rafanox 2 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Ja pozostałem tylko przy ABS-1 (bo znudziło mi się wpadanie w poślizg na ostatnim okrążeniu i najlepiej przed samą metą. A strasznie ciężko wyczuć moment blokowania kół nie to co w prawdziwym samochodzie. Tak więc przy tych ustawieniach już pewnie zostanę do końca. A włączona kontrola trakcji zabiera większość frajdy z jazdy więc nie polecam jazdy z włączoną. (chyba że mówimy o jakimś smoku 1000 konnym - to juz inna para kaloszy). Z tą kontrolą trakcji tez mi się tak wydaje, robię sobie na razie mistrzostwa starych aut japańskich i też mam mam wszystko powyłączane ze wspomagania, tylko skrzynia automat. Poszedłem wczoraj spać o 3 godzinie tak mnie wciągnęło. Jeśli ktoś ma telewizor HD Ready to polecam włączyć w głównym panelu konsoli rozdzielczość 720p bo wtedy uzyskujemy 4XAA i ząbkowanie mniejsze. Ogólnie grafika świetna, wszystko widać jak na dłoni, no może poza torami ulicznymi, tam trzeba mocno wypatrywać zakrętu. Loadingi krótkie, wystarczy zainstalować GT 5 na twardym dysku, jak widać z opisów niektórzy tego za cholerę nie potrafią zrozumieć i piszą głupoty o długim ładowaniu. No chyba że najnowsze slimki ładują dłużej od starszych porządnych PS trójek. Menu ładne i czytelne ergonomia pierwszej klasy. Kupiłem edycje kolekcjonerską i jak zobaczyłem elegancką książkę Apex przetłumaczoną na na nasz wspaniały ojczysty język, to nie mogłem uwierzyć. Żadne tam angielskie bazgroły, wszystko po polsku, ponad 200 stron, szok !!! I to w czasach kiedy nie potrafi się przetłumaczyć Red Dead Redemption. Podsumowując: macie zapie.... i kupować, bo jak tego nie zrobicie to jesteście zwykłe matoły. Bardzo dobrze że nie ma zniszczeń samochodów, bo miałbym złe skojarzenia z takimi gniotami jak bornouty i inne need for speedy, grałem w dema tych gier i zastanawiam się jak można grać w coś tak kretyńskiego. Nie wiem, może dlatego że jestem już graczem starszej daty. GT 5 to jak na razie jedyny wyścig na PS 3 ( nie licząc Prologa), bo wszystko inne to arcadówki dla pryszczaków, które z jazdą samochodem po prostu nie mają nic wspólnego. Toteż dlatego nie można ich nazwać wyścigami samochodowymi. Cytuj
Sunnyluk 7 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Jestem dokładnie tego samego zdania co @rafanox z tą rozdziałką 720p ciekawy pomysł... muszę dziś sprawdzić na swoich 32"... Jeszcze jedno pytanie: lepiej licencje jeździć na manualu czy automacie? osobiście preferuję manual i łopatki DFGT, ale czasem się zastanawiam czy automat nie będzie zmieniał biegów precyzyjniej niż ja przez co tak ważny czas w licencjach się skróci... Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) A siłę Force Feedbacku na ile ustawiacie? ja mam 5, może zejdę niżej ale obawiam się czy nie będzie wtedy zbyt prosto... Jeśli będziesz chciał kręcić jakieś konkretne czasy, to prędzej czy później ustawisz siłę FF na 10 Edit: Bardzo dobrze że nie ma zniszczeń samochodów, bo miałbym złe skojarzenia z takimi gniotami jak bornouty i inne need for speedy, grałem w dema tych gier i zastanawiam się jak można grać w coś tak kretyńskiego. Nie wiem, może dlatego że jestem już graczem starszej daty. LOL! To graczom starszej daty już nie wypada pogrywać w wyścigi arcade? Uważasz to za kretyństwo? Edytowane 26 listopada 2010 przez Michał102 Cytuj
