Opublikowano 6 lipca 201113 l 1080p i 60fps nie sa ograniczeniem bo tak naprawde gra nie ma pelnego 1080p....ani stalych 60 fps. Wyscig premiumow w Londynie czy Madrycie pokazuje co moze wycisnac PD z PS3. To ze czesc fur i torow przeniesli z PS2 jest wynikiem braku czasu. Jestem przekonany ze na PS3 ujzymy jeszcze GT6 w ktorym wszystkie pojazdy beda klasy premium, a i tory sporo poprawia. Wkoncu silnik i fizyke juz maja i moga skupic sie bardziej na stricte technicznych aspektach gry
Opublikowano 6 lipca 201113 l Olewam te słabsze tekstury, cienie czy inne niedoróbki. Dla mnie liczy się fun, a ten jest pierwszorzędny. Kasy mi nie brakuje, cisne sezonowe i może tyle kasy sfarmić, że szok. Gram parę godzin i zaraz stuknie 25 poziom. Mam ochotę zabić Japończyków za coś takiego jak B-spec. Kto to wymyślił ;O. Zrobiłem sobie całe gokarty na złoto. Wyzwanie Jeffa Gordona Nowicjusz i Amator na złoto, a zawodowiec to jakaś masakra. Nascar to jedna z najtrudniejszych rzeczy w grze jak na razie. Wziąłem się za Top Gear i jak na razie Ogórki mam na złoto, walczę z Lotusem, a potem Kubelvagen Gierka jest arcygenialna. @Voytec - mam już żółte, piękne Enzo czemu nie da się wziąć ABS na 0 ? Edytowane 6 lipca 201113 l przez orion50
Opublikowano 6 lipca 201113 l czemu nie da się wziąć ABS na 0 ? Da się, ja nigdy nie spotkałem się z przypadkiem, że nie mogłem wyłączyć.
Opublikowano 6 lipca 201113 l w niektórych wyzwaniach i licencjach niektóre wspomagacze są odgórnie włączone/wyłączone
Opublikowano 6 lipca 201113 l w niektórych wyzwaniach i licencjach niektóre wspomagacze są odgórnie włączone/wyłączone w Jeff Gordonie wyłączyli ABS 0 po update bo jak dobrze pamiętam był glitch, z ABS 0 można lekko było przycisnąć hamulec i się "draftowalo" dużo lepiej i się wyprzedzało wszystkich w kilka sek
Opublikowano 6 lipca 201113 l Jak tak chwalimy GT5 to co powiecie o Nordschleife w trybie zmiany pory dnia? Jak dla mnie wygląda zachwycająco!!! Ta gra świateł, zachodzące słońce odbijące się na torze, czasem oślepiające, czasem jak zjeżdżamy w dolinkę szaruga. No i w nocy super się śmiga, zwłaszcza jak się jedzie za kimś i widać światła stopu i jak samochód przed nami oświetla tor swoimi lampami. Zmienna pora dnia na Nordchleife miażdży! Jechałem ostatnio także zmienną porą na de la Sarthe i też jest super, choć jednak ciut gorzej niż na pętli
Opublikowano 6 lipca 201113 l Na moim TV to na razie mogę podziwiać piksele, ale wiem jaki ta gra ma wygląd w HD i nie mogę się doczekać aż kupię sobie kabel do monitora. Jeszcze 2 złotka i będą 2 pełne licencje ozłocone.
Opublikowano 6 lipca 201113 l problemu nie będziesz miał bo poziom trudności licencji jest śmieszny w porównaniu do poprzednich GT
Opublikowano 7 lipca 201113 l Dopiero wstałem. W ciągu 2 ostatnich dób spędziłem około 20 godzin z GT5, więc już mam pewien obraz jak to wszystko wygląda. Na pewno fizyka i model jazdy zasługują na uznanie. To jak trzeba walczyć z takim Enzo przy 300 km/h zasługuje na uznanie. Graficznie jest nierówno i to bardzo. Są trasy genialne i są też takie bardzo średnie. Tragiczne cienie w kokpicie. Odpaliłem GT5:Prologue i tam kokpity wyglądają REWELACYJNIE, idealnie gładkie cienie. Nie wiem co się stało, ale szkoda. Oświetlenie to mistrzostwo świata, każdy to wie. Menusy to mały potworek i kwestia gustu. Mi się podoba, myślałem, że będzie to chodzić wolniej, ale nie jest źle. Multiplayer to straszny archaik, jestem trochę przerażony, mam nadzieję, że jak uda mi się pograć, to ma opinia będzie dobra. Na pewno cieszy duża ilość zadań do wykonania (licencje, zawody specjalne, sezonówki). Gra jest tym czego się spodziewałem, takiemu świrowi jak ja daje ogrom funu. Jak jechałem po Tsukubie Lotusem Elise 111' i zahaczyłem lewym przednim kołem o trawę, prawie mnie obróciło. REWELACJA, kocham takie smaczki w racerach. Forza3 to nie ten level pod tym względem. edit: Jak używać aut, które ktoś mi udostępnia ? Gdzie ich szukać ? Edytowane 7 lipca 201113 l przez orion50
