Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam ważne pytanie:

 

Jaki polecacie kupić samochód(premium) z napędem na przednią oś i silnikiem z przodu. Cena nie gra roli.

 

Prosze o pilną odpowiedz. Bo moim Ferrari nie moge wystartować w wyścigu o poziomie 0 i dublować przeciwników :thumbsup:

Opublikowano

A więc tak, gierka dzisiaj przyszła koło godziny 14, wracając z pracy aż biegłem do domu żeby tylko otworzyć paczkę z wymarzonym GT5! Najpierw dlugaaaaa instalacja no i w końcu mogłem pograć. Niestety się zawiodłem, mam wrażenie jak bym grał w GT4 z nową grafiką, dźwięki aut tak jak były dupowate tak nadal są, brak sprzęgła i kamery od środka w autach Standard które wyglądają żenująco, co jest jakąś KPINĄ w dzisiejszych czasach! Przypomnę że Forze 3 robili 2 lata a GT5 około 5 lat, i moim zdaniem w pojedynku GT5 vs FM3..... Forza zwycięża.

Opublikowano

A więc tak, gierka dzisiaj przyszła koło godziny 14, wracając z pracy aż biegłem do domu żeby tylko otworzyć paczkę z wymarzonym GT5! Najpierw dlugaaaaa instalacja no i w końcu mogłem pograć. Niestety się zawiodłem, mam wrażenie jak bym grał w GT4 z nową grafiką, dźwięki aut tak jak były dupowate tak nadal są, brak sprzęgła i kamery od środka w autach Standard które wyglądają żenująco, co jest jakąś KPINĄ w dzisiejszych czasach! Przypomnę że Forze 3 robili 2 lata a GT5 około 5 lat, i moim zdaniem w pojedynku GT5 vs FM3..... Forza zwycięża.

Jak to brak sprzęgła? Przecież sprzęgło działa...

Opublikowano

gra ktoś na kierownicy G25/G27? Chciałem zmienić ustawieni tak żeby wsteczny był pod sprzęgłem którego nie używam ale nie mogę, zresztą w opcjach jest co najwyżej DF GT ;/

Opublikowano (edytowane)

- faktycznie headtracing działa mi w trybie arcade a w GT Life nie...dziwne..totalna głupota jeśli to kolejna rzecz która się odblokowuje :P

- odpaliłem przed chwilą GT5P i Londyn - definitywnie stwierdzam,że Londyn w pełnej GT5 wygląda gorzej

- gra nie trzyma ustawień - co event muszę zmieniać kontrolę trakcji na zero, włączać realistyczne tracenie przyczepności przy deszczu

- arcy świetny FF na szutrowych trasach

- model jazdy z wyłączeniem wszystkich wspomagaczy jest bardzo wymagający (dotychczas jeździłem z ASM na 1)

- nie ma opcji wrzucania filmików na youtube

- nie ma opcji gt anywhere czyli grania w b-spec z poziomu pc

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

A jeśli gram wyłącznie na padzie, to czy też mogę włączyć obsługę sprzęgła?

 

I jeżeli tak - to jaki przycisk za nie odpowiada?

NIE MA przycisku sprzęgła, zwykła sekwencyjna skrzynia biegów... zmarnowali tylko przycisk na jakieś durne światła.

Opublikowano

Pierwsze wrażenia? Jak wyłączyć Martynę Wojciechowską!?

 

Masakra z tym tłumaczeniem polskim - i nie chodzi mi tu o tylną okładkę;), wolę oryginalną wersję angielską, bez kitu

 

Co do samej gry to jak na razie mnie "wciąga" więc jutro dalsze wrażenia, do zoo

Opublikowano (edytowane)

Dobiłem wczoraj do 9lv i...

Jak dla mnie wystarczyłyby mi samochody z zestawu stealth, tak brutalnej mocy dawno nie uświadczyłem:)

przy każdej redukcji czuć jak sprzęgło wyje z bólu.

Cieszy wsparcie dla kierownicy G27 zero odpalania sprzęgła za pomocą trójkąta...masz ochotę, jedziesz na shifterach, wciskasz sprzęgło i już jadę na lewarku o precyzji prowadzenia nie wspomnę.

(brak konfiguracji w opcjach, dla mnie to nie problem...tam gdzie samochód nie ma manualu, sprzęgła nie można odpalić)

 

Ktoś pytał o inne kierownice - w opcjach poza gamą kierownic logitech jest jeszcze trustmaster t500rs

 

Samochody standard, są brzydkie, ale nie wiem komu ich model przeszkadza podczas jazdy, nie mam czasu im się przyglądać;) i nie są na tyle brzydkie, aby się nad nimi rozwodzić, ale faktem jest, że estetom może nie podpasować, jestem w stanie to zrozumieć, bo łączenie P z S to zabieg dość dziwaczny:)

 

Ryk V8 sprawia, że pojawiają się łzy wzruszenia u najtwardszego mężczyzny a przy redukcji subwoofer zabiera tlen z całego pomieszczenia.

