Opublikowano 18 czerwca 201212 l ja to bym nawet chciał swojego ducha wyłączyć bo niekiedy przeszkadza... gram na g25 pad odpada
Opublikowano 18 czerwca 201212 l ja to bym nawet chciał swojego ducha wyłączyć bo niekiedy przeszkadza... gram na g25 pad odpada ducha się włącza/wyłącza wciskając strzałkę w górę na d-padzie
Opublikowano 18 czerwca 201212 l Chyba że sobie zmieni ustawienia Ja mam pytanie dotyczące "Bonusów Logowania", do jakiego pułapu może podskoczyć mnożnik? Najwięcej miałem 170%.
Opublikowano 18 czerwca 201212 l 200% (jest akurat po 170%) Niestety zeby utrzymać taki mnożnik trzeba odpalać GT5 codziennie. Edytowane 18 czerwca 201212 l przez Emet
Opublikowano 21 czerwca 201212 l Tak jak można było się spodziewać - Twin Ring Motegi już wkrótce dołączy do grona tras Gran Turismo 5. DLC będzie zawierać cztery wariacje toru: http://www.gtplanet.net/new-gran-turismo-5-dlc-twin-ring-motegi-scion-fr-s/ Wg tego infa otrzymamy również darmowy samochód do kolekcji - kolejną Toyotę 86.
Opublikowano 24 czerwca 201212 l Przypominam, ze dzisiaj ostatni dzien eliminacji Akademii Gran Turismo. Ja mam juz za soba wszyskie 8 etapow, w siedmiu mam zloto, natomiast w osmym nie mam tylko jednego na zloto - w ostatnim wyzwaniu mam tylko braz, jest dosyc trudne.
Opublikowano 24 czerwca 201212 l Dla mnie nie, gram na padzie i jakos nie moge uzyskac czasu na zloto. W poprzednich testach nie mialem takich problemow, ale tego jakos nie moge przejsc.
Opublikowano 24 czerwca 201212 l Faktem jest ,ze strasznie prowadzi się furę z 8 rundy,no bynajmniej mi ona nie leży.Spróbuj pokonywać zakręty lekkim poślizgiem i przy wychodzeniu wrzucaj wyższy bieg żeby nie wykręcić bączka.
Opublikowano 25 czerwca 201212 l Dopakowany Nissan 370Z z napedem na tyla os na zakretach ostro zamiata, wiec trzeba delikatnie operowac gazem. Nie jest to wcale latwe i wystarczy tylko troszeczke przesadzic z gazem i samochod zawinie sie na zakrecie, troche przypomina mi to amerykanskie muscle-cary, ktore sa tak mocne, ze na prawde trudno je opanowac - np. taki Dodge Viper.
Opublikowano 25 czerwca 201212 l Fakt, 370'tka prowadzi się jak tłusta łasica. Nadsterowność atakuje nagle, a nie jak w większości aut łagodnie. Ale to nie problem na wyłączonych wszystkich wspomagaczach i na padzie złoto wykręcić :ph34r:
Opublikowano 26 czerwca 201212 l Ja daje zawsze TCS i ABS na 1, ale i tak nie dalem rady zdobyc tam zlota za to we wszystkich pozostalych testach mam zloto. Jakos nie moglem trafic w zakrety - Twin Ring Motegi jest dosyc trudnym torem, nigdy wczesniej na nim nie jezdzilem. Ciekawe kiedy beda rozdawac samochody zdobyte w akademii, podobal mi sie ten nowy - Nissan Leaf, mam nadzieje, ze zrobia dla niego jakis wyscig sezonowy Edytowane 26 czerwca 201212 l przez saptis
Opublikowano 26 czerwca 201212 l Jak ktoś sobie nie radził to najlepszym wyjściem było wyłączenie TCS i ustawienie wspomagania kierowania na silne, wtedy nie było takich kłopotów z nadsterownością
Opublikowano 27 czerwca 201212 l Ciekawe kiedy beda rozdawac samochody zdobyte w akademii, podobal mi sie ten nowy - Nissan Leaf, mam nadzieje, ze zrobia dla niego jakis wyscig sezonowy Wklejam po raz drugi: http://eu.gran-turismo.com/pl/news/d44162.html PS. W PS Store za free do pobrania Scion FR-S '12 i za 18 zł Twin Ring Motegi.
Opublikowano 7 lipca 201212 l Ktoś już odebrał nagrody za udział w akademii? Ja jak na razie odebrałem tylko jedno auto, mimo, że powinienem 4. Nie wiem jak to jest. Widać dostaniemy jedno auto do do odbioru co jakiś czas, albo to jakiś błąd u mnie. EDIT: Ok, już wiem: http://eu.gran-turismo.com/pl/news/d47027.html Trochę głupio, że nie mogli od razu wszystkich nagród dać Edytowane 7 lipca 201212 l przez Emtebe
Opublikowano 11 lipca 201212 l Może tak troche nie na temat... ale ostatnio zagrałem w końcu w Forzę 4 (niestety tylko demo, przy czym domyślam się, że AI w pełnej wersji jest inne bo w to które było w demie porównać można do Gran Turismo z PSX'a). Odpaliłem sobie też znowu GT5: Prologue. W związku z tym muszę jednoznacznie stwierdzić, że na konsolach zdecydowanie najładniejszą ścigałką jest GT5:P, a najlepszą fizykę (daleko przed GT5) ma FM4. Pozostaje mieć nadzieję, że PD przyłoży się w końcu do roboty i zrobi GT6 jak trzeba... Edytowane 11 lipca 201212 l przez Emet
Opublikowano 11 lipca 201212 l Lepszy framerate i znacznie mniejszy tearing, trochę żywsze kolory i przede wszystkim ZNACZNIE lepsze cienie. Cienie są dużo bardziej szczegółowe (więcej elementów samochodu rzuca cienie - później zrobię ze 2 zdjęcia, które pokażą o co mi chodzi) i są w nieporównywalnie wyższej rozdzielczości. Dodatkowo trasy mają więcej detali i Londyn ma dużo ładniejsze oświetlenie. Za pełną wersją GT5 w temacie grafiki przemawia jedynie znacznie lepszy dym (który jednak ma swoją ułomność - niska rozdzielczosć w jakiej jest renderowany), ślady opon na asfalcie i kilka innych drobncyh efektów. W sumie... jeśli masz możłiwość to odpal sobie Prologa, przejedź się, obejrzyj replay i sam zobaczysz Edytowane 11 lipca 201212 l przez Emet
Opublikowano 11 lipca 201212 l Prologa mam, wiec odpale i sprawdze. Jesli jednak mozesz to zapodaj jakimis screenami do porownania.
