Opublikowano 20 stycznia 201213 l demon prędkości in action Edytowane 20 stycznia 201213 l przez mataman
Opublikowano 21 stycznia 201213 l Route X działa na innych kontach czy tylko na tym na którym został kupiony?
Opublikowano 22 stycznia 201213 l Kupilem to dlc z torem do testowania aut, zainstalowalem, ale nie jest dostepne w 'zyciu gt'. W serivces list tez tego nie ma. Patch mam najnowszy. Co jest? Edit Ok zapmnialem zainstalowac w grze. Troche bezsens
Opublikowano 22 stycznia 201213 l Zabezpieczenie przed "dzieleniem". Swoją drogą, tor jest świetny, tego mi właśnie brakowało od premiery. 466km/h F40, ale nie poddaję się
Opublikowano 23 stycznia 201213 l Na co dzien w realu spędzam sporo czasu za kółkiem ale i tak GT5 porwała mnie tak jak kiedyś to zrobiła jedynka. Warto zainwestować w kierownice za 1000 zeta ? I nie wiem czy to nie grzech męczyć ją na padzie ? Sporo zyskują na tym wrażenia jak i gampley ? Edytowane 23 stycznia 201213 l przez Bushisan
Opublikowano 23 stycznia 201213 l Na co dzien w realu spędzam sporo czasu za kółkiem ale i tak GT5 porwała mnie tak jak kiedyś to zrobiła jedynka. Warto zainwestować w kierownice za 1000 zeta ? I nie wiem czy to nie grzech męczyć ją na padzie ? Sporo zyskują na tym wrażenia jak i gampley ? - warto - grzech:) - + 100% do radochy (jak już oswoisz się z kierownicą)
Opublikowano 23 stycznia 201213 l Warto x2. Ot nie ma co dyskutować, bo granie w symulatory na padzie to niesmaczny żart i namiastka prawdziwej zabawy.
Opublikowano 23 stycznia 201213 l A granie na kierownicy mocno ułatwia życie przyrównując z padem ? jak wychodzi w testach przy pokonaniu odcinków jest spora różnica czasowa ? No i jak wygląda to w multi mamy dużą przez to przewagę ?
Opublikowano 23 stycznia 201213 l nie wdając się w szczegóły ja byłem na kierownicy nawet parę sekund lepszy przy mocnych furach...
Opublikowano 23 stycznia 201213 l A granie na kierownicy mocno ułatwia życie przyrównując z padem ? jak wychodzi w testach przy pokonaniu odcinków jest spora różnica czasowa ? No i jak wygląda to w multi mamy dużą przez to przewagę ? - musisz się obyć z kierownicą zanim zaczniesz robić czasy:) - korekta toru jazdy trwa odrobinę dłużej niż pyknięcie gałki, ale jak już się z nią oswoisz to wchodząc w zakręt będziesz wyczuwał granice przyczepności opon, ciężar samochodu, tor jazdy będzie bardziej precyzyjny przez co czasy lepsze. mam znajomych co śmigają na padach i nie jeden z mega kierownicą nie jest w stanie im dorównać - dobry kierowca czy na padzie czy na kierce zostanie dobrym kierowcą - sama kierownica nie wykręci za Ciebie czasów:)
Opublikowano 23 stycznia 201213 l A granie na kierownicy mocno ułatwia życie przyrównując z padem ? jak wychodzi w testach przy pokonaniu odcinków jest spora różnica czasowa ? No i jak wygląda to w multi mamy dużą przez to przewagę ? - musisz się obyć z kierownicą zanim zaczniesz robić czasy:) - korekta toru jazdy trwa odrobinę dłużej niż pyknięcie gałki, ale jak już się z nią oswoisz to wchodząc w zakręt będziesz wyczuwał granice przyczepności opon, ciężar samochodu, tor jazdy będzie bardziej precyzyjny przez co czasy lepsze. mam znajomych co śmigają na padach i nie jeden z mega kierownicą nie jest w stanie im dorównać - dobry kierowca czy na padzie czy na kierce zostanie dobrym kierowcą - sama kierownica nie wykręci za Ciebie czasów:) to zależy z tym czasem na przyzwyczajenie - ja miałem niewielką styczność z kierownicami, ale jak kierownicę kupiłem za czasów Prologue to po podłączeniu kierownicy po 2 okrążeniach w Londynie kręciłem czasy takie same jak przez kilkadziesiąt godzin grania na padzie, po 5 już miałem półtorej sekundy szybciej... potem sprzedałem kierę i jak wyszły te zawody w indianapolis (była taka wersja przed GT5 ) to grałem na padzie i czasy miałem z tego co pamiętam długi czas w pierwszej setce, tyle że granie o najlepszy czas na padzie nie miało nic wspólnego z symulacją ani przyjemnością - bardziej to przypominało tekkena chodziło o takie stukanie w przyciski żeby osiągać jak najlepszą efektywność (np, zakręt polegał na ciągłym szybkim klikaniu w gaz, przy równoczesnym stukaniu w przycisk skrętu - dawało to w moim wypadku najlepsze efekty). po przesiadce na kierownicę na pewno szybko bym nie osiągnął takich czasów (ale jestem przekonany że bym osiągnął chociaż odrobinę lepszy), ale fun z zabawy miałbym niesamowicie większy... Czasy, czasami ale do frajdy jest +100 ja bym dał +200
Opublikowano 23 stycznia 201213 l Nie ma się co rozdrabniać. Nawet najtańsza i najbiedniejsza kierownica z FF >>>>>>>> pad.
