Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O tym bylo glosno juz dawno, ze nie jest konieczna odpalona konsola z GT5 zeby nasz kierowca zarabial dla nas szmal, tylko na PC, ktory jest zdecydowanie czesciej uzywany, mozna obracac z kazdego innego miejsca gdzie mamy kompa i dostep do neta. Akurat ten motyw jest swietny, czepiaj sie innych bledow, akurat masz ich sporo.

Opublikowano

Mazda Furai Concept 08 na Standard wyglada bardzo ładnie. Szkoda jeno ze osiagami nie powala tak jak tego oczekiwalem ( o sekunde robie lepsze czasy niz na maxa podkreconym GT-R'em czy R8 Chrome )

Z innej beczki. Mam wymaxowanego wlasnie Nissan GT-R SpecV '09 i on troche skreca. Dokladnie chodzi mi o to ze podczas wyjezdzania z zakretu kiedy chce dodac wiecej gazu to wtedy gtr mi sie jakby prostuje i troche podskakuje z calej tej mocy. Niby naped bodajze 4x4 ale R8 calkiem inaczej sie zachowuje na drodze.

Opublikowano

Jest ktoś z was w posiadaniu samochodu F1? Ostatni wyścig w A-Spec jaki został mi do zrobienia....

Czekamy i czekamy.  :angry2:

 

 

Opublikowano

Panowie mam pytanko. Sam nie miałem okazji sprawdzić GT5 w akcji więc zadam parę pytań ;).

Jak się prowadzi powiedzmy Ferrari F430 ? Nie jest zbyt nadsterowna jak np. w Fm 2 czy Fm 3 ?

Jak śmiga się autami FF ? W GT4 nie za bardzo mi one leżały.

Ciekaw jestem jak została rozwiązana sprawa hamowania. W starych GT4 było to wszystko zbyt proste. Ciekawi mnie jak PD rozwiązało blokowanie się kół, rozkład masy pojazdu itp. ?

Pozdrawiam

Opublikowano

przewodowa i to jedyny słuszny wybór z stosunkowo tanich kierownic :P

 

ps. opłaca się brać teraz, na 100% nie potanieje przy świętach. Premiera GT5 wywindowała ceny średnio o 50-100zł w górę i puki nie opadnie szał na tą grę to ceny kierownic pewnie nawet nie drgną.

 

jak długi jest kabel. bo moja konsola jest na wysokości 1.60m na półce więc może być problem :P

Opublikowano

Panowie mam pytanko. Sam nie miałem okazji sprawdzić GT5 w akcji więc zadam parę pytań ;).

Jak się prowadzi powiedzmy Ferrari F430 ? Nie jest zbyt nadsterowna jak np. w Fm 2 czy Fm 3 ?

Jak śmiga się autami FF ? W GT4 nie za bardzo mi one leżały.

Ciekaw jestem jak została rozwiązana sprawa hamowania. W starych GT4 było to wszystko zbyt proste. Ciekawi mnie jak PD rozwiązało blokowanie się kół, rozkład masy pojazdu itp. ?

Pozdrawiam

Nie wiem jak Ferrari,ale ogólnie najwięcej zależy od opon,stylu jazdy,rodzajów opon jest 11.... w tym 1 szutrowe i 1 zimowe

Tak więc,jeżeli do mocnej fury dasz kiepskie oponki,samochód będzie ślizgał się jak głupi,jak założysz dobre,będzie już zdecydowanie lepiej i dużo ciężej zrobić bączka,ale jak już się ktoś uprze to zrobi to,z tym że kontra raczej już mało da....no i kolejna kwestia zdzieranie opon i grzanie ich.

