Mihau_ALU 82 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Na Allegro pojawiło się sporo aukcji z tym prototypem formuły 1 Red Bull. Wiecie może skąd nagle tyle ludzi ma to auto i to jeszcze sprzedaje po 10 sztuk? Może krąży jakiś kod/trik na jego uzyskanie? Zdobywasz 30 lvl, odblokowywujesz wyzwanie, przejeżdżasz 2 z 3 wyścigów. Kopiujesz save, przejeżdżasz 3 wyścig zdobywając auto, przesyłasz na 2 konto, podmieniasz save, znowu przejezdzasz 3 wyscig zdobywajac auto.... Nareszcie mam GT5, wprawdzie pożyczone od kumpla, ale raczej na dłuższy czas. Jestem wniebowzięty, krótko mówiąc. Na razie zrobiłem licencje B i A na złoto i męczę się z zadaniami specjalnymi. Czytam co rusz w tym temacie, że na padzie nie da się grać - osobiście nie zauważam różnic w trudności sterowania między GT5, a innymi grami. Jest ciężko, ale wszystko spokojnie jest do wygrania. Wesołych Świąt, co nie ;]. Licencje B i A są tak proste że pad wystarczy. Odpal sobie szkółkę AMG i przejedz na padzie Nurburgring na złoto Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 (edytowane) Założę się że jutro na allegro będą paki 50 samochodów za 50 złotych :potter: Edytowane 24 grudnia 2010 przez Andrew21 Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Widać ludzie wywęszyli niezły interes te red bulle chodzą po 30zł, pierwszy poszedł za 50. Ech szkoda że mam tylko 100 tysięcy kredytow Edytowane 24 grudnia 2010 przez Dobos Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Jakies tipy do grania na df gt? Ja (pipi)ie nie myslalem ze bedzie tak trudno ff mam na 6, troche wspmagaczy musialem wlaczyc a i tak auto mi rzu.ca po torze jak stara dziwke:-( naucze sie? Padem niezle mi szlo, a tu lipa straszna Cytuj
winner 183 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 (edytowane) Opony i zawieszenie + nietraktowanie pedałów na zasadzie on/off. Odpal sobie szkółkę AMG i przejedz na padzie Nurburgring na złoto Prawdopodobnie awykonalne, chociaż jak wiadomo wszystko jest możliwe na kierownicy nie miałem większych problemów, ale na padzie sobie tego lekko mówiąc jakoś nie wyobrażam. Edytowane 24 grudnia 2010 przez winner Cytuj
MEVEK 3 549 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Odpal sobie szkółkę AMG i przejedz na padzie Nurburgring na złoto no wlasnie, zaliczyl ktos to juz na "padzie" ? Wesolego Platynowania. Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opony i zawieszenie + nietraktowanie pedałów na zasadzie on/off. Odpal sobie szkółkę AMG i przejedz na padzie Nurburgring na złoto Prawdopodobnie awykonalne, chociaż jak wiadomo wszystko jest możliwe na kierownicy nie miałem większych problemów, ale na padzie sobie tego lekko mówiąc jakoś nie wyobrażam. chyba sobie jaja robisz ?? ja, Emet oraz cała masa innych osób bez większych problemów całą szkołę AMG ma na złoto(wszystkie poziomy) grając tylko i wyłącznie na padzie.... Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opony i zawieszenie + nietraktowanie pedałów na zasadzie on/off. Odpal sobie szkółkę AMG i przejedz na padzie Nurburgring na złoto Prawdopodobnie awykonalne, chociaż jak wiadomo wszystko jest możliwe na kierownicy nie miałem większych problemów, ale na padzie sobie tego lekko mówiąc jakoś nie wyobrażam. Jakis faq co do opon narazie w deszczu nie jezdze, jak dobierac oponu do wyscigow? I czemu opony na padzie nigdy nie byly dla mnie wazne?:-( Cytuj
