Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

HIV to dobrze ujął w ostatniej konsolidacji. Ciągle była mowa, że odsuwano premierę po to by dostarczyć produkt dopracowany, a tu wychodzi gra ze sporą dozą baboli i upośledzeń, a sama gra ma dostać koncert patchy na przestrzeni czasu naprawiających różne usterki.

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

heh bo w której grze będziesz miał 16 perfekcyjnie wymodelowanych aut premium(lub standard jak wolisz) i zmienne warunki pogodowe jednocześnie na trasie? To chyba oczywiste że będą spadać FPS'y, nawet o te 10-20, ciekawe czy taką różnice zobaczysz gołym okiem?

 

ja jakoś w pełnej wersji GT5 we wszelakich filmikach nei widziałem nigdy 16 aut a max 12, może ktoś jednak potwierdzi?

są wyścigi na 16 aut i dodatkowo na 16 premium - np wyzwania grand tour na monzie - 16 ferrami na torze, każda genialnie odwzorowana premium. Podczas gameplayu w tym evencie na moje oko framerate nie siada, ale replay z tej trasy w momencie gdy jest więcej aut to już na bank z 20fps

 

I tak nic nie pobije bety Killzone3 - spadki nawet do 15fps i średnio 20-24fps. Ale na oficjalnym forum nawet pisali,że to prealpha build (a i tak już wygląda nawet lepiej od K2)

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

A jak te 60fpsów wygląda w F3?

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Gry zrobione na tak wysokim poziomie jak Forza 3 i w 60 FPS'ach i przy zerowym screen tearingu na obecnej generacji konsol można policzyć na palcach jednej ręki.

 

Mam nadzieję, że przy kolejnej odsłonie z tego nie zrezygnują. Wydaje mi się, że przy takiej wydajności powinni dać radę wrzucić na trasie 10 aut z +10% większym poly countem i trochę lepszym oświetleniem. Z deszczem raczej nie da rady 60 FPS, liczyłbym na stałe 40 FPS.

 

 

PS. Ktoś się orientuje dlaczego developerzy próbują robić gry ze stałym frameratem 30 albo 60, a nie np. 40 FPS ? W takiej Bayonetta sprawdziłoby się to doskonale bo gra chodzi w większości na poziomie 40-50 FPS i pewnie przy stałych 40 dałoby się screen tearing wyeliminować, albo utrzymać w granicach 5%.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

A jak te 60fpsów wygląda w F3?

 

 

Betonowe 60 FPS i zero screen tearingu: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-forza3-evolution-article?page=2

Nieprawda...na ulamek sekundy spadla do 58fps...HA! :lol:

Swoja droga...smiesznie sie oglada filmiki ze standardowej perspektywy po przyzwyczejeniu sie do FOV 68,5...fury wygladaja jakos tak nienaturalnie....jajowato niczym w Burnoucie :P

 

Stale 40fps pewnie gryzloby sie sie z czestotliwoscia odswiezania.

Opublikowano

Tak na marginesie - developing Bayonetta 2 został oficjalnie potwierdzony :D

 

No i to jest zajebiste info, pierwsza część miała tyle nowych patentów, że spokojnie mogłaby obdzielić kilka gier. To jest właśnie najlepszy przykład, jak rozwinąć ideę takiego DMC.

Opublikowano

Czyzby owa gra ktora ma zostac ujawniona na VGA? Mam nadzieje ze to nie fake :P

 

halonemesisleaked.jpg

Opublikowano

Skad ten shot?

