Piom 0 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 ja to bym nawet chciał swojego ducha wyłączyć bo niekiedy przeszkadza... gram na g25 pad odpada Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 ja to bym nawet chciał swojego ducha wyłączyć bo niekiedy przeszkadza... gram na g25 pad odpada ducha się włącza/wyłącza wciskając strzałkę w górę na d-padzie Cytuj
Square 8 608 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 Chyba że sobie zmieni ustawienia Ja mam pytanie dotyczące "Bonusów Logowania", do jakiego pułapu może podskoczyć mnożnik? Najwięcej miałem 170%. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 (edytowane) 200% (jest akurat po 170%) Niestety zeby utrzymać taki mnożnik trzeba odpalać GT5 codziennie. Edytowane 18 czerwca 2012 przez Emet 1 Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 21 czerwca 2012 Opublikowano 21 czerwca 2012 Tak jak można było się spodziewać - Twin Ring Motegi już wkrótce dołączy do grona tras Gran Turismo 5. DLC będzie zawierać cztery wariacje toru: http://www.gtplanet.net/new-gran-turismo-5-dlc-twin-ring-motegi-scion-fr-s/ Wg tego infa otrzymamy również darmowy samochód do kolekcji - kolejną Toyotę 86. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 czerwca 2012 Opublikowano 22 czerwca 2012 Jutro eliminacje do Nissan GT academy w Katowicach od 10 w SCC Cytuj
saptis 620 Opublikowano 24 czerwca 2012 Opublikowano 24 czerwca 2012 Przypominam, ze dzisiaj ostatni dzien eliminacji Akademii Gran Turismo. Ja mam juz za soba wszyskie 8 etapow, w siedmiu mam zloto, natomiast w osmym nie mam tylko jednego na zloto - w ostatnim wyzwaniu mam tylko braz, jest dosyc trudne. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 24 czerwca 2012 Opublikowano 24 czerwca 2012 Dla mnie nie, gram na padzie i jakos nie moge uzyskac czasu na zloto. W poprzednich testach nie mialem takich problemow, ale tego jakos nie moge przejsc. Cytuj
kasper 3 Opublikowano 24 czerwca 2012 Opublikowano 24 czerwca 2012 Faktem jest ,ze strasznie prowadzi się furę z 8 rundy,no bynajmniej mi ona nie leży.Spróbuj pokonywać zakręty lekkim poślizgiem i przy wychodzeniu wrzucaj wyższy bieg żeby nie wykręcić bączka. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 25 czerwca 2012 Opublikowano 25 czerwca 2012 Dopakowany Nissan 370Z z napedem na tyla os na zakretach ostro zamiata, wiec trzeba delikatnie operowac gazem. Nie jest to wcale latwe i wystarczy tylko troszeczke przesadzic z gazem i samochod zawinie sie na zakrecie, troche przypomina mi to amerykanskie muscle-cary, ktore sa tak mocne, ze na prawde trudno je opanowac - np. taki Dodge Viper. Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 25 czerwca 2012 Opublikowano 25 czerwca 2012 Fakt, 370'tka prowadzi się jak tłusta łasica. Nadsterowność atakuje nagle, a nie jak w większości aut łagodnie. Ale to nie problem na wyłączonych wszystkich wspomagaczach i na padzie złoto wykręcić :ph34r: Cytuj