winner 183 Opublikowano 24 grudnia 2010 Opublikowano 24 grudnia 2010 (edytowane) Opony i zawieszenie + nietraktowanie pedałów na zasadzie on/off. Odpal sobie szkółkę AMG i przejedz na padzie Nurburgring na złoto Prawdopodobnie awykonalne, chociaż jak wiadomo wszystko jest możliwe na kierownicy nie miałem większych problemów, ale na padzie sobie tego lekko mówiąc jakoś nie wyobrażam. chyba sobie jaja robisz ?? ja, Emet oraz cała masa innych osób bez większych problemów całą szkołę AMG ma na złoto(wszystkie poziomy) grając tylko i wyłącznie na padzie.... To może ja odnoszę takie wrażenie bo nigdy (zaznaczam - nigdy) nie grałem w symulatory na padzie, czy to na PS3 czy na PS2, zawsze grałem na różnego rodzaju kierownicach. @Michaelis: zazwyczaj do bardziej wymagających wyścigów kupuje się lepsze opony tj. typu wyścigowego, na Endurance wyższego poziomu wyścigowe Twarde/Pośrednie, do pozostałych wyścigów wystarczą Miękkie bo najszybciej nabierają najlepszych właściwości jezdnych. Ustawienia zawieszenia zawsze musisz dobierać pod kątem własnych wymagań, zwróć uwagę na to z czym masz problem (nadsterowność/podsterowność) a potem stopniowo obniżaj i utwardzaj samochód. Grając na kierownicy wyłącz wszystkie asysty oprócz ABS (ustaw na 1) i przy oponach wyścigowych docenisz przewagę jaką niesie za sobą "kółko" Edytowane 24 grudnia 2010 przez winner Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Dzieki za rady, jest duuuzo lepiej:-) genialnie bym powiedzial. Mam pytanie ten jaguar co na facebooku byl do wygrania to jakbys ocenil pod wzgledem trudnosci do opanowania na df gt, na padzie luzik oczywiscie. Na slabszych autach jak focus 300KM radze sobie dobrze ale na tym samym torze tym jaguarem 500KM mam ten sam czas, czesciej mi wypada z toru etc ;-( Cytuj
winner 183 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Jaguar jest dobrym samochodem, jednak wykazuje się sporą nadsterownością (dlatego wypadasz z trasy) z racji, że jest to auto z poprzedniej dekady, a jak wiadomo im starsze auto tym trudniej się je prowadzi. Ogólnie to polecam takie wozy jak Ferrari F40 (najlepiej odwzorowane Ferrari w grze) czy Audi R8 5.2FSI. Stricte co do Jaguara polecam kupić zestawy w pełni konfigurowalne dla zawieszenia i skrzyni biegów, wtedy masz pełna możliwość konfiguracji "pod siebie" czegokolwiek (usztywnienie samochodu też daje całkiem wymierne efekty przy pokonywaniu zakrętów). Cytuj
MeL 34 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Dzieki za rady, jest duuuzo lepiej:-) genialnie bym powiedzial. Mam pytanie ten jaguar co na facebooku byl do wygrania to jakbys ocenil pod wzgledem trudnosci do opanowania na df gt, na padzie luzik oczywiscie. Na slabszych autach jak focus 300KM radze sobie dobrze ale na tym samym torze tym jaguarem 500KM mam ten sam czas, czesciej mi wypada z toru etc ;-( trudność trudnością ale nie powiesz mi chyba, że wrażenia z gry są gorszę piep.rzyć to, że jest trudniej. ale jest więcej funu. i jak ujarzmisz takie potwora to jaka satysfakcja musi być. ja już nie mogę się doczekać mojej kiery btw wie ktoś co to znaczy na stronie UPS w monitorowaniu : SKAN WYJAZDU ??? Kiera wyjechała z Holandii niby wczoraj. A i tak mam planowany przyjazd na 30.12 Ale qrde za ta kasę mogę czekać !!! Cytuj
