hay 17 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) Mnie denerwuje wszechobecny aliasing, nie wiem czy to mój telewizor HD Ready nie wyrabia, czy to jakieś dopalacze czerni pierdzielą że podczas tych całych efektów cząsteczkowych na karoserii auta które spowija dym/woda pojawia mi się pikseloza rodem z supermario. No i cienie rozwalają swoją ząbkowatością. Wiecie może, czy coś się odblokowuje do Arcade Mode, niby odblokowałem szkole AMG i Top Gear Challange ale torów tych nie ma do swobodnej jazdy i nie wiem czy można liczyć że się pojawią (zależy mi na pocioraniu na nich w splicie). Model jazdy to z kolei czysta poezja, szkoda tylko że stare auta jak te T1 z wyścigu na torze Top Gear nie przechylaja sie na zakretach, pewnie Guldwing też nie bedzie jakos specjalnie miekki, szkoda. Ta, z tym loadingiem do GT Life to masakra, nic się nie dzieje przez dłuższy czas, miga dioda dysku ze 2x - wczytane. Edytowane 24 listopada 2010 przez hay Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Sprawdzilem, to jest kwestia online. Wylaczylem wifi i loadingi ida normalnie, niech to naprawia. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Serwery GT sobie w kulki lecą, gra za każdym razem wysyła jakieś śmieci i dlatego to tyle trwa. Cytuj
mekelele 1 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Czy ktoś sprawdzał już head tracking? Kompletnie nie wiem jak to włączyć żeby działąło. Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Czy ktoś sprawdzał już head tracking? Kompletnie nie wiem jak to włączyć żeby działąło. Też nie wiem jak to ustawić, a może trzeba "nabić" odpowiedniego levela. :potter: Dobrze że grę można przejść nie używając standardów. Online dziś nie gram bo zawalone serwery są. Czego można było się spodziewać Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) wrażenie po osiągnięciu 8 lvl - fizyka jazdy jest całkowicie inna niż w GT5P - FF na kierownicy rewelacyjny, czegoś takiego jeszcze na konsolach nie doświadczyłem- jest po prostu mega miodzio - bawiłem się dobre 30min headtracingiem ale nie umiem go ustawić by działał - wbrew pozorom wyzwania Nascar wcale nie są nudne - kapitalnie oddano moc tych samochodów - loadingi bardzo szybkie choć czasem bywają bardzo długie co jest winą serwerów gry(gdy jesteśmy podłączeni do sieci cały czas coś z nich pobiera i jak nie potrafi się połączyć to gra na moment zastyga podczas loadingu) - świetnie rozbudowane community - można dawać prezenty,wymieniać się autami itp - dwa razy chciałem sprawdzić multi i dwa razy konsola mi się zawiesiła - edytor tras bardzo fajny, by móc budować odcinki od A do B trzeba je odblokować w wyzwaniach - standardy praktycznie nie do odróżnienia podczas gameplayu od premiumów - pełno opcji w trybie photo mode - gt tv już na starcie obfituje w pełno na prawdę ciekawych filmików i programów dokumentalnych, szkoda,że częśc z nich jest płatnych - 10zł od odcinka - grafika całościowo GORSZA od Prologue- więcej gorszych tekstur, wydaje mi się,że większy aa i czasem wręcz żenujące obiekty wokół torów - szczytem chamstwa jest trasa którą zbudowałem w edytorze na Alasce o godzinie 18 w śniegu - wygląda jak z psx(udostępniłem ją online więc można to sprawdzić) albo las na nurbugringu - pierwszy rządek to drzewa 4d a za nim bitmapa lasu... grę ratują efekty świetlne, auta premium i 60fps które jak dotąd nawet na milisendę nie spadło. Edytowane 24 listopada 2010 przez Ficuś Cytuj
Texz 670 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) Rome, pierwszy ostrzejszy zakręt + max samochodów premium = tearing, spadek fps i w ogóle wtf. Polecam sprawdzić w arcade. Podobnie jest jakiś bug z cieniami w pierwszym wyścigu Sunday Cup. Na innych trasach cienie są ładnie wygładzane. Na tych trasach nie są i wygląda to paskudnie. Oj, chcieliśmy szybko GT5 to mamy. Edytowane 24 listopada 2010 przez Texz Cytuj
FeMn 2 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) Ogólnie spodziewałem się czegoś lepszego(w sumie sam nie wiem czego) jedyne co przemawia za ta grą to fizyka oraz ilośc samochodów (w trakcie jazdy az tak nie rzuca sie w oczy to ze dany samochod jest standard) Edytowane 24 listopada 2010 przez FeMn Cytuj
jarken 33 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Na razie nie jestem w stanie grać online, podłączanie do sieci trwa wieczność (i nigdy nie zakończyło się sukcesem), a później każde wejście do menu powoduje kolejne łączenie do Life. Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 To się zdecydujcie - standardy praktycznie nie do odróżnienia podczas gameplayu od premiumów Niestety, w eventach w ktorych uczestnicze jezdza same Standardy, ktore wygladaja tak paskudnie, ze trudno nie zwracac na nie uwagi Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 tak w poście powyżej narzekałem na grafę a teraz testując headtracing odpaliłem sobie High Speed Ring w realtimowej pogodzie w time trialu - początkowe dwa kółka lało jak z cebra by nagle się przejaśniać a następnie w pełni zaświeciło słońce - efekt wychodzące i powoli oświetlającego wszystko słońca wraz z oślepiającym nas mokrym asfaltem który odbijał promienie słoneczne zmiażdzył mi czache...szkoda,że przez większość czasu ta gra wygląda gorzej niż Prlogue i jest graficznie tak nie równa Cytuj
