Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, prosiłbym o wskazówki dotyczące driftu tzn.jakie ustawienia,co tuningowac,jakie opony itp. oraz jakieś ogolne rady co do samej jazdy(kierownica).Męcze sie na ferrari 599 okrutnie;-)

 

 

Auta tylnonapędowe o mocach ok. 200-300km, ewentualnie 4WD z konfiguracją przeniesienia napędu, jeżeli dopiero chcesz się nauczyć driftu. Opony w zależności od stopnia zaawansowania: komfortowe (dla zaawansowanych), sportowe (dla tych mniej, chociaż w tym przypadku to jest tylko namiastka driftu a nie ślizganie bokiem). Modyfikacji jak najmniej, zazwyczaj najlepiej ustawić turbo pod wysokie lub średnie obroty, balans hamulców 2/10 na tył + lekko obniżyć cały pojazd dla lepszej kontroli. Bardziej szczegółowe modyfikacje zależą od preferencji osoby driftującej.

 

PS: FF ustaw na 10.

Opublikowano

Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ?

 

Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami.

  • Plusik 1
  • Minusik 7
Opublikowano

Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ?

 

Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami.

 

Co za głupia odpowiedź. Chłopak się pyta o proste rzeczy, a Ty mu z takimi tekstami wyskakujesz.

  • Plusik 3
Opublikowano (edytowane)

Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ?

 

Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami.

 

I kto tu zaśmieca dobry dział głupimi komentarzami.

 

A co do pytania to nie wiem ile ale sporo. Ja już gram długo (od dnia premiery, po kilka godzin dziennie) i w A-specu mam wszystkie wyścigi poza Formula-GT i Endurancami (które zajmą najwięcej czasu, 2x24h, 2x9h jeśli dobrze pamiętam) i jeszcze doliczyć do tego B-Spec gdzie brakuje mi tyle samo plus cała klasę ekstremalną. Wyzwania mam na złotko, licencje też. Sądzę, że zaliczenie wszystkiego można liczyć w setkach godzin ;)

Online działa elegancko mimo małych, denerwujących błędów. Gra dużo ludzi, ja nie miałem prawie nigdy problemów z onlinem tak jak mój brat. Z reguły jest bezlagowo, da się grać komfortowo.

Edytowane przez OmerPL
  • Plusik 1
Opublikowano

Ot, taki mały problemik ;)

Nie mogę odczytywać nowych wiadomości.Ostatnią jaką mogę wyswietlić jest dotyczaca suportu kierownic.Od tego czsu licznik powiekszył się o 4 bodajze, ale nie mam mozliwości ich przeczytania.

Jakies porady?

Opublikowano

Ot, taki mały problemik ;)

Nie mogę odczytywać nowych wiadomości.Ostatnią jaką mogę wyswietlić jest dotyczaca suportu kierownic.Od tego czsu licznik powiekszył się o 4 bodajze, ale nie mam mozliwości ich przeczytania.

Jakies porady?

 

sprobuj oproznic cache w opcjach internetowych.

Opublikowano

Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;]

Opublikowano

Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;]

Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury.

Opublikowano

Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;]

Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury.

 

No to spory minus. W takim razie platyna w GT5 jak dla mnie odpada, bo zabawa w menadżera nigdy mnie nie bawiła. Dobrze, że gra oferuje cuda w kwestii modelu jazdy i fizyki. Jak ma się kwestia jazdy na padzie autami o mocy >350 KM bez żadnych asyst ? Da się to w miarę okiełznać ? Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka.

Opublikowano

Jak ma się kwestia jazdy na padzie autami o mocy >350 KM bez żadnych asyst ? Da się to w miarę okiełznać ? Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka.

jak masz pojęcie o jezdzie samochodem to każda furę opanujesz, ba... jak sie skupisz to będziesz łoił specjalistów na kierownicy ;)

na to nie ma reguły...

Opublikowano

Spokojnie dasz rade Orion. Nie jest az tak trudno. Jest trudniej niz w FM3 ale jak radzisz sobie z FM2 bez asyst to i w GT sobie poradzisz (ale abs bedziesz prawdopodobnie ustawic na 1).

Zatem kupuj smialo:)

Opublikowano (edytowane)

Takie szybkie pytanko.

 

Czy mogę przełożyć części z jednego auta do drugiego takiego samego?

 

Jeśli tak to jak to zrobić?

 

 

 

EDIT:

 

Szkoda, dzięki za odpowiedź.

 

 

Edytowane przez Krzys PL
Opublikowano

Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka.

no prosze, co za mile zaskoczenie.

Orion50 - jestes na granicy zostania dobrym posiadaczem ps3, do czego b.zachecam oraz witam w skromnych progach :)

a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage.

czy zawsze sie tak dzieje?

Opublikowano

Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;]

Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury.

 

No to spory minus. W takim razie platyna w GT5 jak dla mnie odpada, bo zabawa w menadżera nigdy mnie nie bawiła.

Do Gold Standard wystarczy, że wyścig zaliczy się w A-Spec albo w B-Spec, nie trzeba tego robić w obydwu. Na GTPlanet jest osoba, która ma już to trofeum, 4 razy przechodziła Le mans 24h, raz Nurburgring 24h :wacko: Z drugiej strony do platyny i tak trzeba mieć 40 lv w B-Spec.

 

a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage.

czy zawsze sie tak dzieje?

Też to zauważyłem, dziwne, że nie poprawili jeszcze tak ewidentnego błędu.

Opublikowano

a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage.

czy zawsze sie tak dzieje?

Nie zawsze, aczkolwiek często, a w trybie B-Spec nawet nasz kierowca tak robi czasami jak mu dobrze opon nie ustawimy przed startem...

Opublikowano

Ktoś może potwierdzić, czy prawdą jest otrzymanie Red Bull X2010 za zdobycie 35 lvl w B-Spec?

 

Tak to prawda! To jest Czwarty X1, który można zdobyć w grze, pomalowany jest tak samo jak model Sebastian Vettel, w zasadzie to jest ten sam X1, piątym jest ostatni model, który można kupić w sklepie po zdobyciu levelu 40 i wpłaceniu 20.000.000cr. A poprzednie trzy są do zdobycia w Vettel Challenge.

 

RedBull X1 2010 Sebastian Vettel za brąz, to taki niebieski w barwach redbull racing, za brąz.

RedBull X1 pomalowany na losowy kolor, przeważnie czarny ale zdarzają się też inne, za srebro.

RedBull X1 Prototype, Carbonowy najrzadszy model w bez farby za złoto.

roznia sie moca ?

 

Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie

Opublikowano (edytowane)

Nie zawsze, aczkolwiek często, a w trybie B-Spec nawet nasz kierowca tak robi czasami jak mu dobrze opon nie ustawimy przed startem...

tylko w tedy to bedzie nasza wina, a on zrobi to, co bedzie musial.

 

Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie

a jednak! wlasciwie interesuje mnie tylko versja Carbonowa - Sliczna.

 

________________________________________________________________________

A > 25, B > 23,

jak u was?

 

Edit:

jak ustawic zbieznosc by auto znosilo w prawa strone z osi jezdni?

gdyby kola byly wyodrebnione nie pytal bym.

Edytowane przez mevek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...