Opublikowano 11 lipca 201212 l 5 zdjęć Robiłem je telefonem z tv dlatego, że Prolog nie ma trybu zdjęciowego. Niestety nie wygląda to na nicg zbyt rewelacyjnie (pewnie to zasługa telefonu ). Najlepiej jest to jednak zobaczyć i porównać na żywo bo zdjęcia nie oddają efektu nawet w połowie. Ja postaram się jedynie nakierować na kilka rzeczy. 1. Rozdzielczość cieni i ich precyzja, widać braki (niezacieniowane fragmenty), na trasie jest jakaś 1/4 trawy w porównaniu do prologa (nie ma też drobnej roślinności za ogrodzeniami, ale to akurat nie jest istotne). 2. Ponownie rozdzielczość i precyzja cieni (akurat M3 to jedno z bardziej cierpiących na tą doległość aut, nawet w prologu widać niezacieniowany fragment pod klapą bagażnika). Mniej trawy w 3D plus całkowity brak "kilkuwarstwowej" tekstury imitujacej niską trawę. 3. Wspominane braki w cieniowaniu. Viper to jedno z bardziej okaleczonych pod tym wzgldem aut w stosunku do Prologa (ale nie jedyne... dotyczy to właściwie większości aut, tyle że w różnym stopniu). Praktycznie całkowity brak cieniowania wewnątrz (ponownie - najlepiej widac to wszystko w ruchu). Żeby było ciekawiej mimo wielu uproszczeń pełna wersje chodzi znacznie gorzej niż Prolog, który przy 16 premiumach na trasie krztusił się mniej niż pełne GT5 w time trialu. ps. Sry za duże rozmiary obrazków Edytowane 11 lipca 201212 l przez Emet
Opublikowano 17 lipca 201212 l Może tak troche nie na temat... ale ostatnio zagrałem w końcu w Forzę 4 (niestety tylko demo, przy czym domyślam się, że AI w pełnej wersji jest inne bo w to które było w demie porównać można do Gran Turismo z PSX'a). Odpaliłem sobie też znowu GT5: Prologue. W związku z tym muszę jednoznacznie stwierdzić, że na konsolach zdecydowanie najładniejszą ścigałką jest GT5:P, a najlepszą fizykę (daleko przed GT5) ma FM4. Pozostaje mieć nadzieję, że PD przyłoży się w końcu do roboty i zrobi GT6 jak trzeba... To fakt, że Prologue wygląda lepiej. Dobrze, że cięcia w GT5 nie są bardzo drastyczne i gra nadal wygląda dobrze. Co do fizyki, jeśli chodzi o kolizje, wypadki itp. to Forza 4 góruje. Natomiast sama fizyka jazdy to już inna bajka. Tutaj Forza 4 mocno odstaje od GT5 (szczególnie po ostatnich patch'ach). Nie wiem jak padem, ale na kierownicy różnice na korzyść Gran Turismo są znaczne. Zresztą nie z byle powodu to właśnie dzięki GT Academy możemy spróbować wybić się w świecie prawdziwych wyścigów. Fizyka jazdy w GT5 to naprawdę majstersztyk. Szkoda, że nie poszła za tym fizyka kolizji, ale nie można mieć wszystkiego. Edytowane 17 lipca 201212 l przez GTfanGT
Opublikowano 25 lipca 201212 l Nowa edycja - patche i DLC będą na płycie (poza Twin Ring). Cena - 30 ojro. http://www.ppe.pl/news-16917-Nadjezdza_Gran_Turismo_5_Academy_Edition.html
Opublikowano 26 lipca 201212 l Jakiś czas temu pisałem w tym temacie o organizowanych przeze mnie rozgrywkach online. Przypominam o tym, gdyż wkrótce zaczynamy nowy sezon Eventu i z miłą chęcią przywitamy nowych uczestników zabawy. Jeśli ktoś jest zainteresowany regularnymi, cotygodniowymi wyścigami online w gt5, o sprecyzowanych zasadach, klasyfikacji generalnej, niesamowitym klimacie, w miłym i kulturalnym gronie - niech napisze mi PMkę. Podeślę szczegółowe dane i link do konkretnego tematu, w którym omówiony jest cały cykl. Informacje ogólne: * Wyścigi dla graczy początkujących i średnio zaawansowanych. * Jeden (około godziny) wyścig na tydzień. * Czysta, w miarę możliwości bezkontaktowa jazda, bez wspomagaczy, z włączonymi uszkodzeniami ciężkimi. * Stały regulamin. Szczerze zachęcam. Zabawa jest przednia.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.