Szerokiej drogi:)

 

 

 

Edytowane przez SM1
Opublikowano (edytowane)

Ja dobiłem do 12lv. Gra się mega przyjemnie. Zauważyłem zabrudzenia na karoserii, w różnych miejscach na moim Civicu (standard), i to tam gdzie sie stykałem z innymi autami.Jest również chyba lekkie wgniecenie. . Jazda kartami bardzo zabawna. NASCAR też świetnie oddaje moc - ach te uczucie pędu i drgania w widoku z kokpitu. Kontrola na kierownicy bardzo precyzyjna - gram z wszystkim na 0 (tylko ABS +1). Z mocniejszymi autami będzie wyzwanie: Lotus na Top Gear Challenge 'spinuje' non stop. Miodek.

Graficznie ja też mam wrażenie że jest ogólnie słabiej niż w Prologu (czy obniżyli trochę rozdziałkę, osłabili HDR, gorsze tekstury czy ich filtrowanie - NIE WIEM). Ale zdecydowanie jest coś na rzeczy.

Tyle że po 30min przestałem zwracać na to uwagę.

Mam już 500 000 Cr, co sugerujecie żeby kupić next ? ;)

 

PS. Auta z GTPSP ver USA nie transferują się :(.

Wygląda na to że nie ma żadnego bonusa za posiadanie GT5P (mam wszystkie auta, ver.EU): nie dostałem extra cash, ani auta :( Sknery z PD

Edytowane przez mrynk
Opublikowano

heh niektóre auta i trasy wyglądaja tak słabo ,bo macie rozdziałkę 1080 i 60 fps.Gdyby gra chodziła w 720 i 30 fps nawet byscie brzydoty nie zauwazyli. Coś za coś - ja osobiście wolę wyższą ilość fpsów i rozdziałkę :)

Opublikowano

Nie jestem fanem motoryzacji, ale w wyścigi zawsze lubię popykać. Oto kilka moich uwag po 3 godzinach grania:

 

Zalety:

- ten klimat GT

- chce się grać więcej

- fajne modele samochodów oraz wnętrza samochodów premium

- multum opcji

- fajny model jazdy, wyjątkowy pośród gier wyścigowych, trochę brak uczucia prędkości, ale i tak ok

- jak zwykle najlepsze powtórki na rynku

 

Wady:

- odgłos uderzenia w inne auto jakbym uderzał w karton, fizyka także podobna

- podział na auta premium i standard

- walące po oczach ząbki na krawędziach aut

- nierówne wykonanie tras, od prawie fotorealistycznych, do prawie ps2-kowych. Ogólna pustka na niektórych trasach.

- niekiedy problem z cieniami aut

- po zainstalowaniu patha i tak nie chce mnie połączyć z serwerem GT

Nie jestem zawiedziony, bo nie nastawiałem się na tą grę jak na PES-a. Pogram 2-3 miechy i sprzedam za 140-150 zeta (taki plan był od poczatku).

Gdzie jest ta Martyna ? Nie miałem przyjemności/nieprzyjemności usłyszenia jej głosu (ogólnie nie trawie kobiety).

Opublikowano (edytowane)

http://ps3.nowgamer.com/news/4724/sony-more-damage-features-coming-to-gt5

 

bez jaj panowie, wyszło na to,że nie wyrobili się na premierę i lepsze zniszczenia dojdą w patchu :D W sumie to tak jakby rozwinięcie tego newsa który dałem dwa posty wyżej że GT5 będzie stale updatowane. Najwidoczniej dostaliśmy produkt bo już głupio było dalej grę przekładać, a w patchach będziemy dostawać resztę :P

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Martyna do nas przemawia jak ukonczymy jedna z danych licencji. Dziwne ze podczas wyborow specjalnych np top gear test track, to opowiada o tym angol a nie martyna.

