polaki899 32 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Mam ważne pytanie: Jaki polecacie kupić samochód(premium) z napędem na przednią oś i silnikiem z przodu. Cena nie gra roli. Prosze o pilną odpowiedz. Bo moim Ferrari nie moge wystartować w wyścigu o poziomie 0 i dublować przeciwników Cytuj
Kreveta19 0 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A więc tak, gierka dzisiaj przyszła koło godziny 14, wracając z pracy aż biegłem do domu żeby tylko otworzyć paczkę z wymarzonym GT5! Najpierw dlugaaaaa instalacja no i w końcu mogłem pograć. Niestety się zawiodłem, mam wrażenie jak bym grał w GT4 z nową grafiką, dźwięki aut tak jak były dupowate tak nadal są, brak sprzęgła i kamery od środka w autach Standard które wyglądają żenująco, co jest jakąś KPINĄ w dzisiejszych czasach! Przypomnę że Forze 3 robili 2 lata a GT5 około 5 lat, i moim zdaniem w pojedynku GT5 vs FM3..... Forza zwycięża. Cytuj
roburdc 0 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A więc tak, gierka dzisiaj przyszła koło godziny 14, wracając z pracy aż biegłem do domu żeby tylko otworzyć paczkę z wymarzonym GT5! Najpierw dlugaaaaa instalacja no i w końcu mogłem pograć. Niestety się zawiodłem, mam wrażenie jak bym grał w GT4 z nową grafiką, dźwięki aut tak jak były dupowate tak nadal są, brak sprzęgła i kamery od środka w autach Standard które wyglądają żenująco, co jest jakąś KPINĄ w dzisiejszych czasach! Przypomnę że Forze 3 robili 2 lata a GT5 około 5 lat, i moim zdaniem w pojedynku GT5 vs FM3..... Forza zwycięża. Jak to brak sprzęgła? Przecież sprzęgło działa... Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 gra ktoś na kierownicy G25/G27? Chciałem zmienić ustawieni tak żeby wsteczny był pod sprzęgłem którego nie używam ale nie mogę, zresztą w opcjach jest co najwyżej DF GT ;/ Cytuj
Hal Emmerich 258 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A jeśli gram wyłącznie na padzie, to czy też mogę włączyć obsługę sprzęgła? I jeżeli tak - to jaki przycisk za nie odpowiada? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 (edytowane) - faktycznie headtracing działa mi w trybie arcade a w GT Life nie...dziwne..totalna głupota jeśli to kolejna rzecz która się odblokowuje - odpaliłem przed chwilą GT5P i Londyn - definitywnie stwierdzam,że Londyn w pełnej GT5 wygląda gorzej - gra nie trzyma ustawień - co event muszę zmieniać kontrolę trakcji na zero, włączać realistyczne tracenie przyczepności przy deszczu - arcy świetny FF na szutrowych trasach - model jazdy z wyłączeniem wszystkich wspomagaczy jest bardzo wymagający (dotychczas jeździłem z ASM na 1) - nie ma opcji wrzucania filmików na youtube - nie ma opcji gt anywhere czyli grania w b-spec z poziomu pc Edytowane 24 listopada 2010 przez Ficuś Cytuj
Kreveta19 0 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 A jeśli gram wyłącznie na padzie, to czy też mogę włączyć obsługę sprzęgła? I jeżeli tak - to jaki przycisk za nie odpowiada? NIE MA przycisku sprzęgła, zwykła sekwencyjna skrzynia biegów... zmarnowali tylko przycisk na jakieś durne światła. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 24 listopada 2010 Opublikowano 24 listopada 2010 Ale kto gra ze sprzęgłem i z padem? Ja tam wole światła. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Ale kto gra ze sprzęgłem i z padem? Jak to kto... ja (w FM3) Sprzęgło to bardzo dobra rzecz Szkoda, że na DFP nie idzie ustawić sprzęgła pod lewą łopatkę, a biegi wbijać shifterem Edytowane 25 listopada 2010 przez Michał102 Cytuj
Dj Moja Stara 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Autor Opublikowano 25 listopada 2010 Pierwsze wrażenia? Jak wyłączyć Martynę Wojciechowską!? Masakra z tym tłumaczeniem polskim - i nie chodzi mi tu o tylną okładkę, wolę oryginalną wersję angielską, bez kitu Co do samej gry to jak na razie mnie "wciąga" więc jutro dalsze wrażenia, do zoo Cytuj
MEVEK 3 576 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 jak wylaczyc wycieraczki ktore chodza w sloneczna pogode? smiech z tego mam Cytuj
MeL 34 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 L3 lub R1 Nie wiem dopiero włączyłem grę Cytuj
tomanooo 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 gdzie mozna zmienic date i czas ciagle wyskakuje ze zla Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 R3 włącza i wyłącza się wycieraczki. Date i czas w ustawieniach konsoli poprzez internet Cytuj
