Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mnie denerwuje wszechobecny aliasing, nie wiem czy to mój telewizor HD Ready nie wyrabia, czy to jakieś dopalacze czerni pierdzielą że podczas tych całych efektów cząsteczkowych na karoserii auta które spowija dym/woda pojawia mi się pikseloza rodem z supermario. No i cienie rozwalają swoją ząbkowatością.

 

Wiecie może, czy coś się odblokowuje do Arcade Mode, niby odblokowałem szkole AMG i Top Gear Challange ale torów tych nie ma do swobodnej jazdy i nie wiem czy można liczyć że się pojawią (zależy mi na pocioraniu na nich w splicie).

 

Model jazdy to z kolei czysta poezja, szkoda tylko że stare auta jak te T1 z wyścigu na torze Top Gear nie przechylaja sie na zakretach, pewnie Guldwing też nie bedzie jakos specjalnie miekki, szkoda.

 

Ta, z tym loadingiem do GT Life to masakra, nic się nie dzieje przez dłuższy czas, miga dioda dysku ze 2x - wczytane.

Edytowane przez hay
Opublikowano

Czy ktoś sprawdzał już head tracking? Kompletnie nie wiem jak to włączyć żeby działąło.

Też nie wiem jak to ustawić, a może trzeba "nabić" odpowiedniego levela. :potter:

 

Dobrze że grę można przejść nie używając standardów.

 

Online dziś nie gram bo zawalone serwery są. Czego można było się spodziewać

Opublikowano (edytowane)

wrażenie po osiągnięciu 8 lvl

 

- fizyka jazdy jest całkowicie inna niż w GT5P

- FF na kierownicy rewelacyjny, czegoś takiego jeszcze na konsolach nie doświadczyłem- jest po prostu mega miodzio

- bawiłem się dobre 30min headtracingiem ale nie umiem go ustawić by działał

- wbrew pozorom wyzwania Nascar wcale nie są nudne - kapitalnie oddano moc tych samochodów

- loadingi bardzo szybkie choć czasem bywają bardzo długie co jest winą serwerów gry(gdy jesteśmy podłączeni do sieci cały czas coś z nich pobiera i jak nie potrafi się połączyć to gra na moment zastyga podczas loadingu)

- świetnie rozbudowane community - można dawać prezenty,wymieniać się autami itp

- dwa razy chciałem sprawdzić multi i dwa razy konsola mi się zawiesiła

- edytor tras bardzo fajny, by móc budować odcinki od A do B trzeba je odblokować w wyzwaniach

- standardy praktycznie nie do odróżnienia podczas gameplayu od premiumów

- pełno opcji w trybie photo mode

- gt tv już na starcie obfituje w pełno na prawdę ciekawych filmików i programów dokumentalnych, szkoda,że częśc z nich jest płatnych - 10zł od odcinka

- grafika całościowo GORSZA od Prologue- więcej gorszych tekstur, wydaje mi się,że większy aa i czasem wręcz żenujące obiekty wokół torów - szczytem chamstwa jest trasa którą zbudowałem w edytorze na Alasce o godzinie 18 w śniegu - wygląda jak z psx(udostępniłem ją online więc można to sprawdzić) albo las na nurbugringu - pierwszy rządek to drzewa 4d a za nim bitmapa lasu... grę ratują efekty świetlne, auta premium i 60fps które jak dotąd nawet na milisendę nie spadło.

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano (edytowane)

Rome, pierwszy ostrzejszy zakręt + max samochodów premium = tearing, spadek fps i w ogóle wtf. Polecam sprawdzić w arcade. Podobnie jest jakiś bug z cieniami w pierwszym wyścigu Sunday Cup. Na innych trasach cienie są ładnie wygładzane. Na tych trasach nie są i wygląda to paskudnie. Oj, chcieliśmy szybko GT5 to mamy.

Edytowane przez Texz
Opublikowano (edytowane)

Ogólnie spodziewałem się czegoś lepszego(w sumie sam nie wiem czego) jedyne co przemawia za ta grą to fizyka oraz ilośc samochodów (w trakcie jazdy az tak nie rzuca sie w oczy to ze dany samochod jest standard)

Edytowane przez FeMn
Opublikowano

Na razie nie jestem w stanie grać online, podłączanie do sieci trwa wieczność (i nigdy nie zakończyło się sukcesem), a później każde wejście do menu powoduje kolejne łączenie do Life.

