Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Gość pawel_k
Opublikowano

Dzieki !

Jeszcze sie zastanowie, poki co i tak musze jeszcze pojezdzic kilka wyscigow, w B-Spec mam level 34, cos czytalem, ze za 35lvl dostaje sie samochod Red-Bulla. :)

po ostatnim patchu zaliczenie wyzwań Vettela na brąz nie stanowi problemu bo ostro zmniejszyli wymagania czasowe...

poza tym moim zdaniem ten bolid Red-Bulla jest niegrywalny - totalnie nie czuć co się z nim dzieje, wszystko wydaje się zbyt arcadowe. mi kompletnie nie podszedł ten wynalazek...

Opublikowano (edytowane)

po ostatnim patchu zaliczenie wyzwań Vettela na brąz nie stanowi problemu bo ostro zmniejszyli wymagania czasowe...

poza tym moim zdaniem ten bolid Red-Bulla jest niegrywalny - totalnie nie czuć co się z nim dzieje, wszystko wydaje się zbyt arcadowe. mi kompletnie nie podszedł ten wynalazek...

Probowalem przejechac pierwszy wyscig czasowy i po kilku razach dalem sobie spokoj - tym wozem zupelnie nie da sie jezdzic, jest nieobliczalny. Nie chodzi juz tylko o uzyskanie odpowiedniego czasu, ale opanowanie i utrzymanie nad nim kontroli, co chwile wylatuje z toru i zostaje zdyskwalifikowany..... <_<

Ten pojazd przyda mi sie jednak do trybu B-Spec, poza tym moze nawet sam nim czasami pojezdze. :)

 

Tylko pamiętaj, że bolidami F1 Ferrari da się ścigać tylko w treningu i arcade.

Hmmmm, to w zasadzie po co komu ta formula 1 Ferrari ?

W takim razie czy tylko formula GT da sie pojezdzic w wyscigach A-Spec ? :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Tak, tylko Formułą GT da się pośmigać w A-Spec i B-Spec.

 

 

A co do RedBulla, to dla mnie całkiem fajna bryka. Przestawiłem czułość sterowania na 7 i jeździ mi się nim wyśmienicie. Zakręty ścinam na ostatnia chwilę, bo wystarczy lekko wychylić analoga by skręcić ostro, więc po kilkunastu okrążeniach dobrze to opanowałem. Wiele wyścigów wytrzymałościowych przejechałem RedBullem w A-spec, na różnych torach jak choćby Nurburgring i nie miałem problemów z wypadaniem z trasy. Trzeba poćwiczyć i da się opanować tego ponad 1500 konnego potwora :)

Opublikowano

Rozumiem, że dla Ciebie się nadaje tylko do b-spec, bo nie jesteś w stanie oponować tego auta? To, że ty masz z nim problemy nie znaczy, że każdy ma. Mi się przydał do dużo większej ilości wyścigów w a-spec.

Opublikowano (edytowane)

Moze jakos uda mi sie poskromic bolid Red Bulla. :D

Sprobuje jeszcze zagrac w wyzwanie Sebastiana Vettela, ale po ostatnim razie zupelnie mi sie odechcialo - nie chodzi juz o sam czas, ale o to jak ten pojazd sie prowadzi, a raczej nie prowadzi. :D

Jakie ustawienia mozecie mi polecic - wspomagacze i czulosc sterowania ?

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Ja Vettela na padzie zrobiłem Monze na złoto mając czułość na 7, ASM włączony z tym że nie zauważyłem jakiejś różnicy czy byłby włączony czy nie. Reszty ustawień nie pamiętam, chyba wspomaganie na Słabe. Nurburgring i Suzuka to jest wyzwanie dla prawdziwych kozaków wykręcić to na gold ;)

Opublikowano (edytowane)

Odezwali się eksperci mechaniki i fizyki samochodowej grający na padzie, aż szkoda słów. Bez złota na całym vettelu nie macie pojęcia o czym mówicie, Red Bull prowadzi się łatwo, zadziwiająco łatwo - ostatecznie najprościej z całej gry i historii całej serii - co dalej potwierdził Vettel a za nim sam Yamaouchi. Schody się zaczynają kiedy ktoś wam stawia wymagania godne możliwości tego auta i tu rozumiem brak skilla w większości się tu wypowiadających, jednak obwinianie za to auta jest chore, auta, które pokonuje zakręty z prędkością rzędu 400 km/h, bez systemu trakcji przyspiesza do 100 jak dragster przy jednoczesnej możliwości skręcania w pełnym zakresie itp. No, ale wyżalić się trzeba, jak zwykle na grę, na programistów, na auto...de facto najszybsze i najprzyczepniejsze w historii...

