Markko 0 Opublikowano 15 grudnia 2010 Opublikowano 15 grudnia 2010 Czy w zawodach Formula GT będę mógł startować bolidem Ferrari?? O co chodzi z tym Sebastian Vettel Challenge?? Kiedy mam do tego dostęp?? Mam level 25. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 15 grudnia 2010 Opublikowano 15 grudnia 2010 Nie możesz, tylko formula GT. Cytuj
2097 3 Opublikowano 15 grudnia 2010 Opublikowano 15 grudnia 2010 Panie prezydencie uprzejmie informuje że gram dość sporo, rano przed pracą ustawiam Boba na jeden Endurance Gran Valley (w X1 chłopakom zajmuje to godzinę i 15 minut), jak chłopaki kończą wycodzę do roboty. Wracam i katuje A-Spec przeważnie od 17:30 do około 01:00 czasami 02:00. Wczoraj tak się zawziąłem że posiedziałem aż do 04:00 ale nic nie osiągnąłem. No bo srebro to dla mnie żadne osiągniecie A co do samochodów to Tu masz liste aut do wygrania ale z tego co pamiętam to trzeba w coś zainwestować. Najlepiej już w Corvette ZR1 (C6) RM '09. A w Super car to startuj Lamborghini Countach LP400 '74 podrasowanym Markko niestety FGT nie możesz startować Ferrari, one są bezużyteczne i nie można się nimi ścigać w grze, tylko robić czasówki. Będziesz musiał szukać w used Cars, ja za swoją zapłaciłem 4.819.100 + 500.000 za remont silnika A o Vettel challenge dowiesz się z Youtube Obejrzyj filmiki i podnieś szczękę z podłogi 1 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 15 grudnia 2010 Opublikowano 15 grudnia 2010 Mógłbyś nagrać swój przejazd X-1 po Suzuce? Chętnie bym zobaczył jak ten Challenge wygląda Cytuj
Gość szpic Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Mógłbyś nagrać swój przejazd X-1 po Suzuce? Chętnie bym zobaczył jak ten Challenge wygląda chyba nie nagra skoro jest w zacnym gronie wyrzutków Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) Może ktoś powiedzieć czym najlepiej przejechać Puchar Gwiazd Gran Turismo, ten w przedostatniej klasie? Znajomy mi doradził Corvette C6 ZR1 z tuningiem silnika i modyfikacją wyścigową - miałem bez problemu zdobyć złoto. Nie wziął jednak pod uwagę tego, że ja jestem graczem raczej... bardzo przeciętnym Macie pomysł na jakiś inny, lepszy od tego samochód? Edytowane 16 grudnia 2010 przez SzczurekPB Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Toyota minolta, czy też inny samochód klasy Le Mans Cytuj
gigant84 2 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Mam problem. Czy wszelkie zmiany skrzyni biegów np. przełożenia mogę zmieniać.... no właśnie gdzie. Kupiłem do mojego F40 skrzynię biegów i nie wiem gdzie moge ją przestawić? Przed wyścigiem nie mogę. Gdzie są wyscigi na 400m 1000m i max speed??? Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Musisz kupic w pelni konfigurowalna skrzynie,i jej ustawienia zmieniasz przed wyscigiem w opcjach tuningu. Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Panie prezydencie uprzejmie informuje że gram dość sporo, rano przed pracą ustawiam Boba na jeden Endurance Gran Valley (w X1 chłopakom zajmuje to godzinę i 15 minut), jak chłopaki kończą wycodzę do roboty. Wracam i katuje A-Spec przeważnie od 17:30 do około 01:00 czasami 02:00. Wczoraj tak się zawziąłem że posiedziałem aż do 04:00 ale nic nie osiągnąłem. No bo srebro to dla mnie żadne osiągniecie. Szacunek. Ja nas Gran Turismo 5 spędzam około 3 godzin dziennie, a chciało by się więcej, niestety organizm nie pozwala. Jak nie śpię 10 