Opublikowano 7 lipca 201113 l Wchodzisz w zakładkę Profil (nad Społecznością) i na liście masz wszystkich, którzy mają/mieli GT5. Tam będą ich udostępnione samochody (o ile ktoś jakieś udostępnia) i ich kierowcy online. Co do multiplayera to.. ja osobiście nie odczuwam archaiczności.. ale może to dlatego, że jak gram online to w pokoju własnym lub znjomych. Wtedy jest jak najbardziej ok. Jest sporo opcji konfiguracji i można bawić się świetnie. W dodatku lagi są praktycznie nieobecne a i komunikacja głosowa stoi na bardzo wysokim poziomie. Jeśli chodzi o multi online ogólnie to moim zdaniem brakuje przede wszystkim zwykłego matchmakingu. Co się tyczy cieni to właśnie to mnie w grafice GT5 najbardziej irytuje. To, że część tras wygląda jak z PS2 to już ryba.. ale zwalone cienie, szczegółnie na replayach to dla mnie rzecz niepojęta, szczególnie, że w Prologu były bardzo dobre. W pełnym GT5 idealne wręcz cienie są jedynie na Tsukubie. Edytowane 7 lipca 201113 l przez Emet
Opublikowano 7 lipca 201113 l Włączyłem wczoraj Prologa i aż nie wierzyłem. Jadę po Suzuce i wszystko jakies wyraźniejsze, ładniejsze, szok. Dziękówa Emet.
Opublikowano 7 lipca 201113 l Znaczy się sprzedałeś mu swoją kopię gry Tak, dokładnie. Tym samym zamieniając swoją wersję podstawową na kolekcjonerską. I... jestem zachwycony APEXem. Jest dokładnie tym, czego oczekiwałem. Pięknie wydany, gruby i bogaty w informacje. Musze przeczytać, bo wiedza o motoryzacji skoczy u mnie znacząco
Opublikowano 8 lipca 201113 l Ma tu ktoś G27 i jeździ w GT5? Jak się sprawuje ta kierownica ogólnie we wszystkich grach wyścigowych (F1, Shift 2, WRC)? Prosiłbym o opinię posiadaczy.
Opublikowano 8 lipca 201113 l Kurdę. Kupiłem Ferrari F10 za 10 baniek i nie żałuję. To jak ta fura brzmi, wygląda i jeździ jest warte każdej ilości wirtualnej waluty. Wyścigi sezonowe bolidów F1 to najlepsze sezonówki do tej pory. Na razie mam złoto w Tokyo, na Nurbie dojechałem na 7 miejscu. Zwaliłem na ostatnim kółku ;/. Jeździ się świetnie, jeden mały błąd i koniec. To jak ten bolid wygląda, brzmi, przechodzi ludzkie pojęcie. Jestem zachwycony.
Opublikowano 8 lipca 201113 l ja wszystkie formuły dostałem z ticket-a lvl24, kasa oszczędzona....trzeba się pytać
Opublikowano 9 lipca 201113 l APEX istnieje w wersji pl? Jesli tak moze ma ktos pdfa ? Znalazlem chyba po włosku 59mb. Chętnie zbadam ta książeczkę ale w przyjaznym jezyku
Opublikowano 9 lipca 201113 l Tak, istnieje w wersji pl bo sam takiego mam. W wersji PDF widziałem jedynie po angielsku z "przyjaznych" jezykow.
Opublikowano 9 lipca 201113 l Dzięki za info. Rajner, dzięki za jazdę z moim Bobem Jakby ktoś mógł czasem pojeździć z udostępnionym ziomkiem będę wdzięczny. Właśnie siedzę, a drugi stefan śmiga w B-spec, bo zaniedbałem ten tryb, trzeba trochę i tego zaliczyć. Nie mam patentu na Nascar. Ten (pipi)y ABS tak spowalnia, że szok. Jak ma ktoś jakieś rady jak zrobić zawody ADVANCE z wyzwaniu Jeffa Gordona, to chętnie posłucham oczywiście wyłącz ABS nie gra tutaj roli, bo nie da się tego zrobić. Top Gear Lotusem to pikuś przy tym ;/ Edytowane 10 lipca 201113 l przez orion50
Opublikowano 10 lipca 201113 l Mam takie pytanie (może trochę głupie) - jeśli grałem w GT5 w normalnym wydaniu, a kupię wersję kolekcjonerską (tą z książką APEX), to postęp w grze mimo to się nie zmieni rozumiem?
Opublikowano 10 lipca 201113 l Wszystko będzie tak jak powinno być. Gra sobie sczyta save i będzie dobrze. Możesz wymieniać
Opublikowano 10 lipca 201113 l Możesz wymieniać bez problemu. Sam taki manewr wykonałem w tym tygodniu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.