Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

Ficuś, zdefiniuj Twoje pojęcie biedy, w stosunku do PSP.

psp mam od ponad dwóch lat. Mam na nim bazę jrpg z psx i jestem z maszynki zadowolony ale gdy na bok damy tytuły na psx i szarą strefę to otrzymujemy na serio biedę. W ciągu tych dwóch lat ograłem lub włączyłem prawie każdą "dużą produkcję" na tę konsolę i z czystym sumieniem podobały mi się i skończyłem tylko: oba GoW, Dextera, Motorstorm, Locoroco , Lumines i Crisis Core. Inne tytuły albo mnie zawiodły(np chwalona Dissidia, SH), albo ograłem je na dużych konsolach i ich port na psp był dla mnie zbyt ubogi(np LBP) albo wkurzał brak drugiego analoga(np peace walker).

 

Brak drugiego analoga to najgorsza wada. A wrzucanie obracania kamery pod przyciski geometryczne to porażka. W ogóle nie jest to intuicyjne.

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Przez ten temat nabrałem ochoty na wyścigi i granie na kierownicy.

Doszło do tego, że zamówiłem online. Wybrałem z możliwie małym kątem skrętu, by się do arcade i rajdów nadawała.

Miałem podobnie, tyle że czytałem żwawą dyskusję w temacie o GT5 Prologue, po tym jak wyszedł Time Trial GT5, jakoś rok temu. Oprócz GT5 zaopatrz się też w Dirt 2, który po prostu dopiero na kierce pokazuje pazury.

Opublikowano

Ficuś, zdefiniuj Twoje pojęcie biedy, w stosunku do PSP.

psp mam od ponad dwóch lat. Mam na nim bazę jrpg z psx i jestem z maszynki zadowolony ale gdy na bok damy tytuły na psx i szarą strefę to otrzymujemy na serio biedę. W ciągu tych dwóch lat ograłem lub włączyłem prawie każdą "dużą produkcję" na tę konsolę i z czystym sumieniem podobały mi się i skończyłem tylko: oba GoW, Dextera, Motorstorm, Locoroco , Lumines i Crisis Core. Inne tytuły albo mnie zawiodły(np chwalona Dissidia, SH), albo ograłem je na dużych konsolach i ich port na psp był dla mnie zbyt ubogi(np LBP) albo wkurzał brak drugiego analoga(np peace walker).

 

No ale, ale... To że Tobie nie pasowały pewne gry, nie oznacza od razu biedy! Widzisz, mógłby taki komunikat przeczytać jakiś niezdecydowany core gamer. Mogłoby to wprowadzić go w błąd i pomyślałby: "E skoro na PSP bieda, to może lepiej DS-a?" i kupiłby DS-a. A tam gotująca mamusia i te sprawy. Wkurzyłby się i obraził na handheldy tylko. A tymczasem nieświadomie ominęły by go największe kęski od Wipeouta i Gran Turismo, po God of War, Jak and Daxter (i Ratchet and Clank), Tekkena, Soul Calibura, Syphon Filtera, GTA, Kingdom Hearts, Final Fantasy, Pursuit Force, Motorstorm i całej plejady hitów, które goszczą też w swoich wersjach na dużych konsolach.

 

Powiem, że z pośród wielu gier które grałem, niewiele mi było zadrą w oku - jedynie narzekałem przy trochę spartaczonym PoP: Rival Swords i przy F1 2009 (mimo że dobry model jazdy, to jednak skopiowane z TOCA 3). Za to świetnie bawiłem się przy Manhunt 2, GTA: VCS, FF: Dissidia, czy Monster Hunter Freedom 2, Wipeout Pure, Pursuit Force czy Syphon Filter: Dark Mirror. I przy wielu innych. I nie przeszkadzało mi, że schemat rozgrywki często powielony z części z PS 2, bo to mimo wszystko były inne gry i inne misje, przygody - a sprawdzona formuła. Nie ma co na siłę robić coś innowacyjnego, skoro formuła się sprawdza.

