Emtebe 2 554 Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 Jakieś porady na temat nascar na grand valley speedway w b-spec? Ciężko wygrać. http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/57490295 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 A ja mam olbrzymi problem z drugim wyścigiem Sebastiana Loeb już próbowałem chyba z 20 razy na kierownicy jak i na padzie masakra . A znów pierwszy i trzeci mam na złoto a tu nawet brązu nie mogę zrobić Cytuj
Gość mevek Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 (edytowane) Jakieś porady na temat nascar na grand valley speedway w b-spec? Ciężko wygrać. http://www.gamefaqs.com/boards/941103-gran-turismo-5/57490295 1) nakazuj wyprzedzac, jak w linku. 2)na samym poczatku przyspieszaj i wyprzedzaj do poty nie bedzie 1, a nastepnie zwolnij, bo bedzie wypadal. 3)to jest dosyc trudne, bo musisz sie utrzymac, za nimi na srednim tempie, a pod koniec wyprzedzac(tak ja uczynilem), badz sugerowac sie |2|. 4)dokladnie, jak |2|. 5 tu nie masz sie o co bac! na maxa do przodu i wyprzedzaj, az nie bedziesz pierwszy, potem z glowy. sam korzystalem z tej pomocy. chodz nie konieczne to jest, bo wystarczy wygrac 1,3,5 i masz puchar murowany. reszta mozna zaliczyc z osobna. Edytowane 12 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 ee tam, wystarczy wymienić gumy w połowie wyścigu i na świeżej mieszance łyknie wszystkich. Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 ee tam, wystarczy wymienić gumy w połowie wyścigu i na świeżej mieszance łyknie wszystkich. też w taki sposób wygrałem, ale jak widać niektórzy wolą sobie dodatkowo sprawę komplikować Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 (edytowane) Ktoś może potwierdzić, czy prawdą jest otrzymanie Red Bull X2010 za zdobycie 35 lvl w B-Spec? Tak to prawda! To jest Czwarty X1, który można zdobyć w grze, pomalowany jest tak samo jak model Sebastian Vettel, w zasadzie to jest ten sam X1, piątym jest ostatni model, który można kupić w sklepie po zdobyciu levelu 40 i wpłaceniu 20.000.000cr. A poprzednie trzy są do zdobycia w Vettel Challenge. RedBull X1 2010 Sebastian Vettel za brąz, to taki niebieski w barwach redbull racing, za brąz. RedBull X1 pomalowany na losowy kolor, przeważnie czarny ale zdarzają się też inne, za srebro. RedBull X1 Prototype, Carbonowy najrzadszy model w bez farby za złoto. roznia sie moca ? Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie Masz chyba jakiś problem ze sobą. W grę grałem. Poza tym nie zabronisz mi się nigdzie wypowiadać. Edytowane 12 stycznia 2011 przez orion50 Cytuj
winner 183 Opublikowano 12 stycznia 2011 Opublikowano 12 stycznia 2011 To wyzwanie Vettela to faktycznie jest wymagające Nareszcie coś "trudnego", stęskniłem się za czasami namiętnego bluzgotoku przed TV Cytuj
Gość mevek Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 (edytowane) ee tam, wystarczy wymienić gumy w połowie wyścigu i na świeżej mieszance łyknie wszystkich. też w taki sposób wygrałem, ale jak widać niektórzy wolą sobie dodatkowo sprawę komplikować niektorzy podazaja wlasnymi sciezkami, bez zbednych komplikacji, co niektorzy. p.s tam wcale nie trzeba zjezdazac do pit'u. Edytowane 13 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
peter1029 0 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Heyka macie gdzieś może ustawienia bolidu F1 odnośnie mistrzostw w A-Spec, chciałbym się za nie wziąć ale chętnie skorzystałbym przy tym z optymalnych ustawień. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 ee tam, wystarczy wymienić gumy w połowie wyścigu i na świeżej mieszance łyknie wszystkich. też w taki sposób wygrałem, ale jak widać niektórzy wolą sobie dodatkowo sprawę komplikować niektorzy podazaja wlasnymi sciezkami, bez zbednych komplikacji, co niektorzy. p.s tam wcale nie trzeba zjezdazac do pit'u. zależy od lvl kierowcy ;p ja grałem na 2 więc mieli nizsz lvl od eventu. Cytuj
mataman 35 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Nowe sezonówki dodane. Niestety nie ma ograniczeń znowu. Cytuj
Markko 0 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 (edytowane) Heyka macie gdzieś może ustawienia bolidu F1 odnośnie mistrzostw w A-Spec, chciałbym się za nie wziąć ale chętnie skorzystałbym przy tym z optymalnych ustawień. Ja się do nich zabierałem chyba ze 3 tygodnie mając już wszystko inne oprócz endurance przejechane i powiem szczerze że to najgorsze wyścigi jakie jechałem w tej grze. Bolid prowadził sie beznadziejnie. nie mogłem sie kompletnie wjeździć. Monaco przegrałem na ostatnim zakręcie. Resztę wyścigów wygrałem, ale to była mordęga. Zmęczenie i zero przyjemności z jazdy. Pewno dało by się ustawić bolid lepiej, ale nie bardzo wiedziałem jak to zrobić. znalazłem taki setup. Ja jeździłem na innym. Front Downforce - 70 Rear Downforce - 90 Front Breaks - 4 Rear Breaks - 1 Front Ride Height - 5 Rear Ride Height - 5 Transmission/ Top Speed - 380 km/h (Monaco 340) Spring Rate Front - 17.5 Spring Rate Rear - 17.5 Extension Dampers Front - 8 Extension Dampers Rear - 8 Compression Dampers Front - 6 Compression Dampers Rear - 6 Edytowane 13 stycznia 2011 przez Markko Cytuj