Opublikowano

fake:

 

halo w tpp?

zapowiedź halo4 po 3mc od HR ? coś takiego na e3 zostawią

śmieszny pistolet na HUD

Opublikowano

Halo jako TPS ? Cover system + egzekucje w stylu Gears of War 3 i bym się popłakał ze szczęścia ;)

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=ox70Ho9_jX4&feature=player_embedded

 

napinka kurfa!!!! :lol:

 

to od którego poziomu doświadczenia AI w GT5 by wymijało ten samochód? :D

 

Na trasie gdzie stoi auto w forzie jest zaraz zakręt o 180 stopni, pozatym nie stoi ono na linii jazdy tych botów więc w przeciwieństwie do GT5 gdzie ono stoi widać że te boty omijają te audi, gdyby stawić je tak jak w GT5 nie wiem czy było by tak różowo... lub je przesunąć troche w prawo i pewnie też by waliły w to auto

Edytowane przez Merson

Opublikowano

Tez mysle ze to fake....ale pomazyc zawsze mozna ;)

Halo, Gears i Forza w jednym roku...nic wiecej mi do szczescia nie trzeba :D

Opublikowano

Merson: Sprawdzałem dzisiaj na różnych miejscach tras (Camino Viejo i Sedona) w Forza 3, stawiałem auto zawsze na linii przejazdu i auta zawsze wymijały mój więc zakręty nie mają nic do rzeczy.

Opublikowano

To mogli chociaż tą sama trase dać i postawić auta na tym samym odinku, a tak to ten filmik budzi wiele wątpliwości :whistling:

Edytowane przez Merson

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=ox70Ho9_jX4&feature=player_embedded

 

napinka kurfa!!!! :lol:

 

to od którego poziomu doświadczenia AI w GT5 by wymijało ten samochód? :D

 

Na trasie gdzie stoi auto w forzie jest zaraz zakręt o 180 stopni, pozatym nie stoi ono na linii jazdy tych botów więc w przeciwieństwie do GT5 gdzie ono stoi widać że te boty omijają te audi, gdyby stawić je tak jak w GT5 nie wiem czy było by tak różowo... lub je przesunąć troche w prawo i pewnie też by waliły w to auto

 

stałem po prawej na tym odcinku i samochody omijały z lewej, stałem po środku i omijały raz z prawej raz z lewej więc porównanie świetne

Opublikowano

Merson w końcu mądrze prawisz :thumbsup: dałby gościu Suzuke na prostej drodze i w obu grach można było to ogarnąć.

 

Ja tego nigdy nie testowałem, nie chcę mi się odpalać Forzy 3 ale skoro don już to sprawdził to znaczy że jednak coś jest na rzeczy.

 

Tez mysle ze to fake....ale pomazyc zawsze mozna ;)

Halo, Gears i Forza w jednym roku...nic wiecej mi do szczescia nie trzeba :D

 

no fejk na 100%. Niby coś tam nowy exclusive ma być na vga, coś tam Geoff na twitterze pisał, ale on już nie raz (pipi)ł głupoty więc nie wierzę zbytnio.

Opublikowano

Merson: Za jakieś pół godziny jak mi się filmik zauploaduje to zobaczysz jak to wygląda na długiej prostej bez żadnych zakrętów niedowiarku :)

 

Kolizja może wystąpić, np. w takiej sytuacji jak dwóch tuż przede mną się wyprzedza to jeden mnie na wysokości lampy trącił jak obaj się spychali.

 

Zresztą co tu dużo mówić mam od 10 minut włączoną trasę i wszyscy przy każdym okrążeniu mnie wymijają :P

 

Co ciekawe, za każdy razem jak biorę cofanie czasu i puszczam to zdarza się, że auta wykonują zupełnie inne manewry co zresztą będzie widać na moim filmiku.

 

 

Ładny fake. Tak wygląda AI w GT5

 

Kulturka :D

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Tez mysle ze to fake....ale pomazyc zawsze mozna ;)

Halo, Gears i Forza w jednym roku...nic wiecej mi do szczescia nie trzeba :D

 

no fejk na 100%. Niby coś tam nowy exclusive ma być na vga, coś tam Geoff na twitterze pisał, ale on już nie raz (pipi)ł głupoty więc nie wierzę zbytnio.

2empekm.gif

Opublikowano

No w końcu, ale mam upload dziadowski :P

 

 

Żeby nie było wątpliwości to stoję idealnie na linii przejazdu.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

No teraz to filmik wiele mówi i w to wierze, bo na tamtym można mieć wątpliwości jak pisałem :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.