Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy w momencie kolizji z innym pojazdem wasza kierownica - tak, jakby - przestaje na chwile funkcjonować? Bez względu na to z jaką prędkościom jadę, zawsze gdy uderzy we mnie przeciwnik, sterowany przeze mnie pojazd odrywał się od ziemi. Koła zupełnie tracą przyczepność z podłożem. Podobnie jest w przypadku delikatnych otarć z przeciwnikami. Bezwład. Z realizmem ów sytuacja nie ma nic wspólnego - wiem, z autopsji - dlatego pytam, czy istnieje sposób na wyłączenie tego dziadostwa? Dziadostwa, który totalnie zniechęca mnie do udziału w jakikolwiek wyścigach. Czy też wg twórców tegoż "symulatora" tak dzieje się w rzeczywistości?

 

Kierownica: Logitech Driving Force GT.

Edytowane przez Prezydent
Opublikowano

Zna ktoś może dobry sposób na wygranie wyścigów NASCAR w DAYTONA??? To ostatni wyścig na Extreme. Mnie wciąż wypychają z toru. Już nawet w ustawieniach samochodu grzebałem aerodynamiki i skrzyni biegów i nadal nic. 

Opublikowano

Czy w momencie kolizji z innym pojazdem wasza kierownica - tak, jakby - przestaje na chwile funkcjonować? Bez względu na to z jaką prędkościom jadę, zawsze gdy uderzy we mnie przeciwnik, sterowany przeze mnie pojazd odrywał się od ziemi. Koła zupełnie tracą przyczepność z podłożem. Podobnie jest w przypadku delikatnych otarć z przeciwnikami. Bezwład. Z realizmem ów sytuacja nie ma nic wspólnego - wiem, z autopsji - dlatego pytam, czy istnieje sposób na wyłączenie tego dziadostwa? Dziadostwa, który totalnie zniechęca mnie do udziału w jakikolwiek wyścigach. Czy też wg twórców tegoż "symulatora" tak dzieje się w rzeczywistości?

 

Kierownica: Logitech Driving Force GT.

Naprawdę niezły kosmos, też mam tą kierownicę i działa to jak natura chciała. Jest (pipi)nięcie, kierownica ładnie trzęsie i tyle, jedzie się dalej. Sprawdź czy na padzie fura też podskakuje, bo może to jakiś bug, nie wina hardware.

Opublikowano

Źle się wyraziłem. Chodziło mi o odczucia podczas jazdy. W momencie zderzenia kierownica wpada w bezwład, praktycznie przez 90 stopni nie ma żadnego oporu. Mam wrażenie jakby samochód jakby lewitował w powietrzu. W 95% przypadków kończy się to obrotem auta o 45 stopni, i karambolem.

Opublikowano

Zna ktoś może dobry sposób na wygranie wyścigów NASCAR w DAYTONA??? To ostatni wyścig na Extreme. Mnie wciąż wypychają z toru. Już nawet w ustawieniach samochodu grzebałem aerodynamiki i skrzyni biegów i nadal nic. 

 

ta, trzeba jechać praktycznie przez cały czas na 2 miejscu za liderem (łatwo się na tą pozycję przesunąć zaraz na początku). Jedź za kolesiem przez 10 okrążeń i na ostatnim wyjściu z łuku atakuj.

Pamiętaj o tym że nie wolno Ci go wcześniej wyprzedzić bo to spowoduje że peleton zacznie nabierać prędkości i dalej będą Cię wypychać z toru. Nawet jak lider będzie hamował to Ty siedź mu na zderzaku i go pchaj ale broń boże wcześniej wyprzedzać niż na końcu 10 okrążenia.

 

Grając na padzie i stosując tą technikę, da się wygrać.

Opublikowano (edytowane)

Podaje między czasy dla 7.28.165 czas do pobicia Nissanem GTR 07 na oponach Sports Hard w Trybie Time Trial to 7.29.03

Starając się być jak najbliżej tych split times zaliczenie tego Trofeum nie powinno sprawić większych problemów. 

