Emet 1 090 Opublikowano 2 stycznia 2013 Opublikowano 2 stycznia 2013 (edytowane) Zresetuj ustawienia pada i spróbuj od początku (na dole masz reset). Normalnie przypisujesz funkcje do przycisków.. tylko musisz pamiętać ale nie zapomnieć o jakiejś. Edytowane 2 stycznia 2013 przez Emet Cytuj
rela2 2 Opublikowano 3 stycznia 2013 Opublikowano 3 stycznia 2013 Ktoś próbował już sił w tym nowym evencie na zmodyfikowanym Eifel? Jeszcze pytanie bo tylko posiadacze Academy Edition mają do tego dostęp? W jaki sposób to się odbywa? Trzeba wpisać jakiś specjalny kod czy co? z góry dzięki Cytuj
Chmielinski 212 Opublikowano 4 stycznia 2013 Opublikowano 4 stycznia 2013 Tylko, Academy, trzeba w PS Store wpisać kod dołączony do pudełka. Cytuj
BoryzPL 254 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 http://www.ps3site.pl/przezyj-gt-academy-raz-jeszcze/138543 Kto nie ogladal moze sobie nadrobic odcinki gt academy z TVNu Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 (edytowane) Filmik trochę kulawy i pokazuje zaledwie część padaki, jaką jest silnik fizyczny GT5... ale więcej zobaczyć może każdy, kto ma dostęp do tej gry (i ma jakieś pojęcie o motoryzacji i fizyce)... Edytowane 5 stycznia 2013 przez Emet 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 Emet...zdajesz sobie sprawe co zrobiles? Zaraz przyjdzie Boban i zrobi dym Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 Proszę o wyjaśnienie przykładu z Astonem. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 (edytowane) Emet...zdajesz sobie sprawe co zrobiles? Zaraz przyjdzie Boban i zrobi dym Heh.. zapraszam Ciekawe jakby to wytłumaczył... albo np. to jak w grze tylnionapędowe auto ze szperunkiem zachowuje się przy ruszaniu z miejsca na "pełnej kicie"... tzn to, że choćby nie wiem co.. ono jedzie idealnie prosto (chyba wszyscy wiemy jak w takiej sytuacji zachwouje się auto w rzeczywistości). @ up: Chodzi mniej więcej o to samo co z VW. Masz np. wbity 6. bieg (to samo jest reż na każdym innym.. ale fakt, że dzieje się to na takim przełożeniu jest tym bardziej absurdalne)... dajesz lekko gazu. Teoretycznie gra używa sprzęgła aby nie zdławić silnika.. a auto rusza powoli. Jak się okazuje koła nie mają rzeczywistego kontaktu z nawierzchnią.. kręcą się z pewną prędkością bez związku z tym co dzieje się z samochodem. Tak.. jakby były animowane oddzielnie.. a jakaś lewa fizyka działa sobie w tle. Nie wiem czy teraz wiadomo o co chodzi.. ale w sumie nie wiem jak to lepiej wytłumaczyć Edytowane 5 stycznia 2013 przez Emet Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 A czy podobnie nie bylo z animacja transferu masy? Bylo chyba cos takiego ze "bodyroll", czyli przechyl fury w zakrecie, nie byl wynikiem przeciazenia tylko samego skretu kol. Tzn. nawet stojac w miejscu, gdy skrecalem to samochod sie gibal w przeciwna strone. Glowy nie dam, bo PS3 juz sprzedalem i nie mam jak sprawdzic. Ale w sumie moglem pomylic z inna gra. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 5 stycznia 2013 Opublikowano 5 stycznia 2013 (edytowane) Tak właśnie jest... i pojawiło się to właśnie w GT5 (pokazałem to na ostatnim fragmencie filmu.. ale trochę ciężko to dostrzec). Oprócz tego w ogóle cała prawca zawieszenia w GT5 to też parodia. Szczególnie dotyczy to aut ze stosunkowo wysokim i miękkim zawiasem.. zero realizmu. Edytowane 5 stycznia 2013 przez Emet Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 jako uzytkownik auta ze szperą dodam że ruszając na nierównym terenie zrywając przyczepność auto nie pojedzie prosto, tzn tył będzie uciekał tam gdzie jest niżej, bardzo często gdy napada sniegu i ruszając spod swiatel na lekko pochyłej drodze można to zaobserwować. zresztą na idealnie równej drodze na pełnej kur ie też nie bedzie jechać po sznurku bledy pokazane na filmie powinny zostac poprawione w 6czesci, nie wypada ich posiadac przy tak rozbudowanej grze Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 Tak właśnie jest... i pojawiło się to właśnie w GT5 (pokazałem to na ostatnim fragmencie filmu.. ale trochę ciężko to dostrzec). Oprócz tego w ogóle cała prawca zawieszenia w GT5 to też parodia. Szczególnie dotyczy to aut ze stosunkowo wysokim i miękkim zawiasem.. zero realizmu. Transfer masy to akurat jedna z rzeczy ktore bardziej mi pasuja w FM4. Zwlaszcza w muscle cars i klasykach. Z drugiej strony praca zawieszenia w Gt5 wyglada duzo lepiej na nierownosciach. Jak juz jestesmy przy zawieszeniu to wzorem jest tutaj iRacing. (od 1:20) Niektore ujecia niczym real. http://www.youtube.com/watch?v=7j7pwlbi9tY Licze ze w przyszlej generacji PD i T10 dowala do pieca po tym wzgledem i konsole doscigna pecety. Konkurencja rosnie w sile. http://www.youtube.com/watch?v=aoDa-tiQ6iE http://www.youtube.com/watch?v=EFijM0z5zhc Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 To po co gracie w GT5? Skoro tak wam