Opublikowano 11 września 201113 l co masz na mysli? ja mam platynowa, mialem jakies 8 patchy do sciagniecia, ale sciagnely sie ponizej 15 minut
Opublikowano 11 września 201113 l Ile zajmowały ? @down: No to będzie jakieś 2 Gb. Chyba, że instalka platyny jest większa niż w wersji podstawowej. Edytowane 11 września 201113 l przez DonSterydo
Opublikowano 11 września 201113 l nie pamietam. w narzedzia danych gier gt5 zajmuje 7gb z tym ze zrobilem pelna instalacje na dysk. jak znajdziesz ile zajmuje instalacja na dysk to sie dowiesz ile patche zajmowaly ok mam pytanie. uzyczy ktos pojazdu do zrobienia wyscigów z klasy amatorskiej tj te wyscigi klasyków japonskiech, europejskich, fr cup, oraz cos z sezonowych? oraz jakis help jak te auto wypozyczyc? moje psn -> szpic_PL Edytowane 11 września 201113 l przez orion50
Opublikowano 15 września 201113 l Witam. Jako, że temat o GT5:Prologue jest już zamknięty, co jest w pełni zrozumiałe chciałbym zadać w tym temacie pytanie. Otóż znalazłem dziś w marcowym numerze PSX'a tajną kombinację do wklepania w GT:P właśnie, która między innymi odblokowuje wszystkie auta dostępne w grze i co ważniejsze dodaje 3 trasy w trybie Arcade (Nurburgring, Tsukuba i La Sarthe). Po wklepaniu kombinacji wszystko ładnie się pojawiło i się napaliłem na przejażdżkę po pętli północnej (nie posiadam jeszcze GT5). Wybrałem furę, trasę i...no właśnie, nic. Chodzi o to, że po wybraniu którejkolwiek z bonusowych tras pojawia się ekran ładowania, wyświetla lista samochodów biorących udział w wyścigu i tyle. Dysk przestaje pracować i napis "loading" nie ma zamiaru zniknąć. Próbowałem także w trybie 2players i to samo, czekałem nawet 15 minut myśląc, że może coś musi się dociągnąć z sieci, ale nic z tego(sprawdzałem po ponownym włączeniu gry w opcjach internetowych czy jest może jakaś update do pobrania i nic). Jedyne co można zrobić to wyłączyć grę. Dodatkowo(nie wiem czy tak było u innych)przy trasie Tsukuba Circuit nie widać jej mapki(dane, owszem są). Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale staram się dać jak najwięcej informacji Czy zatem ktoś korzystał może z tego kodu i czy miał podobne problemy? Posiadam wersję pudełkową, pierwszą - nie platyna - europejską.
Opublikowano 15 września 201113 l Te trasy miałby być w grze, ale finalnie zostały wycięte. Dlatego zostały ukryte, a po odkryciu, nie da się w nie zagrać.
Opublikowano 16 września 201113 l Były specjalne wersje Prologa, wystawiane na różnych eventach, które miały te trasy (lub część z nich). Słyszałem, że pierwsza wersja Prologa na Japoński rynek miała te trasy na płycie ale nie wiem ile w tym prawdy. Niestety w naszych wersjach ich nie ma na pewno...
Opublikowano 20 września 201113 l Kolekcja uzupełniona (jedyna "część", której nie posiadam to GT4:Prologue, ale raczej nie będę się w nią zaopatrywał), teraz czas na kierownicę Co do pytania o Prologue to mimo wszystko fajnie byłoby gdyby taki sekrecik zadziałał Dzięki za odpowiedzi.
Opublikowano 21 września 201113 l Co sądzicie o zużywaniu się opon w online? Moim zdaniem jest to świetnie rozwiązane. W wyścigu na 30-40 okrążeń można mieć rózne strategię pitów, do tego w różnych momentach wyścigu mieć np. przewagę świeżych gum nad przeciwnikiem, no i oczywiście dochodzą pity wymuszone przez kolizje. Niewiele się o tym pisze, a bardzo uatrakcyjnia to ściganie. Brakuje tylko różnicy w zużywaniu się opon twardych i miękkich, ale za to te same opony zużywają się różnie w zależnosci od setupu autka jak i od tego jak agresywnie się jedzie.