 

Fernando, niech zgadnę zrobiłeś tylko monzę na złoto bo na tej trasie można oszukiwać ścinając tarki i zyskując z 2-3 sekundy na dwóch okrążeniach? Dla mnie nie ma problemu, ale inni nie znając trasy i realiów mogą myśleć, że Ci się po prostu "innych wyścigów nie chciało zrobić, chociaż gdybyś chciał to byś zrobił", albo "biorę się za granie, powinno mi się udać" :D

(pięć godzin później)

- Co to (pipi)*a jest nie mogę tego zrobić na złoto x_x.

(krótka pogawędka z wujkiem google jak wykręcić złoto na monzy i "mała i niewinna" podpowiedź z jego strony)

?????

- PROFIT!

 

EDIT: Nie mogę wyjść dalej z podziwu, chyba walnę sobie do sygnatury jutro, że "Red Bull jest nieobliczalnym autem" WTF?

Edytowane przez stabik
  • Minusik 5
Opublikowano (edytowane)
Ukonczylem prawie wszystko i dalej czuje niedosyt , ile razy mozna jezdzic w kolko po nurenbergi czy tokio... Czekam na opinie tych co ograli gre juz na maxa.
Ja tam od dwóch miesięcy żadnego wyścigu Single Player (za wyjątkiem kilku Sezonowych) nie jechałem. Codziennie jakiś Turniej/Event online mam, więc jeżdzenie ze sztuczną inteligencją mnie już nie bawi. ;)

 

Mój kalendarz:

Wtorek, czwartek, niedziela 21:30 - WTCC

 

Środy (i kwalifikacje w poniedziałek) 22:30 - Super GT

 

Poniedziałki i piątki 21:20 - Ferrari vs Lambo

 

Środy 21:00 GT Racing - od kwietnia

 

Niedziela ok 20:30 Seria GT

 

Piątki (co trzy tygodnie) o 19:00 Wyścigowe Mistrzostwa Polski

 

No i u siebie też jeźdzę ;) - soboty 21:30 GT5 EVENT PRO

 

Zapraszam do rywalizacji z ludzmi, a nie durnym SI. ;)

 

ja ostatnio mam inne podejscie. po 3,5 roku wyłącznie w sieci gram teraz tylko offline. na gt pasjonuje mnie raczej walka z cyferkami niz jazda po "mistrzostwo świata".

Edytowane przez POSNANIAK
Opublikowano (edytowane)

stabik - zrobiles wyzwanie Vettela na zloto na padzie ? ;)

 

Moze dla ciebie prowadzenie bolidu Red Bulla jest latwe, ale dla mnie nie, ten bolid jest trudny do opanowania i tyle. Jakos nie widze zeby ten pojazd prowadzil sie najlatwiej z calej gry - porownujac predkosc i przyczepnosc z innymi wozami jest lepszy - przy 400km/h zadne auto nie ma takiej przyczepnosci i sily docisku, ale chodzi o to jak sie go prowadzi, a nie jakie ma osiagi. Przy duzych predkosciach czas reakcji musi byc bardzo szybki, a bolid Red Bulla inaczej sie zachowuje niz inne samochody. Nie jest tak, ze wsiadasz i od razu super jezdzisz i nie uwierze ci, ze od razu nim bardzo dobrze smigales bo ten pojazd trzeba poprostu opanowac.

Jesli Vettel i Yamauchi twierdza, ze jest najlepszy to fajnie, ale oni patrza na to z innej strony - tej technicznej bo wiadomo, ze taki potwor generalnie bylby trudny do opanowania i bolid, ktory mamy w grze i tak super sie prowadzi. :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano
Fernando, niech zgadnę zrobiłeś tylko monzę na złoto bo na tej trasie można oszukiwać ścinając tarki i zyskując z 2-3 sekundy na dwóch okrążeniach? Dla mnie nie ma problemu, ale inni nie znając trasy i realiów mogą myśleć, że Ci się po prostu "innych wyścigów nie chciało zrobić, chociaż gdybyś chciał to byś zrobił", albo "biorę się za granie, powinno mi się udać" :D

No to że nie znają realiów tego eventu to tylko ich problem :). Niech zasiądą za konsolą, wbiją 30 level i sami się przekonają. Ale zgadza się, mogli tak pomyśleć, jednak teraz dzięki Tobie są uświadomieni ;). IMO Vettel na gold jest do wykonania na padzie, ale chyba nie przez zwykłego śmiertelnika ;). Tym bardziej nie dla mnie. Ja lubię jednak masterować wyniki i będę poprawiał swoje czasy dla własnej satysfakcji i niekoniecznie dla uzyskania złota.

