Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Szczegolnie w temacie racerow przez ostatnie 4 lata byla posucha ! :potter:

 

:teehee:

 

MichAelis - linki z YT byly tylko przy dyskusji o grafice i teksturach i wypowiedziach Lonsa, jakobym mial za slabe bryle...

Edytowane przez easye
Opublikowano

Szczegolnie w temacie racerow przez ostatnie 4 lata byla posucha ! :potter:

 

:teehee:

 

MichAelis - linki z YT byly tylko przy dyskusji o grafice i teksturach i wypowiedziach Lonsa, jakobym mial za slabe bryle...

Forza motorsport 2, Forza motorsport 3, PGR3, PGR4. Za rok jest Forza motorsport 4.

Opublikowano (edytowane)

Nawet jeszcze nie próbowałem - póki co nie nasyciłem się jeszcze własnoręczną jazdą więc szkoda mi czasu na b-spec (ale oczywiście keidyś przyjdzie pora i na tą "popierdółeczkę" :thumbsup: )

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

Oooo kogo ja widzę :) Dzięki za wyścig (przejazd golfikami w nocy po nurtburgringu dawał rade hehe) Btw ostatni (niedoszły) wyścig coś sie pomieszało i włączyłem wyścig i jak sie okazało sam brałem w nim udział. Btw Headset jest już w drodze, więc będzie można się umówić kiedyś na online już bez tego fatalnego pisania na czacie ;)

Pozdro

Opublikowano

Najlepiej byłoby się zgadać w parę osób, ale nie powiem - Nurb w nocy nawet tylko dwoma golfami był niesamowicie klimatyczny - pierwszy raz doświadczyłem tak dobrze oddanej nocy w grze wyścigowej (do pełni szczęścia zabrakło jedynie poprawnie działających świateł długich).

Opublikowano (edytowane)

... a według mnie trzeba było ciągnąc stary temat o gt5 (powiększać tasiemca) niż zakładać nowy, rzekomo dotyczący wrażeń z pełnej wersji ale zaśmiecony bezsensowną walka forza vs gt5....

... a może zagląda tutaj moderator :potter:

 

38 licencji na złoto, jak narazie najwięcej problemów miałem z f40 (zakręt na ringu), reszta wpadła troche za łatwo :teehee:

Edytowane przez Bumier
Opublikowano

Gra ktoś z Was wogole w tryb B-spec ? Jak dla mnie powiewa on straszną nudą. Chyba że poza wydawaniem 4 komend coś jeszcze można zrobić o czym niewiem ??

 

tia. doszedlem w b spec do 19 lvl i koncze dostepne eventy. jest to troche nudne i czesto steruje moim tresowanym meksykancem tylko az wyjdzie na prowadzenie a potem ogladam tv lub czytam ksiazke az dojedzie. (ale jest tez troche wyscigow gdzie musisz go caly czas prowadzic by wygral) (gdy to pisze moj meksykaniec stara sie bezskutecznie wyprzedzic Nissan R92CP Race Car ‘92)

po co to robic? dwa razy wiecej kasy bo samochody juz sie ma z a-spec. nagrody z wyscigow sa inne i czesto lepsze (np P Shelby Cobra 427 ‘66 ktora w sklepie jest za 500k zamiast P Dodge Challenger SRT8 ‘08 ktory ssie i jest tanszy chyba 5x albo P Pagani Zonda R ‘09 ktora jest po prostu niesamowita zamiast S Bugatti Veyron 16.4 ‘09 ktory mi nie przypadl do gustu)

 

no i dla mnie jest to okazja poogladac moje wozki od srodka oraz przyjzec sie uwazniej wykonaniu tras/publicznosci/itp bo w a-spec nie mam na to czasu by sie tym rozpraszac (i jezdze z innej kamery dla lepszego widoku)

 

ps. skandal. juz po 4 kierowcach zaczyna mi brakowac meksykanskich nazwisk. moja armia niewolnikow nie moze rosnac....

Opublikowano

No panowie !!! Duma mnie rozpiera 60 licencji na GOLD :) jeśli popatrzę teraz na to który zestaw był najtrudniejszy to pewnie IC oraz IB, a najłatwiejsza uwaga!!! to ostatnia zestaw 10 licencji :mellow: Teraz zabieram się za właściwą grę. Warto porobić te licencje na złotko bo wcale nie są trudne mi się udało. 

 

Nie wszystkie przyciski na mojej G27 są obsługiwane, nie mam świateł, wycieraczek ani klaksonu. Sama kierownica działa wyśmienicie ale mam problem z podporządkowaniem tych użytecznych jak sie może okazać gadgetów. 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Level 22 . Nie wiem jak ja niektóre wyścigi zaliczę na padzie :thumbsup:

 

Ale momentami już mnie gra w(pipi)ia strasznie drogie samochody, moim zdaniem źle są wyważone.

 

Bo samochód który planuje kupić kosztuje 3.6 miliona ma 800 KM na 930 kg.

Wyścigi nascar na torze z wieloma zakrętami jest (pipi) ...

Mam pytanie czy wam ubywa benzyna ?

Edytowane przez polaki899
Opublikowano

No panowie !!! Duma mnie rozpiera 60 licencji na GOLD :) jeśli popatrzę teraz na to który zestaw był najtrudniejszy to pewnie IC oraz IB, a najłatwiejsza uwaga!!! to ostatnia zestaw 10 licencji :mellow: Teraz zabieram się za właściwą grę. Warto porobić te licencje na złotko bo wcale nie są trudne mi się udało. 