Co do hamowania nie jest już tak łatwo,jeżeli masz ustawiony ABS na 1 koła nie blokują się,jednak są na granicy utraty przyczepności,prosty przykład,jeżeli masz mocną furę w dodatku mało stabilną to przy ostrym hamowaniu z 250 do 60 może samochód wpaść w poślizg i jak nie będziesz nakładał odpowiednich korekt w miarę szybko to obróci Cie.Jak ustawisz ABS na 0 sprawa jest prosta,koła blokują się i samochód bezwładnie sunie się a droga hamowania wydłuża sie. Rozkład masy pojazdu jest świetny,fajnie czuć czy samochód waży 1,5 tony czy 800kg,dodatkowo można bawić się ciężarem samochodów,czyli podczas wchodzenia w zakręt można tak balansować samochodem by pomagało to w pokonywaniu zakrętu,w cale samochód z napędem na przód z dużą mocą nie musi iśc w bande jak mu się da dużo gazu.No ale co tu mówić do fizyki jazdy w tej grze nie ma chyba nikt zastrzeżeń jest naprawde jedną z najlepszych w jaką grałem,ludzie ją chwalą.

Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź ! Jeszcze pytanie co do fizyki opon. Jak wygląda kwestia przeniesienia mocy na tor? Tzn. chodzi mi o to czy opona to sztywny kloc czy ugina się, ściera, nagrzewa wraz z manewrami? To, że się grzeje to wiem, ale cała bryła czy jest podzielona na kilka części? Np. zewnętrzną, wewnętrzną, środkową. nie za dobrze wiem jak to napisać :) bardzo mi się to podobało w Fm3 (chociaż też nie do końca, bo nie dało się spowodować wybuchu gumy no i były one zbyt wytrzymałe )

Opublikowano

Witam. Czym wygrac wyscig gwiazdy gran turismo all stars, da sie jakims samochodem do banki, a jak nie to jaki?

Veyronem się da, poza tym chyba najlepiej toyotą 88c-v, do wygrania w like the wind, który zaś można zrobić mazdą furai, zondą r (obie do wygrania w b-spec) i podobno corvette, ale ona już kostuje trochę siana.

przewijało się zresztą to pytanie już kilkukrotnie, przejrzyj temat najlepiej.

Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź ! Jeszcze pytanie co do fizyki opon. Jak wygląda kwestia przeniesienia mocy na tor? Tzn. chodzi mi o to czy opona to sztywny kloc czy ugina się, ściera, nagrzewa wraz z manewrami? To, że się grzeje to wiem, ale cała bryła czy jest podzielona na kilka części? Np. zewnętrzną, wewnętrzną, środkową. nie za dobrze wiem jak to napisać :) bardzo mi się to podobało w Fm3 (chociaż też nie do końca, bo nie dało się spowodować wybuchu gumy no i były one zbyt wytrzymałe )

UUUU chłopie zejdź na ziemie odetchnij wyjdź na mróz bo w GT5 nagrzewają się i ścierają opony ale dopiero od 25 LVL w endurance a na pewno nie tak jak sobie wymarzyłeś i wyśniłeś. Jak kupisz sam się przekonasz że nie jest kolorowo.

 

Co do gry to coraz mnie bardziej w(pipi)ia mam już 29 i trzeba siedzieć po 2 - 3 godziny żeby nabić następnego levela żeby odblokować (pipi)any wyścig. i Jeszcze nie mogę kupić Formuły GT bo nie można jej utrafić w używanych samochodach. Dobrze że koledzy mnie uprzedzili że bolidy się nie zaliczają do tego bo bym jak głupi zbierał 12 klocków.

Niestety po początkowym "wow" gra coraz bardziej traci w moich oczach swoją ułomnością.

Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź ! Jeszcze pytanie co do fizyki opon. Jak wygląda kwestia przeniesienia mocy na tor? Tzn. chodzi mi o to czy opona to sztywny kloc czy ugina się, ściera, nagrzewa wraz z manewrami? To, że się grzeje to wiem, ale cała bryła czy jest podzielona na kilka części? Np. zewnętrzną, wewnętrzną, środkową. nie za dobrze wiem jak to napisać :) bardzo mi się to podobało w Fm3 (chociaż też nie do końca, bo nie dało się spowodować wybuchu gumy no i były one zbyt wytrzymałe )

fizyka samych opon w Forzie była dobra,nie podlega to dyskusji,repleye w GT5 niestety nie dają możliwości przyjrzenia się bliżej fizyce opon,tych filmików nawet nie da się przewijać przód tył :| albo ja taki ciemny jestem.... co do samej amortyzacji opony też cięzko się wypowiedzieć,bo wszelkie drogowe samochody są dosyć miekkie,ale to raczej kwestia zawieszenia.jak już ma sie lepszą fure to jazda po ringu przy 230 km/h graniczy z cudem na widoku z kokpitu :D tak ekran się telepie,podobno tory w GT5 były skanowane laserowo,z tąd czuć fajnie wszystkie nierównosci i pewnie dlatego też tak przyjemnie mi się gra na DFGT.

Opony nagrzewają się i ścierają

Opublikowano

 

Ciekawa teoria kolego,ponieważ mi opony już po 4 okrążeniach ścierają się (nie oszczędzam ich) i nie mam 25lvl ;)

 

No to bomba. Pozostaje liczyć, że Mikołaj da radę ;) (pipi) gra w wielu aspektach zachwyca, bolą tylko te standardy.

niektóre są kiepskie,ale wiele jest dopracowanych tak dobrze że kiedyś specjalnie podjeżdżałem bliżej niektórych fur zobaczyć czy to premium czy standard :),nie gram na szczescie z za samochodu tak więc,jak standard to śmigam na zderzaku jak premium to w środku dla lansu a jak czasówki to i tak na zderzaku :),tak czuć najlepiej fizykę,bo na kamerka z za samochodu to nieporozumienie według mnie i to jeszcze większe niż standardy :)

Opublikowano

A jesteś pewny że nie nagrzewają bądz wręcz smarzą się? ;)

Wyścigi w których uwzględnione są i zużycie paliwa i ścieralność opon w a-spec to wyścigi długodystansowe. W sumie to zrozumiałe, bo w 5 okrążeń to nie miało by większego sensu :)

Opublikowano

 

Ciekawa teoria kolego,ponieważ mi opony już po 4 okrążeniach ścierają się (nie oszczędzam ich) i nie mam 25lvl ;)

No to chyba mamy inna grę bo dopiero w endurance U mnie w GT Life pojawiło sie zdzieranie opon. Inna sprawa to online gdzie są wszystkie bajery których nie ma w karierze.

Opublikowano

 

Ciekawa teoria kolego,ponieważ mi opony już po 4 okrążeniach ścierają się (nie oszczędzam ich) i nie mam 25lvl ;)

Jeśli chodzi Ci że zmieniają kolor to nie jest ścieranie tylko dogrzewanie opon,

Opublikowano

 

Ciekawa teoria kolego,ponieważ mi opony już po 4 okrążeniach ścierają się (nie oszczędzam ich) i nie mam 25lvl ;)

Jeśli chodzi Ci że zmieniają kolor to nie jest ścieranie tylko dogrzewanie opon,

hmm no ok,tylko czemu mimo tego samego "dogrzanego"koloru tracą szybciej przyczepność porównując powiedzmy 2 i 4 okrążenie?

Opublikowano (edytowane)
Wyścigi w których uwzględnione są i zużycie paliwa i ścieralność opon w a-spec to wyścigi długodystansowe. W sumie to zrozumiałe, bo w 5 okrążeń to nie miało by większego sensu :)

Uwierz mi, miałoby i to dość spory. Z autopsji mogę potwierdzić jeżdżąc w amatorce SS'u, że dogrzanie opon na treningu i ew. objeździe pomaga kierowcy. A nie osiąga się tam jakichś przeogromnych szybkości.

 

[E]: @Gawlick mea culpa ;)

Edytowane przez ziolo69

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...