Julita 17 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Na Allegro pojawiło się sporo aukcji z tym prototypem formuły 1 Red Bull. Wiecie może skąd nagle tyle ludzi ma to auto i to jeszcze sprzedaje po 10 sztuk? Może krąży jakiś kod/trik na jego uzyskanie? Można teraz też kupić wszystkie 4 sztuki, taka aukcja też się pojawiła. Mnóstwo ludzi nie ma skilla aby samemu zdobyć to auto więc gotowi są wydać kilka złoty albo błagać oferując w zamian jakieś swoje cenne auto z garażu. Czy ktoś wie co zrobić w Nascar Special challenge na ostatniej trasie auta tak szybko uciekają że nie sposób ich dogonić. <_< 1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Na Allegro pojawiło się sporo aukcji z tym prototypem formuły 1 Red Bull. Wiecie może skąd nagle tyle ludzi ma to auto i to jeszcze sprzedaje po 10 sztuk? Może krąży jakiś kod/trik na jego uzyskanie? Można teraz też kupić wszystkie 4 sztuki, taka aukcja też się pojawiła. Mnóstwo ludzi nie ma skilla aby samemu zdobyć to auto więc gotowi są wydać kilka złoty albo błagać oferując w zamian jakieś swoje cenne auto z garażu. Czy ktoś wie co zrobić w Nascar Special challenge na ostatniej trasie auta tak szybko uciekają że nie sposób ich dogonić. <_< Musisz draftować 90% czasu, w odpowiednim momencie wyprzedzać i nie zwalniać na zakrętach. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Trenowalem pól nocy I jest wyyypas, każdy przejazd to niezapOmniane emocje:-)) a na padzie to gra sie żeby pograc leżąc bykiem;-). Dobrze ze mam wolne jeszcze z dwa dni pogram i bedzie juz opanowane wszystko. Pierwszy raz odpalilem gt na kierownicy i sie przerazilem na prostej nie mogłem ujechac:-( Ciekawi mnie tylko jak to jest ze na padzie tym jaguarem nie miałem żadnych problemów z nadsterOwnoscia, a siadlem na kiere i co chwile baczki, jak to jest ? Kiere mam ustawiona na symulacje, w czym pomaga czy co ułatwia ustawienie na amatora np? Jakoś różnicy nie widziałem:-P Cytuj
winner 183 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Asyst nawet nie uruchamiaj - kompletny bezsens. Tak jak mówię, wszystko na pro/off, FF na 10, jedynie ABS na 1, żeby nie mieć zbędnych komplikacji przy każdym przyhamowywaniu. Cytuj
Julita 17 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Trenowalem pól nocy I jest wyyypas, każdy przejazd to niezapOmniane emocje:-)) a na padzie to gra sie żeby pograc leżąc bykiem;-). Dobrze ze mam wolne jeszcze z dwa dni pogram i bedzie juz opanowane wszystko. Pierwszy raz odpalilem gt na kierownicy i sie przerazilem na prostej nie mogłem ujechac:-( Ciekawi mnie tylko jak to jest ze na padzie tym jaguarem nie miałem żadnych problemów z nadsterOwnoscia, a siadlem na kiere i co chwile baczki, jak to jest ? Kiere mam ustawiona na symulacje, w czym pomaga czy co ułatwia ustawienie na amatora np? Jakoś różnicy nie widziałem:-P Jesteś za słaby i tyle. Granie na padzie jest dziecinne, ktoś tu napisał że większość dzieci na tym forum nie stać na kierownice wiec grają na padach i im łatwiej a jak sie zabiorą za granie na kierownicy to zaczynają narzekać. Prawda jest w połowie, grać na kierownicy trzeba się niestety nauczyć. Bez względu na to jak głupie i dziecinne to się może wydać to jednak szczera prawda. Praktyka i nic więcej, tego ci trzeba, więcej kilometrów na kierownicy to później nawet nie wspomnisz o padzie, co najwyżej spluniesz na niego. Ale jak już będzie wprawa to grać możesz i na kierownicy i na padzie wóczas sam sobie wypracujesz własne zadnie z którym nikt nie fiknie. Granie na kanapie jest relaksujące a do kierownicy potrzebna jest podstawka, biurko najlepiej albo jakiś kokpit to wszystko sprawia że niewielu decyduje się na taki przeskok ze względu na finanse. Gra na tym dość cierpi bo np. Vettel challenge czy granie formułą na torach o nierównej nawierzchni to prawdziwa katorga. Czy Lotus w top gear. ------------- Dzięki za podpowiedz w sprawie Nascar, ale wyłączyłam TS i ASR to wygrałam bez problemy. Problem jest w tym jak sie utrzymać na pierwszym zakręcie za uciekającą stawką. Nawet draftując nic nie wskurałam a prób było duzo. Ale już zaliczyłam dzięki. 5 Cytuj