0.46.740

1.22.791 pod mostkiem

1.55.880

2.46.662

3.26.848

3.55.033

4.46.744

5.22.843

5.54.784

6.40.775 pod pierwszym postem

7.04.069 pod drugim mostem

 

7.28.165 <-- Meta

 

Zalecam nie przejmować się stratą w granicach sekundy na czwartym splicie gdyż czas jest do odrobienia w sekcji Nurburg. Tylko trzeba dobrze wyczuć na co tak naprawdę stać te oponki. 

 

słabo, ja wykręciłem 7'24.xx na padzie ze wszystkimi wspomagaczami na off :P

Edytowane przez rydziu87
Opublikowano (edytowane)

O KU.RWA

Wróciła nadzieja w GT5 :thumbsup: Kręciłem sobie okrążenia i nabiłem 25 lvl.

Znudziło mi sie i wychodzę patrze a tam dodatkowa ZAKŁADKA !!

 

WYTRZYMAŁOŚCIOWA.

 

Pierwszy wyścig z 1 eventu z tej zakładki jest na 25 lvl i liczy sobie 60 ku.r.wa okrążeń.

Do następnych nie mogę wejść ale żeby odblokować ostatni event w tej zakładce trzeba mieć 40 lvl. :whistling:

 

KU.rwa mać aż sie mi micha cieszy :thumbsup:

 

edit: Na 35 lvl jest 24 godzinny Le Mans , a na 40 lvl jest 24 Nirburing :diablo:

 

Emet: Ja się w 100% z tobą zgadzam ze dostaliśmy niedokończoną jeszcze gre takie GT5:Prolog wersja 2. Ale nie zmienia to faktu i tak już 2 razy sie nabrałem i kupiłem "demo" i wydałem grubą kasę to mam zamiar się nią nacieszyć, licząc że takie elementy jak kurz w lusterku wstecznym, brud na samochodach czy inne typu rzeczy się w końcu pojawią. Bo następna cześć gry na pewno się nie pojawi już na ps3 a następną konsole pewnie za 4-5 lat. Mam nadzieje że do czasu 6, GT5:P vs 2 będzie suportowa na.

Jak ci kolega przekazał samochody to one znikają z jego garażu a ty musisz odebrać je w "ciężarowce".

Edytowane przez polaki899
Opublikowano (edytowane)

Ty się cieszysz a mnie gra zaczyna coraz bardziej irytować.

GT5 w obecnej formie to jakaś beta.

Już nie liczę niedoróbek graficznych (szczególnie te tragiczne cienie) ale gra jest niedoorobiona i zbugowana.

Wcześniej wspomniałęm o lipnym wymodelowaniu Audi R8 5.2...

Jakiś czas temu koledze wcięło 2 samochody, które mi wysłał.

Dzisiaj jak grałem nagle zniknęła mapka podczas gry... Dopiero jak uruchomiłem ponownie gre pojawiła się znowu.

Masa absurdalnych decyzji, takich jak farby do malowania samochodów, przypisany ogranicozny wybór felg do konkretnego auta...., nie da się regulować konkretnych przełożen skrzyni biegów (wtf? w KAŻDEJ częśći, nawet w Prologu było to możliwe), bzdurdne wybory aut do listy premium, absurdalnie wysokie ceny niektórych standardów, niskie zarobki i jednorazowe wygrane w postaci aut... i sporo innych bzdur.

Jakby tego było mało nawet pozornie najmocniejszy element gry, czyli fizyka kuleje w niektórych aspektach (nie liczę kolizji).

Nadal obecne jest nienaturalne zsuwanie się auta ze zbocza.

Odwzorowanie pracy zawiszenia to spory krok w tył w porównaniu do demka GT Academy. Nie ma tak świetnie odwzorowanego efektu "przerzucania" masy pojazdu z lewej na prawą i vice versa. W ogóle przechyły boczne są zrobione sztucznie... tzn są jakby "skryptowane". Prosty sposób na sprawdzenie o czym piszę.

Weźcie auto o stosunkowo miękkim i wysokim zawieszeniu. Skręcając nawet przy prędkości rzędu 1km/h auto będzie się przechylało prawie tak samo jak przy 100km/h. Można się nawet zatrzymać praktycznie w miejscu i skręcić koła - efekt będzie ten sam (warunek - nie można trzymać hamulca).

