Gość yaczes Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Po prostu poczekajcie ze 3 miesiące kiedy to poprawią najważniejsze już błędy i wtedy kupcie. Niestety Figaro ten tytul to 100% mocy ps3 i cienie z PSX zostana ;[ to taki smaczek i powrot do korzeni. Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Polecam sprawdzic odbicia na masce auta. Kwadrat goni prostokat ktory goni kwadrat. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Ktoś się pytał o Martynę. Jak włączycie w licencji "Pokaż przejazd" czy coś takiego gdzie pokazywany jest przejazd na złoto to Martyna wrzuca swoje 3 grosze. Ale bubla mam w swoim profilu. Gdzie sa % zaliczenia gry. Pokazuje mi się zegarek i koniec. Musze wychodzić z profilu A ten aliasing woła o pomstę do nieba Cytuj
Qra 160 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 nie wiem czy było, ale jak konsola nie ma połączenia z netem, to loadingi są znacznie szybsze, w taki sposób że się nawet nie wkur.wiam Cytuj
mrynk 121 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Nic na te ząbki nie poradzą, za mało pamięci. I do tego za słaby GPU. Przy tej rozdzielczości, 60fps i ilości poligonów na autach to już max co się da przeliczyć na tej konsoli. I tyle. Trzeba to przyjąc na klatę. I grać (lub nie - jeżeli ktoś takich "smaczków" nie jest w stanie znieść). Edytowane 25 listopada 2010 przez mrynk Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Jak dla Ciebie to jest smaczek, to uwazaj na s.r.a.czke. Edytowane 25 listopada 2010 przez Haro Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Ciekawe czy w PE dostanie wyżej niż 8+. Szczerze - nie powinno. Sama pasja, klimat i fizyka nie nadrobi 800 brzydkich fur i licznych baboli. To jak najbardziej wspaniała gra "pod spodem" i potrafi wyglądać przepięknie w odpowiednich warunkach. Dobrze, że mam monitor 24, bo na 42 FHD bym chyba ataku serca dostał widząc te piksele. Jak to poprawią to daję 9/10. Bez tego jakieś 8/10 Edytowane 25 listopada 2010 przez qraq_pk Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) Moim zdaniem bedzie 8 lub 7+. "Nie liczy sie wyglad, liczy sie wnetrze." "Tak mowia tylko brzydcy." Niespelnione obietnice, tylko tyle moge powiedziec o GT5. Edytowane 25 listopada 2010 przez Haro Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Nie poprawia, bo PS3 ma za malo pamieci na grafike jak na dzisiejsze czasy, ludzie, ta konstrukcja ma juz z 6 lat, to sa WIEKI. Gdyby w tej generacji ne bylo przeskoku na HD (albo raczej HDReady...) to gry by Wam wyciskaly galki oczne. A tak, to obstawiam super grafike gdzies w okolicach PS5 (PS4 tez nie wydoli, dorzuca jej 3D i pozamiatane). Nalezy sie z tym pogodzic i juz, lepiej nie bedzie, nie poprawia tego patchem, chyba ze w ramach patcha przyjdzie mily pan, zapuka do drzwi i dorzuci tak z 512 MB VRAM dla PS3 i moze przy okazji wywali tego starego RSX'a. Grajcie w NFS'a, ja mam radoche smigajac Swiftem po Suzuce Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Wiec jak to jest mozliwe, ze inne gry nie kuleja z tego tytulu, a akurat GT5 dostalo sie po jajkach? Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) mam teorię którą wręcz uważam za pewnik,że ostatnia obsuwa była wynikiem problemów z optymalizacją. GT5 było pokazywane niezliczoną liczbę razy na różnych targach ale zawsze bez jakieś bajerów - coś było, a czegoś brakowało - nawet na buildzie na TGS nie było śladów opon. Różne buildy miały rożne bajery - były takie gdzie cienie były idealne, były takie gdzie zniszczenia były bardzo fajne,były takie gdzie dym nie był w tak mizernej rozdzielczości i nie powodował tych ząbków i nawet powstawały takie gify: gdy wreszcie musieli wszystko wrzucić do jednego wora ich engine graficzny po prostu się rozjechał jak dziwka w godzinach pracy. Dalsza obsuwa byłaby już kompromitacją więc zdecydowali się wypuścić grę w tej formie jaką mamy z nadzieją,że conieco jeszcze uda im się poprawić w łatkach ( i tak np na 1 grudzień ma być jakiś patch co ma coś zmieniać we zniszczeniach) Na 100000000000% poprawa cieni i efektów cząstkowych jak dym i kurz(chodzi o te ząbki) jest w zasięgu możliwości PS3. Edytowane 25 listopada 2010 przez Ficuś 1 Cytuj
