winner 183 Opublikowano 10 lipca 2011 Opublikowano 10 lipca 2011 Problem byłby tylko wtedy jeśli wcześniej grales na wersji NTSC, a teraz PAL. 2 Cytuj
R4VEN 25 Opublikowano 10 lipca 2011 Opublikowano 10 lipca 2011 Ok, dzięki. Widziałem gdzieś skany APEX i się napaliłem. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Nie mam patentu na Nascar. Ten (pipi)y ABS tak spowalnia, że szok. Jak ma ktoś jakieś rady jak zrobić zawody ADVANCE z wyzwaniu Jeffa Gordona, to chętnie posłucham oczywiście wyłącz ABS nie gra tutaj roli, bo nie da się tego zrobić. Top Gear Lotusem to pikuś przy tym ;/ Wykasuj game data (nie save data lol) i wrocisz do wersji 1.0 to wtedy mozesz wylaczyc ABS...i robic takie glupoty jak Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 To nic nie da. Save z nowej wersji nie będzie działał bez patcha. Cytuj
Labtec 3 646 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 (edytowane) To nic nie da. Save z nowej wersji nie będzie działał bez patcha. nie wiem jak z 1.10 ale dalo sie wrocic z 1.09 do 1.0 Edytowane 11 lipca 2011 przez Labtec Cytuj
orion50 632 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Nie będę ryzykował. Jutro przychodzi mi kabel, więc pomęczę się z tym w HD. Z ładną grafą będzie o wiele milej Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Dasz radę. Ja robiłem to już po patchach (wiem, że któryś z nascarów był trudny). Nie wiem czy mowa o tym, gdzie początek jest w pitstopie.... ale ten mnie najbardziej denerwował (głównie ze względu na ten długi początek). Cytuj
orion50 632 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 (edytowane) Szczególnie chodzi mi o ten z pitstoptem właśnie. Bezsensem jest brak możliwości pominięcia procedury przy którymś restarcie z kolei. Zanim się przystąpi do kolejnej próby trzeba odczekać około 40 sekund. Mega frustrujące. Mam jeszcze tyle do roboty, że nie będę sobie psuł głowy jakimś NASCAR jak na razie @Emet jak już będę mógł grać w HD, dam znać i pykniemy sobie Nurburgring nocą, bo na SD nic nie widziałem Edytowane 11 lipca 2011 przez orion50 Cytuj
marcin_N 61 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Też mam ogromny problem z tym Nascarem na najwyższym poziomie. Jeszcze pierwszy wyścig jakoś zaliczyłem, reszta to jakaś porażka. Taki sam zresztą problem w tej grze mam z wszelakimi wyścigami rajdowymi, które najzwyczajniej w świecie mi nie leżą i nie potrafię wyczuć samochodu. Lotus na Top Gear Test Track to był pryszcz. Z kartami na ostatnim poziomie wstyd przyznać, ale poradziłem sobie dopiero z kierownicą Cytuj
ziolo69 20 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Nascar na padzie to mordęga. Na kierownicy zaliczyłem to z palcem w kisielu. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Hmm dla mnie gokarty to było a walk in a park żałuje, że nie ma więcej eventów gokartowych po śmiga się tymi pojazdami wręcz rewelacyjnie Jutro siadam do licencji i pomęczę ten Nascar. Muszę skończyć IC, zostało mi parę do złota i już będzie 30 złotych pucharków. Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Pasowałoby zaliczyć trzeci raz Le Mans 24H żeby dobić do tego 40lv a tak mi się nie chce 1 Cytuj
