Gattz 217 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 z calym szacunkiem ale kierownica nie doda wiecej kategori wyscigow, sensownego modelu zniszczen czy tez nie wyeliminuje koniecznosci grindu lvli czy braku kasy ani nie ulepszy ai. a jak dla mnie wlasnie to zabija te gre i sklania mnie do pozbycia sie jej a nie to ze na padzie nie czuje kazdej nierownosci Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 z calym szacunkiem ale kierownica nie doda wiecej kategori wyscigow, sensownego modelu zniszczen czy tez nie wyeliminuje koniecznosci grindu lvli czy braku kasy ani nie ulepszy ai. a jak dla mnie wlasnie to zabija te gre i sklania mnie do pozbycia sie jej a nie to ze na padzie nie czuje kazdej nierownosci Ale bedzie przynosic frajde z gry po ukonczeniu wszystkich pucharkow - grasz w gre zeby ja zaliczyc i oddac dalej, czy zeby dawala Ci rozrywke? Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 (edytowane) Gdzie znajdę listę RŚ na wyzwaniach licencyjnych? Na AI-2 chyba dokonałem cudu - 0:29,836 Możliwe . http://db.gtrp.de/gt...icense=5&test=2 Zaraz, zaraz. To znaczy, że co... yyy... o -0:00,387 ustanowiłem RŚ Za cholerę nie potrafie zrobic wyzwania Jeffa Gordona, na poziomie amator, jazda po zewnetrznej. Max mozna miec 13,4s ale chyba godzine probowalem i nic :| jakies porady? gdzie macie gaz i hamowanie? W ogóle nie używaj hamulca. Przed wejściem w zakręt zdejmij nogę z gazu, niech auto delikatnie zwolni, następnie spokojnie kontroluj prędkość. Jeff Gordon wspomina, że tory NASCAR są tak wyprofilowane, że nie ma potrzeby używania hamulców (poza wyścigiem oczywiście). Edytowane 17 grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj
Markko 0 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 Gdzie jest trasa Top Gear?? Tak zeby można było swobodnie po niej pojeździć. W dowolnej grze nie ma w treningach też. Cytuj
Soban 4 054 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 (edytowane) musisz chyba zrobić złotko na jakimś wyzwaniu specjalnym TOP GEAR Edytowane 17 grudnia 2010 przez Master JIN Cytuj
Gość ragus Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 A właśnie, tak przy okazji tego Top Geara. Jak zrobić ten wyścig z volksvagenami na złoto? Na razie 7 pozycja to dla mnie maximum. Momentami nie realne wydaje mi się wyprzedzenie wszystkich tych busów. Wszystkie systemy mam wyłączone. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 17 grudnia 2010 Opublikowano 17 grudnia 2010 (edytowane) JAk sobie nie radzisz to włącz sobie jakieś wspomagacze jakie chcesz to o wiele łatwiej będzie. @4 me - da się Edytowane 18 grudnia 2010 przez Merson Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) próbował ktoś z was odtworzyć własna muzykę (z twardziela ps3)podczas race? da sie? oczywiście, ze sie da a nawet więcej... pucharek ku temu jest przeznaczony. "Driving Music" Use the Personal BGM function, and go for a drive while listening to your favorite songs ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ w końcu, własnie teraz zaliczyłem IA - 10 na GOLD'a Special jeszcze tylko. thx za odp. Edytowane 18 grudnia 2010 przez 4 mE Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 da sie, ragus: -drafting -przepychanie -opóznianie hamowania -nie doprowadzenie do tego że kiedy kończy się skrzynia biegów, samochód stracił prędkość. Cytuj
winner 183 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 W starych samochodach trzeba uważać na odcięcie zapłonu, w tych VW z 44' najlepiej jechać do prędkości ok. 82-83 km/h bo przy 84 jest odcięcie i samochód jedzie wolniej przez kilka sekund. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 jak odcina, to też można wygrać, sprawdzone info Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Kto ma blisko niech przyjedzie na GT5 Road Show w Katowicach (Silesia City Center). Spróbujemy zrobić 2'09 bez skid recovery . Cytuj
MeL 34 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) Kto ma blisko niech przyjedzie na GT5 Road Show w Katowicach (Silesia City Center). Spróbujemy zrobić 2'09 bez skid recovery . jadę a co TOPGEAR na Ogórkach. Ja to zrobiłem za 2gim razem bez problemu. Tak jak pisali wyżej. Drafting po pierwsze, a po drugie opóźniać hamowanie. Gościa z pierwsze pozycji wyprzedziłem na zakręcie Banarach Edytowane 18 grudnia 2010 przez MeL Cytuj
