Opublikowano 13 grudnia 201014 l Z tą różnicą, że oni zawsze doganiają przeciwnika za szykaną (zakręt 5 i 6).można ich spokojnie dogonić wczesniej niż na filmikach na youtube z ciekawości odpaliłem własnie ta licencje i zrobiłem przejazd na złoto, jeśli masz ochotę zobacz sobie moj replay, może to jakoś pomoże, może masz złą technikę albo zbyt delikatnie ich atakujesz ....(moj przejazd i tak zawierał kilka błędów) daj znać co i jak linki: http://rapidshare.com/files/436768964/bces00569-rpl005.rar lub http://www.sendspace.pl/file/f26b46f7981448087ace5a5 powodzenia Edytowane 13 grudnia 201014 l przez Bumier
Opublikowano 14 grudnia 201014 l pyt.1 ktoś z was zrobił szkołę nascara na złotka? Toż to normalnie masakra jest. pyt.2 ile kosztują modele RUF? jeszcze nie widziałem ich w używanych do tej pory ad1. Już jakiś czas temu, całkiem łatwe (napisz z czym masz problem to może pomogę). ad2. mniej więcej 200-500k, zależy od modelu i przebiegu. Mam problem z ostatnim wyścigiem na ostatnim poziomie trudności. Może jakieś ustawienia trzeba pozmieniać? Raz tylko udało mi się po wyjściu z pierwszego zakrętu draftować do tej grupy przed ostatnią dwójką, ale oczywiście musiałem sknocić i na drugim kółku przykleiłem się do bandy...Mój start jest taki, że wyprzedzam ostatni samochód z prawej strony (draftując tego ciemnego. Może jakaś inna taktyka, sam nie wiem. Wszystkie wyścigi z nascara poszły w miarę łatwo, a w tym ostatnim to brązu nie mogę nawet powąchać;] jak ktoś ma jakieś sugestie to czekam:)
Opublikowano 14 grudnia 201014 l HjeHjeHje mam formule GT ;p warto remontować silnik? daje to coś? całą serię formula GT wygrałem bez remontu - kup usztywnienie (sklep z manelami) i wymień olej ... szerokiej drogi Edytowane 14 grudnia 201014 l przez SM1
Opublikowano 14 grudnia 201014 l co zrobić żeby auto nie kiwało od prawa do lewa? co chwilę poślizgi i bączki lekkie auto dużo koni-Vauxall VX220 - kolo 400km i 600kg . Lekko mnie ktoś puknie i od razu bączek Auto wyprzedza wszystkich ,ale za mocny skręt i kółeczko. Wyscigi brytyjskich lekkich wozów lvl 14
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Po prostu dawaj mniej gazu na zakrętach. Auto wykorzystuje całą przyczepność opon na przyspieszenie. Jak jeszcze skręcasz, to przyczepności brakuje i wpadasz w poślizg.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l podniosłem zawieszenie, dałem stabilizatory na maxa i jest dużo lepiej Problemem okazało się również nie zgubienie trasy na top gear Edytowane 14 grudnia 201014 l przez ciupak32
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Jaki proponujecie pojazd do wygrania w wyscigu Historic Racing Car Cup w trybie A-Spec Expert? To jest ten bodajze dostepny na 16-18lvl gdzie moga uczestniczyc pojazdy max do '79r. Tam maja jakies rakiety po 900km i 1000kg i jezdzace lodowki. Czy da rade kupic cos w salonie co wygra z tym ( oczywiscie zebym nie musial placic kilkanascie milionow )? Czy szukac czegos na gieldzie?
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Jaki proponujecie pojazd do wygrania w wyscigu Historic Racing Car Cup w trybie A-Spec Expert? To jest ten bodajze dostepny na 16-18lvl gdzie moga uczestniczyc pojazdy max do '79r. Tam maja jakies rakiety po 900km i 1000kg i jezdzace lodowki. Czy da rade kupic cos w salonie co wygra z tym ( oczywiscie zebym nie musial placic kilkanascie milionow )? Czy szukac czegos na gieldzie? srebro - ferrari 512BB (max dopasione) złoto udało mi sie wywalczyć - jaguar XJ13 race car wygranym w Bspec
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Redmitsu polecam Toyota 7 Race Car '70, ale pewnie nie masz bo ona jest do wygrania w B Spec Like The Wind race. Ewentualnie A-Spec: Camaro 69 RM / Lamborghini Countach. Tyle że będzie ciężko pokonać lodówkę i wspomnianą Toyote. Jednak ludziom się udaję więc albo Lambo albo Camaro maksymalnie dopasione.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Czy jest jakaś generalna zasada, że na suchym torze zawsze najlepiej sprawują się określone opony (niezależnie od auta), np. wyścigowe miękie? Czy trzeba je za każdym razem dobierać metodą prób i błędów? Różne opony do tego samego auta na różne tory? Różne opony do innych aut? Edytowane 14 grudnia 201014 l przez tomi_d
Opublikowano 14 grudnia 201014 l i jak chcesz wygrać w historic race.. słabym autem to restartuj wyścig tak długo aż klimatyzator (2j...) będzie za tobą.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l jakim autem wygram gran turismo world championship i tuning car grand prix,wyscig turbo w A-Spec? Moje Gto Twinturbo już nie wystarcza :confused:
Opublikowano 14 grudnia 201014 l gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!!
