Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdzies w wyscigach amerykanskich w ciagu godziny mozna nabic 1.400.000 cr. Więc nie rozumiem o jakim tygodniu tutaj mowa <_< Po trzech godzinach grindowania stać nas na auto za 5.000.000.

1.400.000/1h mnożąc to razy 3 dostajemy 4.200.000 w 3 godziny więc nieprawda, nie stać nas na auto za 5mln po trzech godzinach "grindowania" :whistling:

 

A co do tego ASM'u to da się go wyłączyć w normalnym wyścigu ale już jadąc wyzwanie NASCAR nie ma takiej możliwości. Ani w R/A Menu ani w menu przed wyścigiem.

Opublikowano

Mam ponad 12kk więc mogę komuś kupić FGT, ale w zamian chciałbym jakieś ciekawe autko.

 

Ferrari Race Car z 67??? Lamborghini Miure?

 

Teraz mi zostały tylko wyścigi z Formułą GT i właśnie potrzebuje jej, ktoś ma na wymiane lub pożyczyc? :(

Opublikowano

Mam ponad 12kk więc mogę komuś kupić FGT, ale w zamian chciałbym jakieś ciekawe autko.

Teraz mi zostały tylko wyścigi z Formułą GT i właśnie potrzebuje jej, ktoś ma na wymiane lub pożyczyc? :(

oddam formule za r8 5.2 i r8 4.2

pasuje ?

Opublikowano

Mam ponad 12kk więc mogę komuś kupić FGT, ale w zamian chciałbym jakieś ciekawe autko.

 

Ferrari Race Car z 67??? Lamborghini Miure?

 

Teraz mi zostały tylko wyścigi z Formułą GT i właśnie potrzebuje jej, ktoś ma na wymiane lub pożyczyc? :(

 

 

Mam obydwa. Najbardziej zależy mi na Nissanie R92CP i Mazda 787B.

Opublikowano (edytowane)

Mam pytanie wagi lekkiej. Ukończyłem Mistrzostwa Japonii w kl. eksperckiej. Za wszystkie wyścigi mam złoto, ale nie wyświetla się puchar żaden świadczący o tym, że ukończyłem zawody... Wiecie, na ikonie zawodów głównej na ekranie klasy eksperckiej. Chyba dlatego, że zamiast wybrać ikonę mistrzostwa, to po kolei klikałem na wyścigi. Jest jakaś różnica, straciłem coś cennego, kasę, auto?

Edytowane przez R4VEN
Opublikowano (edytowane)

Jest jakaś różnica, straciłem coś cennego, kasę, auto?

... puchar, a reazem z nim dodatkowa kase.

-----------------------------

pomocy...

A-Spec -> Klasa ekspercka -> Gwiazdy GT.

jakim autkiem to najepiej przejechac ?

kwota nie ma znaczenia, za to poziom ma(19)!

Edytowane przez mevek
Gość Grzegosz
Opublikowano

Tak swoją drogą, do zawodów historycznych samochodów wyścigowych nie jest wcale potrzebna Toyota 7. Mnie udało się wygrać podrasowaną Cobrą bez wspomagaczy i bez grzebania w aucie. Wystarczy wyprzedzić na początku wszystkich (Cobra ma dobre przyspieszenie, a "komputery" nie potrafią ruszać") i umiejętnie blokować, nie zapominając oczywiście o bezbłędnej jeździe. Autko ma moc ponad 700 KM i waży 918 kg.

Opublikowano (edytowane)

zrobił ktoś te zawody sezonowe Fiatem 500? Qrde trzaskam ostro i brakuje mi 2,9xx sek do pierwszego. Fiata mam na sportowym zawieszeniu i wszystkie duperele z napędu mam kupione. Do tego -10 kg na szybach. Mam 64KM. Jak wymienię olej to będę miał pewno 69( tyle jest podane jak się go kupuje ) a konkurs jest niby do 66. Bez sensu. Idę pogrzebać w hamulcach i zawieszeniu :)

 

 

edit czas +2,1xx do prowadzącego. Wszystkie asysty na OFF oprócz ABS 1. Przerzuciłem balans hamulców na tył i hamuje praktycznie w zakrętach.

