Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A czy ja chcę coś zabraniać? Napisałem posta, bo już któryś raz piszesz na ten temat.. w taki sposób jakbyś twierdził, że to nic trudnego, a nawet nie spróbowałeś.

Ja za żadnego mistrza się nie uważam.. ale wiem też, że na pewno nie jestem nowicjuszem. Oprócz vettela rzeczywiscie trudne jak dla mnie były 2 rzeczy: okrążenie Alfą na Eiger i Lambo na nocnej Toskanii. Vettela zrobiłem na padzie na brąz... możliwe, że dałbym rade na Monzy zrobić srebro lub złoto ale na Suzuce czy Nurbie nawet nie mam zamiaru się męczyć. Jakby to było jedno okrążenie to można próbować a tak to nawet jak przejadę jedno dobrze to zwalę drugie.. Męczyłem się z tym troche i mam dość. Szkoda nerwów.

 

Skoro twierdzisz, ze taki z Ciebie pro-kozak (:P) to życzę oczywiście powodzenia. Może rzeczywiście Ci się uda.. wtedy może i ja się znowu pomęczę ;)

 

 

 

Emet smialo atakuj Monze na zloto.Ze mnie zaden pro ale to jedno dalo sie ubic,kwestia cierpliwosci. :rolleyes:

Na pozostalych trasach jestem na etapie poprawiania czasow , ale jeszcze dluga droga. :diablo:

  • Plusik 1
Gość mevek
Opublikowano

Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze.

najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce.

Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz ;)

na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem.

Opublikowano

Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze.

najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce.

Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz ;)

na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem.

W grand tour alfą pamiętaj że na zakręcie przed tunelem najlepiej jak samochód wyrzuci trochę na zewnętrzną na trzeci biegu. A ostatni zakręt pamiętaj aby zbytni nie wyjeżdzać na zewnętrzną.

Gość mevek
Opublikowano

Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze.

najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce.

Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz ;)

na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem.

W grand tour alfą pamiętaj że na zakręcie przed tunelem najlepiej jak samochód wyrzuci trochę na zewnętrzną na trzeci biegu. A ostatni zakręt pamiętaj aby zbytni nie wyjeżdzać na zewnętrzną.

a co z eskami? :blink: zdaje sie, ze trzeba tam zarzucac reczny, czego nie cierpie?! :verymad:

Opublikowano

Broń Boże ręczny hamulec :P Da się to zaliczyć bez ręcznego spokojnie. Alfa nie jest taka trudna. Trzeba się skupić i zredukować wszelkie uślizgi kół do zera (oczywiście asysty na off bezapelacyjnie).

Opublikowano

mevek - ja akurat delikatnie sobie ręcznym pomagałem, złoto zrobiłem, możliwe ze nawet mam replay (musiałbym dokladnie spr jak bede na ps3)

 

czapa - jesli chodzi o mnie to czułość sterowania na 4, wspomagacze off, skrzynia automatyczna (jedyne auto gdzie nie jeżdżę na manualnej ;) )

Opublikowano

Ja nie moge, drugi Loeb i nurburgring X1 są anty-wykonalne chyba. Od kilku dni sie z tym mecze.

najwiekszy problem mam z "Grand Tour, Eiger, Alfa Romeo 8C", ktorej nie zaliczylem jeszcze, ale mam zamiar do niej wrocic wkrotce.

Loeb jest prosty... poprostu staraj sie jak najmniej wchodzic bokiem w zakrety, a zobaczysz, ze juz zjezdzajac w dol, gdzie trzeba strasznie uwazac, by nie obic sie o bande mozna go spokojnie lyknac i wrzucic na luz ;)

na poczatku tez mi nie szlo, a potem na 2 dzien przejechalem za 2 razem.

Mi z alfa udalo sie za pierwszym razem chyba :) Loeba udalo mi sie w sumie tez bez problemu wczoraj zaliczyc (został snieg mi, ale to jest proste)

Opublikowano

Jest nowy glitch, tym razem na nurburgingu. Czas okrążenia to 8 sekund. Za pierwsze miejsce dostaje się 5 milionów cr. Niestety nie wiem jak dokładnie go zrobić. Wiem że trzeba mieć red bulla x1. Gdy tylko wbijam sie do lobby to mnie wyrzucają. Mimo wszystko to kwestia kilku dni jak pojawi się filmik na youtube z wytłumaczeniem jak to zrobić.

Opublikowano

Jest nowy glitch, tym razem na nurburgingu. Czas okrążenia to 8 sekund. Za pierwsze miejsce dostaje się 5 milionów cr. Niestety nie wiem jak dokładnie go zrobić. Wiem że trzeba mieć red bulla x1. Gdy tylko wbijam sie do lobby to mnie wyrzucają. Mimo wszystko to kwestia kilku dni jak pojawi się filmik na youtube z wytłumaczeniem jak to zrobić.

