Skocz do zawartości

Lista błędów PlayStation 3


Rekomendowane odpowiedzi

0710102 - błąd serwera DNS

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie z routerem. Wpisz swój adres IP i ustawienia DNS ręcznie w konsoli PS3

 

 

80110116 - Nie można zarejestrować urządzenia Bluetooth

Zalecenia:

- Pobierz i zaktualizuj soft do najnowszej wersji

 

 

8013030 - Błąd systemu

Zalecenia:

- Pobierz i zaktualizuj soft do najnowszej wersji

 

 

80010001 - Odtwarzanie gry zatrzymane

 

 

80010006 - Wystąpił błąd podczas operacji start (uszkodzone składniki install)

 

 

80010007 - Wystąpił błąd podczas operacji start (w trakcie testów dysku na partycję wymiany)

 

 

8001000B - Próba nawiązania połączenia bezprzewodowego zakończyła się niepowodzeniem

Zalecenia:

- Sprawdź czy połączenie nie jest zabezpieczone, spróbuj wpisać adres IP i ustawienia DNS ręcznie.

 

 

80010017 - Nie można uruchomić gry z Blu-Ray

Zalecenia:

- Sprawdź czy na płytce nie ma minimalnych śladów np. brudu, odcisków palców itp.

 

 

8001050B - Nie można odtworzyć demo gry, gdy płyta Blu-Ray jest włożona do czytnika

Zalecenia:

- Wyjmij płytkę BD z napędu i spróbuj ponownie uruchomić demo.

 

 

8001050D - Wystąpił błąd podczas operacji start

Zalecenia:

- Sprawdź czy na płytce nie ma minimalnych śladów np. brudu, odcisków palców itp.

 

 

8001050F - Awaria sprzętu. Nie można zaktualizować firmware lub podłączenia do internetu.

 

 

80010510 - Nie można uruchomić gry z dysku twardego

Zalecenia:

- Zainstaluj grę ponownie.

 

 

80010514 - Problem czytania Blu-ray

Zalecenia:

- Sprawdź czy płyta lub napęd nie są uszkodzone/zabrudzone

 

 

80010516 - Wystąpił błąd podczas operacji start

Zalecenia:

- Sprawdź czy na płytce nie ma minimalnych śladów np. brudu, odcisków palców itp.

 

 

80022A07 - Błąd synchronizacji trofeów

Zalecenia:

- Odczekaj chwilę, serwery mogą być zajęte, a następnie spróbuj jeszcze raz.

 

 

80022D03 - Nie można ukończyć rejestrowania informacji o trofeach

 

 

80022D05 - Błąd synchronizacji trofeów

Zalecenia:

- Odczekaj chwilę, serwery mogą być zajęte, a następnie spróbuj jeszcze raz.

 

 

80023101 - Nieznany

 

 

80023110 - Błąd podczas próby połączenia się z PSS z poziomu gry lub pobraniem DLC

Zalecenia:

- Spróbuj kupić DLC z PSS poprzez XMB. Pamiętaj, że dodatek musi być z tego samego regionu co gra.

 

 

8001002B - Problem z napędem Blu-ray

Zalecenia:

- Skontaktuj się z serwisem

 

 

800288BE - Nieobsługiwany format pliku

Zalecenia:

- Spróbuj przerobić plik na inny/zmienić jego rozmiar.

 

 

80028E01 - Użytkownik nie może połączyć się z siecią PSN

Zalecenia:

- Zresetuj router, sprawdź dane do logowanie, spróbuj ponownie później

 

 

80028E07 - Pojawia się podczas próby aktualizacji, z powodu odłączenia od serwera

Zalecenia:

- Zaktualizuj system jeszcze raz

 

 

80028EA5 - Użytkownik nie może połączyć się z siecią PSN

Zalecenia:

- Zresetuj router, sprawdź dane do logowanie, spróbuj ponownie później

 

 

80028EA6 - Błąd połączenia (błąd Proxy)