Opublikowano

To się zdecydujcie

- standardy praktycznie nie do odróżnienia podczas gameplayu od premiumów
Niestety, w eventach w ktorych uczestnicze jezdza same Standardy, ktore wygladaja tak paskudnie, ze trudno nie zwracac na nie uwagi

:teehee:

Opublikowano

tak w poście powyżej narzekałem na grafę a teraz testując headtracing odpaliłem sobie High Speed Ring w realtimowej pogodzie w time trialu - początkowe dwa kółka lało jak z cebra by nagle się przejaśniać a następnie w pełni zaświeciło słońce - efekt wychodzące i powoli oświetlającego wszystko słońca wraz z oślepiającym nas mokrym asfaltem który odbijał promienie słoneczne zmiażdzył mi czache...szkoda,że przez większość czasu ta gra wygląda gorzej niż Prlogue i jest graficznie tak nie równa :(

Opublikowano

Czy ktoś sprawdzał już head tracking? Kompletnie nie wiem jak to włączyć żeby działąło.

Też nie wiem jak to ustawić, a może trzeba "nabić" odpowiedniego levela. :potter:

- bawiłem się dobre 30min headtracingiem ale nie umiem go ustawić by działał

Jak ustawiliście head tracking?

Na razie chyba nikomu sie nie udalo.

 

Head tracking to byla jedna z pierwszych rzeczy, ktore sprawdzilem i... dziala rewelacyjnie! Nie mialem zadnego problemu, a samo ustawianie wszystkiego zajelo mi moze 3 minuty. Moze to kwestia odpowiedniego oswietlenia? Aha - na razie dziala mi to tylko w trybie arcade!

Opublikowano

- standardy praktycznie nie do odróżnienia podczas gameplayu od premiumów

No, no, ale jak? Ech, Ficuś. Przecie jak jechał mi przed maską Punto ( :teehee: ) to na twarzy miałem tylko grymas zniesmaczenia. Szczegolnie, ze chwile wczesniej przegladalem samochody Premium. Z daleka roznica sie zamazuje, ale jak do takiego podjedziesz, to bije w oczy slabosc wykonania.

 

Serio, nie widzialem dawno tak nierownej gry. Elementy wrecz fotorealistyczne, wygladajace jak zywcem przeniesione z zycia codziennego przeplataja sie z teksturami PSX. Przeciez to jest megasmieszne.

Opublikowano

Pograjcie trochę a nie narzekacie na bzdury. Proszę o kopię tekstury "rodem z psx" - poważnie, gdzie takie są? Widzieliście GT na PSX?. Nie ma takich. Najgorsza jest rodem z PS2 pociągnięta ultra aa.

Prawda jest taka, że obecnie GT 5 jako racer nie ma konkurencji. Czekam na ruch EA a tym czasem, idę pograć!

Opublikowano (edytowane)

A fury premium są niby jakoś oznakowane? To znaczy pisze, że to premium a to standard?

 

I jeszcze jedno wiem, że było pewnie miliard razy ale... Ile jest dokładnie premium fur?

Giełda samochodów używanych to standardy

Salon samochodowy to premium tak są oznaczone w GTLIFE

 

Ja właśnie kupiłem 458 italia a dopiero zaczynam GTLIFE. Czyli nie musisz używać samochodów standard żeby zacząć karierę.

 

A samochodów jes ok 230 chyba. Inni napewno podadzą dokładną liczbę.

Edytowane przez polaki899
Opublikowano (edytowane)

fix'd. O Forzy 3 zapomniales? ;)

 

Pewnie Cię zaskoczę ale nie zapomniałem. Grałem w Forzę 3 i zdanie podtrzymuję. Nie ta klasa i rozmach.

Poza tym zagranie w Clubman Route 5 - demową trasę z pierwszego GT - bezcenne :thumbsup:

Edytowane przez da$io
Opublikowano

Kurcze, dobrze ze poczytalem o tym muleniu podczas loadingow, mam nadzieje ze to prawda ze wystarczy neta wylaczyc, bo jak narazie, po 4 godzinnej sesji to mnie najbardziej te dluuugie loadingi mecza, jutro przetestujemy bez neta. Sama gra daje rade, jednak wg. mnie jest bardzo latwo wspiac sie do gory, po 4 godzinach, mam 5% gry, ponad 150 tys zarobione, chociaz tak naprawde to samej jazdy bylo moze 45 minut.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...