SM1 25 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Dobiłem wczoraj do 9lv i... Jak dla mnie wystarczyłyby mi samochody z zestawu stealth, tak brutalnej mocy dawno nie uświadczyłem:) przy każdej redukcji czuć jak sprzęgło wyje z bólu. Cieszy wsparcie dla kierownicy G27 zero odpalania sprzęgła za pomocą trójkąta...masz ochotę, jedziesz na shifterach, wciskasz sprzęgło i już jadę na lewarku o precyzji prowadzenia nie wspomnę. (brak konfiguracji w opcjach, dla mnie to nie problem...tam gdzie samochód nie ma manualu, sprzęgła nie można odpalić) Ktoś pytał o inne kierownice - w opcjach poza gamą kierownic logitech jest jeszcze trustmaster t500rs Samochody standard, są brzydkie, ale nie wiem komu ich model przeszkadza podczas jazdy, nie mam czasu im się przyglądać i nie są na tyle brzydkie, aby się nad nimi rozwodzić, ale faktem jest, że estetom może nie podpasować, jestem w stanie to zrozumieć, bo łączenie P z S to zabieg dość dziwaczny:) Ryk V8 sprawia, że pojawiają się łzy wzruszenia u najtwardszego mężczyzny a przy redukcji subwoofer zabiera tlen z całego pomieszczenia. Szerokiej drogi:) Edytowane 25 listopada 2010 przez SM1 Cytuj
mrynk 110 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Ja dobiłem do 12lv. Gra się mega przyjemnie. Zauważyłem zabrudzenia na karoserii, w różnych miejscach na moim Civicu (standard), i to tam gdzie sie stykałem z innymi autami.Jest również chyba lekkie wgniecenie. . Jazda kartami bardzo zabawna. NASCAR też świetnie oddaje moc - ach te uczucie pędu i drgania w widoku z kokpitu. Kontrola na kierownicy bardzo precyzyjna - gram z wszystkim na 0 (tylko ABS +1). Z mocniejszymi autami będzie wyzwanie: Lotus na Top Gear Challenge 'spinuje' non stop. Miodek. Graficznie ja też mam wrażenie że jest ogólnie słabiej niż w Prologu (czy obniżyli trochę rozdziałkę, osłabili HDR, gorsze tekstury czy ich filtrowanie - NIE WIEM). Ale zdecydowanie jest coś na rzeczy. Tyle że po 30min przestałem zwracać na to uwagę. Mam już 500 000 Cr, co sugerujecie żeby kupić next ? PS. Auta z GTPSP ver USA nie transferują się . Wygląda na to że nie ma żadnego bonusa za posiadanie GT5P (mam wszystkie auta, ver.EU): nie dostałem extra cash, ani auta Sknery z PD Edytowane 25 listopada 2010 przez mrynk Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 heh niektóre auta i trasy wyglądaja tak słabo ,bo macie rozdziałkę 1080 i 60 fps.Gdyby gra chodziła w 720 i 30 fps nawet byscie brzydoty nie zauwazyli. Coś za coś - ja osobiście wolę wyższą ilość fpsów i rozdziałkę Cytuj
Gun 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Nie jestem fanem motoryzacji, ale w wyścigi zawsze lubię popykać. Oto kilka moich uwag po 3 godzinach grania: Zalety: - ten klimat GT - chce się grać więcej - fajne modele samochodów oraz wnętrza samochodów premium - multum opcji - fajny model jazdy, wyjątkowy pośród gier wyścigowych, trochę brak uczucia prędkości, ale i tak ok - jak zwykle najlepsze powtórki na rynku Wady: - odgłos uderzenia w inne auto jakbym uderzał w karton, fizyka także podobna - podział na auta premium i standard - walące po oczach ząbki na krawędziach aut - nierówne wykonanie tras, od prawie fotorealistycznych, do prawie ps2-kowych. Ogólna pustka na niektórych trasach. - niekiedy problem z cieniami aut - po zainstalowaniu patha i tak nie chce mnie połączyć z serwerem GT Nie jestem zawiedziony, bo nie nastawiałem się na tą grę jak na PES-a. Pogram 2-3 miechy i sprzedam za 140-150 zeta (taki plan był od poczatku). Gdzie jest ta Martyna ? Nie miałem przyjemności/nieprzyjemności usłyszenia jej głosu (ogólnie nie trawie kobiety). Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) http://ps3.nowgamer.com/news/4724/sony-more-damage-features-coming-to-gt5 bez jaj panowie, wyszło na to,że nie wyrobili się na premierę i lepsze zniszczenia dojdą w patchu W sumie to tak jakby rozwinięcie tego newsa który dałem dwa posty wyżej że GT5 będzie stale updatowane. Najwidoczniej dostaliśmy produkt bo już głupio było dalej grę przekładać, a w patchach będziemy dostawać resztę Edytowane 25 listopada 2010 przez Ficuś Cytuj
