MBeniek 3 260 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=ZcsueNtFkBE SHIFT 2 UNLEASHED napędzany jest przez zupełnie nowy silnik graficzny, dzięki któremu oprawa wizualna doczeka się znacznych usprawnień, umieszczając gracza w samym centrum akcji. Innowacyjny podgląd z kamery umieszczonej na kasku kierowcy umiejętnie odwzorowuje emocje płynące z jazdy z prędkością ponad 300 kilometrów na godzinę, pokonywanie odcinków nocną porą okaże się sporym wyzwaniem, a zabawę dodatkową utrudnią zmieniające się warunki na torze i zachowanie samochodów na przełomie całego wyścigu. SHIFT 2 UNLEASHED zaoferuje również udoskonaloną wersję modułu społecznościowego Need for Speed Autolog ? rewolucyjnego rozwiązania, które monitoruje poczynania graczy, porównuje ich wyniki i na tej podstawie przygotowuje wyzwania, zachęcając do pobijania rekordów ustanowionych przez znajomych. SHIFT 2 UNLEASHED przygotowywany jest przez wielokrotnie nagradzaną firmę Slightly Mad Studios. Gra ukaże się na Xboksa 360®, PlayStation®3 oraz na komputery osobiste. Edytowane 29 Marca 2011 przez MBeniek Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) To się nazywa tupet jeszcze nie wypuścili HP a już zapowiadają kolejnego NFS-a hehe. Jeszcze bardziej ulepszony Autolog - fajnie. Choć na dobrą sprawę jeszcze tego z HP nie przetestowaliśmy szczegółowo. Co do samej gry dopóki nie zagram raczej olewam tytuł; pierwszy Shift to dla mnie shit. Gdyby dwójkę robił Criterion to co innego... a tak zobaczymy co tam wysmażyli. Fajnie jakby Shift 2 zdecydował się czy jest symulatorem czy arcadówką nie czymś pomiędzy - tak jak pierwszy Shift. Edytowane 16 Listopada 2010 przez SłupekPL Cytuj Odnośnik do komentarza
winner 183 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Fajnie, będzie w co grać w przyszłym roku na kierownicy (Dirt3, Shift2) Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 177 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 To się nazywa tupet jeszcze nie wypuścili HP a już zapowiadają kolejnego NFS-a hehe. Jeszcze bardziej ulepszony Autolog - fajnie. Choć na dobrą sprawę jeszcze tego z HP nie przetestowaliśmy szczegółowo. Co do samej gry dopóki nie zagram raczej olewam tytuł; pierwszy Shift to dla mnie shit. Gdyby dwójkę robił Criterion to co innego... a tak zobaczymy co tam wysmażyli. Fajnie jakby Shift 2 zdecydował się czy jest symulatorem czy arcadówką nie czymś pomiędzy - tak jak pierwszy Shift. Symulatorem nie będzie, arcade'em jest Hot Pursuit, semi-sim będzie w sam raz, byleby poprawili mimo wszystko ten mocno dziwny model jazdy. No mnie trochę dziwi to rozczłonkowanie marki NFS, choć na trailerze widać tylko "Shift 2:Unleashed". Nie wiem czy to da radę, jak dla mnie EA trochę ryzykuje bo może się to słabo sprzedać, szczególnie że wyjdzie przecież zaraz GT5 na PS3, a na X360 pewno zawita w kolejnym roku Forza 4. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) Ja dziękuje za ten semi sim, ten dziwny model w Shifcie właśnie wynikał z tego. Z bycia niezdecydowaną hybrydą. Albo sim albo arcade albo fuck off. Edytowane 16 Listopada 2010 przez SłupekPL Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 177 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 No jeżeli przyjmiemy, że Forza 3 i GT5 to też symulatory to niech i Shift 2 pójdzie tą drogą. Cytuj Odnośnik do komentarza
