Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano
Oby tylko wiecej tras bylo na poziomie Camino Viejo czy Rally di Positano a nie straszydel pokroju Suzuki, Motegi czy Silverstone :P

A ja zadam kolejny raz pytanie jak niby można upiększyć te tory? One w rzeczywistości są równie ubogie.

Tyle ze ja mowie o poziomie techicznym....kiepska kolorystyka, bitmapowe drzewka rodem z PSX na Motegi czy razacy aliasing. Jak to jest ze na Suzuce zabki zrzeraja caly ekran a takie Amalfi jest gladnie jak pupa niemowlecia....jak to jest ze na tak wypasionej graficznie trasie jaka jest Camino Viejo gdzie jest MASA detali, zdolali wrzucic pieknie wymodelowane drzewa a na pustych gdzie konsoli latwiej byloby wszystko udzwignac, dali bitmapy, do tego kiepskiej jakosci. Niektore tory w FM1 byly ladniejsze :P

 

No wlasnie...w FM4 nie moze zabraknac Alpine Ring, Rio de Janeiro, Tokyo i Blue Mountain :)

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Forza 3 moim zdaniem ma praktycznie same ładne trasy, nikt mi nie powie, że Mapel Valley, Fujimi Kaido czy Nordshleiff (czy jak to się tam zwie) są brzydkie :) A te trasy co są ubogie (te typowe dla super szybkich aut) to one po prostu tak wyglądają.

 

no nie praktycznie bo 3-4 odbiegają od reszty np: Sliverstone wygląda biednie.

 

Posiadacze xów jeśli planowali biec do sklepu po ps3 i gt5 mają ciężki orzech do zgryzienia ;] to byłby dobry moment dla T10 żeby coś konkretnego na temat FM4 powiedzieć.

Opublikowano

Wiedziałem, że tak będzie. Jak zwykle 5 lat obietnic o graficznym killerze, grze na nowo definiującej standardy w gatunku racer'ów czy setkach podobnych rzeczy. Przecież powierzchnia jezdni jest płaska jak deska, żadnych nierówności, uszkodzeń, śladów po gwałtownym hamowaniu. I jak do ciężkiej cholery w grze wyścigowej z 2010 roku ( i to jeszcze kolejnego Gran Turismo) nie ma modelu zniszczeń aut? Ok, jest te 800 samochodów, tylko co z tego? Czy ta gra opiera się tylko na zbieraniu nowych samochodów? Już chyba tylko 3D uratuje te karygodne niedociągnięcia. Do samej autentyczności modelu jazdy się nie wypowiadam, bo nie grałem. Może z tym akurat jest dobrze.

 

Szczerze, wolę sobie pograć w NFS: Shift sprzed roku i zaczekać na Shift 2: Unleashed.

Opublikowano

Ale wiesz chyba, ze tego co tu widać w takiej jakości przy normalnym frameracie nie udźwignęłyby X360 i PS3 razem wzięte? ;)

Opublikowano

Nie wiem czym się tutaj tak podniecasz. Na mnie nie robi to większego wrażenia. Poczekaj jak Uncharted 3 wyjdzie i inne perełki od Sony. Prawda jest taka, że ex'y na X360 graficznie nie mają startu do PS3. I wątpię, żeby to się zmieniło.

 

To chyba render był zresztą.

Edytowane przez NEMESIS US

Opublikowano

pograłem 4h w GT5, wrażenie opisałem w odpowiednim temacie tylko chciałem tutaj napomnieć,że grafika w GT5 jest gorsza całościowo od Prologue'a i odbiega co najmniej o trzy długości od każdego trailera z tej gry

Opublikowano

poczytaj temat o GT5 tam napisałem na szybko wrażenia po 4h grania. Model jazdy jest świetny, olbrzymi skok do przodu od prologue'a(oczywiście na kierownicy) o ile nie chce się sprawdzać jak auto reaguje podczas kontaktu z bandą :P. Ale graficznie gra nie robi najmniejszego wrażenia - oceniałbym ją na dzisiejsze standardy w zależności od trasy i pory dnia od 7 do 8+ w skali 10.