saptis 620 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 (edytowane) Ja daje zawsze TCS i ABS na 1, ale i tak nie dalem rady zdobyc tam zlota za to we wszystkich pozostalych testach mam zloto. Jakos nie moglem trafic w zakrety - Twin Ring Motegi jest dosyc trudnym torem, nigdy wczesniej na nim nie jezdzilem. Ciekawe kiedy beda rozdawac samochody zdobyte w akademii, podobal mi sie ten nowy - Nissan Leaf, mam nadzieje, ze zrobia dla niego jakis wyscig sezonowy Edytowane 26 czerwca 2012 przez saptis Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 26 czerwca 2012 Opublikowano 26 czerwca 2012 Jak ktoś sobie nie radził to najlepszym wyjściem było wyłączenie TCS i ustawienie wspomagania kierowania na silne, wtedy nie było takich kłopotów z nadsterownością Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 27 czerwca 2012 Opublikowano 27 czerwca 2012 Ciekawe kiedy beda rozdawac samochody zdobyte w akademii, podobal mi sie ten nowy - Nissan Leaf, mam nadzieje, ze zrobia dla niego jakis wyscig sezonowy Wklejam po raz drugi: http://eu.gran-turismo.com/pl/news/d44162.html PS. W PS Store za free do pobrania Scion FR-S '12 i za 18 zł Twin Ring Motegi. 1 Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 7 lipca 2012 Opublikowano 7 lipca 2012 (edytowane) Ktoś już odebrał nagrody za udział w akademii? Ja jak na razie odebrałem tylko jedno auto, mimo, że powinienem 4. Nie wiem jak to jest. Widać dostaniemy jedno auto do do odbioru co jakiś czas, albo to jakiś błąd u mnie. EDIT: Ok, już wiem: http://eu.gran-turismo.com/pl/news/d47027.html Trochę głupio, że nie mogli od razu wszystkich nagród dać Edytowane 7 lipca 2012 przez Emtebe Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 (edytowane) Może tak troche nie na temat... ale ostatnio zagrałem w końcu w Forzę 4 (niestety tylko demo, przy czym domyślam się, że AI w pełnej wersji jest inne bo w to które było w demie porównać można do Gran Turismo z PSX'a). Odpaliłem sobie też znowu GT5: Prologue. W związku z tym muszę jednoznacznie stwierdzić, że na konsolach zdecydowanie najładniejszą ścigałką jest GT5:P, a najlepszą fizykę (daleko przed GT5) ma FM4. Pozostaje mieć nadzieję, że PD przyłoży się w końcu do roboty i zrobi GT6 jak trzeba... Edytowane 11 lipca 2012 przez Emet Cytuj
saptis 620 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 Dlaczego GT5P jest ladniejsze od GT5 ? Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 (edytowane) Lepszy framerate i znacznie mniejszy tearing, trochę żywsze kolory i przede wszystkim ZNACZNIE lepsze cienie. Cienie są dużo bardziej szczegółowe (więcej elementów samochodu rzuca cienie - później zrobię ze 2 zdjęcia, które pokażą o co mi chodzi) i są w nieporównywalnie wyższej rozdzielczości. Dodatkowo trasy mają więcej detali i Londyn ma dużo ładniejsze oświetlenie. Za pełną wersją GT5 w temacie grafiki przemawia jedynie znacznie lepszy dym (który jednak ma swoją ułomność - niska rozdzielczosć w jakiej jest renderowany), ślady opon na asfalcie i kilka innych drobncyh efektów. W sumie... jeśli masz możłiwość to odpal sobie Prologa, przejedź się, obejrzyj replay i sam zobaczysz Edytowane 11 lipca 2012 przez Emet 1 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 Prologa mam, wiec odpale i sprawdze. Jesli jednak mozesz to zapodaj jakimis screenami do porownania. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 11 lipca 2012 Opublikowano 11 lipca 2012 (edytowane) 5 zdjęć Robiłem je telefonem z tv dlatego, że Prolog nie ma trybu zdjęciowego. Niestety nie wygląda to na nicg zbyt rewelacyjnie (pewnie to zasługa telefonu ). Najlepiej jest to jednak zobaczyć i porównać na żywo bo zdjęcia nie oddają efektu nawet w połowie. Ja postaram się jedynie nakierować na kilka rzeczy. 