schabek 5 297 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Lepiej by zrobili Most Wanted 2. Jakąś kontynuację. Powrót Razora albo coś. Jejku to by był geniusz. Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Też mnie dziwi to "porzucenie" marki NFS (co prawda logo NFS jest, ale nie wszyscy to skojarzą). Czyżby EA było tak pewne Shifta? Co prawda pierwsza część sprzedała się tam w 4 mln egzemplarzy, ale pewnie duża zasługa w tym, że przed tym był NFS, bo sama gra nie była aż tak świetna. Albo powód jest bardziej prozaiczny: na jesień EA chce wydać NFS od Black Box'a (o którym ostatnio też są pogłoski), a wydawanie dwóch NFS co pół roku nie byłoby chyba dobrym zabiegiem marketingowym. P.S. Choć w sumie dobrze, że Shift stał się osobną marką, bo z serią NFS miał tyle wspólnego, że w obu można było jeździć licencjonowanymi furami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 (edytowane) No jeżeli przyjmiemy, że Forza 3 i GT5 to też symulatory to niech i Shift 2 pójdzie tą drogą. Nooooo hehe. Btw odnośnie tego co napisałeś o sprzedaży. Mazzeo a co było z MoH-em z góry skazany na klęskę, wyszedł po Halo przed BO. Gra "hitem" też się nie okazała a mimo to sprzedała się kapitalnie. EA to naprawdę cudotwórcy jeżeli chodzi o marketing i reklamowanie swoich gier prawie jak M$. W słabą sprzedaż nie wierzę. Natomiast też dla mnie dziwnym posunięciem jest rozdzielanie/porzucenie NFS-a wyjdzie tak, że każdą nową część będzie robił inny team i że sama gra już NFS-em nie jest. Tak czy siak brawa dla EA za taki krok (a jeszcze niecały rok temu ich nienawidziłem teraz kocham EA ;p). PS. Jak już jadą z tymi NFS-ami to niech wypuszczą Underground 3 by Criterion. Edytowane 16 Listopada 2010 przez SłupekPL Cytuj Odnośnik do komentarza
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Criterion niech się teraz zajmuje albo nowym Burnout'em albo SSX. A jeśli mówimy o Underground 3 lub Most Wanted 2 to jestem za Black Box. Co prawda wydali beznadziejnego Undercovera, ale to wszystko przez to, że dostali 10 miesięcy na zrobienie nowego NFS (nawet samo EA się do tego przyznało). A teraz jak mieli ponad trzy lata na produkcję to myślę, że znowu by mogli nas pozytywnie zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 177 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Niby masz rację, ale od ponad 10 lat ludzie wiedzą, że NFS wychodzi na jesieni i jest jeden na rok, to jedna sprawa. Druga to że chyba na okładce nie będzie nazwy "Need For Speed", ten człon jest znany laikom chyba nawet bardziej niż Call of Duty, więc można mieć obawy. Widać że idą tropem Codemasters, bo Dirt 3 też wyzbył się nazwiska Colina z tytułu. PS. Jak już jadą z tymi NFS-ami to niech wypuszczą Underground 3 by Criterion. Ja się nie zdziwię jak wydadzą Underground 3 na jesieni 2011, tyle że od Black Box. btw w ogóle to ppe.pl nie wiem jakim cudem ale ma zdjęcie okładki o_O ogolnie to nie wiem jak ale zacząłem się jarać, a myślałem że w przyszłym roku będę się nakręcał tylko na Dirt 3. Cytuj Odnośnik do komentarza