villain 5 Opublikowano 11 lipca 2011 Opublikowano 11 lipca 2011 Ma tu ktoś G27 i jeździ w GT5? Jak się sprawuje ta kierownica ogólnie we wszystkich grach wyścigowych (F1, Shift 2, WRC)? Prosiłbym o opinię posiadaczy. Jak w innych grach to nie wiem, bo nie posiadam innych gier wyscigowych, ale w GT5 sprawuje sie swietnie. Nie mam zadnego porownania do innych kierownic, ale G27 sama w sobie jest na prawde dobra - FF na 10 daje popalic (ludzie podobno jezdza na 7, ale ja wole pelnie "wrazen"), pedaly maja duzy opor - spodziewalem sie duzo, duzo slabszego oporu i pozytywnie sie rozczarowalem, lopatki dzialaja idealnie, sterowanie jest precyzyjne do bolu, prawie idealnie - napisalem prawie bo albo uszkodzilem swoj egzemplarz udezajac w nia kilkukrotnie kolanami (przy wstawaniu itp) albo kazdy ma tak, ze jest okolo 1mm luzu na kierownicy - czyli nim zlapie opor mozna obrocic kiere od srodka o okolo 0,5mm w kazda strone... Czasami jest problem z H sfhifterem z biegiem nr 2,ale nie wiem czy to nie wina GT5, drugim i ostanim minimalnym minusem jest to, ze gdy wjedzie sie na trawe lub wyraznie wystajaca tarke to kierownica symulujac jazde po nierownosciach "stuka" jakby ktos w jej wnetrzu walil mlotiem w kawalek plastiku/metalu - w pierwszym kmomencie wystraszylem sie, ze trafilem jakas wadliwa sztuke, ale ostatnio dowiedzialem sie, ze "ten typ tak ma". Gram od wrzesnia/pazdziernika? zeszlego roku z czestymi dlugimi przerwami i aktualnie nadal na padzie mam czasy lepsze niz na kierze, ale - poprawilem ostatnio swoj czas na Eiger Alfa 8c o 0,2s wzgledem zrobinego w chwile po premierze GT5, wiec jest minimalnie, ale lepiej - troche czasu minie nim sie przestawisz z PADa, ale na pewno warto (chyba, ze juz grasz na jakiejs innej kierze) 1 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 Ok... nie wiem co mam napisać, bo nie mogę się pozbierać. Doszedł mi kabel, odpaliłem GT i ciągle szukam szczęki. Wszystko ostre, piękne kolory, cienie na niektórych trasach gorsze, ale odbicia, refleksy, oświetlenie, no po prostu zostałem zmiażdżony. Kapitalne oświetlenie, że auta standard podczas wyścigu wyglądają nieźle, a PREMIUM koszą beret przy samej (pipi)e. Potem napisze coś więcej, ale masakra. Cytuj
jandersun 4 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 Ja mam wrażenie, że gra była robiona mocno pod 1080p. Mam 1080i i grafika mnie lekko mówiąc nie przekonuje - aliasing jest nieznośny, na 720p jest nieco lepiej (albo to tylko moje wrażenie). Za to sporo grałem na zwykłym TV bez hd i graficznie wyglądało nieźle. Nie mam jak porównać pod 1080p, więc w niedługim czasie kupuję odpowiedni monitor - GT5 jest moją ulubioną grą na tą konsolę. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 1080i to obraz z przeplotem i nie polecam tak grać. Graj na 720P. Obraz będzie o wiele lepszy, ostrzejszy i ładniejszy. Cytuj
winner 183 Opublikowano 12 lipca 2011 Opublikowano 12 lipca 2011 @villai - od 7 lat gram na kierownicach wiec to dla mnie żadna nowość szczerze mówiąc gra na padzie w wyścigi to dla mnie lekka akrobatyka, ot o wiele gorzej mi sie gra niż na kole. Aktualnie mam DFP i chcę się jej pozbyć na rzecz G27 Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Pamietacie jeszcze organizowane w zeszlym roku Gran Turismo 5 Road Show? Tak sie sklada, ze bylem jednym ze zwyciezcow. A przy okazji ze dostalem niedawno paczke z fotami z firmy ktora organizowala wyjazd postanowilem zrobic relacje z wypadu na lengendarny Nurburgring Jak macie ochote poczytac to zapraszam: http://www.kapar.pl/?p=166 . 