Bumier 25 Opublikowano 13 grudnia 2010 Opublikowano 13 grudnia 2010 (edytowane) Z tą różnicą, że oni zawsze doganiają przeciwnika za szykaną (zakręt 5 i 6).można ich spokojnie dogonić wczesniej niż na filmikach na youtube z ciekawości odpaliłem własnie ta licencje i zrobiłem przejazd na złoto, jeśli masz ochotę zobacz sobie moj replay, może to jakoś pomoże, może masz złą technikę albo zbyt delikatnie ich atakujesz ....(moj przejazd i tak zawierał kilka błędów) daj znać co i jak linki: http://rapidshare.com/files/436768964/bces00569-rpl005.rar lub http://www.sendspace.pl/file/f26b46f7981448087ace5a5 powodzenia Edytowane 13 grudnia 2010 przez Bumier 1 Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 HjeHjeHje mam formule GT ;p warto remontować silnik? daje to coś? Cytuj
klayman85 0 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 pyt.1 ktoś z was zrobił szkołę nascara na złotka? Toż to normalnie masakra jest. pyt.2 ile kosztują modele RUF? jeszcze nie widziałem ich w używanych do tej pory ad1. Już jakiś czas temu, całkiem łatwe (napisz z czym masz problem to może pomogę). ad2. mniej więcej 200-500k, zależy od modelu i przebiegu. Mam problem z ostatnim wyścigiem na ostatnim poziomie trudności. Może jakieś ustawienia trzeba pozmieniać? Raz tylko udało mi się po wyjściu z pierwszego zakrętu draftować do tej grupy przed ostatnią dwójką, ale oczywiście musiałem sknocić i na drugim kółku przykleiłem się do bandy...Mój start jest taki, że wyprzedzam ostatni samochód z prawej strony (draftując tego ciemnego. Może jakaś inna taktyka, sam nie wiem. Wszystkie wyścigi z nascara poszły w miarę łatwo, a w tym ostatnim to brązu nie mogę nawet powąchać;] jak ktoś ma jakieś sugestie to czekam:) Cytuj
SM1 25 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 (edytowane) HjeHjeHje mam formule GT ;p warto remontować silnik? daje to coś? całą serię formula GT wygrałem bez remontu - kup usztywnienie (sklep z manelami) i wymień olej ... szerokiej drogi Edytowane 14 grudnia 2010 przez SM1 Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 co zrobić żeby auto nie kiwało od prawa do lewa? co chwilę poślizgi i bączki lekkie auto dużo koni-Vauxall VX220 - kolo 400km i 600kg . Lekko mnie ktoś puknie i od razu bączek Auto wyprzedza wszystkich ,ale za mocny skręt i kółeczko. Wyscigi brytyjskich lekkich wozów lvl 14 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Po prostu dawaj mniej gazu na zakrętach. Auto wykorzystuje całą przyczepność opon na przyspieszenie. Jak jeszcze skręcasz, to przyczepności brakuje i wpadasz w poślizg. Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 (edytowane) podniosłem zawieszenie, dałem stabilizatory na maxa i jest dużo lepiej Problemem okazało się również nie zgubienie trasy na top gear Edytowane 14 grudnia 2010 przez ciupak32 Cytuj
Redmitsu 978 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Jaki proponujecie pojazd do wygrania w wyscigu Historic Racing Car Cup w trybie A-Spec Expert? To jest ten bodajze dostepny na 16-18lvl gdzie moga uczestniczyc pojazdy max do '79r. Tam maja jakies rakiety po 900km i 1000kg i jezdzace lodowki. Czy da rade kupic cos w salonie co wygra z tym ( oczywiscie zebym nie musial placic kilkanascie milionow )? Czy szukac czegos na gieldzie? Cytuj
SM1 25 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Jaki proponujecie pojazd do wygrania w wyscigu Historic Racing Car Cup w trybie A-Spec Expert? To jest ten bodajze dostepny na 16-18lvl gdzie moga uczestniczyc pojazdy max do '79r. Tam maja jakies rakiety po 900km i 1000kg i jezdzace lodowki. Czy da rade kupic cos w salonie co wygra z tym ( oczywiscie zebym nie musial placic kilkanascie milionow )? Czy szukac czegos na gieldzie? srebro - ferrari 512BB (max dopasione) złoto udało mi sie wywalczyć - jaguar XJ13 race car wygranym w Bspec Cytuj
2097 3 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Redmitsu polecam Toyota 7 Race Car '70, ale pewnie nie masz bo ona jest do wygrania w B Spec Like The Wind race. Ewentualnie A-Spec: Camaro 69 RM / Lamborghini Countach. Tyle że będzie ciężko pokonać lodówkę i wspomnianą Toyote. Jednak ludziom się udaję więc albo Lambo albo Camaro maksymalnie dopasione. Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 (edytowane) Czy jest jakaś generalna zasada, że na suchym torze zawsze najlepiej sprawują się określone opony (niezależnie od auta), np. wyścigowe miękie? Czy trzeba je za każdym razem dobierać metodą prób i błędów? Różne opony do tego samego auta na różne tory? Różne opony do innych aut? Edytowane 14 grudnia 2010 przez tomi_d Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 i jak chcesz wygrać w historic race.. słabym autem to restartuj wyścig tak długo aż klimatyzator (2j...) będzie za tobą. Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 jakim autem wygram gran turismo world championship i tuning car grand prix,wyscig turbo w A-Spec? Moje Gto Twinturbo już nie wystarcza :confused: Cytuj
