Michał102 870 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Oczywiście... prawa łopatka bieg w górę, lewa redukcja Edit: Shiftery też jakoś piekielnie drogie nie są, więc cały zestaw dający już ogrom wrażeń wyniesie około 1400 zł. http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=64&osCsid=3da05528536760d8d3a975d6c851d766 http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=28&products_id=63&osCsid=939f71bddec1602d1c9ac931af37ebb5 http://www.fanatec.de/webshop/new_eu/product_info.php?cPath=21&products_id=97&osCsid=939f71bddec1602d1c9ac931af37ebb5 Edytowane 7 grudnia 2010 przez Michał102 Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Zawsze można sobie później dokupić. Będzie trzeba się zastanowić bo 1200zł za uniwersalny zestaw do obu konsol to nie tragedia. Cytuj
arboos 4 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Dać za kierownice ponad 1200zł to nie tragedia ? To w jakim kraju ja żyje, bo chyba coś się tu komuś popier... hehe To ja dziękuję i zostaję przy mojej starej kierze za 250zł a FF działa super Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 No przecież macie temat o kierownicach... :confused: Ponawiam pytanie Michaela: dlaczego zniszczeń (mechanicznych) nie ma w GT Life? Mam nadzieję, że dodają to w patchu. <_< Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Biorąc pod uwagę, że "najlepsza" kiera dedykowana PS3 kosztuje 700zł i więcej to 1200zł za kierę którą możesz podłączyć zarówno do PS3 i X360 nie jest złym interesem. Do tego dochodzi jeszcze fakt, że nie zawalasz sobie pokoju dwoma kierownicami no i masz najlepszą dostępną jakość. Mr. Blue: A nie ma ich przypadkiem od któregoś tam levelu ? Edytowane 7 grudnia 2010 przez donsterydo Cytuj
2097 3 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Logitech kosztuje 1100 z dostawą do domu, wystarczy poszukać. Ale 100 zł więcej dla kogoś kto ma Xboxa i ps3 to nie tragedia. Ale już naprawdę trzeba być maniakiem większym ode mnie aby inwestować aż tyle. Mi logitech pasuje i liczę na to że niedługo kolejny patch umożliwi w pełni pełną kompatybilność z GT5. Mam nadzieje że R/A menu będzie można wywołać i obsłużyć przyciskami na kierownicy. Edytowane 7 grudnia 2010 przez 2097 Cytuj
Pazdzio 0 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Mam dwa pytanka:<br><br>- dlaczego nie mogę się połączyć z serwerem? Wyłącz UPnP w konsoli, u mnie pomogło. Pozdr. Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Za godzinę Gran Turismo 5 będzie w czytniku zakupionej dzisiaj PS3. Jaką trasę i jaki samochód odpalić żeby poczuć moc GT5 i PS3?? Cytuj
Baapa 2 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Nordschleife i SLS na poczatek pieknie 1 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Nordschleife trzeba sobie wcześniej odblokować w GT Life. Cytuj
2097 3 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Odblokowałem 22 lvl w B-Spec, dwóch kierowców bierze udział w wyścigu, dość dużo okrążeń, od 14 i więcej. Kierowców należy zmieniać jak pasek, a raczej dwa Physical i Mental zejdą do zera. Fajna sprawa ale monotonna bo o ile jeden z nich jest wytrenowany i wyrabia przewagę to drugi może ją zmarnować i trzeba jednego popędzać a drugiego raczej utrzymywać w ryzach bo słabo potrafi opanować 700 konną Zondę R. Po zmianie kierowcy gdy i jego pasek zejdzie to zera znów zmieniam na poprzedniego ale jego pasek nie jest w pełni wypełniony siłami. Widocznie nie miał dość czasu odpocząć. Interesujące. Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 W endjurencach 4 sie używa i tam to jest ciekawie dopiero To czy kierowca jest opanowany czy wrecz przeciwnie ma znaczenie Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. Opłaca się mi kupić GT5 prologue skoro ma GT5?? Są tam jakieś ciekawe rzeczy których nie ma w pełnej wersji?? Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 nie opłaca się wogóle . prócz lepszych cieni wszystko gorsze od gt5 z modelem jazdy na czele. Nie masz co robić z kasą - odkładaj na dfgt Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Nie ma nic, w GT5 jest to samo co w Prologue + dużo więcej innych rzeczy Cytuj