To oczywiście nie jedyne niedoróbki.. ale te najważniejsze jak dla mnie (w temacie grafiki tak naprawdę chcę tylko aby przywrócili jakość cieni z Prologa).

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Z tymi "znikającymi" samochodami... Wystarczyło wyjść do menu głownego lub wyjśc z gry i wejść i to co się nie wysłało znowu było by w garażu. Dzieje się tak rzadko, jak połączenie z netem jest niestałe.

Niskie zarobki? Mam prawie 5 baniek a jeżdze tylko praktycznie nowe wyścigi...

Drogie standardy? Owszem jak jakiś Race Car (ale i tu widziałem jakieś za 150 tys) albo inny rzadki/mocny samochod to moze. Reszta to ceny standardowe raczej.

Wygrywanie po raz kolejny aut nic by Ci nie dało bo jeśli jest warte wiecej niż 150 tys to nie możesz go spzredać tylko oddać. Więc pytam - po co?

Przejechałem w A-spec 6 tys km i nie mam pojęcia co masz na myśli pisząc że kuleje fizyka.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Odnośnie fizyki uzupełniłem poprzedni post.

 

Wystarczyło wyjść do menu głownego lub wyjśc z gry i wejść i to co się nie wysłało znowu było by w garażu.

Myślisz, że tego nie zrobił? <_< Chyba, że chodzi o wyłaczenie gry przed zapisem stanu gry.. ale tego nikt wtedy nie wiedział. Poza tym to jednak też ryzykowne (akuat może by się zaczęło zapisywac i save mógłby pójść się walić).

Niskie zarobki? Mam prawie 5 baniek a jeżdze tylko praktycznie nowe wyścigi...

Drogie standardy? Owszem jak jakiś Race Car (ale i tu widziałem jakieś za 150 tys) albo inny rzadki/mocny samochod to moze. Reszta to ceny standardowe raczej.

Właśnie chodzi o te rzadkie modele i race cary. Ich ceny są absurdalnie wysokie - nawet jakby to były premiumy a to są kaleczne modele z PS2 i PSP więc tym bardziej ceny są nieakceptowalne.

Wygrywanie po raz kolejny aut nic by Ci nie dało bo jeśli jest warte wiecej niż 150 tys to nie możesz go spzredać tylko oddać. Więc pytam - po co?

To tylko kolejna durna decyzja PD...

Masz 5 baniek.. super. Za Special Eventy jest stosunkowo sporo kasy. Problem w tym, że są to zarobki jednorazowe.

Z tego co czytałem w najlepszym wypadku można zarobić ok 70-90tys w ok 4 minuty. Policz sobie ile musisz grać ciągle ten sam, jeden wyścig (aż będziesz nim zwracał) aby nazbierać 20mln (o kilka aut ma taką cenę)...

 

Jak ci kolega przekazał samochody to one znikają z jego garażu a ty musisz odebrać je w "ciężarowce".

Wiem jak to działa. To nie pierwsze auta jakie sobie wysyłaliśmy.

On wysłał 2 samochody, przy wysyłaniu drugiego wyskoczył mu komunikat, że operacja się nie powiodła. Ja żadnego z tych samochodów nie dostałem a jemu zniknęły z garażu.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

Wyszedł z gry na pewno, tylko jak nadpisał sejwa to można sobie wychodzić do woli...

 

Rece Car z wyższej półki kosztuje ok 3 miliony. Z niższej można kupic Rx8 za 99 tys. Dla każdego się coś znajdzie. I co to za rozróżnienie ze to jest premium a to standard. Jak jest standard to miałby byc tańszy o 75% przynajmniej? Skoro osiągi są takie same wiec nie wiem po co.

 

Special eventy może są jednorazową kasą, ale dość dużą (sam mam tylko karting i WRC zaliczone)

 

I fakt kilka aut ma taką cenę. Ale zauważ ze są to raczej ciekawostki. Nie jest wymagane żeby je kupić, nie są lepsze od wszystkiego innego dlatego ze kosztują tyle. A jak ktoś chce miec w garażu to nic nie stoi na przeszkodzie przecież... Na online przynajmniej wiecej rożnorodności będzie.

Opublikowano

No spoko. Skoro nie widzisz róznicy między czerstwymi autami z PS2 a tymi prawdziwymi z PS3 to... mogę pozazdrościć bo mi to nie pasuje.