 

Nie wszystkie przyciski na mojej G27 są obsługiwane, nie mam świateł, wycieraczek ani klaksonu. Sama kierownica działa wyśmienicie ale mam problem z podporządkowaniem tych użytecznych jak sie może okazać gadgetów. 

jakieś rady dla s-4? tylko tego mi brakuje i za cholerę nie umiem zrobić

Opublikowano

jakieś rady dla s-4? tylko tego mi brakuje i za cholerę nie umiem zrobić

 

 

 

 

Tylko toru musisz się nauczyć bo sam samochód jest zdecydowanie szybszy od rywali. Ja dłużej siedziałem na S-8 Alfą Competizione a S-4 zrobiłem ucząc się toru. Może mi tak łatwo poszło ze względu na to że zaliczałem Ferrari Challange i Supercar Challenge i tam model jazdy był bardzo podobny do tego Ferrari P4 niemal identyczny. 

 

 

A właśnie PiotorB czy ty nie masz wrażenia że Pierwsza licencja jest jakby żywcem wyjęta z Ferrari Challenge? Tam zarówno Monza jak i model jazdy Ferrari 430 Scuderia są bardzo do siebie podobne. Jeśli nie jeździłeś to poczujesz się jak właśnie w Ferrari Challenge :)

 

 

Opublikowano (edytowane)

Zrobilem sobie porownanie GT5 i GT5P i nie zdawalem sobie sprawy, w sumie juz zapomnialem podczas gry w GT5, ze roznica w modelu jest tak spora.

 

Dla przykladu podam test na torze Suzuce w Audi R8 4.2 FSI R tronic '07. Liczylem 3 okrazenie od dania "Od nowa". W Prologu wykrecilem 1:01:180 a w Piątce - 00:59:783. Na sam czas przeklada sie feeling samochodu, oczywiscie, ktory teraz jeszcze bardziej docenilem. I jak odpalilem Prologa po takiej przerwie to od razu rzucil sie na uszy ten pisk opon w momentach, w ktorych nie powinien wystepowac. In plus dla Piatki, bo widac, a raczej slychac zdecydowana poprawe.

 

No to wracam do GT5 i z czystym sumieniem wypelnionego zadania i wielu godzin z nim spedzonych, moge sprzedac Prologa ;)

 

PS. Kocham moja Italie, ale za cholere nie moge jej opanowac i na torze Top Geara nie moge wykrecic czystego czasu ;/ Bestia jest cholernie mocna i az mnie skreca i rzucam bluzgami za kazdym razem kiedy trace panowanie ;/

Edytowane przez VoytecCFC
Opublikowano

Dość dobry sposób na kasę to zaliczanie jednego wyścigu kolejno na brąz / srebro / złoto. Tyle że czasochłonne jest. Dopiero się zaczaiłem  dry.gif

Opublikowano (edytowane)

votec

Ja tez miałem mega problem z dopakowanym ferrari tyle że 599, pozmieniałem balans hamulców, przełożenia skryni i balans nadwozia i jezdzi cudnie. 900Km czystej mocy ;)

 

2097, ale po zdobyciu złota kasa się sumuje za złoto + srebro + brąz.

Edytowane przez MaroS
Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie,

 

Czy ktokolwiek z was, kto zdobył złoto w zadaniach specjalnych na torze Top Gear, mógłby mi opisać w jaki sposób tego dokonał? Zbiór prostych rad. Jak dotąd za sterami "Ogórka" uplasowałem się na trzecim miejscu, a Lotusem Elise z trudem dojechałem do mety. Zakręty Wilson, Chicago, Hammerhead - zupełnie nie rozumiem, dlaczego przy prędkościach rzędu 30 km/h Lotus wpada w niekontrolowany poślizg. Momentami czuje się, jakbym grał w produkt Codemasters z zakrętami-skryptami. Przykładowo zanim zacznę pokonywać Wilson auto już samo z siebie wpada w poślizg. Nawet nie wykonam skrętu kierownicą (Driving Force GT), a już muszę robić kontrę.

Edytowane przez Prezydent
Opublikowano

udalo sie komus przejsc w przedostatniej klasie zawody:

all stars gran turismo lub te do 1979 - próbuje nawet bugatti veyronem i on nie daje rady:/

 

gdzies na necie czytałem że da sie wygrac all stars za pomoca: mazda 787b ale on tylko w limitowanych był na kod :/

jest jakas szansa ze ciułacze z normalnymi wersjami to wygrają ?

mam 21 level i tylko robie sianko obecnie :/

w przedostatniej klasie jest wyscig (17 level potrzebny) w srodku ta ikonka i 3 kółka robie veyronem w 3 min i wpada mi 36 000 CR w godzine robie

ponad 600 000 CR

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Czy ktokolwiek z was, kto zdobył złoto w zadaniach specjalnych na torze Top Gear, mógłby mi opisać w jaki sposób tego dokonał? Zbiór prostych rad. Jak dotąd za sterami "Ogórka" uplasowałem się na trzecim miejscu, a Lotusem Elise z trudem dojechałem do mety. Zakręty Wilson, Chicago, Hammerhead - zupełnie nie rozumiem, dlaczego przy prędkościach rzędu 30 km/h Lotus wpada w niekontrolowany poślizg. Momentami czuje się, jakbym grał w produkt Codemasters z zakrętami-skryptami. Przykładowo zanim zacznę pokonywać Wilson auto już samo z siebie wpada w poślizg. Nawet nie wykonam skrętu kierownicą (Driving Force GT), a już muszę robić kontrę.

Ja mam złoto ogórkami, dwie rady: drafting + maksymalne opóznianie zakrętów, czasem można się pod kątem od nich odbić ;) ale nie za mocno bo przerwie wyścig, a elisem mam tylko srebro to samo jak w przypadku ogórków.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...