Opublikowano

Na konkurencyjnym forum jest czlowiek ktory zrobił wszystkie złota na padzie. Natomiast pisanie ze ten bolid przyjemnie sie prowadzi jest totalna bzdurą.

 

@stabik skoro jestes taki pro driver, to chetnie bym sprawdził twoje umiejętności :D

Opublikowano (edytowane)
Fernando, niech zgadnę zrobiłeś tylko monzę na złoto bo na tej trasie można oszukiwać ścinając tarki i zyskując z 2-3 sekundy na dwóch okrążeniach? Dla mnie nie ma problemu, ale inni nie znając trasy i realiów mogą myśleć, że Ci się po prostu "innych wyścigów nie chciało zrobić, chociaż gdybyś chciał to byś zrobił", albo "biorę się za granie, powinno mi się udać" :D

No to że nie znają realiów tego eventu to tylko ich problem :). Niech zasiądą za konsolą, wbiją 30 level i sami się przekonają. Ale zgadza się, mogli tak pomyśleć, jednak teraz dzięki Tobie są uświadomieni ;). IMO Vettel na gold jest do wykonania na padzie, ale chyba nie przez zwykłego śmiertelnika ;). Tym bardziej nie dla mnie. Ja lubię jednak masterować wyniki i będę poprawiał swoje czasy dla własnej satysfakcji i niekoniecznie dla uzyskania złota.

No, ale jednak dobrze czasem bliźniego uświadomić i pomóc :)

 

Właśnie odnośnie tych ostatnich rewelacji, że ludzie niektórzy porobili suzukę na padzie to obejrzałem te replaye i jak byk widać, że na kierze jadą. Sam mogę nagrać powtórkę i wmawiać innym, że zrobiona na padzie, póki co jednak nie ma żadnego replaya gdzie ktoś pokazałby jak jedzie na padzie i to nagrał. Ale na pewno się jednak komuś udało a jak nie teraz to się uda niedługo później bo na nurburgringu i suzuce od złota jest jakoś dobre 0.7 zapasu na błędy więc dadzą radę, więc niech was tu nie zmylą wyniki w necie, gdzie przeważnie mają końcówki wyników minuta,sekunda,>900 Nie patrzcie na to, macie niemal sekundę zapasu a to, że wydaje się wam, że ktoś pojechał na replayu idealnie to jest to mylne przeświadczenie ze względu na to, że tory na których będziecie musieli kręcić czasu mają bardzo trudne i wcale nie tak oczywiste apexy i to one są kluczem do sukcesu. Niestety ludzie jeżdżą (nawet Ci bardzo wyskilowani) red bullem jakby to była szybsza formula 1 a to jest błąd. Kolejny TIP; nie da się przejechać żadnego z tych torów (poza monzą) nie tyle bez znajomości każdego zakrętu co do "pixela", ale znalezienia odpowiedniego apexu a potem pewności, że jeszcze został wymasterowany. Replaye bardzo spłycają całość wyzwania. Sam mam prawie pół sekundy do przodu na każdym torze w stosunku do złota (na monzy oczywiście więcej) i możecie mi wierzyć to jest więcej niż ogromna różnica względem końcówki 900. Jeśli będziecie chcieli sam nagram, albo poszukajcie w necie lepszych czasów bo na .900 ludzie robią jeszcze błędy i niepotrzebnie człowiek uczy się złych nawyków.

 

Na konkurencyjnym forum jest czlowiek ktory zrobił wszystkie złota na padzie. Natomiast pisanie ze ten bolid przyjemnie sie prowadzi jest totalna bzdurą.

 

@stabik skoro jestes taki pro driver, to chetnie bym sprawdził twoje umiejętności :D

Mam Ci pokazać swoje replaye z vettela na złoto? Od razu mówię, że monzę też oszukałem :potter: ale resztę też mam na złoto i tam nie ma gdzie oszukać :) Odnośnie przyjemności jazdy to może kwestia źle dobranej kamery? Najlepszą jest ta jakby z nad "dzioba" gdzie widać trochę przodu, jest lekko z góry z widocznymi przednimi nadkolami. Tu nie chodzi o to co komu bardziej pasuje, tu chodzi o precyzję i możliwości a ta kamera daje największe, więc i z taką radzę spróbować wyzwania. Kolejnym problemem jest to włączanie wspomagaczy przez to, że ludziom wydaje się, że im pomogą. Nie róbcie tego bo nic z tego mieć nie będziecie, w red bullu to można na upartego nawet abs wyłączyć, ale jak już go zostawiać to na 1 a nie 10, to samo tyczy się reszty bajerów, które was stabilizują, to prawda, delikatnie ale jednak, niestety odbierają MASĘ czasu, więc to jest jedynie wskazane jeśli chcecie po prostu opanować auto, ew. zrobić brąz, no maksymalnie srebro(chociaż już w przypadku srebra to chyba nie ma sensu), bo powyżej tego to tylko utrudnianie sobie roboty.