MeL 34 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 nie wiem czy było, ale jak konsola nie ma połączenia z netem, to loadingi są znacznie szybsze, w taki sposób że się nawet nie wkur.wiam Nie grałeś w Forze Raz w nocy zasnąłem. Możecie mi powiedzieć GDZIE SIĘ KUPUJE HAMULCE !??!?!?! I czemu przy hamowaniu tarcze się nie grzeją? Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Slowo daje, zniszczenia kolo wora mi lataja. Niech zajma sie zabkowanie we mgle, wtedy bedzie mozna powiedziec, ze gra wyglada. Cienie to najmniejszy problem, ale auta w deszczu zwyczajnie nie moga tak wygladac. Dziwne, ze na filmach czy prezentacjach nie bylo czegos takiego, a w finalnym produkcie wszystko rozdziawiaja lapy. Jak ktos juz wspomnial, osoba, ktora pozwolila na wypuszczenie takiego czegos powinna wyleciec z roboty. Niestety, Internet daje tworcom otwarta furtke i niechlujne podejscie do tworzenia gier. "Bo zawsze mozna zalatac". Nie tak to powinno wygladac, a wydajac 210zl na tytul, nad ktorym robiono taki dym oczekuje czegos wiecej niz oczekiwania na latke. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 na wcześniejszych filmikach i prezentacjach tego nie było bo wtedy poszczególne detale wyglądały lepiej bo engine gry nie musiał generować wszystkich na raz. Dopiero pełne GT5 zmusiło polyphony do umieszczenia w kodzie gry wszystkich bajerów i jak widać engine tego nie wytrzymał stąd cięcia w jakości Cytuj
Haro 78 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Wporzadku. Pytanie czy o tym nie wiedzieli? Ja po 5 minutach obcowania z gra zauwazylem ten rzyg. Jak mozna dopuscic do wypuszczenia gry reklamowanej jako przelom z takimi babolami? W moim odczuciu to duzo wieksza kompromitacja niz kolejne przelozenie daty premiery. Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Wporzadku. Pytanie czy o tym nie wiedzieli? Ja po 5 minutach obcowania z gra zauwazylem ten rzyg. Jak mozna dopuscic do wypuszczenia gry reklamowanej jako przelom z takimi babolami? W moim odczuciu to duzo wieksza kompromitacja niz kolejne przelozenie daty premiery. Czy Was to naprawdę tak boli podczas gry? Ja widzę różnicę w trasach, samochodach itp, ale to jest tylko gra, nie rzeczywistość, w której zresztą nie chodzi o fotorealizm, tylko o symulację jazdy. Czy to jest dla Was aż tak ważne, nie rozumiem. Zresztą to co widać na screenie, w ruchu wygląda znacznie lepiej. Trzeba wypominać autorom błędy, ale skupcie się na esencji. Jeśli ktoś wcześniej mówił, że tak boli go grafika to wybierze NFS HP, to powodzenia. To z pewnością bardzo fajna gra, ale ZUPEŁNIE inny gatunek. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Pytanie: czy tak powinna wygladac gra roku w kategorii wyscigi? Bo dokladnie tak wygladaja samochody czy bandy na deszczowych trasach (nie wiem jak w kurzu) gdy wjedzie sie w wylatujaca spod kol wode. Gdybym chcial pograc w GT o takiej grafice, zakupilbym PSX-a i pierwsza czesc serii... O kurwa, to jakiś styl retro? Takie ząbki to tragedia. Tyle lato robili grę i wypuszczają coś takiego, brak słów. Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Grałem do tej pory 2 godziny ale moge juz cos naskrobać. Pierwsza i jedyna konsola w moim zyciu to ps3, pierwsza gra z serii gran turismo (prologa mialem pożyczonego od Emeta) Pierwsze zaskoczenie pozytywne, bardzo fajne menu, duzo opcji, pierdołek, lubię to Jesli chodzi o grafike to wydaje mi sie ze jest słabsza jak w prologu(mniej ostrości ?), szczególnie jakby samochody miały więcej/większe poszarpane krawędzie (porownanie m3 e92 do wersji z prologa), ale zaznaczam ze żadnym specjalista nie jestem, prosze nie naskakiwać. Oprócz gt5 gram tylko w Live for speed na PC (sterowanie myszką), to chyba dokładnie wyjaśnia czego oczekuje od symulatorów a jakie błedy/niedociągnięcia wybaczam i olewam. Na początek kupilem auto standard(używane mitsubishi gto '94), wcale źle nie wygląda Zrobilem wszystkie 10 licencji na złoto najniższego poziomu B. Na chwilę obecną: + fizyka bardzo dobra, gram na padzie, spełnia moje oczekiwania + ilosc tras, dobrze wykonane, miło że cześć z nich jest prawdziwa, cieszą oko + ślady opon, podstawa symulatora, co prawda troche za szybko znikają ale ważne że są, brawo ! + dym, wygląda super + gra sprawia wrażenie bardzo rozbudowanej, zapewniającej duzo zabawy, duzy plus + duza ilość prawdziwych samochodów + głos Martyny Wojciechowskiej Minusy za - brak śladów opon w lusterku - brak dymu w lusterku - dźwięki aut - chyba są troche poprawione ale nadal to nie to... - powolne menu Gram z kamery ze zderzaka(tv 52cale), nie potrzebuje wnętrz aut, dlatego auta standard mi odpowiadają tak samo jak premiumy, podczas gry nie widze różnicy, wiadomo ze do photo mode tylko premium. Wiem ze dla niektorych z Was moja ocena moze byc smieszna, ale kazdy z nas wymaga czegoś innego. Gralem dopiero 2 godziny a dostałem tyle funnu, ło matko co będzie dalej.... Na tą chwile nie żałuje wydanych 199zl, zdania już raczej nie zmienię. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 odpaliłem grę w 720p na moim tv(w 720p gra chodzi z 4xAA w 1080p w QAA) - jest znaczna poprawa jeśli chodzi o alliasing trasy choć mam trochę mniej wyraźny obraz(ale tu akurat na każdej grze w 720p tak mam) Cytuj
Gość kufir Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Mam tylko jedno pytanie. Grafika i płynność gry podobna do NFS HP czy lepsza ? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Cudów nie ma, oby patche dopracowały to i owo, choćby ten poszarpane cienie na niektórych trasach. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Pytanie: czy tak powinna wygladac gra roku w kategorii wyscigi? Bo dokladnie tak wygladaja samochody czy bandy na deszczowych trasach (nie wiem jak w kurzu) gdy wjedzie sie w wylatujaca spod kol wode. Gdybym chcial pograc w GT o takiej grafice, zakupilbym PSX-a i pierwsza czesc serii... O kurwa, to jakiś styl retro? Takie ząbki to tragedia. Tyle lato robili grę i wypuszczają coś takiego, brak słów. ten na 3 djeciu , myslalem ze ma taki tył fabrycznie xD zenada Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 Po tylu latach polyphony serwuje graczom symulator "bonczka": http://www.youtube.com/watch?v=dphq80FTsoE Cytuj
diolek 43 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 jednak dobrze zrobilem nie kupujac na premiere , do świąt pewnie wypuszczą juz jakies łatki i pogram sobie bezstersowo na swieta. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 25 listopada 2010 Opublikowano 25 listopada 2010 (edytowane) He He. Teraz to już mnie skopaliście z tymi ząbkami. Na wszystko inne przymykałem oko, bo najważniejsze, że model jazdy robi. Jednak nie można przymykać oka na wszystko, bo korwa. Tyle lat robili nas w balona i co ? Poprawią łatkami? Wątpie, że tak poważne rzeczy poprawią jakimiś łatkami. Niestety. Tak czy siak gra jest bardzo dobra, momentami pewnie kapitalna. Ciekaw jestem jak sprzedaż, bo już mamy grę na półkach od paru dni (w innych krajach pewnie od wtorku) a tu o miażdżących wynikach cisza. Ciekaw jestem Edytowane 25 listopada 2010 przez orion50 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.