Poza tym w GT początki zawsze były ciężkie ale po jakimś czasie docierało się do momentu kariery, gdzie można było szybko zarabiać masę pieniędzy i po prostu się pobawić. I taki uklad był dla mnie idealny. Tutaj takie coś nie będzie możliwe...

Opublikowano

Nie chodzi o to ze nie widze, tylko że tak samo jeźdzą. A kupując Race Cara płacisz za to jak jeżdzi nie wygląda. Bardziej przyczepiał bym się do cywilnych samochodów. To to tak.

Opublikowano

 

Poza tym w GT początki zawsze były ciężkie ale po jakimś czasie docierało się do momentu kariery, gdzie można było szybko zarabiać masę pieniędzy i po prostu się pobawić. I taki uklad był dla mnie idealny.

 

Fakt, mi tej trudnosci tez brakowalo. Tak szybko sie robi kolejne wyscigi. mam dopiero 15 level i mam nadzieje ze im dalej tym bedzie trudniej.

Opublikowano

I fakt kilka aut ma taką cenę. Ale zauważ ze są to raczej ciekawostki. Nie jest wymagane żeby je kupić, nie są lepsze od wszystkiego innego dlatego ze kosztują tyle. A jak ktoś chce miec w garażu to nic nie stoi na przeszkodzie przecież... Na online przynajmniej wiecej rożnorodności będzie.

 

No weź wybacz ale do Dream Race w Expert level trzeba mieć race cara. Ja nie mam. Moja najmocniejsza Fura to Ford GT 40 zmaksowany i czasami nie wyrabia. Owszem tylko dlatego że ma nieziemiskie kopyto moge niemal natychmiast wskoczyć na pozycje lidera ale takie cacka jak audi LeMans zaraz mnie na zakrętach dochodzą, wczoraj skończyłem wyścig na Nurburgring na drugim miejscu bo jakiś Lemans mi niemal natychmiast znikł z pola widzenia po czterech zakrętach i ledwo blokowałem innych. Sam turniej można by wygrać ale co to ma znaczyć że ja dostane auto Lemans w nagrode jak je pokonam na torze w nierównej walce. Mi ono jest potrzebne już teraz. Te auta wcale nie są tam na pokaz do garażu, mamy sie nimi ścigać. Jak mnie to strasznie wpienia. Mam 50% skończonej gry. 22 level, B-Spec nie ruszone wcale. Wczoraj grałęm najdłużej dziś sobie troche daruje. Ale czasaami jest tak że nie mam wyścia muszę zostawić właściwe wyścigi i skupić się na Eventach skakać to tu to tam, to z A Spec do Special events po to aby odblokować wyższy level dosbieraćkasy, wrócić i pościgać się w kolejnych wyścigach. 

 

 

A to jest lista wyścigów Endurance i od którego levelu się odblokowują.

 

Level 25 : Grand Valley 300km

Level 26 : Roadster 4 hours

Level 27 : Laguna Seca 200 miles

Level 28 : Indianapolis 500 miles

Level 30 : Suzuka 1000km

Level 32 : Nurburgring 4h

Level 33 : Tsukuba 9h

Level 35 : Le Mans 24h

Level 40 : Nurburgring 24h

 

 

 

Opublikowano

nie ma i nie będzie trudnego wyścigu w karierze w gt5 z uwagi na to ,że eventy w tej części są ograniczone tylko do marek , krajów i dat produkcji samochodów. Taki podział powoduje, ( dochodzi jeszcze podgląd przeciwników przed wyścigiem) że do każdego wyścigu w grze możemy praktycznie przystąpić z autem o kilkaset konii mechanicznych lepszym od konkurencji. Praktycznie nie ma w gt5 eventów z ograniczeniem na koniki ...

Opublikowano (edytowane)

w używkach natknąłem się na ciekawy pojazd ze stajni Jay'a Leno :)

 

Tank Car - "czołg" :D (silnik z czołgu!)