Sylvan Wielki 4 637 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Po kilkunastu godzinach gry.... Intro ciekawe. Nie jest sztampowe. Później przychodzi ogromny zawód. Jak to wygląda -_- Padały słowa, że wygląda gorzej niż Shift/Forza 3 - by nie było, osoba, która je wypowiadała to żaden sonyslave/xbot. Oczywiście wiele w tym przesady, choć przyznam, że z samego początku nie jest to takie oczywiste. cóż z tego, że samochody (premium) są tak pieczołowicie wykonane, jak podczas gry właściwej (początkowe licencje) tego nie widać. Lotnisko (jako arena zmagań) też nie przynosi binarnych wodotrysków. Jednak im dalej, tym lepiej. W żadnej innej grze wyścigowej nie ma tak pieczołowicie wykonanych modeli aut. Są znakomite. Niektóre trasy również potrafią zachwycić. Niestety nie wszystkie. Podobnie jest z widokiem z kokpitu. W wielu pojazdach budzi zachwyt - vide Ferrari 512 BB. Niektóre są co najwyżej niezłe. jest jednak kilka wręcz fatalnych (Lotus). Jakości grafiki wcale nie poprawia fakt występującego pop upu. Bardzo żałosnego należy dodać. Nie jest jakoś szczególnie dobitny, ale w tego typu grze na PS3 to jakaś kpina. Gra jest bardzo płynna, fHD robi swoje. Co mnie osobiście cieszy, poczucie prędkości zostało wybornie odwzorowane. Po kilkudziesięciu godzinach przy Shift można było się nieco obawiać, jak twórcy sobie w tym aspekcie poradzą, ale wyszli z tego obronną ręką. Kz2 w ubiegłym roku wyznaczył nowe standardy w kwestii oprawy graficznej, sprzedając tym samym serię ostrzegawczą w tył głowy konkurencji. Uncharted 2 podniósł kilka miesięcy później poprzeczkę. Dokładnie tak samo było z GoW III. GT5 miało być niemal kamieniem milowym w tej materii. Sądząc po wielu zwiastunach, czy zdjęciach, tak miało być. Nic z tych rzeczy. Maksymalnej oceny za grafikę nie sposób dać. To nie poziom VF3 - czy trafniej - GT3. Dzięki temu, że kilka plansz jest niespecjalnych, a samochody standard również pozostawiają sporo do życzenia (niby nie są brzydkie, czy przeciętne, ale gryzą się strasznie z kolegami z klasy premium), oraz temu, że pop up śmieszy, GT5 spokojnie może dostać nawet 8/10 za grafikę. Momentami gra wygląda pięknie, momentami niemal lak leciwe N4S. Audio trzyma podobny poziom. Kilka utworów jest fantastycznych. Kilka tworzył młody Japończyk na kacu, który zaaplikował sobie ze zgryzoty ostatnia dawkę dopalaczy. Koszmar, jednym słowem. Szczególnie mam tu na myśli utwór, który przypomina brzęczenie chrabąszcza - poważnie, sądziłem, że coś się zacięło. Odgłosy silnika robią wrażenie, natomiast to coś przy zderzeniu się samochodów.... Dramat. Ogólnie rzecz ujmując, w segmencie audio, GT5 jest kilka okrążeń za takim Burnout Paradise. Pozostaje grywalność. GT5 rozkręca się z czasem. Na pewno nie jest to tak uniwersalna pozycja jak wydany niedawno N4S: HP. To raczej monumentalny car RPG. Miłośnikom serii i tak się spodoba. Inni, choćby nie wiadomo jak wspaniałym i dopracowanym produktem byłoby GT5, i tak będą gloryfikować sobie ponad wszytko swoją Forzę. Jedno jest pewne. Te "uszkodzenia" są daremne i mogliby się z nimi nie wygłupiać. Podział na dwa segmenty samochodów, także jest wielce kontrowersyjny. Jak dla mnie to niepotrzebne upychanie pojazdów na siłę. Ot, walka o cyferki. Zdecydowanie wolałbym 400 dopracowanych samochodów premium, niż ponad tysiąc, z czego lwia część jest niespecjalna. Niby mamy taką zero jedynkową encyklopedię samochodową. Gro pojazdów występujących w grze jest nader oryginalna, ale ręka w górę kto będzie z wypiekami na twarzy ścigał się pojazdami mającymi mniej mocy niż nowe szczoteczki do zębów. Abstrahując od faktu, że kultowe monstrum, niebywale piękny Veyron, zaparkowany jest w garażu "standard", a tak pasjonujące wozy, jak francuski hatchback, czy znany skądinąd "ogórek" Volkswagen, to pieczołowicie wykonane samochody prosto z parkingu "premium". Reasumując, gra jest wyborna. Nie dla każdego jednak. Nikt nie powinien być zdziwiony jeśli Shift 2 Ulnashed zostanie przyjęty lepiej i bardziej się będzie podobał. Cytuj
2097 3 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Oświeciło mnie wyobrażacie sobie waszego kierowce B-Spec w RedBull X1 OMFG Cytuj