Opublikowano
  • Autor

http://www.gametrailers.com/video/forza-3-gran-turismo/708122 - Gran Turism 5 vs Forza Motorsport 3 Graphics Comparison

 

Kuzwa, dawno nie gralem w Forze i zapomnialem, ze graficznie wcale nie jest lepsza od GT5. A pomyslec, ze fani 360 smiali sie najbardziej z drew i otoczenia na trasach. Panowie z Turn10 tez doszli do wniosku, ze jest to sprawa niewazna, zwykly wypelniacz. W nastepnej generacji konsol w scigalkach tego typu doczekamy sie, ze rzeczy z 10 planu nie beda odstawac od tych z pierwszego. Tyle.

Edytowane przez VoytecCFC

Opublikowano

nawet roczna forza3 lepiej wygląda niż gt5 na tej trasie :thumbsup: w gt5 płotki i kratki podczas jazdy ładnie się transformują.

 

fajnie jakby te art screeny były z tego kingdoms od crytek, niezły klimacik.

Opublikowano

Jedna z pracownic Crytek odpowiedzialna za design zamieściła na swoim blogu arty które wykonała w 2009 roku do gry, która jeszcze nie została ukończona. Jako że babka pracuje (czy pracowała, nie jestem pewien) w studiu w Budapeszcie gdzie jest w produkcji Codename: Kingdoms dla X360 to zaczęły się oczywiście spekulacje, że to może być materiał do owej gry.

 

http://agnesstaudt.blogspot.com/2010/11/some-concept-art-i-made-at-crytek-in.html

 

POP WW to trochę przypomina i cmentarzysko statków.

Opublikowano

zależy kto co lubi i do czego przywiązuje uwagę...otoczenie GT5 nie ma za specjalne,czasem nawet brzydkie ale jakby poprawili te cholerne cienie i wywalili standardy to bym był bardzo ale to bardzo zadowolony z oprawy.Co jak co ale pewnie dopiero do następnej generacji będziemy czekać na grę inną niż od Polyphony gdzie poziom detali aut jest taki (my photos):

 

bramaahrweiler.jpg

sangimignanoplacgwny1.jpg

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano
<br>
<br>Przez ten temat nabrałem ochoty na wyścigi i granie na kierownicy. <br>Doszło do tego, że zamówiłem online. Wybrałem z możliwie małym kątem skrętu, by się do arcade i rajdów nadawała.<br>
<br>Miałem podobnie, tyle że czytałem żwawą dyskusję w temacie o GT5 Prologue, po tym jak wyszedł Time Trial GT5, jakoś rok temu. Oprócz GT5 zaopatrz się też w Dirt 2, który po prostu dopiero na kierce pokazuje pazury.<br>
Mam Dirt 2 od dawna i dla mnie to najgrywalniejsze wyścigi tej generacji. Nawet na padzie się fajnie gra, ale czuć mocno, że gra wymaga precyzji kierownicy.<br>Wracając jeszcze do flakowatości symulacji. <br>Rozumiem, że 10 okrążeń, to symulacja. Nie rozumiem jednak dlaczego w takim wypadku nie zrobili realnych zniszczeń. Tzn. uderzenie przy 50km/h i koniec wyścigu. Coś jak w Burnout. Masa arcade ma realniejsze zniszczenia.<br>
Opublikowano
<br>
<br>Przez ten temat nabrałem ochoty na wyścigi i granie na kierownicy. <br>Doszło do tego, że zamówiłem online. Wybrałem z możliwie małym kątem skrętu, by się do arcade i rajdów nadawała.<br>
<br>Miałem podobnie, tyle że czytałem żwawą dyskusję w temacie o GT5 Prologue, po tym jak wyszedł Time Trial GT5, jakoś rok temu. Oprócz GT5 zaopatrz się też w Dirt 2, który po prostu dopiero na kierce pokazuje pazury.<br>
Mam Dirt 2 od dawna i dla mnie to najgrywalniejsze wyścigi tej generacji. Nawet na padzie się fajnie gra, ale czuć mocno, że gra wymaga precyzji kierownicy.<br>Wracając jeszcze do flakowatości symulacji. <br>Rozumiem, że 10 okrążeń, to symulacja. Nie rozumiem jednak dlaczego w takim wypadku nie zrobili realnych zniszczeń. Tzn. uderzenie przy 50km/h i koniec wyścigu. Coś jak w Burnout. Masa arcade ma realniejsze zniszczenia.<br>