Redmitsu 986 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Martyna do nas przemawia jak ukonczymy jedna z danych licencji. Dziwne ze podczas wyborow specjalnych np top gear test track, to opowiada o tym angol a nie martyna. Brakuje mi kilku samochodow. Gdzie z grupy VW jest Golf VI, Scirocco, nowe Polo GTI? Mam nadzieje chociaz ze ujrzymy je w DLC. Tak samo gdzie jest Civic VIII (hatch) generacji? Brakuje mi chyba najbardziej takich pospolitych nowych samochodow. To przeciez w forzie 3 mozna pograc golfem vi czy civicem vii w wersji premium Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 A ja jestem zadowolony choć ze zgrzytami uruchomiłem tryb NASCAR bo dla mnie jest to głupi sport ale kiedy go uruchomiłem to dosłownie musiałem walczyć z kierownicą bo czuć moc tych samochodów Ktoś gdzieś pisał że jazda jest jak po szczurku... (pipi) prawda wyprzedam kolesia wchodzę fajne w zakręt a tu nagle uderzenie w lewą stronę tylnego zderzaka, od razu zaczęło mnie rzucać i musiałem się ostro pomęczyć kierownicą by go wyprowadzić na prostą czuć moc gry w połączeniu z kierownicą i ogromna satysfakcja z takiego manewru. Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Włączyłem grę wczoraj o 17. O 18 wszytsko się zainstalowało (patch+instalka). Pograłem wydawałoby się chwilunię i musiałem niestety już wyłączyć bo zaczęła zbliżać się godzina 1 w nocy... Faktycznie oprawa miejscami jest po prostu taka sobie (standardy + autumn ring lub trial mountain = zawód...). Ale wystarczy sobie włączyć wyścig po Lazurowym Wybrzeżu jakimikolwiek Premiumami by zbierać szczękę z podłogi. Grafika w takim przypadku robi kolosalne wrażenie - przebijając tą z prologa bez dwóch zdań (mowa oczywiście o trasach innych niż Autumn Ring i auta standard). Brzydotę standardów widać szczególnie na początku - po paru godzinach już tak nie przeszkadzają jednak niesmak pozostaje i już się nie dziwię, że recenzenci obcinają za to grafice. Co już bezapelacyjnie jest świetne to wszystkie dźwięki - grzmią i burczą z kina domowego nad wyraz realnie - nawet silniki Yaris czy Swifta brzmią nieprawdopodobnie realnie (testowałem na ustawieniu "Duże kino domowe"). Dźwięk opon brzmi wreszcie super. I na koniec fizyka, a może raczej FIZYKA. No w mordę nie spodziewałem się, że tak przemodelują model jazdy względem Prologa. Pierwsze co się rzuca w oczy to zupełnie inna fizyka opon - zupełnie zmienione zostały charakterystyki danych rodzajów opon - jak dla mnie bomba. Ogólnie samochód inaczej się prowadzi - każde auta ma swój własny charakter idealnie odwzorowywany na kierownicy (grałem na g25). Ogólnie fizyka zarządzi - widać to już po pierwszych 6 godzinach jakie spędziłem z grą. P.S. Mam wrażenie, że PD wzięło to co najlepsze z fizyki Forzy równocześnie zostawiając rzeczy które były lepsze w GT. Aż nie mogę się doczekać co by powiedział na temat fizyki Michał102, który jest znacznie bardziej obeznany z fizyką forzy niż ja Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Super gra bałem się kupić ale choroba mi w tym pomogła. Nie ma nic lepszego dla chorego od grania w GT od rana do wieczora:D Szkoda że na razie czuję się na tyle niedobrze iż gram tylko na padzie w pozycji leżącej. Swoją drogą jestem pozytywnie zaskoczmy bo na padzie spokojnie można sobie grać (z włączonymi niektórymi wspomagaczami). FM3 na x'sa znudziła mi się szybko bo nie miałem kierownicy a tu i na padzie jest fajnie. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 ja podsumuje GT5 tak jak mój opis na psn - fun 10/10,grafa7/10 Cytuj
Markko 0 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 A ja jestem zadowolony choć ze zgrzytami uruchomiłem tryb NASCAR bo dla mnie jest to głupi sport ale kiedy go uruchomiłem to dosłownie musiałem walczyć z kierownicą bo czuć moc tych samochodów Ktoś gdzieś pisał że jazda jest jak po szczurku... (pipi) prawda wyprzedam kolesia wchodzę fajne w zakręt a tu nagle uderzenie w lewą stronę tylnego zderzaka, od razu zaczęło mnie rzucać i musiałem się ostro pomęczyć kierownicą by go wyprowadzić na prostą czuć moc gry w połączeniu z kierownicą i ogromna satysfakcja z takiego manewru. Nascar jest za(pipi)iście odwzorowany. Jeździ się świetnie. Czegoś takiego jeszcze nie było. Zawsze za wzór uważałem starego Nascara od Sierry, ale ten w GT5 bije go na głowe. Ogólnie uważam że model jazdy jest rewelacyjny. Lepszy od tego w Forzy. Lepiej czuć auto, bo bardzo dokladnie jest odwzorowana praca zawieszenia. Gra się rewelacyjnie. Gorzej z grafą. Nie będę pisał nic więcej bo chyba wszystko zostało napisane. Tym co twierdzą że standardy wyglądają jak z prologa radzę zmienić TV albo założyć okulary. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.