OmerPL 20 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Gdzies w wyscigach amerykanskich w ciagu godziny mozna nabic 1.400.000 cr. Więc nie rozumiem o jakim tygodniu tutaj mowa <_< Po trzech godzinach grindowania stać nas na auto za 5.000.000. 1.400.000/1h mnożąc to razy 3 dostajemy 4.200.000 w 3 godziny więc nieprawda, nie stać nas na auto za 5mln po trzech godzinach "grindowania" A co do tego ASM'u to da się go wyłączyć w normalnym wyścigu ale już jadąc wyzwanie NASCAR nie ma takiej możliwości. Ani w R/A Menu ani w menu przed wyścigiem. Cytuj
fatalfps 1 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 mam pytanie czy model jazdy jest taki sam jak w GT4 czy inny(lepszy)???? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Model jazdy jest o wiele wiele lepszy, gdyż jest nowa fizyka jazdy. Nie ma co porównywac teraz tych dwóch gier. GT5 masakruje GT4 Edytowane 28 grudnia 2010 przez orion50 Cytuj
mersi 804 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Mam ponad 12kk więc mogę komuś kupić FGT, ale w zamian chciałbym jakieś ciekawe autko. Ferrari Race Car z 67??? Lamborghini Miure? Teraz mi zostały tylko wyścigi z Formułą GT i właśnie potrzebuje jej, ktoś ma na wymiane lub pożyczyc? Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Mam ponad 12kk więc mogę komuś kupić FGT, ale w zamian chciałbym jakieś ciekawe autko. Teraz mi zostały tylko wyścigi z Formułą GT i właśnie potrzebuje jej, ktoś ma na wymiane lub pożyczyc? oddam formule za r8 5.2 i r8 4.2pasuje ? Cytuj
winner 183 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Mam ponad 12kk więc mogę komuś kupić FGT, ale w zamian chciałbym jakieś ciekawe autko. Ferrari Race Car z 67??? Lamborghini Miure? Teraz mi zostały tylko wyścigi z Formułą GT i właśnie potrzebuje jej, ktoś ma na wymiane lub pożyczyc? Mam obydwa. Najbardziej zależy mi na Nissanie R92CP i Mazda 787B. Cytuj
fatalfps 1 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Model jazdy jest o wiele wiele lepszy, gdyż jest nowa fizyka jazdy. Nie ma co porównywac teraz tych dwóch gier. GT5 masakruje GT4 Ok dzięki Cytuj
R4VEN 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Mam pytanie wagi lekkiej. Ukończyłem Mistrzostwa Japonii w kl. eksperckiej. Za wszystkie wyścigi mam złoto, ale nie wyświetla się puchar żaden świadczący o tym, że ukończyłem zawody... Wiecie, na ikonie zawodów głównej na ekranie klasy eksperckiej. Chyba dlatego, że zamiast wybrać ikonę mistrzostwa, to po kolei klikałem na wyścigi. Jest jakaś różnica, straciłem coś cennego, kasę, auto? Edytowane 28 grudnia 2010 przez R4VEN Cytuj
Qra 160 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 auto straciłeś, musisz mistrzostwa (całą serię) przejechać za jednym razem Cytuj
R4VEN 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Tak myślałem. Dzięki. Ogólnie, to źle modyfikacje rozplanowałem, bo zostało mi kilka wyścigów większego kalibru, a kasy brak. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Jest jakaś różnica, straciłem coś cennego, kasę, auto? ... puchar, a reazem z nim dodatkowa kase. ----------------------------- pomocy... A-Spec -> Klasa ekspercka -> Gwiazdy GT. jakim autkiem to najepiej przejechac ? kwota nie ma znaczenia, za to poziom ma(19)! Edytowane 28 grudnia 2010 przez mevek Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Zonda, można wygrać w b-spec Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Tak swoją drogą, do zawodów historycznych samochodów wyścigowych nie jest wcale potrzebna Toyota 7. Mnie udało się wygrać podrasowaną Cobrą bez wspomagaczy i bez grzebania w aucie. Wystarczy wyprzedzić na początku wszystkich (Cobra ma dobre przyspieszenie, a "komputery" nie potrafią ruszać") i umiejętnie blokować, nie zapominając oczywiście o bezbłędnej jeździe. Autko ma moc ponad 700 KM i waży 918 kg. Cytuj