 

066ed28e87017b91m.jpg

 

@Gawlick - dzięki za info odnośnie wygranej, chciałem w niego z ciekawości zainwestować :)

Edytowane przez SiuSiu
Opublikowano (edytowane)

No weź wybacz ale do Dream Race w Expert level trzeba mieć race cara. Ja nie mam. Moja najmocniejsza Fura to Ford GT 40 zmaksowany i czasami nie wyrabia. Owszem tylko dlatego że ma nieziemiskie kopyto moge niemal natychmiast wskoczyć na pozycje lidera ale takie cacka jak audi LeMans zaraz mnie na zakrętach dochodzą, wczoraj skończyłem wyścig na Nurburgring na drugim miejscu bo jakiś Lemans mi niemal natychmiast znikł z pola widzenia po czterech zakrętach i ledwo blokowałem innych. Sam turniej można by wygrać ale co to ma znaczyć że ja dostane auto Lemans w nagrode jak je pokonam na torze w nierównej walce. Mi ono jest potrzebne już teraz. Te auta wcale nie są tam na pokaz do garażu, mamy sie nimi ścigać. Jak mnie to strasznie wpienia. Mam 50% skończonej gry. 22 level, B-Spec nie ruszone wcale. Wczoraj grałęm najdłużej dziś sobie troche daruje. Ale czasaami jest tak że nie mam wyścia muszę zostawić właściwe wyścigi i skupić się na Eventach skakać to tu to tam, to z A Spec do Special events po to aby odblokować wyższy level dosbieraćkasy, wrócić i pościgać się w kolejnych wyścigach.

 

Nie trzeba. Przejechałem Zondą R, prawie wygrałem Scuderią odpowiednio ustawioną (mazda 787 mnie wzięła tylko, ale fakt że nie było Toyoty GTONE w stawce)

 

B spec nie ruszone wcale - moze to jest przyczyna, hm? ;)

 

ED: Tank Cara się wygrywa gdzieś. Leży bilecik na niego w garażu od jakiegoś czasu :) (jak na 60 innych fur...)

Edytowane przez Gawlick
Opublikowano

Jakimi furami najlatwiej zdac wysvigi:

Gran turismo all stars (wyscigi ekspert)

Wyscig samochodow klasycznych (wyscigi ekspert)

Like the wind (wyscig extreme)

 

Wole zapytac zanim strace ciezko zarobiona kase na jakies badziewie kyorym i tak nie wygram a jak wiemy z kasa krucho e tej czesci serii

Opublikowano

nie ma i nie będzie trudnego wyścigu w karierze w gt5 z uwagi na to ,że eventy w tej części są ograniczone tylko do marek , krajów i dat produkcji samochodów. Taki podział powoduje, ( dochodzi jeszcze podgląd przeciwników przed wyścigiem) że do każdego wyścigu w grze możemy praktycznie przystąpić z autem o kilkaset konii mechanicznych lepszym od konkurencji. Praktycznie nie ma w gt5 eventów z ograniczeniem na koniki ...

 

 

Jakimi furami najlatwiej zdac wysvigi:

Gran turismo all stars (wyscigi ekspert)

Wyscig samochodow klasycznych (wyscigi ekspert)

Like the wind (wyscig extreme)

 

Wole zapytac zanim strace ciezko zarobiona kase na jakies badziewie kyorym i tak nie wygram a jak wiemy z kasa krucho e tej czesci serii

 

ficus podaj prosze jakim wozem mam wygrac te trzy ktore podal pejas by nie bylo trudno. bo przyznam ci racje ze moge w nie zabrac "lepsze" z wieksza iloscia koni niz przeciwnicy ale co z tego skoro ich sa o pol tony lzejsze i wyprzedza mnie na kazdej prostej swoim przyspieszeniem ze o predkosci z jaka biora zakrety nie wspomne.

 

pierwszy i trzeci polecam ci albo zonda jak podal kolega albo mazda furai ktora jest do wygrania w b-spec w wyscigu amateur roadsterow (500 iles koni ale tylko 650 kg co pozwala na rowna walke ale pamietaj zmieniac ustawienia skrzyni odpowiednio do wyscigu). jak sie uda to z bspec like the wind dostaniesz toyote 7 ktora wygrasz klasyczne.

 

gdzies na necie widzialem ze ktos to robil chevroletem z lvl15 ulopszonym do race na maksa ale nie sprawdzalem wiec sie nie wypowiem

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...