Zalecenia:

- Sprawdź przewód zasilający. Następnie wyłącz modem/router na około 5 minut, a następnie podłącz z powrotem - najpierw modem/router, a następnie podłącz ponownie przewód zasilający. Zrób nowe połączenie sieciowe

 

 

80028EA8 - Brak dostępu do ISP szczegółów konta

 

 

80028ED6 - Wystąpił błąd. Użytkownik został wypisany z PlayStationNetwork

Zalecenia:

- Błąd najczęściej pojawia się podczas korzystania z internetu poprzez WiFi. Spróbuj wpisać się jeszcze raz, jeśli to nie pomoże to najlepiej połączyć się kablem lub spróbować przez inny router

 

 

80028F10 - Błąd wyświetlanego obrazu

Zalecenia:

- Przejdź do Ustawienia wyświetlania, następnie HDMI (ew. AV) i wybierz opcję: Automatyczne

 

 

80028F17 - Błąd występuje przy niektórych grach z PS2 oraz zakupionych na PSS

Zalecenia:

- Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Sony

 

 

80028F18 - Nie można odtworzyć płyty w formacie PS2 - nieobsługiwany format

 

 

80028F19 - Płyta w formacie Playstation 2 jest uszkodzona

Zalecenia:

- Sprawdź czy na płytce nie ma minimalnych śladów np. brudu, odcisków palców itp.

 

 

80028F1A - Błąd konfiguracji sieci

 

 

80029023 - Wymiana klucza wymiany informacji skończyła się

Zalecenia:

- Sprawdź ustawienia zabezpieczeń, router i PS3. Jeśli błąd nie ustąpi, spróbuj restartu routera i konsoli

 

 

80029024 - Próba uzyskania adresu IP skończyła się

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie z routerem. Wpisz swój adres IP i ustawienia DNS ręcznie w konsoli PS3

 

 

80029301 - Występuje podczas operacji usuwania niektórych Memory Card PS2

 

 

80029501 - Błąd połączenia

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie z routerem. Wpisz swój adres IP i ustawienia DNS ręcznie w konsoli PS3 lub spróbuj restartu routera i konsoli

 

 

80029509 - Sieć PSN jest niedostępna

Zalecenia:

- Spróbuj ponownie później. Być może obecnie trwa konserwacja sieci.

 

 

80029513 - Naruszenie praw autorskich podczas próby instalacji gry

Zalecenia:

- Błąd najczęściej wyskakuje przy grach z PSS. Spróbuj pobrać grę jeszcze raz.

 

 

80029516 - Gra wymaga połączenia z siecią PlayStation Network

 

 

80029564 - Błąd podczas instalacji gry z PSS

Zalecenia:

- Pobierz grę jeszcze raz.

 

 

80029751 - Problem z pobieraniem lub instalacją gier zakupionych w PSS

Zalecenia:

- Pobierz grę jeszcze raz.

 

 

80092780 - Błąd jest wynikiem aktywacji i dezaktywacji konta (danych) 15 razy w ciągu tygodnia

Zalecenia:

- Należy odczekać tydzień. Błąd sam ustąpi.

 

 

80029945 - Nie można odtworzyć nagranego filmu na Blu-Ray

Zalecenia:

- Sprawdź czy na płytce nie ma minimalnych śladów np. brudu, odcisków palców itp. Być może film/płyta jest uszkodzona

 

 

80029946 - Problem odtwarzania dwuwarstwowych płyt NTSC na PAL PS3

Zalecenia:

- Przenieś pliki do PS3 poprzez TVersity

 

 

80029C68 - Uszkodzone pliki na urządzeniu zewnętrznym

Zalecenia:

- Sprawdź czy pliki na urządzeniu USB są poprawne i posiadają obsługiwany format

 

 

8002A10B- Pokazuje się, podczas próby wyświetlenia profili znajomych w PSN

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później.

 

 

8002A10D - Nie można dodać znajomego

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później.

