Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

Jeśli microsoft wygrałby jakąś generację konsol to świat gier wyglądałby jak świat na koniec god of war 3. Mimo wszytko pad o x360 jest zdecydowanie wygodniejszy od ds3. Jest idealny do fpsów ze względu na genialne trigery. Największym minusem jest d-pad ale przeszkadza tylko w bijatykach.

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Pamietam jak rok przed wprowadzeniem trofeow szychy z Sony mowily: "achievementy to bezsens! nie wprowadzimy tego do naszego produktu, poniewaz zabijaja one przyjemnosc z gry (?), wypaczaja idee grania" itd, itp.

Jak to sie skonczylo wszyscy wiemy xD

No i w tym przypadku mieli racje. Te wszystkie achievmenty i trofea służą tylko jednemu celowi. Mają jeszcze bardziej uzależnić od grania. Przecież nawet na tym forum nie trudno znaleźć oszołomów, którzy zagrają nawet w największe (pipi) tylko po to by zdobyć jakieś wirtualne trofea. Ja tam wolę grać dla zabawy.

Edytowane przez rkBrain

Opublikowano

Moze mieli, moze nie, ale sie sprzedali jak (pipi)y pod mariottem.

Opublikowano

Dualshock 3:

 

- Doskonały krzyżak,

- Z*ebane triggery,

- Rozłożenie gałek - ok,

- Kształt gałek ok do momentu gdy się faktura nie zetrze, wtedy palce zaczynają się trochę "ślizgać",

- Wielkość - trochę za mały.

 

Pad do X360:

 

- Doskonałe triggery,

- Z*ebany krzyżak,

- Rozłożenie gałek - ok,

- Kształt gałek - ok,

- Wielkość - akurat, chociaż korzystając z Onzy mogę powiedzieć, że standardowy pad mógłby być nawet jeszcze odrobinę większy.

 

Macie prawdę objawioną bez zbędnego chrzanienia i fanbojowania.

 

 

Wszystko to kwestia przyzwyczajenia. Człowiek z czasem przyzwyczaja się nawet do najbardziej zrypanych rozwiązań. Ja używam do laptopa, który robi u mnie za stacjonarkę myszki dedykowanej laptopom, która jest wielkości moich dwóch złączonych palców. Jak jej używam to zamiast dłoń spokojnie leżeć na myszce to jest zawieszona w powietrzu. Przez pierwszy tydzień dłoń mnie bolała po 5 minutach jej używania, a teraz nawet na nią uwagi nie zwracam.

 

PS. Wiecie dlaczego w padach innych niż DS są takie problemy z dobrym krzyżakiem ? Sony ma prawa do konstrukcji i kształtu, jak nie chcą udostępnić patentu/wzoru użytkowego to nikt nie może tego skopiować. Takie prawa zawsze kiedyś wygasają (obecnie jest tendencja do standaryzacji warunków praw własności intelektualnej na całym świecie i chyba wygasają one teraz po 20 latach) więc przyjdzie i taki czas kiedy wszyscy będą mogli z tej konstrukcji skorzystać.

Edytowane przez DonSterydo

Opublikowano

Pamietam jak rok przed wprowadzeniem trofeow szychy z Sony mowily: "achievementy to bezsens! nie wprowadzimy tego do naszego produktu, poniewaz zabijaja one przyjemnosc z gry (?), wypaczaja idee grania" itd, itp.

Jak to sie skonczylo wszyscy wiemy xD

 

To jest wlasnie sony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!jeden!!!!!!!!!!!

Przykre, ze w tak bezczelny sposob kopiuje rewolucyjne rozwiazania M$ :(

 

Może o tym nie wiesz ale niektóre gry na ps2 miały odpowiednik achievements, wiec ciężko nazwać to rewolucyjnym rozwiązaniem ;)

Opublikowano

Tak? Mialy zliczane achievementy z roznych gier i potem mozna bylo je ogladac z poziomu konsoli/w necie?

Takie osiagniecia "w grze" i tylko w grze sa duzo starsze niz PS2 :empathy2:

 

Don: jak te prawa wygasna to pady, ktore znamy beda pewnie tak popularne jak obecnie joysticki :F

Opublikowano

Tak? Mialy zliczane achievementy z roznych gier i potem mozna bylo je ogladac z poziomu konsoli/w necie?