Już jest: ;)

 

Patch 1.09 pewnie za dwa dni będzie :sweat:

Opublikowano (edytowane)

Patch 1.09 pewnie za dwa dni będzie :sweat:

 

...Albo i nie... zależy czy sam Kaz, jego załoga oraz siedziba Polyphony zaliczyła jakieś straty po piątkowym trzęsieniu ziemi. :confused:

 

EDIT:

 

Early today, a magnitude 8.9 earthquake shook Japan, and was followed shortly by a tsunami. Although Tokyo, where Polyphony Digital is headquartered, was hit by the earthquake, the greatest damage was dealt to the Northern part of Japan, specifically Kuihara, Miyagi Prefecture. Kazunori Yamauchi later tweeted that no one on the Polyphony Digital team was harmed.

 

Źródło

 

As you’ve probably heard by now, Japan was rocked by a large earthquake and tsunami early this morning. Understandably, I’ve received questions from many other fans concerned about the safety of Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital. Fortunately, Kazunori tweeted not long after the event to report no major damage or significant injuries at either of the company’s studios.

 

Źródło

Edytowane przez chojny
Opublikowano

Całe szczęście (w nieszczęściu) że cali ale ciekaw jestem czy mają warunki do pracy (patche, up'y, nowe eventy itp.) - począwszy od problemów z prądem a kończąc na wciąż panującym w Japonii chaosie oraz problemie elektrowni atomowych.

Opublikowano

Patchy raczej nie będzie. Racjonowanie energii ma być aż do końca kwietnia. Co najmniej. Ciekawe czy nie zamkną serwerów. Sytuacja jest na prawdę kryzysowa, szkoda Japończyków, bo dotknęła ich prawdziwa klęska. Na ogromną skalę jak się niestety okazuje.

Opublikowano

Ciekawe czy nie zamkną serwerów.

 

Wydaje mi się że Europejczycy korzystają z serwerów innych niż te w Japonii - sądzę że wykorzystujemy dobrodziejstwa lokalnych (tzn. Europejskich) serwerów Sony... ale to sa tylko moje przypuszczenia - mogę się mylić:)

 

 

Sytuacja jest na prawdę kryzysowa, szkoda Japończyków, bo dotknęła ich prawdziwa klęska. Na ogromną skalę jak się niestety okazuje.

 

Zgadzam się z Tobą w pełni - szkoda Japończyków :(

Opublikowano

Fajnie że jest X1 i w ogóle ale czy ktoś zwrócił uwagę jak fajnie są wymieniane koła w pitstopie? :) Tzn. animacja jest standardowa i właśnie zabawne jest to jak chłopaki z naszego teamu przekładają je przez obudowę ;)

A propo - czy koś już jeździł X1 w deszczu z widokiem w kokpicie? Istny hardcore :)

Opublikowano

dzisaj wykonalem maly eksperyment. zrobilem 4-5 przejazdów pod rząd zonda R na nurburgringu,aby nasycic sie w pelni odbiorem gry i przyjemnoscia z niej plynaca. nastepnie wlaczylem nfs shifta i postepowalem podobnie jak przy gt5 .

w obie gry gralem na DFGT ,gt5 w porownaniu do shifta1 pod wzgledem przyjemnosci plynacej z gry to nuddddddda, w shifta gralo mi sie doskonale!,a w gt5 ? ziewwwwwwww . w obu grach gralem na maksymalnym realizmie.

dodac trzeba ze czasy przejazdow osiagalem bardzo podobne w obu grach :).

NIE MOWIE O ASPEKTACH SYMULACYJNYCH OBU GIER!, a tylko z przyjemnosci odbieranej przez moje cialo podczas grania ;)

 

ps. dobrze ze w shifcie niema odglosow piszczacych opon rodem z ps1 ,ktore jakims cudem potrafia zagluszyc glos v10 jak to ma miejsce w gt5

 

pozostaje czekac na zamowiony preorder shifta 2.

Opublikowano

Hmm... różne rzeczy przychodzą mi do głowy, ale żeby nazwać granie w Shift'a przyjemnością to nigdy. W każdym bądź razie ciesze się, że są ludzie, którym ta gra podchodzi, to potwierdza tylko i wyłącznie moją inność w kwestii oceniania szerokopojętej rajcowności gier wyścigowych. Rzeknę tylko, dla kontrastu, że wolałbym zrobić 100 kółek po Nurbie w Fiacie 500 niż 5 w Shifcie najlepszym Ferrari.

Pozdrawiam :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...