 

 

8002A10E - Błąd synchronizacji trofeów

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później.

 

 

8002A220 - PlayStation Network jest czasowo niedostępne

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później.

 

 

8002A231 - Brak dostępu do sieci PSN

Zalecenia:

- Prawdopodobnie zostałeś ukarany banem.Najlepiej skontaktować się z SCEP

 

 

8002A308 - Nie można zalogować się do gry lub serwera

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później. Ustaw strefę czasową na +1

 

 

8002A4A6 - Nie można załadować gry online

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później. Ustaw strefę czasową na +1

 

 

8002A515 - Błąd logowania do PSN

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później i sprawdź dane dane do logowanie oraz połączenie sieciowe.

 

 

8002A524 - Błąd połączenia

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później.

 

 

8002A548 - Nie można zalogować się - do gry lub serwera

Zalecenia:

- Być może serwery są zajęte. Spróbuj ponownie później. Ustaw strefę czasową na +1.

 

 

8002A705 - Nie można połączyć się z serwerem / host

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe. Zresetuj router i PS3

 

 

8002AB0B – Nie można wysłać wiadomości

Zalecenia:

- Zresetuj konsole. Błąd wyskakuje gdy w treśći wiadomości są za długie wyrazy lub nieznane znaki.

 

 

8002AD23 - Nieznany

 

 

8002AD3D - Nie można zalogować się do PSN

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe, zaporę firewall. Zresetuj router i PS3

 

 

8002B241 - DVI nie ma dźwięku.

Zalecenia:

- Sprawdź wejście audio, spróbuj na innym kablu.

 

 

8002B71A - Błąd NAT, można zalogować się do serwera gry, ale nie można przyłączyć się do gry ani być hostem

 

 

8002F14E - Aktualizacja systemu nie powiodła się

Zalecenia:

- Trzeba sformatować dysk twardy.

 

 

8002F994 - Zbyt wiele osób pobiera aktualizacje

Zalecenia:

- Odczekaj chwilę i spróbuj ponownie.

 

 

8002F997 - Nie można zaktualizować firmware XMB

Zalecenia:

- Pobierz nowy firmware z poziomu PC.

 

 

8002F99D - Błąd instalacji aktualizacji PS3

Zalecenia:

- Przywróć domyślne ustawienia konsoli, spróbuj dokonac aktualizacji z różnych nośników USB

 

 

80030001 – Skrzynka odbiorcza jest przeciążona

 

 

8003041F - Występuje podczas operacji kopiowania (z użyciem serwera multimediów)

 

 

80030517 - Może wystąpić podczas kopiowania dużych plików multimedialnych.

Zalecenia:

- Spróbuj przerobić plik na mniejszy

 

 

8003051E - Multimedia nie mogą być załadowane

Zalecenia:

- Spróbuj przenieść materiały na dysk twardy za pomocą np. pendrivea.

 

 

80030920 - Wystąpił błąd podczas operacji kopiowania, plik może być uszkodzony lub nie ma wystarczająco dużo pamięci

 

 

80031150 - Błąd zapisu ustawień w System Settings

Zalecenia:

- Przywróć ustawienia domyślne

 

 

80031601 - Błąd podczas tworzenia konta

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe, a następnie spróbuj jeszcze raz.

 

 

80031606 - "Wystąpił błąd. Zostałeś wylogowany z PlayStationNetwork"

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe.

 

 

8003200D - Błąd pobierania danych z serwerów PSN

Zalecenia:

- Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Sony.

 

 

8013013D - Błąd połączenia

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe. Być może sygnał jest za słaby

 

 

8013013E - Błąd klucza WEP

Zalecenia:

- Zmień klucze WEP do wszystkich numerów na routerze lub włącz szyfrowanie WPA

 

 

80130203 – Porty w routerze są zamknięte

Zalecenia:

- Należy otworzyć porty.

 

 

8013030F – Nie wykryto Access Point

Zalecenia:

- Zresetuj modem, sprawdź połączenie sieciowe

 

 

8041040F - Błąd DNS.