godzin, to w pracy jestem wrakiem człowieka - zmęczony, i sfrustrowany. Dziękuję Ci za listę aut, przyda się za parę dni, albo tygodni. W pierwsze kolejności chce zdobyć kolekcję Złotych Pucharów za licencję. Obecnie zatrzymałem się na IA, dokładnie IA-2, IA-3, IA-4, IA-7. Powinni poćwiartować - - Japończyka odpowiedzialnego za poziom trudności/ustalanie czasów. Wyzwanie licencyjne IA-5, czy, IA-6 są niezwykle proste, pobić wymagany wynik o 0:00,200 to żaden wyczyn, a inne. AI-3 to jakaś totalna masakra. Przynajmniej dla mnie. Walczymy. Cytuj
winner 183 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Walcz, w końcu się uda... licencje w GT4 były trudniejsze. Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Inne tryby gry w ogóle mnie nie interesują. Im mniej wyścigów tym lepiej. Nie mogę patrzeć na wyczyny SI. Cytuj
kubus199115 0 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Kurczaki nie mogę znaleść żadnego japońca poniżej 1979. Kiedys się chyba jakiś pojawi? Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Można wygrać w super nostalgia car w A-spec. Dome z 78' Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) Panie prezydencie uprzejmie informuje że gram dość sporo, rano przed pracą ustawiam Boba na jeden Endurance Gran Valley (w X1 chłopakom zajmuje to godzinę i 15 minut), jak chłopaki kończą wycodzę do roboty. Wracam i katuje A-Spec przeważnie od 17:30 do około 01:00 czasami 02:00. Wczoraj tak się zawziąłem że posiedziałem aż do 04:00 ale nic nie osiągnąłem. No bo srebro to dla mnie żadne osiągniecie. Szacunek. Ja nas Gran Turismo 5 spędzam około 3 godzin dziennie, a chciało by się więcej, niestety organizm nie pozwala. Jak nie śpię 10 godzin, to w pracy jestem wrakiem człowieka - zmęczony, i sfrustrowany. Dziękuję Ci za listę aut, przyda się za parę dni, albo tygodni. W pierwsze kolejności chce zdobyć kolekcję Złotych Pucharów za licencję. Obecnie zatrzymałem się na IA, dokładnie IA-2, IA-3, IA-4, IA-7. Powinni poćwiartować - - Japończyka odpowiedzialnego za poziom trudności/ustalanie czasów. Wyzwanie licencyjne IA-5, czy, IA-6 są niezwykle proste, pobić wymagany wynik o 0:00,200 to żaden wyczyn, a inne. AI-3 to jakaś totalna masakra. Przynajmniej dla mnie. Walczymy. sa na nie inne sposoby... jak bandy, bądź najeżdżanie na żwirek, co bardzo ułatwia sprawę. jak nie masz pomysłów to napisz postaram sie pomoc, bo sa wiem jakie to bylo trudne aktualnie jestem juz przy 'S' chodź nie do końca... został mi test z '?' (Rzym, ale on na koniec, cholernie trudny). piona, spadam na nockę. Edytowane 16 grudnia 2010 przez 4 mE Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) sa na nie inne sposoby... jak bandy, bądź najeżdżanie na żwirek, co bardzo ułatwia sprawę. jak nie masz pomysłów to napisz postaram sie pomoc, bo sa wiem jakie to bylo trudne aktualnie jestem juz przy 'S' chodź nie do końca... został mi test z '?' (Rzym, ale on na koniec, cholernie trudny). piona, spadam na nockę. Wielkie dzięki, na pewno się zgłoszę. Na YouTube jest pełno filmików instruktażowych, jednak... bez podanych ustawień auta. Rzym, IC-10. Ustaw TCS: 0; ABS: 1; Wspomaganie kierownicy: słabe lub silne. Edycja: Gdzie znajdę listę RŚ na wyzwaniach licencyjnych? Na AI-2 chyba dokonałem cudu - 0:29,836 Edytowane 16 grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 (edytowane) Wkurza mnie niedorobiony trochę tryb Photo (replay). Bardzo często gra uniemożliwa nam zrobienia zdjęcia jakie chcemy.. szczególnie jesli robimi ujęcie tylniej części samochodu. Często ustawiam kamerę.. niby wszystko ok. Klikam a tu pokazuje się zdjęcie całkiem inne niż zrobiłem (kamera ustawiona całkiem inaczej... często tak, że nie widać samochodu, któremu zdjęcie zrobiłem !!). Fail.. Edytowane 16 grudnia 2010 przez Emet Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Wkurza mnie niedorobiony trochę tryb Photo (replay). Bardzo często gra uniemożliwa nam zrobienia zdjęcia jakie chcemy.. szczególnie jesli robimi ujęcie tylniej części samochodu. Często ustawiam kamerę.. niby wszystko ok. Klikam a tu pokazuje się zdjęcie całkiem inne niż zrobiłem (kamera ustawiona całkiem inaczej... często tak, że nie widać samochodu, któremu zdjęcie zrobiłem !!). Fail.. Potwierdzam, tez tak miewam i jest to wkurzajace. W ogole tryb photo jest okrojony.... gdzie sie podzialy ustawienia temperatury barw i winiety z GT4? Sa tylko presety, ktore sa badziewne. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 16 grudnia 2010 Opublikowano 16 grudnia 2010 Gdzie znajdę listę RŚ na wyzwaniach licencyjnych? Na AI-2 chyba dokonałem cudu - 0:29,836 Możliwe . http://db.gtrp.de/gt5_license_list.php?license=5&test=2 Cytuj
MEVEK 3 552 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 (edytowane) (...) Na AI-2 chyba dokonałem cudu - 0:29,836 ja mam tam tylko: 0:30,145 ale za to tutaj mam lepiej: IA-4 0:38,948 IA-6 0:30,429 Edytowane 17 grudnia 2010 przez 4 mE Cytuj
rapen 4 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 Za cholere nie potrafie zrobic wyzwania Jeffa Gordona, na poziomie amator, jazda po zewnetrznej. Max mozna miec 13,4s ale chyba godzine probowalem i nic :| jakies porady? gdzie macie gaz i hamowanie? na spustach czy na X i [] ? Cytuj
nightrunner 8 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 (edytowane) Wczoraj pograłem trochę na padzie bo akurat nie chciało mi się kierownicy rozstawiać i... z całym szacunkiem, ale granie na padzie w tę grę jest masochizmem... Już pomijając trudność niektórych eventów na padzie (bo to pewnie kwestia tego, że się odzwyczaiłem), ale model jazdy oferuje wtedy ułamek tego na co stać GT5. W trakcie przejażdżki po takim Nurburgringu prawie ziewałem z nudów - brak czucia tych wszystkich, mistrzowsko odwzorowanych na kierownicy nierówności toru, gdzie każde przejechanie przez tarkę, złapanie piachu z pobocza nieporównywalnie bardziej potęguje wrażenia z jazdy. We wcześniejszych częściach serii granie na kierze zwiększało doznania w stosunku do pada aczkolwiek różnica nie była tak drastyczna jak teraz - w mojej opinii w gt5 kierownica zwiększa frajdę i doznania z jazdy autem nawet 1000-krotnie. Prawdziwym fanom motoryzacji i ścigania polecam poświęcenie kupna dwóch gier na rzecz choćby DFGT, odkryjecie Gran Turismo na nowo i przekonacie się, co naprawdę ma do zaoferowania model jazdy owej ścigałki. Edytowane 17 grudnia 2010 przez nightrunner Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 (edytowane) Wczoraj pograłem trochę na padzie bo akurat nie chciało mi się kierownicy rozstawiać i... z całym szacunkiem, ale granie na padzie w tę grę jest masochizmem... Już pomijając trudność niektórych eventów na padzie (bo to pewnie kwestia tego, że się odzwyczaiłem), ale model jazdy oferuje wtedy ułamek tego na co stać GT5. W trakcie przejażdżki