mekelele 1 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Jak ustawiliście head tracking? Cytuj
Bartg 5 467 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Na razie chyba nikomu sie nie udalo. Cytuj
Daemoncleaner 0 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Słuchajcie czy mi się coś przewidziało, czy można było importować samochody z GT5P? Miałem tam całkiem pokaźną kolekcję... Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Czy ktoś sprawdzał już head tracking? Kompletnie nie wiem jak to włączyć żeby działąło. Też nie wiem jak to ustawić, a może trzeba "nabić" odpowiedniego levela. :potter: - bawiłem się dobre 30min headtracingiem ale nie umiem go ustawić by działał Jak ustawiliście head tracking? Na razie chyba nikomu sie nie udalo. Head tracking to byla jedna z pierwszych rzeczy, ktore sprawdzilem i... dziala rewelacyjnie! Nie mialem zadnego problemu, a samo ustawianie wszystkiego zajelo mi moze 3 minuty. Moze to kwestia odpowiedniego oswietlenia? Aha - na razie dziala mi to tylko w trybie arcade! Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 - standardy praktycznie nie do odróżnienia podczas gameplayu od premiumów No, no, ale jak? Ech, Ficuś. Przecie jak jechał mi przed maską Punto ( ) to na twarzy miałem tylko grymas zniesmaczenia. Szczegolnie, ze chwile wczesniej przegladalem samochody Premium. Z daleka roznica sie zamazuje, ale jak do takiego podjedziesz, to bije w oczy slabosc wykonania. Serio, nie widzialem dawno tak nierownej gry. Elementy wrecz fotorealistyczne, wygladajace jak zywcem przeniesione z zycia codziennego przeplataja sie z teksturami PSX. Przeciez to jest megasmieszne. Cytuj
mekelele 1 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A to może wiele tłumaczyć , gdyż ten tryb mnie w ogóle nie interesuje.... Cytuj
da$io 110 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Pograjcie trochę a nie narzekacie na bzdury. Proszę o kopię tekstury "rodem z psx" - poważnie, gdzie takie są? Widzieliście GT na PSX?. Nie ma takich. Najgorsza jest rodem z PS2 pociągnięta ultra aa. Prawda jest taka, że obecnie GT 5 jako racer nie ma konkurencji. Czekam na ruch EA a tym czasem, idę pograć! Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Prawda jest taka, że obecnie GT 5 jako racer nie ma konkurencji na Playstation 3. fix'd. O Forzy 3 zapomniales? Cytuj
Słupek 2 143 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A fury premium są niby jakoś oznakowane? To znaczy pisze, że to premium a to standard? I jeszcze jedno wiem, że było pewnie miliard razy ale... Ile jest dokładnie premium fur? Cytuj
Lucek 4 417 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A fury premium są niby jakoś oznakowane? To znaczy pisze, że to premium a to standard? tak Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) A fury premium są niby jakoś oznakowane? To znaczy pisze, że to premium a to standard? I jeszcze jedno wiem, że było pewnie miliard razy ale... Ile jest dokładnie premium fur? Giełda samochodów używanych to standardy Salon samochodowy to premium tak są oznaczone w GTLIFE Ja właśnie kupiłem 458 italia a dopiero zaczynam GTLIFE. Czyli nie musisz używać samochodów standard żeby zacząć karierę. A samochodów jes ok 230 chyba. Inni napewno podadzą dokładną liczbę. Edytowane 24 listopada 2010 przez polaki899 Cytuj
peter 7 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Mam pytanie do tych osób co zamawiali grę ze sklepu AllGame tam gdzie dołączali smycz GT5 Czy taką smycz dostaliście ? Cytuj
da$io 110 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) fix'd. O Forzy 3 zapomniales? Pewnie Cię zaskoczę ale nie zapomniałem. Grałem w Forzę 3 i zdanie podtrzymuję. Nie ta klasa i rozmach. Poza tym zagranie w Clubman Route 5 - demową trasę z pierwszego GT - bezcenne Edytowane 25 listopada 2010 przez da$io Cytuj
Patrycjusz 0 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Kurcze, dobrze ze poczytalem o tym muleniu podczas loadingow, mam nadzieje ze to prawda ze wystarczy neta wylaczyc, bo jak narazie, po 4 godzinnej sesji to mnie najbardziej te dluuugie loadingi mecza, jutro przetestujemy bez neta. Sama gra daje rade, jednak wg. mnie jest bardzo latwo wspiac sie do gory, po 4 godzinach, mam 5% gry, ponad 150 tys zarobione, chociaz tak naprawde to samej jazdy bylo moze 45 minut. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.