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe

 

 

80410418 - Błąd DNS

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe

 

 

80410A0B - Wewnętrzny błąd PSP

 

 

80710016 - PlayStation Network jest czasowo niedostępne

Zalecenia:

- Spróbuj ponownie później. Być może trwa konserwacja sieci. Sprawdź połączenie sieciowe

 

 

80710092 – Błąd Media Server

Zalecenia:

- Zresetuj router i konsole.

 

 

80710101 - Błąd połączenia

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe.

 

 

80710102 - Konflikt IP, PS3 nie można połączyć się z routerem

Zalecenia:

- Spróbuj zresetować router

 

 

807101FF - Wystąpił błąd podczas komunikacji z serwerem - jest to błąd DNS

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe, spróbuj wpisać się później.

 

 

8071053D - PlayStation Network jest czasowo niedostępne lub błąd logowania

Zalecenia:

- Spróbuj ponownie później. Być może trwa konserwacja sieci. Sprawdź połączenie sieciowe

 

 

80710504- Zostałeś wylogowany z PlayStationNetowork

Zalecenia:

- Zaloguj się ponownie lub zresetuj konsolę, jeśli nie działa spróbuj ponownie później

 

 

80710541 - Połączenie z serwerem zostało zerwane (zbyt długi czas oczekiwania)

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe. Spróbuj wpisać się jeszcze raz.

 

 

80710723 - Błąd portów

Zalecenia:

- Otwórz zamknięte porty w routerze.

 

 

80710736 - Problem z routerem, konfiguracją sieci lub z ISP

Zalecenia:

- Zresetuj router

 

 

80710A06 – Występuje podczas instalacji (błąd podczas pobierania gier z PSN - błąd sieciowy)

Zalecenia:

- Ponów pobieranie

 

 

80710B23 - PS Network jest niedostępne albo sieć jest zbyt zajęta

Zalecenia:

- Sprawdź połączenie sieciowe, wpisz adres IP oraz adresy DNS ręcznie.

 

 

80710D23 – System jest przeciążony/przegrzany

Zalecenia:

- Wyłącz PS3 z zasilania na conajmniej 30 minut

 

 

81019002 - Błąd kopiowania

Zalecenia:

- Spróbuj przenieść materiały za pomocą np. pendrivea

 

Małe FAQ:

P: Skąd pobrać aktualne, oficjalne oprogramowanie dla mojej PS3?

O: Aktualny firmware możesz pobrać ze strony PlayStation.com lub z poziomu swojej konsoli. Przejdź do Settings (Ustawienia) w menu XMB™ (XrossMediaBar) systemu PS3,

wybierz kolejno pozycje [system Update] (Aktualizacja za pomocą systemu)

i [update via Internet] (Aktualizuj przez Internet).

 

P: Czy po aktualizacji oprogramowania mogę wrócić do poprzedniej wersji?

O: Nie, po akutalizacji nie ma możliwości powrotu do wcześniejszych wersji firmware.

 

P: Nie mogę poradzić sobie z moim problemem. Chciałbym skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

O: Zadzwoń pod ten numer - 0801 230 000.

 

Wsparcie dla PlayStation 3

 

 

Lista robiona w oparciu o jeden z topiców na forum ps3site

 

Edytowane przez schab0795
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

80010510 - Nie można uruchomić gry z dysku twardego

Zalecenia:

- Zainstaluj grę ponownie lub sprawdź czy format pliku jest obsługiwany przez konsolę

Bardzo dobra rada :thumbsup:

 

 

80023110 - Błąd podczas próby połączenia się z PSS z poziomu gry lub pobraniem DLC

Zalecenia:

- Spróbuj kupić DLC z PSS poprzez XMB. Pamiętaj aby kupić dodatek w PSS na koncie, na którym grasz w daną grę.

Tu jest błąd. DLC musi być z tego samego regionu co gra.

Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...