Gość szpic Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) bylem wczoraj to sie zalamalem jechalem wczoraj na kierownicy "turniejowej" i byle z(pipi)ana Kierownica nie dawala zadnego oporu ( nie wiem czy s(pipi)a czy 0 FF bo nie mozna ustawien zmieniac) a hamulec mial chyba silowniczek ulamany bo wpadal do dna bez oporu i nie ma sls'a ..... Edytowane 18 grudnia 2010 przez szpic Cytuj
samuraj 0 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 A jak to trasa i jaki samochód ? Poćwiczę najpierw to będę wiedział na co mnie stać Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie: IC-10; IC-3; S-8. Edytowane 18 grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj
MEVEK 3 510 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie: S-8, już sie boje tego odcinka dzis w nocy zaliczam S'ke Cytuj
CHINDOOS 7 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 DFGT jest, GT5 jest, ok 10 godz na liczniku jest, więc pora na jakieś przemyślenia. Po pierwsze, wrażenia z grania na kierownicy niesamowite i to jest główna zaleta tej gry! Grafika... hmmm... Doszedłem do wniosku, że premiumy są przesadzone. Po co są zrobione takie detale jak malutkie napisy na szkle reflektorów skoro kanciaste cienie i aliasing powoduje, że w czasie wyścigu trudno je odróżnić od standardów?! Bez sensu. Mogli to jakoś wypośrodkować. Ubogie tory i ich tekstury wcale nie przeszkadzają w trakcie ścigania więc są do przełknięcia, ale po zatrzymaniu się widać, że niektóre tekstury pamiętają czasy PS2. Do tego widoczne spadki framerate'u. Na szczęście nie są duże i nie przeszkadzają. Największą wadą GT5 są niestety same wyścigi, które prawdziwych wyścigów nie przypominają wcale niestety. Wynalazek w postaci lotnego startu to jakaś kpina, Ridge Racer pełną gębą. Do tego tryb B-spec jest tak nudny, że szkoda na niego czasu, chyba że ktoś jest na emeryturze i ma go pod dostatkiem Podsumowując, z kierownicą mimo wszystko polecam, bo żadna gra na PS3 nie dostarczy takich wrażeń, natomiast z samym padem odradzam kupna... są lepsze sposoby wydania 180zł. Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Z ani jednym stwierdzeniem z Twojego postu się nie zgadzam, ale nie chcę mi się dyskutować. No może to na początku o kierownicy jest OK, ale reszta Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Z ani jednym stwierdzeniem z Twojego postu się nie zgadzam, ale nie chcę mi się dyskutować. No może to na początku o kierownicy jest OK, ale reszta dokładnie,jak ktoś nie lubi samochodówek to będzie miał taką opinię,każdy inny fan samochodów zakocha się w tej grze. Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) Największą wadą GT5 są niestety same wyścigi, które prawdziwych wyścigów nie przypominają wcale niestety. Przytaczając tekst z mojej ulubionej reklamy "true, true". Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie: S-8, już sie boje tego odcinka dzis w nocy zaliczam S'ke Trasa sama w sobie nie należy do trudnych. Problem leży po stronie kodu odpowiedzialnego za dyskwalifikacje. Niestety przez całą Super-licencję musiałem zagryzać zęby na widok napisu "dyskwalifikacja". Chyba jedynie S-10 ubiłem bez przymusowej powtórki. Edytowane 18 grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Jezeli le mans 24h z LM carami wyścigu nie przypomina lub nascar to ja się pytam co to jest wyścig? Cytuj
samuraj 0 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 Nie każdemu gra musi się podobać, a ta ma swoje plusy i minusy. Ja mam już 95% gry i jestem nią zachwycony. To że na różnych oponach można poczuć inaczej zachowanie samochodu jest rewelacyjne. Za te 180 zł dostajesz jakby kilka gier. Cytuj
Prezydent 1 Opublikowano 18 grudnia 2010 Opublikowano 18 grudnia 2010 (edytowane) Jezeli le mans 24h z LM carami wyścigu nie przypomina lub nascar to ja się pytam co to jest wyścig? Nie sztuką jest wrzucić na tor 12 pojazdów, ale sztuką jest nadać każdemu kierowcy z osobna pewne cechy. Umiejętności, które pozwalają mu na prowadzenia auta w dany sposób. Niektórzy to nazywają sztuczną inteligencją. Wyścig to przede wszystkim różnorodność zachowań. W Gran Turismo 5 czy to FF, czy FR, czy 4x4... każdy pojazd sterowany przez SI jedzie tak samo. Edytowane 18 grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.