Takie osiagniecia "w grze" i tylko w grze sa duzo starsze niz PS2 :empathy2:

 

 

No to zliczanie z poziomu konsoli to jedyna "rewolucja" M$, no ale raczej ciężko by to było na ps2 zrobić ^_^ Nie pamiętam wcześniejszych gier z osiądnięciami które by aż tak przypominały achievement/trophy jak np. Ratchet & Clank

 

Skill Points:

1.Florana: na tej planecie znajduje się ścieżka, którą trzeba przejść, aby walczyć z Qwark'iem. Jednak, aby zdobyć skill point, trzeba ją przejść bez żadnego draśnięcia;

2.Starship Phoenix: trzeba przejść wszystkie Vid- komiks Qwark'a. Zdobyć wszystko, co

możliwe, tytanowe śruby, najlepszy czas, życia (healt);

3.Starship Phoenix: należy w symulacji z Hypershot'em pokonać najlepszy czas Helgi (0:50);

4.Starship Phoenix: za 1.000.000. śrub trzeba kupić Infernox Armor (najlepszą zbroję);

5.Starship Phoenix: uderz Scrunch'a kluczem;

6.Marcadia: zniszcz Refraktorem 25 wrogów (tych małych);

7.Annihilation Nation: skorpiona należy uderzać tylko kluczem, aż do skutku;

8.Annihilation Nation: przejdź wszyściutkie plansze na tej planecie;

9.Annihilation Nation: w jednej z plansz trzeba przejść bez żadnego draśnięcia do końca. Poznasz ją po tym że na początku są pola z ogniami;

10.Annihilation Nation: zniszcz 5 latających kamer które znajdziesz na każdej planszy tej planety (oprócz plansz na których walczysz na arenie);

11.Aquatos: na tej planecie znajduje się kanał w którym na dnie są paczki, rozwal wszystkie

(40) a uzyskasz skill point;

12.Aquatos: zdobądź wszystkie ściekowe kryształy w ściekach gdzie są śluzowate potwory;

13.Tyhrranosis: zniszcz 10 Tyhrranosis siedzących na górze (na wieżach);

14.Daxx: 15 owadów zamień w kaczki - Quack- o - ray;

15.Obani Gemini: skocz na pierścień odłamków skał (traf na takie z płaskim podłożem);

16.Blackwater City: zniszcz 20 wrogów tylko kluczem;

17.Holostar Studios: na maszynie losującej wylosuj "jackpot";

18.Metropolis: zestrzel "blimp" (duży, ogromny, okrągły, latający pojazd);

19.Crash Site: wessij 40 małych, latających wrogów;

20.Crash Site: zestrzel 10 ptaków (czyli Aim High - ang. celuj wysoko);

21.Aridia: zabij refraktorem 10 przeciwników (tym razem nie muszą to być tylko małe);

22.Aridia: "skocz" Turbo Slider'em i leć 2 sekundy (Turbo Slider to zielony pojazd);

23.Qwark's Hideout: potrzebny jest tu gadżet o nazwie Map-O-Matic. Należy znaleźć dwie

ściany położone naprzeciw siebie (tak, aby móc się o nie odbijać ku górze). Znajdują się one

poza ścieżką planszy i aby wejść na górę, potrzeba odpowiedniego skoku (w przeciwnym razie wpadniesz do wody). Na górze znajduje się bałwan, którego trzeba rozbić kluczem,

aby zdobyć Skill Point.

24.Command Center: zainfekuj Infector'em 30 wrogów.

Opublikowano

Oby z Bayonettą 2 w końcu się potwierdziło, poza tym i tak najważniejsza gra na TGS to będzie RE6.

Tylko kto w to będzie chciał grać. Może gameplay był dobry ale cała reszta (głównie design) to dno.

 

Ja będę grał, dla mnie Bayonetta to najlepszy slasher tej generacji i design nie przeszkadza mi wcale, a już "summony" przyzywane przez Bayo wyglądają świetnie, jedynie muzyka powinna być zmieniona przynajmniej podczas walk, bo to kicz. Kamiya w tej grze nawet zawarł elementy z Okami. Gdy biegało się panterą i zostawiała ślady z kwiatów.

Opublikowano

http://www.ps3site.pl/uncharted-3-urywa-leb-przy-samych-kostkach-wideo/84347

 

Level wyglada rewelacyjnie pod wzgledem graficznym i tutaj Epic bedzie musialo ostro sie napocic...