diolek 43 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 pogralem dzisaj troche w trybie szybkiej gry, troche sobie potestowalem i np wybierajac auto z napedem na tyl np m3 , z oponami wyscigowymi miekkimi, przy wylaczonych wszelkich wspomagaczach, za chiny nie idzie wywinac bączka , tzn czy to trzymajac kierownice na maksymalnym skrecie i gaz w podlodze, czy to wchodząc w zakret z natychmiastowa redukcja na 1-2 i butem w podlodze . tylko niech mi nikt nie mowi ze opony wyscigowe miekkie są nasiąkniete klejem . to w realu moj skromny tylno napedowy mesiek z 279kucykami na pokladzie i na 3 mnie obraca przy wylaczonych wspomagaczach nastepnym razem wyprobuje na innych oponach np szosowych Cytuj
Emet 1 098 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Nadal nie napisał nikt czy w długodystansowych wyscigach można zrobić save w trakcie (szczególnie z myślą o wyścigach 24h). Mozna czy nie można? Jeśli nie to juz teraz na 100% wiem, że platyny ani ogólnie 100% gry nie będzie Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Emet: To chyba oczywiste, że muszą być jakiegoś rodzaju checkpointy albo save'y. Nikt nie dałby rady siedzieć 24h przy padzie/kierownicy Cytuj
Bartg 5 525 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Przejrzałem sobie w kiosku reckę GT5 w Neo+ i musze przyznac, ze bylaby w top5 najbardziej fanbojskich recek tej gry ( 9.6 ). Najlepsze teksty "konsolowe AI nie dostarcza zadnych wrazen, no ale nie jest to gra o sciganiu sie w singlu" "jestem naprawde pod wrazeniem, jak Polyphony poradzilo sobie z podrasowaniem modeli z ps2 i psp" Nie ma nic natomiast o wykonaniu niektorych torów, fatalnego wygladu kurzu/deszczu na autach, uszkodzenia aut premium sa super i koniec ( nie ma nic o roznicach w uszkodzeniach aut premium i wyscigowych premium ). No i podsumowanie w minusach "haters gonna hate" :potter: Cytuj
2097 3 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Nadal nie napisał nikt czy w długodystansowych wyscigach można zrobić save w trakcie (szczególnie z myślą o wyścigach 24h). Mozna czy nie można? Jeśli nie to juz teraz na 100% wiem, że platyny ani ogólnie 100% gry nie będzie Póki co pewnie mało osób ma ten level ja mam po 22 w A i B-Spec. Ale ruszam z kopyta w A-Spec do przodu. No ale szczerze? to chrzań Długo dystansów-ki, jak się zaweźmiesz to zaprosisz kumpla i razem dacie rade ja pewnie tak zrobię bo sam drugi raz nie będę robić 24 godzinnej jazdy. Raz zrobiłem w GT4 i był koszmar. Ale w GT5 jest jeszcze gorszy koszmar, nawet nie chce o tym wspominać. Sam celuje w platynowe i gdyby się udało to była bo to NAJCENNIEJSZA zdobycz. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 zniszczenia mechaniczne w online są wspaniałe - w końcu można poczuć na własnej skórze piękno tego sportu - gdzie jeden minimalny błąd powoduje,że nie kończysz wyścigu lub przyjeżdżasz ostatni. Fajne,że już przy dzwonach przy 60km/h coś niedobrego zaczyna się dziać z samochodem. Nie wspominam już o dzwonach przy dużych prędkościach, które w połączeniu z FF ustawionym na 10 powodują,że kierownica mi się dziś od wibracji aż sama odkręciła od stolika Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 O ile w a-spec można dać pauze, to w b-spec się nie da więc nie wyobrażam sobie 24h Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Czy Wy też macie wrażenie,że gracie jakby w bete GT5? Ja jakoś nie umiem pozbyć się wrażenia,że gram w produkt, który Kaz będzie kończył przez najbliższe miesiące patchami(albo oleje sprawę i zostawi to dla GT6) i gdyby nie ciśnienie zewsząd by ta gra już wyszła to Kaz pewnie dłubałby przy niej następne dwa lata...zwalone cienie,dziwnie skonstruowana kariera,brak gt anywhere,brak rankingów,brak możliwości zarabiania online...dopiero dziś powitaliśmy zniszczenia mechaniczne i na dodatek jak narazie tylko w multi... Może zostanę źle zrozumiany ale jak na swoje czasy to Prologue wydawał mi się grą bardziej kompletną niż teraz GT5. Genialny model jazdy na kierownicy, cudowny klimat na trasach z zmiennymi warunkami i dobą i cała otoczka fanatyzmu motoryzacją jednak ratują w moich oczach ten tytuł i sprawiają,że od 2tyg nie wyjąłem nawet na sekundę płytki z tą grą z napędu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.