Yerys 0 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Hmm... w swoich przygodach z ps3 już dwukrotnie załapałem się na YLOD, więc chciałem zrobić sobie kopię bezpieczeństwa save'a do GT5 a tu niespodzianka- plik zabezpieczony przed kopiowaniem- czyli- jeśli konsola padnie cała praca nad trybem kariery idzie w gruz (backup można otworzyć jeno na konsoli na jakiej był zrobiony, więc nie jest lekarstwem i ratunkiem dla save'ów GT5 przed YLOD). Wiem, że to ma być zabezpieczenie przed oszustwami, ale mam gdzieś cheaterów- chce mieć swój bezpieczny save Jest to narazie moje jedyne, ale duże rozczarowanie GT5! Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) (backup można otworzyć jeno na konsoli na jakiej był zrobiony, więc nie jest lekarstwem i ratunkiem dla save'ów GT5 przed YLOD). A opcja transferu danych na inna konsole? Gdzies w PS3 jest taka opcja, kopiuje tez zabezpieczone pliki. Nie jestem w poblizu kosoli zeby sprawdzic dokladnie, ale wiem ze widzialem cos takiego. I nie jest to backup, ktory faktycznie tylko na tej samej konsoli smiga. EDIT: e, lipa, to idzie po kablu ethernet miedzy 2 konsolami... czyli jak jedna padnie, to dupa... Edytowane 26 listopada 2010 przez dempsej Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 @rafanox - od 10 levelu masz model zniszczen Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Hm mam pytanie. Mam prawie 17 level i nie zrobiłem 1 wyścigu z 6 poziomu z "pica-pami" w klasie amatorskiej I jednego wyścigu na 14 levelu mistrzostwa świata gran turismo czy coś takiego. A specjalnie sie obijam o ścianę i i rozwalam i ze zniszczeń nici? Wiecie może co jest? A ktoś pomoże, doradzi gdzie kupić samochód żeby zaliczyć pic-upy ? Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 W używanych musisz szukać pickupów. Mi udało się znaleźć F150 w końcu Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Ja caly czas szukam w uzywanych Polo Gti i nie moge znalezc, chyba ze ma ktos je i z mila checia podaruje mi go? Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 W używanych musisz szukać pickupów. Mi udało się znaleźć F150 w końcu A możesz mi go podarować online? Jeśli się oczywiście da Cytuj
da$io 110 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Ciekawa sprawa z tymi autami. Tez szukam jednego ale jak prześpię temat to co wtedy? Jaka szansa, ze się pojawi ponownie? Tego jeszcze nie rozkminiłem. Te levelowanie troszkę irytuje bo nie można kupić tego, nie można zagrać w tamto bo nie ten level. Prawie jak FF XIII ^_^ Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) Ferrari F40 Scuderia z 2007 roku czy 458 Italia z 2009? - zgryz przy kupnie. Choc bardziej przekonany jestem do 458, zeby kupic jako pierwsza. btw. Zaluje teraz, ze nie kupilem kolekcjonerki. Chocby dla tego Apex'a. Gdybym wymienial zwykla na kolekcjonerke, to bedzie mi oczywiscie czytac moje save'y? Edytowane 26 listopada 2010 przez VoytecCFC Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Zadaję to pytanie ponownie. Czy jeżeli w trybie kariery jeżdzimy bez wspomagaczy to dostajemy więcej experience points? Cytuj
Daemoncleaner 0 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) Ferrari F40 Scuderia z 2007 roku czy 458 Italia z 2009? - zgryz przy kupnie. Choc bardziej przekonany jestem do 458, zeby kupic jako pierwsza. btw. Zaluje teraz, ze nie kupilem kolekcjonerki. Chocby dla tego Apex'a. Gdybym wymienial zwykla na kolekcjonerke, to bedzie mi oczywiscie czytac moje save'y? F430 Scuderia! Stary ta fura po prostu wymiata. Z domontowanym wyścigowym spojlerem i pakietem aerodynamiczynym to jest po prostu potwór! Prowadzi się świetnie, łyka zakręty bez problemu i do tego jeździ jak przyklejona do drogi. Konieczni kup Scuderię, nie pożałujesz! Jak mi nie wierzysz, może przekona cię to, że w opisie stoi, że na torze ten samochód ma praktycznie te same osiągi co 2 razy droższe ENZO. To