Edytowane przez stabik
Opublikowano (edytowane)

Najbardziej ustawiony TCS zabiera cenne milisekundy na zakrętach. A co do redbulla to lekko mówiąc w realu osoba prowadząca go by nie uzyskiwała takich czasów, po prostu za duże przeciążenia w nim są.

Edytowane przez MaroS
Opublikowano (edytowane)

Dałaby radę, jeśli utworzono by doskonalszy system utrzymywania ciśnienia i obiegu krwi jak w myśliwcach bojowych, oczywiście dodatkowo całe ciało musiałoby być usztywnione i odpowiednio również amortyzowane w odpowiednim systemie (może jakiś stelaż z nanorurek?) Największy problem byłby jednak z rękami, ciężko pewnie byłoby je jakoś "usztywnić" a bez tego po kilku okrążeniach pewnie by odpadały z bólu. Z drugiej strony ciekawe czemu jadąc red bullem twórcy nie dali pełnego wglądu do siły przeciążeń, w końcu skala kończy się na dwóch a przecież w samej formule 1 można przekroczyć już tę skalę.

Edytowane przez stabik
Opublikowano

Obok Ring addiction mam nową chorobę, której objawem jest chęć zejścia poniżej 2 minut na Monzy oraz poniżej 2 minut i 9 sekund na Suzuce, jednak ten cały Vettel nie jest taki zły :whistling:

Gość pawel_k
Opublikowano

Od pewnego czasu mam problem z dołączeniem się do pokoi online. Pojawia się błąd niezgodności z siecią. Co to może być?

Podbijam swoje pytanie

a jakieś pierdoły techniczne - jak host ma inny typ sieci czy coś niż Ty, to nie dołączysz... wybierz innego hosta...

Opublikowano

Od pewnego czasu mam problem z dołączeniem się do pokoi online. Pojawia się błąd niezgodności z siecią. Co to może być?

Podbijam swoje pytanie

a jakieś pierdoły techniczne - jak host ma inny typ sieci czy coś niż Ty, to nie dołączysz... wybierz innego hosta...

tylko, że wcześniej nie miałem ani razu tego problemu a teraz to w zasadzie ciężko mogę znaleźć pokój do którego mogę wejść. Czyli wy tak nie macie?

Opublikowano

Chyba to były jakieś problemy po stronie serwerów GT bo dzisiaj nie miałem problemów z połączeniem(a w zasadzie od poniedziałku nie dałem rady pograć online). Dzięki za pomoc wszystkim :)

Opublikowano (edytowane)

Wlasnie zaliczylem wyzwanie Sebastiana Vettela na braz, gralem na padzie - bardzo sie ciesze ! :woot:

 

W ustawieniach mialem TCS 5, ABS 1, wspomaganie kierowania duze, czulosc sterowania 7.

Juz jakis czas temu podchodzilem do tego wyzwania, ale do mety dojezdzalem kilkanascie sekund po czasie, do tego nie potrafilem zapanowac nad bolidem i wyczuc go.

Wczoraj postanowilem sprobowac ponownie i na pierwszy ogien wybralem tor Monza - troche pojezdzilem, wyczulem bolid i po wielu probach w koncu sie udalo. Dzisiaj wlaczylem tor Nurburgring GP, okazal sie trudniejszy, ale udalo sie, nastepnie Suzuka - ten tor juz zawsze byl dla mnie trudny i nieraz na zakretach ladowalem na poboczu nawet normalnymi samochodami. Wyzwanie Sebastiana Vettela bylo dla mnie bardzo trudne jednak udalo mi sie, dojechalem na braz i bardzo sie ciesze ! :)

Jesli ktos ma problemy z przejsciem tego wyzwania to nie ma co sie poddawac, najpierw trzeba troche pojezdzic bolidem X2010 Red Bull, wyczuc go, nastepnie masterowac odpowiednie podchodzenie do zakretow i czas.

 

Zdobylem bolid X2010 Red Bull w wyzwaniu Sebastiana Vettela, mam juz dwa - pierwszy dostalem rowniez dzisiaj za wbicie 35 levelu w B-Spec, jeden z bolidow udostepniam znajomym. ;)

Myslalem, ze bolidy beda mialy inne malowanie, ale sa takie same. Emet - skad masz czarnego, a moze to carbon ?

 

Zauwazylem, ze nowy X2010 Red Bull, ktorego wygralem ma 1458 km, a ten ktorym juz troche jezdzilem ma 1461 km. Czy kto wie dlaczego tak jest ? :)

Edytowane przez saptis

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...