1. Rozdzielczość cieni i ich precyzja, widać braki (niezacieniowane fragmenty), na trasie jest jakaś 1/4 trawy w porównaniu do prologa (nie ma też drobnej roślinności za ogrodzeniami, ale to akurat nie jest istotne). 2. Ponownie rozdzielczość i precyzja cieni (akurat M3 to jedno z bardziej cierpiących na tą doległość aut, nawet w prologu widać niezacieniowany fragment pod klapą bagażnika). Mniej trawy w 3D plus całkowity brak "kilkuwarstwowej" tekstury imitujacej niską trawę. 3. Wspominane braki w cieniowaniu. Viper to jedno z bardziej okaleczonych pod tym wzgldem aut w stosunku do Prologa (ale nie jedyne... dotyczy to właściwie większości aut, tyle że w różnym stopniu). Praktycznie całkowity brak cieniowania wewnątrz (ponownie - najlepiej widac to wszystko w ruchu). Żeby było ciekawiej mimo wielu uproszczeń pełna wersje chodzi znacznie gorzej niż Prolog, który przy 16 premiumach na trasie krztusił się mniej niż pełne GT5 w time trialu. ps. Sry za duże rozmiary obrazków Edytowane 11 lipca 2012 przez Emet 2 1 Cytuj
GTfanGT 8 Opublikowano 17 lipca 2012 Opublikowano 17 lipca 2012 (edytowane) Może tak troche nie na temat... ale ostatnio zagrałem w końcu w Forzę 4 (niestety tylko demo, przy czym domyślam się, że AI w pełnej wersji jest inne bo w to które było w demie porównać można do Gran Turismo z PSX'a). Odpaliłem sobie też znowu GT5: Prologue. W związku z tym muszę jednoznacznie stwierdzić, że na konsolach zdecydowanie najładniejszą ścigałką jest GT5:P, a najlepszą fizykę (daleko przed GT5) ma FM4. Pozostaje mieć nadzieję, że PD przyłoży się w końcu do roboty i zrobi GT6 jak trzeba... To fakt, że Prologue wygląda lepiej. Dobrze, że cięcia w GT5 nie są bardzo drastyczne i gra nadal wygląda dobrze. Co do fizyki, jeśli chodzi o kolizje, wypadki itp. to Forza 4 góruje. Natomiast sama fizyka jazdy to już inna bajka. Tutaj Forza 4 mocno odstaje od GT5 (szczególnie po ostatnich patch'ach). Nie wiem jak padem, ale na kierownicy różnice na korzyść Gran Turismo są znaczne. Zresztą nie z byle powodu to właśnie dzięki GT Academy możemy spróbować wybić się w świecie prawdziwych wyścigów. Fizyka jazdy w GT5 to naprawdę majstersztyk. Szkoda, że nie poszła za tym fizyka kolizji, ale nie można mieć wszystkiego. Edytowane 17 lipca 2012 przez GTfanGT Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 25 lipca 2012 Opublikowano 25 lipca 2012 Nowa edycja - patche i DLC będą na płycie (poza Twin Ring). Cena - 30 ojro. http://www.ppe.pl/news-16917-Nadjezdza_Gran_Turismo_5_Academy_Edition.html Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 26 lipca 2012 Opublikowano 26 lipca 2012 Jakiś czas temu pisałem w tym temacie o organizowanych przeze mnie rozgrywkach online. Przypominam o tym, gdyż wkrótce zaczynamy nowy sezon Eventu i z miłą chęcią przywitamy nowych uczestników zabawy. Jeśli ktoś jest zainteresowany regularnymi, cotygodniowymi wyścigami online w gt5, o sprecyzowanych zasadach, klasyfikacji generalnej, niesamowitym klimacie, w miłym i kulturalnym gronie - niech napisze mi PMkę. Podeślę szczegółowe dane i link do konkretnego tematu, w którym omówiony jest cały cykl. Informacje ogólne: * Wyścigi dla graczy początkujących i średnio zaawansowanych. * Jeden (około godziny) wyścig na tydzień. * Czysta, w miarę możliwości bezkontaktowa jazda, bez wspomagaczy, z włączonymi uszkodzeniami ciężkimi. * Stały regulamin. Szczerze zachęcam. Zabawa jest przednia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.