegoś lepszego oświetlenia, Killzone też jest sterylny ale dzięki genialnemu lightingowi wygląda to super.

 

Za to ma najlepsze tekstury jakie widziałem na konsolach. Widać np na broniach numer seryjny albo w jakiej fabryce ona była wyprodukowana. I jeszcze te za(pipi)iste tła

 

mój screen

 

screenshotmag.jpg

 

Zależy co rozumiesz przez "średnio". Dla mnie średnio to by było 2 mln w tygodniu premiery, a sprzeda się pewnie lepiej.

 

A ja myślę, że w pierwszym tygodniu nawet tych dwóch milionów nie dobije.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

No jak później zobaczyłem preordery z Japonii to też zwątpiłem :P

 

Co wnętrz w Reach to trzeba pamiętać, że mapy w Reach to jedne wielkie "bloki". Nie da się zrobić super bogatego w detale wnętrza jak na każdym etapie misji możesz do niego wracać i nie jest ono zamykane jak w korytarzowych FPS'ach - czyli że idziesz, loading, zamykają za tobą drogę i już się nie cofniesz. Na grafę w Reach patrzy się przez pryzmat skali.

 

 

 

 

 

 

SPOILER

 

 

 

 

 

 

Mam jeszcze teorię, że sam etap z miastem został wrzucony jako ostatni. Może go w ogóle nie miało być w grze. Warto przypomnieć, że na pierwszym trailerze pierwsza cut scenka znacznie się różni od tego co jest w grze, z traileru wynikało, że już walczyli z Convenantami a w grze była cisza i nawet nie wiedzieli z czym będą mieć do czynienia.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Szkoda, że nie zastosowano tu jakiegoś zaawansowanego algorytmu, wychodzimy na powierzchnię, mamy przepych i świetne tekstury, wchodzimy do wnętrza - doczytują się pełne detali wnętrza, ale zewnętrzny świat jest obcinany do minimum i nie obciąża niepotrzebnie grafiki. A w Reach to wygląda jak w GTA IV, czy się lata, czy się skacze, efekt jest ten sam. Jeżeli wiecie o co mi chodzi.

Opublikowano

Szkoda, że nie zastosowano tu jakiegoś zaawansowanego algorytmu, wychodzimy na powierzchnię, mamy przepych i świetne tekstury, wchodzimy do wnętrza - doczytują się pełne detali wnętrza, ale zewnętrzny świat jest obcinany do minimum i nie obciąża niepotrzebnie grafiki. A w Reach to wygląda jak w GTA IV, czy się lata, czy się skacze, efekt jest ten sam. Jeżeli wiecie o co mi chodzi.

 

 

Dałoby radę, ale pewnie kosztem płynności. Tego nikt by pewnie nie chciał.

Opublikowano

Jak dla mnie to lepiej jak popracowali nad algorytmami sztucznej inteligencji, niż innymi... dzięki temu AI w tej grze to ścisła czołówka w historii gamingu.

 

 

oczywiście pomijam pierdo.lniętą Kat która nie potrafi prowadzić warthoga.

 

 

z tymi ubogimi detalami we wnętrzu to też niezawsze, bo baza kosmiczna w 6 levelu wygląda dobrze.

 

No i nowa mapa w Noble Mappack też wygląda super

 

 

ale też z tymi detalami nie ma co przesadzać bez sensu bo wyjdzie taki pier.dolnik jak w Faveli w Modern Warfare 2.

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

@don bo ładnie podpadłeś armii sony na PPE, pod newsem nie ma ciebie ale i tak i pisza do ciebie :D

 

 

ciekawe jak będzie z Halo od I343

 

gt5 na bank będzie miało z 2mln w ciągu tygodnia, chociaż i to byłoby rozczarowujące jak na odpowiednik Halo na ps3

 

pierwsza recka gt5 i ocena 7+/10 od francuzów, dranie nie potrafią docecenić dzieła PD.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.