po takim Nurburgringu prawie ziewałem z nudów - brak czucia tych wszystkich, mistrzowsko odwzorowanych na kierownicy nierówności toru, gdzie każde przejechanie przez tarkę, złapanie piachu z pobocza nieporównywalnie bardziej potęguje wrażenia z jazdy. We wcześniejszych częściach serii granie na kierze zwiększało doznania w stosunku do pada aczkolwiek różnica nie była tak drastyczna jak teraz - w mojej opinii w gt5 kierownica zwiększa frajdę i doznania z jazdy autem nawet 1000-krotnie. Prawdziwym fanom motoryzacji i ścigania polecam poświęcenie kupna dwóch gier na rzecz choćby DFGT, odkryjecie Gran Turismo na nowo i przekonacie się, co naprawdę ma do zaoferowania model jazdy owej ścigałki. podpisuję się,czasem też nie chce mi się rozstawiać kiery to pykam na padzie,ale szybko ochota przechodzi Gdzie znajdę listę RŚ na wyzwaniach licencyjnych? Na AI-2 chyba dokonałem cudu - 0:29,836 Możliwe . http://db.gtrp.de/gt...icense=5&test=2 hehe większość w IA rekordów nalezy do mnie,muszę uaktualnić tą liste edit. hehe juz pododawane bo nie mam powtórek ;)a kto wiedział że takie dobre te czasy.... edit2 czemu na wszystkich forach w internecie,scala posty a to forum nie robi tego... Edytowane 17 grudnia 2010 przez szczurek Cytuj
CYSIO 1 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 Wczoraj pograłem trochę na padzie bo akurat nie chciało mi się kierownicy rozstawiać i... z całym szacunkiem, ale granie na padzie w tę grę jest masochizmem... Już pomijając trudność niektórych eventów na padzie (bo to pewnie kwestia tego, że się odzwyczaiłem), ale model jazdy oferuje wtedy ułamek tego na co stać GT5. W trakcie przejażdżki po takim Nurburgringu prawie ziewałem z nudów - brak czucia tych wszystkich, mistrzowsko odwzorowanych na kierownicy nierówności toru, gdzie każde przejechanie przez tarkę, złapanie piachu z pobocza nieporównywalnie bardziej potęguje wrażenia z jazdy. We wcześniejszych częściach serii granie na kierze zwiększało doznania w stosunku do pada aczkolwiek różnica nie była tak drastyczna jak teraz - w mojej opinii w gt5 kierownica zwiększa frajdę i doznania z jazdy autem nawet 1000-krotnie. Prawdziwym fanom motoryzacji i ścigania polecam poświęcenie kupna dwóch gier na rzecz choćby DFGT, odkryjecie Gran Turismo na nowo i przekonacie się, co naprawdę ma do zaoferowania model jazdy owej ścigałki. podpisuję się,czasem też nie chce mi się rozstawiać kiery to pykam na padzie,ale szybko ochota przechodzi Też się pod tym podpiszę. Feeling z jazdy na kierownicy jest niesamowity, dopiero wtedy możemy docenić moc GT5. Kolega rapen zastanawia się jak obłożyć pada w gaz i hamulec. Heh, miałem ten sam problem. Na z(pipi)anych trigerach dałem rady pół godziny, "ix" i "kwadrat" pomimo że analogowe to było dobre 10 lat temu. Zbawieniem okazał się Logitech DFGT - miód! W GTTV pojawiły się dwa darmowe filmy z 24-godzinnego wyścigu na Nurburgring z udziałem Kaza. Co za klimat! Boli mnie, że ta gra jest zbyt japońska, no kuźwa, wchodzę na giełdę samochodów używanych a tu "japończyków" od cholery, co się dzieje z autami europejskimi? Ba, nawet do wyścigu niemieckich aut turystycznych (klasa extremalna) co możemy kupić w salonie? Nie Audi, nie BMW czy Merc jeno piepszonego Lexusa. No chyba, że trafisz w używkach, ja nie trafiłem... Na tysiąc aut to kariera zdecydowanie za krótka! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.