Opublikowano 14 grudnia 201014 l gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! F40 - dźwięk z perspektywy widoku z wnętrza jak i z maski to coś niewiarygodnego... (mnie nie kręcą "nabuzowane" V10 czy V12).
Opublikowano 14 grudnia 201014 l gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! te lambo do wygrania gdzieś czy w używkach?
Opublikowano 14 grudnia 201014 l gran turismo world championship-ja wygrałem Lambo podkręconym do 700km. Szło pięknie:D Tak poza pytaniem dźwięk turbiny w F40 przyprawia mnie od dreszcze. Gram na słuchawkach, coś pięknego!!!!!! te lambo do wygrania gdzieś czy w używkach? Trzeba kupić, najlepiej kup najmocniejsze Gallardo, przyda Ci się jeszcze.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Musisz kupić, ale warto. Zmień opony, zrzuć trochę kilo ;D wydech. Nie przesadzaj z tuningiem bo odjedziesz rywalom za daleko i nie będzie frajdy. Ja staram się zmieniać tylko opony i filtr z tłumikiem. Fajnie się wtedy jeździ, jest rywalizacja. ale np F40 łyknąłem Enzo zmieniając tylko opony. Było ciężko ale się da. Miłego grania.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Ja kupiłem Dodga Vipera SRT 2010 chyba jakoś tak sie nazywał, 100 000 Cr, 612 km i troche go ulepszyłem, z łatwością wygrałem GT world championship
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Lepiej kupić Gallardo bo na niego jest jeden specyficzny event do zaliczenia, a w dodatku jeździ jak marzenie.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Ja wydałem pierwsze większe pieniądze na Corvette ZR1 i nie żałuję Wygrałem nią chyba wszystkie wyścigi w EKSPERT do których mogłem wejść. Fura bardzo dobrze znosi tuning silnika i nie trzeba montować najlepszych ulepszeń ani kompresora żeby moc była wystarczająca do tych wyścigów. Do tego jeszcze układ napędowy, aerodynamika(nie Modyfikacja wyścigowa) opony (ja miałem sportowe miękkie), usztywnienie, kilogramy w dół i w drogę, tylko jeszcze trochę trzeba grzebnąć w zawieszeniu i LSD żeby ograniczyć nadsterowność bo tyłek ma nerwowy
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Z tą różnicą, że oni zawsze doganiają przeciwnika za szykaną (zakręt 5 i 6).można ich spokojnie dogonić wczesniej niż na filmikach na youtube z ciekawości odpaliłem własnie ta licencje i zrobiłem przejazd na złoto, jeśli masz ochotę zobacz sobie moj replay, może to jakoś pomoże, może masz złą technikę albo zbyt delikatnie ich atakujesz ....(moj przejazd i tak zawierał kilka błędów) daj znać co i jak linki: http://rapidshare.co...0569-rpl005.rar lub http://www.sendspace...981448087ace5a5 powodzenia Miałem 4 dni odpocząć, ale... Japończyk nie będzie mi pluł w twarz... Niestety nie mogłem uruchomić twojej powtórki. Nie mam zewnętrznego dysku twardego (FAT/FAT32) obsługiwanego przez PlayStation 3. Ale, ale, ale... za 15 razem ubiłem Złoty Puchar. Mijając pana nr 1 mocno walnąłem w jego tył, "zmuszając" go do błędu. Myślałem, że zostanę zdyskwalifikowany, a tu taka niespodzianka. Czas miałem niemal identyczny jak wczoraj, ledwie o 0:00,200 sekundy lepszy. Nie wiem, czy jest tu jakiś system rankingowy, gdzie wcisnąć "pomógł"? Wielkie dzięki.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Brawo... prawy dolny róg postu. Edytowane 14 grudnia 201014 l przez winner
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Miałem 4 dni odpocząć, ale... Japończyk nie będzie mi pluł w twarz... Niestety nie mogłem uruchomić twojej powtórki. Nie mam zewnętrznego dysku twardego (FAT/FAT32) obsługiwanego przez PlayStation 3. Ale, ale, ale... za 15 razem ubiłem Złoty Puchar. Mijając pana nr 1 mocno walnąłem w jego tył, "zmuszając" go do błędu. Myślałem, że zostanę zdyskwalifikowany, a tu taka niespodzianka. Czas miałem niemal identyczny jak wczoraj, ledwie o 0:00,200 sekundy lepszy. Nie wiem, czy jest tu jakiś system rankingowy, gdzie wcisnąć "pomógł"? Wielkie dzięki. Wystarczy zwykly pendrive. Robisz na nim katalog PS3, w nim katalog SAVEDATA i tam wrzucasz rozpakowany folder powtórki akurat w tym przypadku o nazwie BCES00569-RPL005 Podpinasz pod ps3, narzędzie zapisanych danych (chyba jakos tak), kopiujesz do ps3. W grze wchodzisz w opcje powtórek, obok wyjscia masz import, nalezy zaimportowac powtórke i mozna ja ogladać heh zakrecone, pisze instrukcję bo 2 godziny temu akurat testowaliśmy to razem z Emetem
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Gdzie sie zmienia opony? Bo kupilem zimowe na rajd ale chce zmienic na poprzednie sportowe. gdzie i jak?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.