Opublikowano 21 września 201113 l Różnica w zużywaniu się opon miękkich i twardych oczywiście jest obecna... problem w tym, że jest ona raczej zbyt mała.
Opublikowano 22 września 201113 l Serio jest taka różnica? Polyphony to potwierdziło? Ja i wielu współścigantów jej nie zauważyliśmy.
Opublikowano 22 września 201113 l Jest.. ale jest zbyt mała. Miękkie zużywają się o jakieś 20% szybciej niż twarde.... a wydaje mi się, że powinno to być jakieś 40%.
Opublikowano 24 września 201113 l Post pod postem ale... przeglądając GTP (dział Forzy ) natknąłem sie na ciekawy gif z GT5. http://www.abload.de/img/testgt5nxiv.gif Edytowane 24 września 201113 l przez Emet
Opublikowano 24 września 201113 l Witam Chciałem się spytać o jakieś wskazówki odnośnie drugiego zadania specjalnego na top gear a mianowicie jazda lotusem 111R 04'. Otóż ten samochód to jakaś porażka, na dodatek na twardych komfortowych zachowuje się jakbym jeździł po lodowisku, przy 40km/h przy puszczonym gazie tył ucieka w zakrętach i inne tym podobne cyrki, nawet DFGT nic mi nie pomogło w prowadzeniu tego... auta. Śmiem twierdzić że to jest trudniejsze od wyzwania vettela. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki jak tym jeździć, czego unikać i w ogóle liczę na jakieś obszerne faq jak wygrać w tych zawodach Z góry dzięki za pomoc
Opublikowano 24 września 201113 l przede wszystkim te zadanie wykonuje się na padzie Na kierownicy jest kilkakrotnie razy ciężej je zaliczyć
Opublikowano 24 września 201113 l To może sprecyzuje,problem mam z zakrętami follow through i bentley, czyli tymi dwoma przy dużych prędkościach, w 90% samochód najzwyczajniej wpada w poślizg, na reszcie jestem szybszy od SI, tylko nie wiem czy wystarczająco
Opublikowano 24 września 201113 l Musisz hamować lewą stopą czyli hamować a jednocześnie trzymać gaz praktycznie w glebie. Lotus wpada w straszną nadsterowność gry odpuści się gwałtownie gaz. Musisz bardzo delikatnie odpuszczać gaz.
Opublikowano 24 września 201113 l Wyzwanie z lotusem jest najprostrze ze wszystkich... opieraj sie jak najbardziej na bokach innych. Opózniaj hamowanie jak najbardziej i celuj tak aby wejsc w bok innego auta. Nie powinno Cie zdyskwalifikować za to a wejdzies z dobra predkoscia
Opublikowano 24 września 201113 l W ogóle wyzwania top gear są banalne. Najgorszy jest Nascar i Gran Turismo Tour czy jakoś tak:)
Opublikowano 24 września 201113 l Mi tam Nascar żadnych problemów nie stwarzał, w pół godziny go ozłociłem, grand tour też nie był najtrudniejszy. Jedynie ten lotus i wyzwanie Loeba mi doskwiera... Ale dzięki za ten hamulec z gazem, nawet o tym nie pomyślałem aby spróbować bo myślałem że już totalnie ten samochód zacznie świrować, a tu przynajmniej można było i podczas skrętu przyhamowywać. Poprawiłem wynik na srebro i mam dosyć na razie tego.
Opublikowano 24 września 201113 l ja nie jestem w stanie zrobic ostatniego poziomu nascaru oraz najprostrzego z amg jakies rady? w nascarze gosie zawsze odjezdzaja i nawet draft nic nie daje bo gosc odjezdza odemnie mimo, ze nikogo nie draftuje.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.