 

licencja na kilkaset prawdziwych samochodów zaś burnout to z 50 wymyślonych

 

Co jak co ale pewnie dopiero do następnej generacji będziemy czekać na grę inną niż od Polyphony gdzie poziom detali aut jest taki (my photos):

sangimignanoplacgwny1.jpg

 

może niekoniecznie

 

forza_motorsport_4_3.jpg

Opublikowano

Screeny Ficusia bardziej do mnie przemawiają. Jest różnica między własnymi zdjęciami, a reklamowymi.

Opublikowano

bigdaddy to zrób mi takie same zdjęcie w takiej samej jakości jak zapodałeś jakiegoś innego auta w forzie :) nie da sie? ehhhh szkoda...

Edytowane przez Merson

Opublikowano

Zdajesz sobie sprawe, ze to nie jest screen z FM3 ? Wszystkie te zdjecia z GT5 i FM4(?) to photomode, nie maja nic wspolnego z wlasciwa gra. Tak czy inaczej nic dziwnego, ze ten screen z FM4 gniecie GT5 - tutaj cala moc idzie w jeden pojazd i skromne otoczenie.

Edytowane przez Ins

Opublikowano
  • Autor

Zdajesz sobie sprawe, ze to nie jest screen z FM3 ? Wszystkie te zdjecia z GT5 i FM4(?) to photomode, nie maja nic wspolnego z wlasciwa gra. Tak czy inaczej nic dziwnego, ze ten screen z FM4 gniecie GT5 - tutaj cala moc idzie w jeden pojazd i skromne otoczenie.

Nie gniecie i to nawet w najmniejszym stopniu. Oba wygladaja oblednie, tyle ze z jednym ale. Nie wiadomo, czy bedzie nam dane otrzymac wszystkie wnetrza samochodow w FM4 na takim poziomie. Jak Microsoft jest odpowiedzialny za kampanie reklamowa, w wiekszosci jest przeklamana i przekolorowana.

Opublikowano

Bigdaddy po pierwsze to wkleiłeś zdjęcie z materiałów promocyjnych a ja własnoręcznie zrobione z photomode z GT5. Zrób sam zdjęcie w F3 które będzie tak wyglądać...życzę powodzenia.

 

Po drugie w czasie gameplayu w GT5 te auto ma identyczny poziom detali, mogę zrobić fotę z tryby photo który można odpalić podczas wyścigu gdzie obok jest 15 innych pojazdów. Za wyjątkiem genialnego antyalliasingu nic konsola nie upiększa.

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

Dokładnie. Podczas gry są dokładnie w 100% te same modele co w Photo Mode (inne, troszkę lepsze są w Photo Travel). Porównaj model in-game do tego z Photo Mode w FM3. Różnica generacji.

 

I jeszcze co by nie było niedmówień. Każdy, kto choć trochę ma pojęcie o grafice 3D wie, że screen z "FM4" ma wykorzystany model z gry (Photo Mode) ale został wyrenderowany na całkowicie innym silniku niż gra (widać radiosity, ray tracing i inne zaawansowane efekty oświetlenia, które do tej pory na żadnym sprzęcie domowym - w tym najbardziej wypasionym PC - nie są realne do osiągnięcia w normalnych warunkach growym w real-time). Obczaj sobie big lepiej gameplay z tej Forzy (jest kilka w necie) a zobaczysz, że różnica względem Forzy 3 to JEDYNIE zwiększony kontrast na kamerze ze środka.

Edytowane przez Emet

Opublikowano

nie wiem bigdaddy po jaką cholerę wrzuciłeś ten screen, przecież tak naprawdę nie wiadomo co to jest, czy Forza 4, czy demo technologiczne czy jakaś popierdółka dla Kinecta żeby pofapować nad detalami auta...

Opublikowano

Zdajesz sobie sprawe, ze to nie jest screen z FM3 ? Wszystkie te zdjecia z GT5 i FM4(?) to photomode, nie maja nic wspolnego z wlasciwa gra. Tak czy inaczej nic dziwnego, ze ten screen z FM4 gniecie GT5 - tutaj cala moc idzie w jeden pojazd i skromne otoczenie.