daras 3 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Shift 1 swietny, tylko trzeba bylo sie nauczyc jezdzic. Tak jak w Wipeout HD- gra nie spodobala sie tym, ktorzy mowili, ze odbijaja sie od bandy do bandy i caly czas dostaja rakiete w tylek na easy z kompem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 788 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Też jestem jak najbardziej za. Pierwszym Shiftem, mimo braku kierownicy bawiłem się długo i była to przyjemna rozrywka. Być może do momentu wydania Shifta 2 zdążę się znudzić GT5, więc i kierownica nie będzie zbytnio kurzyła, gdyż czekać ją będzie kolejny wyścigowy szpil. I nie rozumiem narzekań na model jazdy. Owszem, jak ktoś jeździł z widoku zza auta to mógł mieć pretensje do modelu jazdy. Ael widok z kokpitu to była zupełnia inna jazda, więc czepianie się tego jest IMO na siłę. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 177 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 ładnie to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kuno Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Też nie rozumiem wypowiedzi typu - " model jazdy w shifcie był do niczego ", a może to wina gracza, którego przerósł model jazdy czymś powyżej 300ps bez wspomagaczy i co chwile robił 180stopni na zakrecie? Model jazdy jak najbardziej był przyzwoity. Nic. Ja już nie moge się doczekać i bede śledził temat na bieżąco, oby była pokaźna lista samochodów i miejscówek po których bedziemy sie ścigać. Nocne wyścigi na jakiś ulicznych torach i czuje, że szczeke z podłogi nie bede mógł długo pozbierać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 No tak najlepiej zgonić to na graczy, na nieumiejętność jeżdżenia. To ja mam takie pytania. Czemu ten świetny model jazdy nie jest wymieniany, podawany jako przykład? Czemu w recenzjach obrywało się Shiftowi właśnie za skopany/dziwny model jazdy? Czemu po wypuszczeniu dema co drugi komentarz dotyczył kiepskiego modelu jazdy? Czemu gra nie okazała się hitem? Czemu nie jest wielbiona przez graczy? Nie da się ukryć, że Shift swoich fanów ma ale to chyba mniejszość. Btw chyba, że Wy tu mówicie o modelu jazdy o jeżdżeniu na kierownicy. Chyba sam HiV pisał, że na kierownicy to inna gra, inne jeżdżenie. Wtedy zwracam honor bo grałem tylko na padzie a tu nikt mi nie wmówi, że było dobrze ;p. Było co najmniej dziwnie w negatywnym znaczeniu imo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kuno Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) No tak najlepiej zgonić to na graczy, na nieumiejętność jeżdżenia. To ja mam takie pytania. Czemu ten świetny model jazdy nie jest wymieniany, podawany jako przykład? Czemu w recenzjach obrywało się Shiftowi właśnie za skopany/dziwny model jazdy? Czemu po wypuszczeniu dema co drugi komentarz dotyczył kiepskiego modelu jazdy? Czemu gra nie okazała się hitem? Czemu nie jest wielbiona przez graczy? Nie da się ukryć, że Shift swoich fanów ma ale to chyba mniejszość. Btw chyba, że Wy tu mówicie o modelu jazdy o jeżdżeniu na kierownicy. Chyba sam HiV pisał, że na kierownicy to inna gra, inne jeżdżenie. Wtedy zwracam honor bo grałem tylko na padzie a tu nikt mi nie wmówi, że było dobrze ;p. Było co najmniej dziwnie w negatywnym znaczeniu imo. Nie jestem adwokatem NFSa. Nie mam pojęcia czemu ta gra nie okazała się hitem, być może dlatego, że wyszła w takim momencie, nie najlepszym dla tej marki po kilku wpadkach, a gracze już mieli dosyć kolejnego tytułu, który choć nie wiadomo jakby był świetny to cześć playerów odrazu skazywała go na totalny shit. Z tego co wiem to Shift jest robiony przy współpracy z kierowcami wyścigowymi, którzy wiedzą i mają pojecie o jeździe wyścigówkami i znają zachowanie tych wyczynowych aut, więc starają sie przekazać to jakoś do gry choć wiadomo NFS to gra, która ma być dla wszystkich i dla tych casuali i dla graczy kompletnie zwichrowanych na punkcie samochodów i wyścigów, trzeba dogodzić każdemu, a to nie jest