 

Brakuje mi kilku samochodow. Gdzie z grupy VW jest Golf VI, Scirocco, nowe Polo GTI? Mam nadzieje chociaz ze ujrzymy je w DLC. Tak samo gdzie jest Civic VIII (hatch) generacji? Brakuje mi chyba najbardziej takich pospolitych nowych samochodow. To przeciez w forzie 3 mozna pograc golfem vi czy civicem vii w wersji premium :(

Opublikowano

A ja jestem zadowolony

 

choć ze zgrzytami uruchomiłem tryb NASCAR bo dla mnie jest to głupi sport ale kiedy go uruchomiłem to dosłownie musiałem walczyć z kierownicą bo czuć moc tych samochodów

Ktoś gdzieś pisał że jazda jest jak po szczurku... (pipi) prawda wyprzedam kolesia wchodzę fajne w zakręt a tu nagle uderzenie w lewą stronę tylnego zderzaka, od razu zaczęło mnie rzucać i musiałem się ostro pomęczyć kierownicą by go wyprowadzić na prostą czuć moc gry w połączeniu z kierownicą i ogromna satysfakcja z takiego manewru.

Opublikowano

Włączyłem grę wczoraj o 17. O 18 wszytsko się zainstalowało (patch+instalka). Pograłem wydawałoby się chwilunię i musiałem niestety już wyłączyć bo zaczęła zbliżać się godzina 1 w nocy... :thumbsup:

 

Faktycznie oprawa miejscami jest po prostu taka sobie (standardy + autumn ring lub trial mountain = zawód...). Ale wystarczy sobie włączyć wyścig po Lazurowym Wybrzeżu jakimikolwiek Premiumami by zbierać szczękę z podłogi. Grafika w takim przypadku robi kolosalne wrażenie - przebijając tą z prologa bez dwóch zdań (mowa oczywiście o trasach innych niż Autumn Ring i auta standard). Brzydotę standardów widać szczególnie na początku - po paru godzinach już tak nie przeszkadzają jednak niesmak pozostaje i już się nie dziwię, że recenzenci obcinają za to grafice.

 

Co już bezapelacyjnie jest świetne to wszystkie dźwięki - grzmią i burczą z kina domowego nad wyraz realnie - nawet silniki Yaris czy Swifta brzmią nieprawdopodobnie realnie (testowałem na ustawieniu "Duże kino domowe"). Dźwięk opon brzmi wreszcie super.

 

I na koniec fizyka, a może raczej FIZYKA. No w mordę nie spodziewałem się, że tak przemodelują model jazdy względem Prologa. Pierwsze co się rzuca w oczy to zupełnie inna fizyka opon - zupełnie zmienione zostały charakterystyki danych rodzajów opon - jak dla mnie bomba. Ogólnie samochód inaczej się prowadzi - każde auta ma swój własny charakter idealnie odwzorowywany na kierownicy (grałem na g25). Ogólnie fizyka zarządzi - widać to już po pierwszych 6 godzinach jakie spędziłem z grą.

 

 

P.S. Mam wrażenie, że PD wzięło to co najlepsze z fizyki Forzy równocześnie zostawiając rzeczy które były lepsze w GT. Aż nie mogę się doczekać co by powiedział na temat fizyki Michał102, który jest znacznie bardziej obeznany z fizyką forzy niż ja :thumbsup:

Opublikowano

Super gra bałem się kupić ale choroba mi w tym pomogła. Nie ma nic lepszego dla chorego od grania w GT od rana do wieczora:D Szkoda że na razie czuję się na tyle niedobrze iż gram tylko na padzie w pozycji leżącej. Swoją drogą jestem pozytywnie zaskoczmy bo na padzie spokojnie można sobie grać (z włączonymi niektórymi wspomagaczami). FM3 na x'sa znudziła mi się szybko bo nie miałem kierownicy a tu i na padzie jest fajnie.

Opublikowano

A ja jestem zadowolony

 

choć ze zgrzytami uruchomiłem tryb NASCAR bo dla mnie jest to głupi sport ale kiedy go uruchomiłem to dosłownie musiałem walczyć z kierownicą bo czuć moc tych samochodów

Ktoś gdzieś pisał że jazda jest jak po szczurku... (pipi) prawda wyprzedam kolesia wchodzę fajne w zakręt a tu nagle uderzenie w lewą stronę tylnego zderzaka, od razu zaczęło mnie rzucać i musiałem się ostro pomęczyć kierownicą by go wyprowadzić na prostą czuć moc gry w połączeniu z kierownicą i ogromna satysfakcja z takiego manewru.

 

 

Nascar jest za(pipi)iście odwzorowany. Jeździ się świetnie. Czegoś takiego jeszcze nie było. Zawsze za wzór uważałem starego Nascara od Sierry, ale ten w GT5 bije go na głowe.

 

Ogólnie uważam że model jazdy jest rewelacyjny. Lepszy od tego w Forzy. Lepiej czuć auto, bo bardzo dokladnie jest odwzorowana praca zawieszenia. Gra się rewelacyjnie. Gorzej z grafą. Nie będę pisał nic więcej bo chyba wszystko zostało napisane. Tym co twierdzą że standardy wyglądają jak z prologa radzę zmienić TV albo założyć okulary.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...