Nie gniecie i to nawet w najmniejszym stopniu. Oba wygladaja oblednie, tyle ze z jednym ale. Nie wiadomo, czy bedzie nam dane otrzymac wszystkie wnetrza samochodow w FM4 na takim poziomie. Jak Microsoft jest odpowiedzialny za kampanie reklamowa, w wiekszosci jest przeklamana i przekolorowana.

Tak nie gniecie. Stary, jakby tak wygladalo to w grze, to jakos detali zjadlaby GT i FORZE 3 razem wziete.

Tak samo jak FORZA 3 wcale nie ma ladniejszych tras, bo dales porownanie jednej, ktora i tak wyglada lepiej...

Co dopiero jakby porownac wszytskie, wraz z tymi wyjetymi z PS2. :unsure:

 

Poki co Mazzeo ma racje - nie ma co sie podniecac, zwlaszcza ze nic nie wiadomo.

auta PREMIUM gt5

 

reszta Forza

fixed :teehee:

Edytowane przez easye

Opublikowano

Przykro mi ale nie wiem o co kaman :P

 

Że zestrzeliłeś Falcona pilotowanego przez kogoś ze swojej drużyny ?

 

EDYTA: Aaaaa no faktycznie beton :D

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

ogółem GT5 to taka masa sprzeczności,że głowa mała

 

- genialne auta premium poziomem detali zahaczające już o następną generacje vs 800 aut premium z których część wygląda zjadliwie, a część(niestety większość) tak,że aż żal komentować

- jedyna gra z wolumetrycznym dymem na tej generacji(poprawcie jeśli się mylę) - w dymie odbijają się światła reflektorów samochodów czy też promienie słoneczne vs gdy ten dym najdzie na nasz samochodzik krawędzie na nim robią się tak poszarpane,że aż brak słów

- zniszczenia powstałe w punkcie w którym nastąpiła kolizja(a nie tak jak u konkurencji,ze podmienia się model tekstur na aucie) vs mała strefa zgnieceń,często nie zajarzy engine i z zderzenia auto wychodzi bez szwanku itp.

- genialny cykl dnia i nocy i płynnej pogody vs występuje na paru trasach, a do tego wiele tras to praktycznie kopie z ps2

Opublikowano

Porównaj model in-game do tego z Photo Mode w FM3. Różnica generacji.

Oj przesadzasz. Fakt ze modele sie roznia...jedne bardziej, inne mniej(czesc fur zostala zrobiona przez zupelnie inne studia)..zwykle jednak takimi detalami jak slabiej wymodelowane lampy itp ktore trudno dostrzec podczas samej rozgrywki gdyz kamera jest zbyt daleko by takie cos zauwazyc.

A w Photomode tylko JEDEN pojazd jest tzw "high poly"....ten prowadzony przez gracza...reszta fur pozostaje "obcieta" a mimo to patrzac na dowolne foty w wieksza iloscia pojazdow jakos nie rzuca sie to w oczy.

 

forza31r.jpg

19kv7m.jpg

4217476835_872eb23a2a_o.png

 

Zatem stwierdzenie ze to roznica generacji jest nieco na wyrost.

Opublikowano

o ja ile płaczków GT fanów przybiegło, fajnie że wszyscy interesujecie się FM ,,gdzieś coś tam słyszałem'' ale pierdzielicie bzdury, to nie jest fm3.

 

to że podczas gry tak samochód nie będzie tak wyglądał to na pewno ale w showroom/photo mode czyli bajka, wolę wypasioną graficznie grę trzymającą poziom z gorszymi modelami podczas gry niż grę której większość jest portem z PSP :sweat:

 

oczywiście to co pokazało T10 to efekt pracy pół roku po FM3

 

http://www.youtube.com/watch?v=fr8RPb454v4

 

ps. oczywiście emet już w natarciu, przynajmniej teraz temat FM4 będzie bombardował bez kumpla fiesara ;]

Edytowane przez bigdaddy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.