Opublikowano 23 stycznia 201213 l dokładnie, nawet ten stary Logitech Driving Force widoczny w opcjach GT5 (którego kiedyś komuś z tego forum oddałem za darmo ) jest 100x lepszy niż pad... Edytowane 23 stycznia 201213 l przez pawel_k
Opublikowano 24 stycznia 201213 l A granie na kierownicy mocno ułatwia życie przyrównując z padem ? jak wychodzi w testach przy pokonaniu odcinków jest spora różnica czasowa ? No i jak wygląda to w multi mamy dużą przez to przewagę ? - musisz się obyć z kierownicą zanim zaczniesz robić czasy:) - korekta toru jazdy trwa odrobinę dłużej niż pyknięcie gałki, ale jak już się z nią oswoisz to wchodząc w zakręt będziesz wyczuwał granice przyczepności opon, ciężar samochodu, tor jazdy będzie bardziej precyzyjny przez co czasy lepsze. mam znajomych co śmigają na padach i nie jeden z mega kierownicą nie jest w stanie im dorównać - dobry kierowca czy na padzie czy na kierce zostanie dobrym kierowcą - sama kierownica nie wykręci za Ciebie czasów:) to zależy z tym czasem na przyzwyczajenie - ja miałem niewielką styczność z kierownicami, ale jak kierownicę kupiłem za czasów Prologue to po podłączeniu kierownicy po 2 okrążeniach w Londynie kręciłem czasy takie same jak przez kilkadziesiąt godzin grania na padzie, po 5 już miałem półtorej sekundy szybciej... ... na kierownicy śmigam odkąd logitech wypuścił swój, zdaje się pierwszy model (niebieska guma na kierownicy?) mogę się mylić ale pamiętam jak przez mgłę i ze startu w GT4 licencje na gold ... ale chciałem zwrócić uwagę, że bywają problemy z pierwszym odpaleniem i bardziej mi chodziło o to aby wtedy się nie zrażać wystarczy przewertować ten temat: http://www.psxextrem...ost__p__2210501 http://www.psxextrem...ost__p__2129475 nawet sam opisujesz, że nie radzisz sobie z 900stopniami i pedały ciężko chodzą i sam fakt posiadania kierownicy nie daje przewagi w multi:) bo zawsze można trafić na lepszego na padzie hehehe sam nie kręcę mega czasów - śmigam na widoku z kabiny bez wskaźników, opony max sportowe twarde, bez wspomagaczy, ABS-0, i na skrzyni w układzie H bo tylko taka jazda sprawia mi frajdę na tyle dużą, że jak codziennie się nie przejadę po zielonym piekle to mnie telepie:) Edytowane 24 stycznia 201213 l przez SM1
Opublikowano 24 stycznia 201213 l a tak to racja - bo pierwszy kontakt z 900 stopni może być bolesny ale szybko idzie się przyzwyczaić... ja też zaczynałem od tego niebieskiego Logitecha i na nim od początku jeździło mi się bardzo dobrze (to co pisałem post wcześniej tyczyło się właśnie tej kierownicy), szczególnie że GT jest super skalibrowana pod tą kierownicę (czego nie można powiedzieć o chociażby Ferrari Challenge czy Supercar Challenge)
Opublikowano 24 stycznia 201213 l ... szczególnie że GT jest super skalibrowana pod tą kierownicę... tak samo Driving Force PRO, sprawuje się wręcz wyśmienicie:)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.