Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

Przecież już było to nie raz omawiane:

 

God of War - GoW

Gears of War - GeoW

 

Chyba dla analfabetów :F

 

U3 to będzie gra, która jest technicznym majstersztykiem, ze świetnym singlem.

 

fix'd

 

Szkoda że Deus Ex nie ma grafiki i mimiki na poziomie nie wiem, Mass Effect 2, wtedy podejrzewam że średnia 95% byłaby osiągalna i GOTY pewne.

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 239,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Daddy, GoW4 o którym jest mowa wyżej raczej nigdy nie wyjdzie na jakiegokolwiek xboxa :music:

no co ty, GOW4 raczej wyjdzie na nowego xboxa, takich IP się nie zabija

Opublikowano

Właśnie w tego typu grach wymagam dobrej mimiki, ale tego ani Deus Ex HR oraz Wiedźmin 2 nie mają. Lepsza wczuwa wtedy jest, chociaż i tak w Deusie wczuwa jest niesamowita (ale też trzeba lubić takie klimaty).

Opublikowano

Deus Ex nadrabia designem i szkoda tylko, że nie ma więcej miast do zwiedzania, a trochę przestarzała oprawa to właśnie efekt opóźnianej premiery. W tej grze i tak nie ma to dużego znaczenia.

Opublikowano

Deus nadrabia genialnym designem, idzie się zachwycić. Najważniejsze, że gra jest dobrze zoptymalizowana - Ps3.

 

Prawdę mówiąc tak się mówi, że grafika w DE mogłaby być lepsze (no mogłaby) ale grając nie odczuwam "żadnych braków". Nie wiem, imo ta surowa i oszczędnia grafika pasuje do Deusa.

Opublikowano

Gdyby jeszcze dali stałą kamerę TPP to w ogóle byłoby super.

Opublikowano

Gdyby jeszcze dali stałą kamerę TPP to w ogóle byłoby super.

Akurat to by zabiło klimat gry.

Opublikowano

Wtedy hardkor-fani narzekaliby, że się Girsy zrobiły. :>

 

Także uważam, że każdy kolejny Deus powinien być głównie FPSem.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

Wtedy hardkor-fani narzekaliby, że się Girsy zrobiły. :>

Dokładnie. Deus Ex ma zostać Deus Ex'em i tyle. Bez żadnych udziwnień.

Opublikowano

Do skradania taka znacznie lepiej pasuje, zawsze jak czaiłem się na jakiegoś strażnika, to kleiłem się do osłony, wtedy jest większy przegląd pola. Mogli dać coś takiego opcjonalnie jak to jest w np w grach z serii TES, tylko tam TPP zawsze było niedopracowane.

Opublikowano

Znaczą. Gracze czytając informacje o GOTY mogą się zainteresować grą którą ominęli wciągu roku.

 

Czyli twierdzisz, ze ktos moglby przespac premiere takiego, dajmy na to, Gears of War 3?

Opublikowano

Nie mówię o grach z takim marketingiem, że nawet info o grze w chipsach znajdziesz.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano
  • Autor

Zdecydowanie zgodzę się co do tego, że w Deusie mimika mogłaby być lepsza. Cóż, przynajmniej na poziomie ME2, ale niestety widać, nie zdążyli ze wszystkim. To jedna z tych gier, która grafiką nie stoi.

 

Bardzo dobre jest jednak to o czym wspomniał Słupek - optymalizacja. Gra jest zaje.biście płynna i ostra na wszystkich platformach. Bez wyróżniania platform - wszyscy mają to samo.

 

A co do widoku FPP - TPP? Teraz jak gram to nie wyobrażam sobie tej gry jak w Mass Effect, w całości z widoku trzeciej osoby. Teraz jest idealnie.

Opublikowano

Jednak gra jest miła dla oka jak to się mówi. Design ciągnie oprawę do góry, a ta sterylność nadaje klimatu. Stylem przypomina mi trochę MGS2.

Opublikowano

Nie mówię o grach z takim marketingiem, że nawet info o grze w chipsach znajdziesz.

 

Ale gry bez marketingu nie dostaja nagrod GOTY.

Opublikowano

Zdecydowanie zgodzę się co do tego, że w Deusie mimika mogłaby być lepsza. Cóż, przynajmniej na poziomie ME2, ale niestety widać, nie zdążyli ze wszystkim. To jedna z tych gier, która grafiką nie stoi.