to wszystko nie odpowiada. GT5 ma wady ale to japonczycy zrobili a oni nie wiedza jak sie robi gry wyscigowe. Tylko jak robic arcade slaschery i shootery i final fantasy. Natomiast wszystkie dobre symulatory robi ameryka i europa no i one są na PC'ty a nie na konsole. Ograniczenia sprzętowe wiadomo! PC3 to nie PC 2 Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 Po to gram w GT5 bo mam PS3.. a nie mam PC do grania. Poza tym GT5 ma swoje inne zalety. Jeśli chodzi o ograniczenia sprzętowe to.. bullshit. Na PC już wiele lat temu były gry, które pod względem fizyki były bardziej zaawansowane niż to, co mamy na obecnych konsolach. A tamte gry chodziły dobrze na PC ze słabymi jednordzeniowymi prockami i kartami graficznymi na poziomie pierwszego X'a więc to bzdura, że PS3 czy X360 by sobie z tym nie poradziły. 1 Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 To po co gracie w GT5? Skoro tak wam to wszystko nie odpowiada. Z tego samego powodu dla ktorego grasz w WRC3 (ktore przeciez mega symulatorem nie jest). Jazda daje frajde a to jest przeciez najwazniejsze Widzimy wady to o nich mowimy. Jakby gracze siedzieli cicho i tylko przyklaskwali developerom, ci by nie rozwijaliby gier w takim tempie 1 Cytuj
Sikor 1 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 Zresetuj ustawienia pada i spróbuj od początku (na dole masz reset). Normalnie przypisujesz funkcje do przycisków.. tylko musisz pamiętać ale nie zapomnieć o jakiejś. Trzeba ściągnąć patch, żeby zmienione sterowanie działało. Ciekawie się zaczyna. Cytuj
rela2 2 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 Kurde próbuję ten wyścig academy challenge i powiem szczerze nie wiem jak oni robią czasy po 1:45. Ja ledwo przejeżdzam w 1:52 czyli trochę szybciej niż złoto. Jestem ciekawy czy te lepsze czasy to np. jakieś sztuczki po bandach czy naprawdę mają aż taki czysty przejazd. Druga sprawa to, że nissana można tuningować. Dokupiłem ulepszenia, ale nie czuje tego na torze tak czy inaczej, dziwne. Cytuj
Luqat 968 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 (edytowane) Bo Ci co kręcą takie czasy to prawdziwe "maniaki", które dodatkowo grają na Logitechach czy innych kołach za dwa koła Na pewno też na manualnej przekładni, no ale przede wszystkim pewnie dużo męczą i dobrze auta ustawiają. Ja też sezonówki robię często ledwo na złoto, a jak patrzę na global ranking i widzę, że tam dowalają jeszcze kilkanaście sekund to wymiękam. Można sobie ściągnąć powtórki ich przejazdów i obejrzeć jak Ci szaleńcy śmigają :ph34r: Edytowane 6 stycznia 2013 przez Luqat Cytuj
rela2 2 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 (edytowane) O stary to powiedz mi, czy na przykład mogę ściągnąć przejazd nr1 z listy z tego challenge'a? Jeśli tak to w jaki sposób to się robi? Z góry dzięki za odpowiedź p.s. teraz grzebię właśnie w dyferencjale, bo podejrzewam, że tu ma duże znaczenie jak dodaję mocy na zakrętach i żeby bardziej tył mi zarzucało Edytowane 6 stycznia 2013 przez rela2 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 To nie ściągaj bo stracisz wiare w te gre gdy zobaczysz jak ludzie perfidnie robią z tej pseudo symulacji prawidzwego Arcade Ślizgacza pełną gebą do tego tnąc gdzie się tylko da. Widzialem mnóstwo takich top 5 czasów 1 Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 6 stycznia 2013 Opublikowano 6 stycznia 2013 (edytowane) Wchodzisz w ranking zawodów sezonowych, klikasz na kolesia z najlepszym rezultatem. Wyskakuje okno ze szczegółowymi danymi jego przejazdu. Dajesz 'Zapisz powtórkę', a następnie odpalasz ją z głównego poziomu GTLife. Edytowane 6 stycznia 2013 przez Hal Emmerich Cytuj
rela2 2 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 (edytowane) Dzięki wielkie. Co do tego Academy to dziwię się, że można tak kombinować. Powinno być zablokowane wszystko odnośnie konfiguracji w aucie i zakaz używania wszelkich pomocy, wtedy liczyłyby się głównie umiejętności w prowadzeniu auta, każdy miałby równe szanse. Edytowane 7 stycznia 2013 przez rela2 Cytuj
Luqat 968 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 (edytowane) Dlatego kolega Hal, który napisał Ci jak zapisać powtórkę urządza eventy wyścigowe online, gdzie ścigamy się nie tuningowanymi wozami i tam właśnie liczą się umiejętności Trzeci sezon pewnie niebawem będzie miał miejsce więc serdecznie zapraszamy Ciebie i innych chętnych, bo jak wiadomo im więcej szaleńców, tym lepsza zabawa Wszelkie szczegóły tutaj --> http://mgs.gram.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=3709 Edytowane 7 stycznia 2013 przez Luqat 1 Cytuj
rela2 2 Opublikowano 7 stycznia 2013 Opublikowano 7 stycznia 2013 (edytowane) Bardzo dziękuję za zaproszenie, chętnie niedługo z Wami się pościgam fair play Pozdrowienia dla Was! Edytowane 7 stycznia 2013 przez rela2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.