mnie przekonało. Edytowane 26 listopada 2010 przez Daemoncleaner Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Jak mi nie wierzysz, może przekona cię to, że w opisie stoi, że na torze ten samochód ma praktycznie te same osiągi co 2 razy droższe ENZO. To mnie przekonało. A nie jest tak, ze Italia jest jeszcze lepsza od 430? W rzeczywistosci ponoc tak jest ;] Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Ferrari F40 Scuderia z 2007 roku czy 458 Italia z 2009? - zgryz przy kupnie. Choc bardziej przekonany jestem do 458, zeby kupic jako pierwsza. btw. Zaluje teraz, ze nie kupilem kolekcjonerki. Chocby dla tego Apex'a. Gdybym wymienial zwykla na kolekcjonerke, to bedzie mi oczywiscie czytac moje save'y? To jest ciagle ta sama gra, wiec z savem napewno nie bedzie problemu ; ) Cytuj
Gość Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 czy grajac po sieci w jakims trybie mozna uzyskac jakies punkty credit ? Cytuj
Daemoncleaner 0 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Jak mi nie wierzysz, może przekona cię to, że w opisie stoi, że na torze ten samochód ma praktycznie te same osiągi co 2 razy droższe ENZO. To mnie przekonało. A nie jest tak, ze Italia jest jeszcze lepsza od 430? W rzeczywistosci ponoc tak jest ;] Hmm trzeba to sprawdzić, jak tylko będę miał kredyty na Italię to postaram się to sprawdzić. Niemniej jednak Scuderia to F430 dopakowany wyścigowo (moc, zawieszenie itp) a Italia to mimo wszystko uliczne autko! Cytuj
Bartg 5 476 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Ja bym brał Italię, Scuderia w real worldzie jest wolniejsza od Italii o jakąs sekundę na kółku, poza tym jest ładniejsza i brzmi zjawiskowo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Padło na Italie, bo szczerze powiedziawszy, od odpalenia GT5 już w nią celowałęm. Scuderia przypomniała o sobie jak obejrzałem test Top Geara Nastepna w kolejce po Lambo jest Scuderia Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) wie ktoś gdzie mogę znaleźć auta które były dostępne w GT5: Prologue, bodajże były one dostępne u dealera GT Tuned czy coś takiego, niestety w tej wersji nie widzę takiego dealera... Edytowane 26 listopada 2010 przez rydziu87 Cytuj
maydayPL 4 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 napiszcie cos o zniszczeniach jak to wygloda? i czy po dzwonie samochody zachowoją sie inaczej? sciaganie, utrata mocy itp.? Cytuj
Texz 670 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 To chyba w wyższych eventach w GT Life bo póki co mam lv. <20 i zniszczeń tak na prawdę jeszcze nie widziałem. Nie mówiąc o wpływie na zachowanie samochodu. Są one w ogóle? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) zniszczenia istnieją - wczoraj graliśmy ekipa w multi i tam nasze auta miały otarcia i wgniecenia od dzwonów, w trybie kariery jeszcze ich nie doświadczyłem Filmik został pokazany na chyba 3 tyg przed premierą,przewińcie na drugą część filmiku gdzie jest rajd - a- wydaje mi się,że dym nie powoduje tych poszarpanych krawędzi na aucie jak w pełnej wersji GT5 b- auto się kurzy i brudzi w przeciwieństwie do tego co jest w GT5 Wg mnie kolejny dowód na to,że w momencie kiedy wszystkie bajery wrzucili do silnika ten pekł i musieli ciąć oprawę by gra chodziła płynnie. Edytowane 26 listopada 2010 przez Ficuś Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 (edytowane) Trochę przesadzili z tym rpg , ale przynajmniej jest co robić w porównaniu do GT psp. A co do mycia musi być coś na rzeczy, bo jest myjnia w GT auto. Edytowane 26 listopada 2010 przez MaroS Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.