5 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 (edytowane) Chętnie bym się z Wami zmierzył, tylko dajcie mi G27 echhh. zazdroszcze Gratulacje ! Edytowane 13 lipca 2011 przez orion50 Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Dzieki za gratulacje Ja cwiczylem na DFGT, ale tak sie nagralem ze od momentu wygrania prawie juz w ogole nie gralem w GT5 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Szacun się należy. Jak przeczytałem relacje to serce do gardła skoczyło, takie wrażenie. Brawo stary, bo skill nie lada jest wymagany. Łukasz, Magik, Michał, walczymy ? ) Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 (edytowane) Przede wszystkim systematycznosc Na nic sie nie zdalo 40 godzin w ciagu 5 dni przed wlasnym TV i konsola. Jak przyszedlem do galerii handlowej gdzie trwal konkurs to praktycznie calkiem od nowa jezdzilem. Dobrze pamietam, czas ktory mi gwarantowal zwyciestwo robilem na swoim sprzecie raz na kilkanascie-kilkadziesiat kolek na 2 dni przed konkursem juz regularnie. Na miejscu przez 3 dni zrobilem raz i to pierwszego dnia, gdy moglem spokojnie pojezdzic bez stresu, bez kilkunastu oczu zwroconych w kierunku mojej jazdy i komentujacych kazdy zakret wrecz czasem z tekstami ze jezdzilem na granicy oszustwa, tym bardziej ze przez 2 kolejne dni nie bylem w stanie pobic swojego wlasnego czasu Ale to wszystko oplacilo sie dla tych dwoch dni wlasnie tam w Niemczech Edytowane 13 lipca 2011 przez BoryzPL 2 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Brawo stary. Mam nadzieje, że kiedyś uda nam się zagrać. Podziwiam ludzi, którzy oddają się pasji (gry) i motoryzacja. Ja mam jako takie pojęcie, ale w GT5 na razie raczkuje. Czekam na DFGT lub G27. Zależy na co uzbieram. Możesz popatrzeć w temat o F1, tam się głównie ścigaliśmy. No i w Forze 3 mam spore doświadczenie. Ziomka o którym mówisz, nie kojarzę, dziwi mnie jego pycha Pozdro Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 Z checia tez zagram jak bedzie mozliwosc. Ale przyznam szczerze, ze od czasu grudnia nie wyzbylem sie niektorych zlych nawykow podczas przygotowywan do tego konkursu Do dzisiaj grajac juz bez wszystkich helpow z konkursow popelniam takie elementarne bledy ze bije sie mocno po glowie zawsze po takich bledach. Mowisz o f1 2010? Moze przy 2011 bedzie sie okazja poscigac najpozniej. Co do typka z Forzy, to wiem tylko ze to jakis koles z czolowki z USA, nie wiem czy moze tez nie wygral jakiegos podobnego wyjazdu ale nie chce sklamac. Ale koles odcisnal dobre pietno dla przyszlych graczy ktorzy beda chcieli sie zjawic na nurburgringu, bo w kilku rozmowach prywatnych z pracownikami uslyszalem ta historie Pozdrawiam Cytuj
orion50 632 Opublikowano 13 lipca 2011 Opublikowano 13 lipca 2011 (edytowane) Forza świetna gra, bardzo sobie cenię. Jednak jeśli chodzi o fizykę i przyczepność to GT bije na głowę Forzę. Mówię o trzeciej odsłonie, może 4 będzie inna. FM3 jest zbyt łatwa, więc pewnie dlatego poszedł w buraki w USA jeżdżą na automatach i z TCS, to nie przyzwyczajony do nierównej nawierzchni zielonego piekła zwłaszcza, że w Forzie jest ono gładkie jak stół Edytowane 13 lipca 2011 przez orion50 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.