CHINDOOS 7 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Nie wiem jak Wy robicie te wszystkie licencje na złoto. Albo ja jestem cienias albo Wy jesteście nadludźmi Jak narazie szczytem moich możliwości jest srebro i tylko niektóre na złoto. Ale chyba robię postępy bo wcześniej zaliczenie pierwszego wyzwania TopGear sprawiało mi problem a wczoraj w sumie bez większych problemów udało mi się zrobić złoto. Mam nadzieję że będzie coraz lepiej. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 (edytowane) Trenowalem pól nocy I jest wyyypas, każdy przejazd to niezapOmniane emocje:-)) a na padzie to gra sie żeby pograc leżąc bykiem;-). Dobrze ze mam wolne jeszcze z dwa dni pogram i bedzie juz opanowane wszystko. Pierwszy raz odpalilem gt na kierownicy i sie przerazilem na prostej nie mogłem ujechac:-( Ciekawi mnie tylko jak to jest ze na padzie tym jaguarem nie miałem żadnych problemów z nadsterOwnoscia, a siadlem na kiere i co chwile baczki, jak to jest ? Kiere mam ustawiona na symulacje, w czym pomaga czy co ułatwia ustawienie na amatora np? Jakoś różnicy nie widziałem:-P Jesteś za słaby i tyle. Granie na padzie jest dziecinne, ktoś tu napisał że większość dzieci na tym forum nie stać na kierownice wiec grają na padach i im łatwiej a jak sie zabiorą za granie na kierownicy to zaczynają narzekać. Prawda jest w połowie, grać na kierownicy trzeba się niestety nauczyć. Bez względu na to jak głupie i dziecinne to się może wydać to jednak szczera prawda. Praktyka i nic więcej, tego ci trzeba, więcej kilometrów na kierownicy to później nawet nie wspomnisz o padzie, co najwyżej spluniesz na niego. Ale jak już będzie wprawa to grać możesz i na kierownicy i na padzie wóczas sam sobie wypracujesz własne zadnie z którym nikt nie fiknie. Granie na kanapie jest relaksujące a do kierownicy potrzebna jest podstawka, biurko najlepiej albo jakiś kokpit to wszystko sprawia że niewielu decyduje się na taki przeskok ze względu na finanse. Gra na tym dość cierpi bo np. Vettel challenge czy granie formułą na torach o nierównej nawierzchni to prawdziwa katorga. Czy Lotus w top gear. ------------- Dzięki za podpowiedz w sprawie Nascar, ale wyłączyłam TS i ASR to wygrałam bez problemy. Problem jest w tym jak sie utrzymać na pierwszym zakręcie za uciekającą stawką. Nawet draftując nic nie wskurałam a prób było duzo. Ale już zaliczyłam dzięki. Znalazla sie bohaterka Jesteś za słaby i tyle. Granie na padzie jest dziecinne, ktoś tu napisał że większość dzieci na tym forum nie stać na kierownice wiec grają na padach i im łatwiej a jak sie zabiorą za granie na kierownicy to zaczynają narzekać. nie podoba mi sie to zdanie Edytowane 25 grudnia 2010 przez orion50 3 Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 (edytowane) Jak tam zawody sezonowe ? Ozłociliście już nową serie ? Narazie zrobilem 3 pierwsze na złoto. Ford jest wymagający, polecam skrzynie ustawić na 210, hamulce przod/tyl - 6/4, zawias obniżyć -10/-5. Mazda chyba będzie jeszcze trudniejsza....wstępnie przejechalem sie słabo przygotowanym autem - 2 miejsce. Może ktoś pożyczyć mi auto nascar na ostatni wyścig ? Ja mam te wygrane ze szkółki nascar ale ma za dużą moc (nie pamietam czy zmieniałem olej). Oddam zaraz po zrobieniu wyścigu. Edytowane 25 grudnia 2010 przez Bumier Cytuj