Piom 0 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 co ciekawego w sezonowych? moim zdaniem jak były ograniczenia to sprawiało więcej frajdy Cytuj
Narian_89 0 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 (edytowane) nikt przecież nie każe Tuningować auta. Dla mniej ambitnych jest opcja łatwej kasy - imo same plusy. Edytowane 13 stycznia 2011 przez Narian_89 Cytuj
winner 183 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Front Downforce - 70 Rear Downforce - 90 Front Breaks - 4 Rear Breaks - 1 Front Ride Height - 5 Rear Ride Height - 5 Transmission/ Top Speed - 380 km/h (Monaco 340) Spring Rate Front - 17.5 Spring Rate Rear - 17.5 Extension Dampers Front - 8 Extension Dampers Rear - 8 Compression Dampers Front - 6 Compression Dampers Rear - 6 Te ustawienia są dobre dla kierowcy w B-Spec, dla A polecam zwiększyć siłę hamowania z przodu i dostosować zbieżność kół do własnych potrzeb (kierownica-pad). Sory za określenie, ale spier'dolili te wyścigi sezonowe... najlepszą chyba rzecz z tych aktualizacji. Cytuj
Piom 0 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 nikt przecież nie karze Tuningować auta. Dla mniej ambitnych jest opcja łatwej kasy - imo same plusy. no kasa łatwa w porównaniu do standardowych a-spec gdzie kasa jest śmiesznie mała... ale tu nie chodzi o tuningowanie tylko o zbalansowanie trudności w sensie możliwe/niemożliwe... Cytuj
mataman 35 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Sory za określenie, ale spier'dolili te wyścigi sezonowe... najlepszą chyba rzecz z tych aktualizacji. No nie da sie ukryć. Ciekawy jestem dlaczego to zrobili ? Z tego co sie czyta to wszystkim podobało sie to ze są one wyzwaniem. Kompletnie bez sensu posunięcie. Cytuj
arboos 4 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Macie rację, ja też jestem wkur.... na maxa na te sezonówki. A tak się cieszyłem , że nie było tak łatwo wygrać a tu nagle ograniczenia zdjęli. Dam wam przykład totalnej głupoty tych zawodów. Brat sobie kupił konsolę i GT5 i podczas gdy ja 20 lvl osiągnąłem po tygodniowym graniu po kilka godzin to on 20 poziom zaliczył po godzinie grania wygrywając w cuglach 3 wyścigi. Paranoja co czasami programiści robią ! Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 no właśnie to jest bez sensu. mogliby chociaż dać jakiś wysoki wymagany level żeby startować w wyścigu za połtorej bańki, a tak ktoś od znajomego dostaje C4 WRC i w 5 minut robi level i kasę jaką my robiliśmy przez pierwsze tygodnie... i pomyśleć że ja od początku narzekałem na złe zbalansowanie gry i że za szybko postępuje kariera w której zbyt prędko mamy dostęp do super wozów... Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Serio? Juz ne ma ograniczej w Zawodach sezownowych, to jaki one maja sens? Od teraz wprowadzili czy tylko te najnowsze? Cytuj
diolek 43 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 to jest ukłon w strone niedzielnych graczy ,te zawody sezonowe to teraz taki nabijacz expa i kaski , jak tryb a-spec. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 (edytowane) te zawody sezonowe to teraz taki nabijacz expa i kaski , jak tryb a-spec. jakby to było jak w a-spec to by było sensowne, ale wskaż mi zawody w a-spec w których w 5-10 minut zdobędziesz 120 tysięcy exp czy półtora miliona kredytów, w dodatku bez posiadania dwudziestego-któregośtam levelu... lipa po prostu, zero wyzwania i frajdy z wygrania... na prawdę brakuje mi w tych eventach satysfakcji jaką miałem po zdobyciu złota Mazdą RX-7 na Tsukubie... Edytowane 13 stycznia 2011 przez pawel_k Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Pewnie mu chodziło o B-Spec ;] pozdrawiam Cytuj
vip77 237 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Serio? Juz ne ma ograniczej w Zawodach sezownowych, to jaki one maja sens? Od teraz wprowadzili czy tylko te najnowsze? zdieli ograniczenia od poprzednich zawodow ktore doddali 6 stycznia bodajze. automatycznie zdieli we wszyskich tylko teraz juz i tak nie sa dostepne te co sie pojawily jeszcze w zeszlym roku. teraz jest tylko trasa i konkretny woz, reszta dowolna Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 13 stycznia 2011 Opublikowano 13 stycznia 2011 Miejmy nadzieję, że jednak powrócą do pierwotnych zasad.. Przynajmniej w co drugim zestawie zawodów. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.