Zmieniam olej żeby uzyskać te 5 kucy i jadę dalej :) (pipi) ale zabawa !!! I love you GT5

 

edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? :/

Edytowane przez MeL
Opublikowano

Mam pytanie wagi lekkiej. Ukończyłem Mistrzostwa Japonii w kl. eksperckiej. Za wszystkie wyścigi mam złoto, ale nie wyświetla się puchar żaden świadczący o tym, że ukończyłem zawody... Wiecie, na ikonie zawodów głównej na ekranie klasy eksperckiej. Chyba dlatego, że zamiast wybrać ikonę mistrzostwa, to po kolei klikałem na wyścigi. Jest jakaś różnica, straciłem coś cennego, kasę, auto?

 

Zagraj teraz mistrzostwa to dostaniesz znów kasę i punkty, ja tak robię by kasy mieć więcej i punktów :whistling:

Opublikowano
edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? :/
kupujesz nowego fiata i nie zmieniasz oleju :thumbsup:
Opublikowano

zrobił ktoś te zawody sezonowe Fiatem 500? Qrde trzaskam ostro i brakuje mi 2,9xx sek do pierwszego. Fiata mam na sportowym zawieszeniu i wszystkie duperele z napędu mam kupione. Do tego -10 kg na szybach. Mam 64KM. Jak wymienię olej to będę miał pewno 69( tyle jest podane jak się go kupuje ) a konkurs jest niby do 66. Bez sensu. Idę pogrzebać w hamulcach i zawieszeniu :)

 

 

edit czas +2,1xx do prowadzącego. Wszystkie asysty na OFF oprócz ABS 1. Przerzuciłem balans hamulców na tył i hamuje praktycznie w zakrętach.

Zmieniam olej żeby uzyskać te 5 kucy i jadę dalej :) (pipi) ale zabawa !!! I love you GT5

 

edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? :/

Odnośnie tych 67 kucy i juz nie mozesz wejsc w wyscig. Z tego co pamietam, jak sie bardzo dlugo jezdzilo jednym autem to ilosc koni po jakims czasie zaczyna spadac. Tak bylo w gt 4, teraz musze sam to sprawdzic, coz trzeba chyba ci kupic nowe auto no chyba ze zrobisz tym fiatem 20.000 km, no moze szybciej.

Opublikowano

potwierdzam w wyścigach sezonowych fiacikiem 500 mi się udaje tylko na 2 miejscu dojechac! w mini na 5, najłatwiej jest focusem tu bez problemu na 1, ale kosmos to jest na nurbu w aucie nascar jestem ostatni....

Opublikowano

potwierdzam w wyścigach sezonowych fiacikiem 500 mi się udaje tylko na 2 miejscu dojechac! w mini na 5, najłatwiej jest focusem tu bez problemu na 1, ale kosmos to jest na nurbu w aucie nascar jestem ostatni....

niesamowite, to zupelnie odwrtotnie jak ja...

mini to banał, fiat średnio, focus dosyć trudny

nascar to fail z mojej strony bo nie zobaczyłem że wyscig ma 2 okr, byłem przekonany że jest jedno i zacząłem ostro modzić w ustawieniach itp aby ich łyknąc na jednym okr ;) w końcu po kilku próbach byłem pierwszy, po czym doznałem szoku gdy przejeżdżając mete wyscig sie nie zakończył :teehee: ... wtedy zobaczyłem że rozpoczęło sie 2/2okr

nascar to banał x2

Opublikowano

Ja do grindowania kasy uzywam wlasnie wyscigu z American Championship - wyscig przejezdza sie fura z Nascar w 3min58,6s i wpada bodaj 114k - policzcie sobie ile trzeba czasu na formule ;)

Ze wzgledu na to, ze wyscig jest krotki, wychodzi, ze exp, najpawdopodobniej, tez najszybciej da sie na nim zrobic... - nie liczac jezdzenia X1.

 

Exp w B-spec bede teraz grindowal w Signature edition contest - 9k exp za 10min, ale przynajmniej AI jezdzi w contescie ;)

(nadal uwazam, contest w B-spec za glupote, zeby nie bylo, ze zmieniam zdanie)

Opublikowano (edytowane)
edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? :/
kupujesz nowego fiata i nie zmieniasz oleju :thumbsup:

czyz Nowy Fiat nie = sie Nowy Olej?

jaki w tym wiec sens zmieniana go?

-----------------------------------

dzieki MaroS +

Edytowane przez mevek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...