Gość mevek Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Nie wiem jak Wy robicie te wszystkie licencje na złoto. Albo ja jestem cienias albo Wy jesteście nadludźmi Jak narazie szczytem moich możliwości jest srebro i tylko niektóre na złoto. Ale chyba robię postępy bo wcześniej zaliczenie pierwszego wyzwania TopGear sprawiało mi problem a wczoraj w sumie bez większych problemów udało mi się zrobić złoto. Mam nadzieję że będzie coraz lepiej. czasem zmeczenie organizmu nie pozwala nam osiagnac Zlota, kiedy np. gramy po nocach. a pozniej zaliczamy ja w 7 podejsciach. Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Wszystkie są w sumie proste, nic nie trzeba ustawiać w furach (to znaczy ja nie ustawiałem), tylko Fordem musze poprawić srebro jeszcze. Do tych allegrowych sprzedazy X1 (lol), to mozna w ogóle wysłac komuś furke która jest powiedzmy od 25 poziomu a on ma 5? Nie próbowałem tego jeszcze w sumie Cytuj
Gość mevek Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 zauwazylem, ze nie da rady przeslac autka komus kto jest offline, co jest rownoznaczne z uniemozliwieniem przeslania samemu-sobie na drugie konto na swojej czarnulce. czy jest cos o czym nie wiem? Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 (edytowane) Granie na padzie jest dziecinne, ktoś tu napisał że większość dzieci na tym forum nie stać na kierownice wiec grają na padach i im łatwiej a jak sie zabiorą za granie na kierownicy to zaczynają narzekać. A wiesz o tym że obrazasz niektórych? Dlaczego uważasz że granie na padzie jest dziecinne? I od razu stwierdzasz że jak ktoś gra na padzie = dziecko = nie stać go na kierownice? Nie każdy ma ochotę na grze na kierze po całym dniu pracy / na uczelni, aby wrócić do domu i ciśnąć, lepiej odpręzyć się przed konsolą. A dodatkowo kiera + stojak to kolejny niepotrzebny grat w domu. I się pytam kim ty jesteś, i kto Ci dał prawo do osądzania ludzi jeśli nie wiesz jakimi powodami się kierowali przy wyborze kontrolera? Edytowane 25 grudnia 2010 przez MaroS 2 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 25 grudnia 2010 Opublikowano 25 grudnia 2010 Trenowalem pól nocy I jest wyyypas, każdy przejazd to niezapOmniane emocje:-)) a na padzie to gra sie żeby pograc leżąc bykiem;-). Dobrze ze mam wolne jeszcze z dwa dni pogram i bedzie juz opanowane wszystko. Pierwszy raz odpalilem gt na kierownicy i sie przerazilem na prostej nie mogłem ujechac:-( Ciekawi mnie tylko jak to jest ze na padzie tym jaguarem nie miałem żadnych problemów z nadsterOwnoscia, a siadlem na kiere i co chwile baczki, jak to jest ? Kiere mam ustawiona na symulacje, w czym pomaga czy co ułatwia ustawienie na amatora np? Jakoś różnicy nie widziałem:-P Czyli wszystko jest w jak najlepszym porządku . Takie początki z kierownicą to absolutna normalka... nie słuchajcie głupot, że ktoś jest za słaby lub coś w ten deseń. Pograsz jeszcze dzień lub dwa i będziesz wymiatał równie dobrze co na padzie . Co do tych ustawień "amator", "sim" itd., to one są przeznaczone do kierownic pokroju Logitech DriveEX i ich zmiana w żaden sposób nie wpływa na kierownice z kątem obrotu 900*. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.