łatwe, więc też nie mogą przenieść tego wszystkiego do końca na 100% z toru wyścigowego na konsole. Jeśli chodzi o recenzje recenzentów, recenzje graczy (nie chodzi tu jednak o wszystkich) co mogą wiedzieć o tym wszystkim? Na jakiej podstawie są robione porównania czy ten GTR z 800ps pod maską prowadzi się, jedzie, zachowuje sie tak jak w rzeczywistości czy też jest to bajka, model jest nie taki i do symulacji to daleko. Skoro duża liczba osób nie dotkneła nawet klamki tego samochdou? Takie tam małe przemyślenie. Edytowane 17 Listopada 2010 przez Kuno Cytuj Odnośnik do komentarza
Michał102 870 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Jeśli chodzi o recenzje recenzentów, recenzje graczy (nie chodzi tu jednak o wszystkich) co mogą wiedzieć o tym wszystkim? Na jakiej podstawie są robione porównania czy ten GTR z 800ps pod maską prowadzi się, jedzie, zachowuje sie tak jak w rzeczywistości czy też jest to bajka, model jest nie taki i do symulacji to daleko. Skoro duża liczba osób nie dotkneła nawet klamki tego samochdou? Takie tam małe przemyślenie. Myślę, że fani symulacji porównują głównie do najlepszych simów na rynku... takich jak rFactor, GTR, a na konsolach GT Academy, FM2 (trójka jest mniej wymagająca). Przy tych tytułach pierwszy Shift to totalny arcade... ciągłe poślizgi i drifty przy 250 km/h zbyt symulacyjnie nie wyglądają. Do tego całkowicie skopane sterowanie na padzie. Mam nadzieję, że dwójka pójdzie całkowicie w stronę symulacji, a nie cholera wie czego. Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 dla mnie shift 1 to była naprawde gra wybitna, przy ktorej spedzilem najmniej 130h, z czego pierwsze 60 grajac na padzie,reszte na kierownicy,wlasnie - grajac na kierownicy gra pokazuje swoje prawdziwe oblicze. czasy przejazdow na poszczgolnyhch torach diametralnie sie poprawily juz po pierwszym przejazdzie . dlatego tez wiadomosc o tym ze juz na wiosne bedzie shift 2 uradowala mnie bardzo :potter: . mam tylko jedna wielka prosbe do producentow,zeby wyeliminowali tą olbrzymia martwa strefe ktora wystepuje grajac na kierownicy. Obawiam sie troche tego nowego silnika gry, przeciez ten z jedynki byl naprawde dobry,wystarc zylo by jakies kosmetyczne poprawki i gitarka. zobaczymy jak bedzie to wygladalo na nowym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 788 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Słupek co do tego czy gra była hitem są różne zdania. Sprzedała się bardzo dobrze (choć zapewne duża w tym zasługa marki NFS), średnia na gamerankings 83,5%, a w żadnej recenzji którą czytałem nie pamiętam na narzekania na model jazdy. Demko z tego co pamiętam wyszło jak już miałem 3/4 gry za sobą. Śmiać mi się wtedy chciało jak słyszałem narzekania graczy na model jazdy po obczajeniu demka. W demku dotaliśmy mocne fury na starcie. W fullu nie zaczynało się od takich kosmitów tylko od o wiele słabszych fur, więc modelu jazdy można się było stopniowo uczyć przechodząc na coraz to mocniejsze pojazdy. Po opanowaniu modelu (zaznaczam że broń boże z widoku zza samochodu- tu przyznam jeździć się nie dało) gra dawała mi chyba więcej frajdy z jazdy aniżeli jakiekolwiek Gran Turismo wcześniej. Aha. Grałem w to na padzie. Kierownicę kupiłęm stosunkowo niedawno i musze przyznać że po ograniu tego "felernego" demka poważnie rozmyślałem nad ponownym zakupem tejże gry. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Kuno Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Trzeba też napisać, że PSX Extreme pozytywnie ocenił SHIFTa i nie było tam raczej żadnego narzekania na model jazdy. Co do samej gry to only jazda na kamerze z kokpitu, nie koniecznie kierownica, na samym padzie też idzie całkiem fajnie pograć i jest zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza
daras 3 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Trzeba też napisać, że PSX Extreme pozytywnie ocenił SHIFTa Hiv pisal recenzje i potem mu sie oberwalo niezle. Podobnie jak z MGS2 (z tym ze ta za wysoka a ta za niska hehe) Cytuj Odnośnik do komentarza
sprite 1 783 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Nowe shoty: http://www.pcgames.de/Need-for-Speed-Shift-2-Unleashed-PC-235319/News/Need-for-Speed-Shift-2-Unleashed-EA-veroeffentlicht-erste-Screenshots-799369/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Sylvan Wielki 4 533 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Jak dla mnie, poprzedniczka to jedna z najlepszych pozycji tej generacji. Widok z kokpitu absolutnie miażdżący. Uczucie prędkości, niebywałe. Ogólnie, świetna zabawa i to na kilkadziesiąt godzin - bardzo wysoko należy również tryb on line ocenić. Jedyne co mi nie przypadło do gustu, to: drift (jakiś taki niewyjściowy), oraz licha pojemność wirtualnego garażu. Nie obraziłbym się na nieco bogatszy wybór cyfrowych, stalowych rumaków - choć z drugiej strony oba DLC dokarmiły w tym segmencie wygłodniałego gracza. Dla mnie, kontynuacja tej wybornej gry, to pozycja, którą kupię w ciemno. Gdy tylko ukaże się w sieci Empik (przykładowo), to z rana kupuję litr mleka (lubię, nawet bardzo), wypijam go, po czym z uśmiechem na twarzy, udam się na rzeczone zakupy, jako główny cel obierając sobie Shift II właśnie. Trzeba też napisać, że PSX Extreme pozytywnie ocenił SHIFTa i nie było tam raczej żadnego narzekania na model jazdy. Co do samej gry to only jazda na kamerze z kokpitu, nie koniecznie kierownica, na samym padzie też idzie całkiem fajnie pograć i jest zabawa. Bowiem i być nie powinno. A kto by się doczepił, byłoby to zwykłe czepialstwo, wymuszone, należy dodać. Z resztą wypowiedzi, zgadzam się w pełni. Cytuj Odnośnik do komentarza
Słupek 2 119 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Słupek co do tego czy gra była hitem są różne zdania. Sprzedała się bardzo dobrze (choć zapewne duża w tym zasługa marki NFS), średnia na gamerankings 83,5%, a w żadnej recenzji którą czytałem nie pamiętam na narzekania na model jazdy. Demko z tego co pamiętam wyszło jak już miałem 3/4 gry za sobą. Śmiać mi się wtedy chciało jak słyszałem narzekania graczy na model jazdy po obczajeniu demka. W demku dotaliśmy mocne fury na starcie. W fullu nie zaczynało się od takich kosmitów tylko od o wiele słabszych fur, więc modelu jazdy można się było stopniowo uczyć przechodząc na coraz to mocniejsze pojazdy. Po opanowaniu modelu (zaznaczam że broń boże z widoku zza samochodu- tu przyznam jeździć się nie dało) gra dawała mi chyba więcej frajdy z jazdy aniżeli jakiekolwiek Gran Turismo wcześniej. Aha. Grałem w to na padzie. Kierownicę kupiłęm stosunkowo niedawno i musze przyznać że po ograniu tego "felernego" demka poważnie rozmyślałem nad ponownym zakupem tejże gry. Może w tym tkwi diabeł bo rzeczywiście grałem tylko z widoku zza samochodu. Nie lubię jeździć z widokiem w środku ;p choć przyznam, że fajnie "ta kamera" (kokpity) wyglądały w Shifcie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.