Szkoda tylko, ze sama mechanika gry, dretwa i bez polotu jak w poprzedniej czesci.

Opublikowano

Dokladnie, ta sama dretwa animacja.

Opublikowano

Animacja jest dziwna na pewno nie drętwa, nazwał bym ją taką wodnistą coś ala DOA bijatyk, w ogóle nie czuć mocy jest taka bez płciowa, niby ok ale czegoś jej brakuje. Za to graficznie U3 będzie nr1 tej generacji IMO.

Opublikowano

Drętwa animacja w Uncharted? Przecież Drake to chyba najlepiej animowana postać w grach w ogóle.

Opublikowano

Z tym AoT to ja miałem na myśli akcje jak ta w 1:13 albo 1:49, co widzę jakiś filmik z multi tej gry to widzę właśnie takie bzdury, a ktoś w temacie Gearsów pisał że to skillowe multi...

Opublikowano

no bomulti w U3 jest skillowe, byle noob nie zabije już wprawionego gracza nawet jak stoi do niego tyłem i zacznie do ciebie strzelać pierwszy, wtedy taki oponent wiem jak sie zachować i co zrobić, ile ja miałem takich sytuacji?

 

no i za co te minusy? Czyżby od noobków?

Edytowane przez mersi

Opublikowano

animacja dalej drętwa co wygląda jak ładniejszy army of two, grafika ładna ale nie ma tu nic czego by się nie widziało w becie gow3

 

multi uncharted ze skillem nie ma nic wspólnego

Opublikowano

W Gearsach o ile dobrze pamietam dobrym sposobem na zabicie przeciwnika w zwarciu było jednokrotne przywalenie z kolby i jeden strzał z shotguna o ile się go miało ;P

Opublikowano

animacja dalej drętwa co wygląda jak ładniejszy army of two, grafika ładna ale nie ma tu nic czego by się nie widziało w becie gow3

 

multi uncharted ze skillem nie ma nic wspólnego

 

to samo można powiedzieć o geow3

Edytowane przez mersi

Opublikowano

grając w bete unch2 i ostatnio w bete unch3 nie miałem problem by być na na pierwszych miejscach, tak samo dwóch kumpli co z ps3 nie mają dużo wspólnego, co innego beta gow3 gdzie trzeba było się postarać, mimo że graliśmy sporo w gow2.

 

skillowe multi gow3, multi dla noobków unch3 i to skakanie z 20 metrów bez konsekwencji. Do tego multi unch3 jest bez powera, postacie strzelają z kapiszonów...

Opublikowano

Jestem daleki od stwierdzenia ze animacja w Uncharted jest dretwa. Ale imo i tak daleko jej do ruchow Altaira.

Co do porownan Uncharted z Gearsami to sa one troche bez senzu bo te gry nie maja zbyt wiele ze soba wspolnego.

Opublikowano
  • Autor

animacja dalej drętwa co wygląda jak ładniejszy army of two, grafika ładna ale nie ma tu nic czego by się nie widziało w becie gow3

:)

 

Army of Two ma tyle wspolnego z Uncharted, ze jednemu bohaterowi w tej pierwszej grze podklada glos Nolan North.

 

Bardzo widze modne, zrobilo sie porownywanie Uncharted do typowego branzowego sredniaka jakim jest AoT. Ale gdzies to trzeba wylac z siebie :)

 

Ale powiem wam, ze ciekawym jest jak ktos uwaza animacje w Uncharted za drętwą. Jeszcze bylbym w stanie zrozumieć w jedynce, ktora jak wczoraj odpalilem, to rzucilo mi sie od razu w oczy jak bardzo rozni sie od trojki. Ale zeby takie rzeczy gadac. Potem wiadomo skad biora sie tak skrajne opinie, juz nawet nie na sam temat gier. Coz, nie da sie wszystkim dogodzic.

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

Zgadnij kto może tylko uważać ze animacja w U3 jest drętwa? xboty, nikt inny.

Opublikowano

Średniak nie średniak, grałem i w AoT i w Uncharted 1, obie gry jeśli chodzi o strzelanie są bardzo podobne, niestety.

 

Szkoda że Naughty Dog zamiast się skupić nie wiem na fabule, historii, platformowych elementach czy zagadkach najbardziej koncentrują się na strzelaniu które im po prostu chu.jowo wyszło.

Opublikowano

tak chu,owo że gra dostała GOTY? albo jakoś jaśniej bo nie rozumiem?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.