 

Bardzo dobre jest jednak to o czym wspomniał Słupek - optymalizacja. Gra jest zaje.biście płynna i ostra na wszystkich platformach. Bez wyróżniania platform - wszyscy mają to samo.

 

A co do widoku FPP - TPP? Teraz jak gram to nie wyobrażam sobie tej gry jak w Mass Effect, w całości z widoku trzeciej osoby. Teraz jest idealnie.

Dobra optymalizacja? A te spadki framerate'u jak się stanie przed płomieniami? Nie nazwał bym tego dobrą optymalizacją (ver. x360). Przy takiej grafice nie powinno być ani krzty szarpnięcia. Oczywiście zgadzam się, że design nadrabia braki techniczne grafy.

 

FPP to mus w grze typu Deus Ex. Ale ten styl na wampira sunącego po ziemi, to jednak trochę fail. Mogli pójść na wariant Condemned - tj. postać którą sterujemy rzeczywiście posiada ciało, a nie jest jedynie umiejscowioną na poziomie głowy kamerą.

 

Jednakowoż gierunia jest zjawiskowa, zabija klimatem, ost-em, wciągającą fabułą, i taktycznym gejmplejem.

Opublikowano
  • Autor

Dobra optymalizacja? A te spadki framerate'u jak się stanie przed płomieniami? Nie nazwał bym tego dobrą optymalizacją (ver. x360). Przy takiej grafice nie powinno być ani krzty szarpnięcia. Oczywiście zgadzam się, że design nadrabia braki techniczne grafy.

 

FPP to mus w grze typu Deus Ex. Ale ten styl na wampira sunącego po ziemi, to jednak trochę fail. Mogli pójść na wariant Condemned - tj. postać którą sterujemy rzeczywiście posiada ciało, a nie jest jedynie umiejscowioną na poziomie głowy kamerą.

 

Jednakowoż gierunia jest zjawiskowa, zabija klimatem, ost-em, wciągającą fabułą, i taktycznym gejmplejem.

Szkoda, że gra Ci się ksztusi, bo ja spadków fps nie uświadczyłem.

 

A do tego o jakim sunięciu na wampira mówisz? Odnosisz sie chyba do pierwszego Deus Exa, bo w HR pierwsze na co zwróciłem uwagę to na to, że postać jak idzie to sie buja, tym bardziej jak ma broń w ręku.

Opublikowano

U mnie gra zalicza spadki animacji przy autosejwach... to wszystko.

Opublikowano

Może jeszcze uświadczysz, zdarzyło mi się wielokrotnie w późnym etapie gry. Głównie w miejscach gdzie jest dużo płomieni, na otwartej przestrzeni. Chyba, że Deus Ex: HR to jedna z tych niewielu gier, które mają lepszą optymalizację na konsoli Sony.

 

Z tym sunięciem to może i przesadzam trochę, pewnie moje wrażenie grania kamerą było spotęgowane tym, że większość gry przekucałem ze schowaną bronią. Ale naprawdę wariant posiadania ciała by był super w Deusie, jak się ustawisz pod ścianą i skierujesz celownik pod nogi to załapiesz co mam na myśli. W grach w których jest dużo akcji nie zwraca się na to uwagi, ale w skradankach już bardziej.

Edytowane przez TheAceOfSpades

Opublikowano

U mnie gra zalicza spadki animacji przy autosejwach... to wszystko.

I czasami przez chwilę po loadingu... i to wszystko ;]

Edytowane przez SłupekPL

Opublikowano

Tak jak piszą Słupek i Mysza, poza tym nie zauważyłem by coś zwalniało. Pamiętam jak już kiedyś czepiałem się, że ciała ciągnie się w tej grze jak szmatę i szkoda, że tego nie poprawili w pełnej wersji. W MGS, czy Tenchu lata temu wyglądało to bardziej naturalnie. No ale to są takie drobne wady.

Edytowane przez Zwyrodnialec

Opublikowano

Z ciekawości sprawdziłem na LoT. Deus trzyma stałe 30 FPS więc możecie skończyć te dywagacje na temat komu zwalnia a komu nie :P

Opublikowano

Właśnie tego trochę brakuje. Jak grałem w demo Crysisa w 2007 roku myślałem, że już w każdym lepszym FPSie będzie widoczne ciało w widoku FPP. Teraz wątpię, że świetne animacje ciała naszego żołnierza w BF3 zainspirują innych developerów do zastosowania "posiadania ciała" w FPP.

 

Jeśli chodzi o framerate to jest ok.

Edytowane przez MajorZero64

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.