Opublikowano

GT5 to dziwna gra. W jednej chwili zachwyca, aby w kolejnej zniesmaczyć słabymi bitmapami. Taki już urok japońskich gier na HDgenach. Docenią ją zapaleńcy i ci, którzy czują sentyment do serii. Na kierkę nie ma na konsolach lepszej symulacji, więc wyboru tak na prawdę nie ma.

Opublikowano

Przyznam, że nie znam się za bardzo na racer'ach ale w przypadku GT5 interesowało mnie głównie wykonanie. Doceniam to, że gra oferuje rozbudowaną karierę, ale dziwi mnie, że ex od Sony jest pod względem technicznym nierówny. Przyznajcie sami, czy wg Was ta gra wygląda jakby powstawała przez bite 5 lat?

Opublikowano

Mnie to nie gniecie, tak to już jest z japońskimi deweloperami w tej generacji. Ale jedno się nie zmieniło, że PD wciąż robi świetne gry wyścigowe i GT5 jest tego przykładem. Teraz tylko zrobić challenge z Top Gear i wygrać Nurburgring do jazdy w trybie Arcade...

Opublikowano

tak parę postów wcześniej narzekałem na grafę a teraz testując headtracing odpaliłem sobie High Speed Ring w realtimowej pogodzie w time trialu - początkowe dwa kółka lało jak z cebra by nagle się przejaśniać a następnie w pełni zaświeciło słońce - efekt wychodzącego i powoli oświetlającego wszystko słońca wraz z oślepiającym nas mokrym asfaltem który odbijał promienie słoneczne zmiażdzył mi czache...szkoda,że przez większość czasu ta gra wygląda gorzej niż Prlogue i jest graficznie tak nie równa :(

Opublikowano

Sony już zaczyna pierwsze gadki o technologii hologramów i to dla PS3.

 

news

Opublikowano

NEMESIS US: Co do tych killerów graficznych na X360 i PS3 to powiem Ci, że na PS3 nie zobaczysz nic takiego jak Alan Wake czy tak dobrej grafy w grze o takiej skali jak Halo: Reach. Pisanie o tym, że to wyłącznie na PS3 są killery graficzne to bzdury na resorach rozsiewane po necie przez armie fanbojów, którzy do siebie nie dopuszczają myśli najładniejsze gry wychodzą nie tylko na PS3. Co gorsze debile rozsiewają ploty nawet gier z X360 nie widząc na własne oczy, a reszta jak barany bierze to za prawdę objawioną. Ostatni przykład to jak GTPlanet wypisywali bzdury, że auta standard wyglądają lepiej niż auta w Forza 3, a auta z Forza 3 tak na prawdę wyprzedzają je o lata świetlne.

Opublikowano

GT5 to dziwna gra. W jednej chwili zachwyca, aby w kolejnej zniesmaczyć słabymi bitmapami. Taki już urok japońskich gier na HDgenach. Docenią ją zapaleńcy i ci, którzy czują sentyment do serii. Na kierkę nie ma na konsolach lepszej symulacji, więc wyboru tak na prawdę nie ma.

Na PS3 to moze i nie ma. Pisales "chcielismy GT szybko - to mamy". LoL - prosze Cie. To kiedy ta gra miala wyjsc, zeby nie dawali nam bit map w 2D ? Na PS4 ? :teehee:

Edytowane przez easye

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=j6tUt_vB0aU

Wii ma 101 pojazdów na trasie! I co na to Shit Turismo 5? :thumbsup:

 

No ładny ten Burnout1 na Wii...

 

Jak by nie mogli przenieść tego w grafike z NFS:HP2, tylko wszystko takie matowe... Wyglada jak NFS:Nitro w HD...