MeL 34 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) zrobił ktoś te zawody sezonowe Fiatem 500? Qrde trzaskam ostro i brakuje mi 2,9xx sek do pierwszego. Fiata mam na sportowym zawieszeniu i wszystkie duperele z napędu mam kupione. Do tego -10 kg na szybach. Mam 64KM. Jak wymienię olej to będę miał pewno 69( tyle jest podane jak się go kupuje ) a konkurs jest niby do 66. Bez sensu. Idę pogrzebać w hamulcach i zawieszeniu edit czas +2,1xx do prowadzącego. Wszystkie asysty na OFF oprócz ABS 1. Przerzuciłem balans hamulców na tył i hamuje praktycznie w zakrętach. Zmieniam olej żeby uzyskać te 5 kucy i jadę dalej (pipi) ale zabawa !!! I love you GT5 edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? Edytowane 28 grudnia 2010 przez MeL Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Mam pytanie wagi lekkiej. Ukończyłem Mistrzostwa Japonii w kl. eksperckiej. Za wszystkie wyścigi mam złoto, ale nie wyświetla się puchar żaden świadczący o tym, że ukończyłem zawody... Wiecie, na ikonie zawodów głównej na ekranie klasy eksperckiej. Chyba dlatego, że zamiast wybrać ikonę mistrzostwa, to po kolei klikałem na wyścigi. Jest jakaś różnica, straciłem coś cennego, kasę, auto? Zagraj teraz mistrzostwa to dostaniesz znów kasę i punkty, ja tak robię by kasy mieć więcej i punktów Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Zonda, można wygrać w b-spec pamietasz moze gdzie? plz.. Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? kupujesz nowego fiata i nie zmieniasz oleju Cytuj
FBI 18 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 zrobił ktoś te zawody sezonowe Fiatem 500? Qrde trzaskam ostro i brakuje mi 2,9xx sek do pierwszego. Fiata mam na sportowym zawieszeniu i wszystkie duperele z napędu mam kupione. Do tego -10 kg na szybach. Mam 64KM. Jak wymienię olej to będę miał pewno 69( tyle jest podane jak się go kupuje ) a konkurs jest niby do 66. Bez sensu. Idę pogrzebać w hamulcach i zawieszeniu edit czas +2,1xx do prowadzącego. Wszystkie asysty na OFF oprócz ABS 1. Przerzuciłem balans hamulców na tył i hamuje praktycznie w zakrętach. Zmieniam olej żeby uzyskać te 5 kucy i jadę dalej (pipi) ale zabawa !!! I love you GT5 edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? Odnośnie tych 67 kucy i juz nie mozesz wejsc w wyscig. Z tego co pamietam, jak sie bardzo dlugo jezdzilo jednym autem to ilosc koni po jakims czasie zaczyna spadac. Tak bylo w gt 4, teraz musze sam to sprawdzic, coz trzeba chyba ci kupic nowe auto no chyba ze zrobisz tym fiatem 20.000 km, no moze szybciej. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Zonda, można wygrać w b-spec pamietasz moze gdzie? plz.. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047 Cytuj
Piom 0 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 potwierdzam w wyścigach sezonowych fiacikiem 500 mi się udaje tylko na 2 miejscu dojechac! w mini na 5, najłatwiej jest focusem tu bez problemu na 1, ale kosmos to jest na nurbu w aucie nascar jestem ostatni.... Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 potwierdzam w wyścigach sezonowych fiacikiem 500 mi się udaje tylko na 2 miejscu dojechac! w mini na 5, najłatwiej jest focusem tu bez problemu na 1, ale kosmos to jest na nurbu w aucie nascar jestem ostatni.... niesamowite, to zupelnie odwrtotnie jak ja...mini to banał, fiat średnio, focus dosyć trudny nascar to fail z mojej strony bo nie zobaczyłem że wyscig ma 2 okr, byłem przekonany że jest jedno i zacząłem ostro modzić w ustawieniach itp aby ich łyknąc na jednym okr w końcu po kilku próbach byłem pierwszy, po czym doznałem szoku gdy przejeżdżając mete wyscig sie nie zakończył ... wtedy zobaczyłem że rozpoczęło sie 2/2okr nascar to banał x2 Cytuj
FBI 18 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Ja poprzednie sezonowe eventy bez problemu przejechalem , wiec zaczynam kolejne śmigać , no bumier zobaczymy czy tak latwo bedzie jak piszesz , pozdra Cytuj
MeL 34 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Mini zrobione. Z przewagą - 0,5xx s Teraz biorę się za fokusa. Może kupie nowego Fiata, grzebnę go i spróbuję jeszcze raz Cytuj
villain 5 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Ja do grindowania kasy uzywam wlasnie wyscigu z American Championship - wyscig przejezdza sie fura z Nascar w 3min58,6s i wpada bodaj 114k - policzcie sobie ile trzeba czasu na formule Ze wzgledu na to, ze wyscig jest krotki, wychodzi, ze exp, najpawdopodobniej, tez najszybciej da sie na nim zrobic... - nie liczac jezdzenia X1. Exp w B-spec bede teraz grindowal w Signature edition contest - 9k exp za 10min, ale przynajmniej AI jezdzi w contescie (nadal uwazam, contest w B-spec za glupote, zeby nie bylo, ze zmieniam zdanie) Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? kupujesz nowego fiata i nie zmieniasz oleju czyz Nowy Fiat nie = sie Nowy Olej? jaki w tym wiec sens zmieniana go? ----------------------------------- dzieki MaroS + Edytowane 28 grudnia 2010 przez mevek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.