gigant84 2 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! Cytuj
winner 183 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! F40 - dźwięk z perspektywy widoku z wnętrza jak i z maski to coś niewiarygodnego... (mnie nie kręcą "nabuzowane" V10 czy V12). Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! te lambo do wygrania gdzieś czy w używkach? Cytuj
winner 183 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! te lambo do wygrania gdzieś czy w używkach? Trzeba kupić, najlepiej kup najmocniejsze Gallardo, przyda Ci się jeszcze. Cytuj
gigant84 2 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Musisz kupić, ale warto. Zmień opony, zrzuć trochę kilo ;D wydech. Nie przesadzaj z tuningiem bo odjedziesz rywalom za daleko i nie będzie frajdy. Ja staram się zmieniać tylko opony i filtr z tłumikiem. Fajnie się wtedy jeździ, jest rywalizacja. ale np F40 łyknąłem Enzo zmieniając tylko opony. Było ciężko ale się da. Miłego grania. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Ja kupiłem Dodga Vipera SRT 2010 chyba jakoś tak sie nazywał, 100 000 Cr, 612 km i troche go ulepszyłem, z łatwością wygrałem GT world championship Cytuj
winner 183 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Lepiej kupić Gallardo bo na niego jest jeden specyficzny event do zaliczenia, a w dodatku jeździ jak marzenie. Cytuj
owca 3 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Ja wydałem pierwsze większe pieniądze na Corvette ZR1 i nie żałuję Wygrałem nią chyba wszystkie wyścigi w EKSPERT do których mogłem wejść. Fura bardzo dobrze znosi tuning silnika i nie trzeba montować najlepszych ulepszeń ani kompresora żeby moc była wystarczająca do tych wyścigów. Do tego jeszcze układ napędowy, aerodynamika(nie Modyfikacja wyścigowa) opony (ja miałem sportowe miękkie), usztywnienie, kilogramy w dół i w drogę, tylko jeszcze trochę trzeba grzebnąć w zawieszeniu i LSD żeby ograniczyć nadsterowność bo tyłek ma nerwowy Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Z tą różnicą, że oni zawsze doganiają przeciwnika za szykaną (zakręt 5 i 6).można ich spokojnie dogonić wczesniej niż na filmikach na youtube z ciekawości odpaliłem własnie ta licencje i zrobiłem przejazd na złoto, jeśli masz ochotę zobacz sobie moj replay, może to jakoś pomoże, może masz złą technikę albo zbyt delikatnie ich atakujesz ....(moj przejazd i tak zawierał kilka błędów) daj znać co i jak linki: http://rapidshare.co...0569-rpl005.rar lub http://www.sendspace...981448087ace5a5 powodzenia Miałem 4 dni odpocząć, ale... Japończyk nie będzie mi pluł w twarz... Niestety nie mogłem uruchomić twojej powtórki. Nie mam zewnętrznego dysku twardego (FAT/FAT32) obsługiwanego przez PlayStation 3. Ale, ale, ale... za 15 razem ubiłem Złoty Puchar. Mijając pana nr 1 mocno walnąłem w jego tył, "zmuszając" go do błędu. Myślałem, że zostanę zdyskwalifikowany, a tu taka niespodzianka. Czas miałem niemal identyczny jak wczoraj, ledwie o 0:00,200 sekundy lepszy. Nie wiem, czy jest tu jakiś system rankingowy, gdzie wcisnąć "pomógł"? Wielkie dzięki. 1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 (edytowane) Brawo... prawy dolny róg postu. Edytowane 14 grudnia 2010 przez winner 1 1 Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Miałem 4 dni odpocząć, ale... Japończyk nie będzie mi pluł w twarz... Niestety nie mogłem uruchomić twojej powtórki. Nie mam zewnętrznego dysku twardego (FAT/FAT32) obsługiwanego przez PlayStation 3. Ale, ale, ale... za 15 razem ubiłem Złoty Puchar. Mijając pana nr 1 mocno walnąłem w jego tył, "zmuszając" go do błędu. Myślałem, że zostanę zdyskwalifikowany, a tu taka niespodzianka. Czas miałem niemal identyczny jak wczoraj, ledwie o 0:00,200 sekundy lepszy. Nie wiem, czy jest tu jakiś system rankingowy, gdzie wcisnąć "pomógł"? Wielkie dzięki. Wystarczy zwykly pendrive. Robisz na nim katalog PS3, w nim katalog SAVEDATA i tam wrzucasz rozpakowany folder powtórki akurat w tym przypadku o nazwie BCES00569-RPL005 Podpinasz pod ps3, narzędzie zapisanych danych (chyba jakos tak), kopiujesz do ps3. W grze wchodzisz w opcje powtórek, obok wyjscia masz import, nalezy zaimportowac powtórke i mozna ja ogladać heh zakrecone, pisze instrukcję bo 2 godziny temu akurat testowaliśmy to razem z Emetem 1 Cytuj
rapen 4 Opublikowano 14 grudnia 2010 Opublikowano 14 grudnia 2010 Gdzie sie zmienia opony? Bo kupilem zimowe na rajd ale chce zmienic na poprzednie sportowe. gdzie i jak? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.