Opublikowano

Nie wiem kto w zeszlym nr PE glosowal na Shadow Complex jako najlepsza gre na XLA, ale IMO powinna zostac nia Lara GOL. Majstersztyk, nie spodziewalem sie takiego cuda. Grafika, klimat, pomysly, slowem wszystko. Co ja bym dal za taka gre tyle ze w klimatach klasycznego fantasy :wub:

Opublikowano

NEMESIS US: Co do tych killerów graficznych na X360 i PS3 to powiem Ci, że na PS3 nie zobaczysz nic takiego jak Alan Wake czy tak dobrej grafy w grze o takiej skali jak Halo: Reach. Pisanie o tym, że to wyłącznie na PS3 są killery graficzne to bzdury na resorach rozsiewane po necie przez armie fanbojów, którzy do siebie nie dopuszczają myśli najładniejsze gry wychodzą nie tylko na PS3. Co gorsze debile rozsiewają ploty nawet gier z X360 nie widząc na własne oczy, a reszta jak barany bierze to za prawdę objawioną. Ostatni przykład to jak GTPlanet wypisywali bzdury, że auta standard wyglądają lepiej niż auta w Forza 3, a auta z Forza 3 tak na prawdę wyprzedzają je o lata świetlne.

 

 

W kwestii Gran Turismo 5 na pewno masz rację, ale Alan Wake na pewno nie wygląda lepiej niż Heavy Rain w kwestii poruszania się postaci i mimiki twarzy. Nie twierdzę, że na X'ie są same brzydkie ex'y, bo AW akurat jest bardzo ładny i sam chętnie bym go zaliczył.

Opublikowano

NEMESIS US: Animacja twarzy trochę kuleje, ale to kwestia trochę skopanej roboty przez studio mo-cap. Las nocą gdy wszystkie drzewa są poruszane wiatrem, krajobraz spowija mgła a Alan odpala racę - to nie jest ładne, to jest miazga.

 

To samo w Reach, na pierwszej planszy kopara mi opadła do podłogi jak zobaczyłem grafę i na jakiej skali jest to zrealizowane, a wcześniej przecież ograłem Uncharted 2, Killzone 2, oba Gearsy, Alan Wake i Mass Effect 2.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Tak na prawde pierwszy level Reach jest najladniejszy, IMO gra nie trzyma juz tego poziomu do konca, a szkoda. Oczywiscie tla robia w reszcie leveli i ogolnie przy skali dzialan jakie prowadzimy grafika prezentuje sie bardzo dobrze, ale ktos zaraz powie, ze kij mi w oko, bo w tej grze nia ma aliasingu (w sumie nie widzialem gry bez jakiegos jego udzialu w roli rezydenta krawedzi wszelakich) ;]

Opublikowano

Ale wiesz chyba, ze tego co tu widać w takiej jakości przy normalnym frameracie nie udźwignęłyby X360 i PS3 razem wzięte? ;)

Bo ja wiem....to tech demo czy jakkolwiek to zwac nie odstaje jakos od tego co pokazano w Bulletstorm, Gears3 czy nadchodzacym Bioshocku

Opublikowano

Tak na prawde pierwszy level Reach jest najladniejszy, IMO gra nie trzyma juz tego poziomu do konca, a szkoda. Oczywiscie tla robia w reszcie leveli i ogolnie przy skali dzialan jakie prowadzimy grafika prezentuje sie bardzo dobrze, ale ktos zaraz powie, ze kij mi w oko, bo w tej grze nia ma aliasingu (w sumie nie widzialem gry bez jakiegos jego udzialu w roli rezydenta krawedzi wszelakich) ;]

 

Pierwszy level jest najładniejszy za sprawą designu bo jakość grafiki w trakcie całej gry jest raczej taka sama, ale prowincjonalny charakter pierwszej planszy dodaje jej niesamowitego uroku.

 

Aliasing oczywiście, że jest. W każdej grze jest aliasing nawet w Alan Wake gdzie jest 4xAA nawet na cieniach i efektach. Kwestia tylko tego jak bardzo jest zminimalizowany. Czy jest w takim natężeniu jak w Halo 3 gdzie nie ma w ogóle AA, czy też taki jak w Forza 3 gdzie jest 2xAA czy może "niewidoczny" jak w Alan Wake przy 4xAA.

Opublikowano

Design pozwolil uzyc swietnych tekstur skal, efektow dymu, mgly itd, slicznie to wyglada. Ale np taki Exodus to designerski koszmar, najbrzydsza misja w grze.

Opublikowano

Zgadza się, te miasto wygląda o niebo lepiej gdy

płonie :D

 

 

Ale był jeden fajny motyw z

lataniem z jetpackiem po rusztowaniach :P

 

Edytowane przez donsterydo

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.