Skocz do zawartości

Gran Turismo 5

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,4 tys.
  • Wyświetleń 225 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami.

  • Świetna wiadomość !! http://ppe.pl/news-4313-Black_Ops_zrzucilo_z_tronu_Gran_Turismo_5.html Może w koncu ktos w Sony przejrzy na oczy i zabierze sie za tych leserow z PD. Zamiast skupic sie przez t

  • Jesteś za słaby i tyle. Granie na padzie jest dziecinne, ktoś tu napisał że większość dzieci na tym forum nie stać na kierownice wiec grają na padach i im łatwiej a jak sie zabiorą za granie na kierow

Opublikowano

Długo nie grałem (od końca maja )I mam takie pytanie zawody sezonowe teraz można robić ile się chce i za każdym razem nalicza nam doświadczenie i kase za wyścig ? np.gram już któryś raz supercar festival i za każdym raz dostaje premie (kasa +exp).

Jest to jakiś błąd ?

Opublikowano

Wszystko jest w porządku. Sezonowe (puchar lekkich samochodów, ostatni wyścig) są najlepsze do zdobywania kasy/xp.

Opublikowano

Jest jeden sezonowy "Dla ekspertów" (czy jakoś tak), który jest jednorazowy. Reszte można jeździć do woli.

Najlepszym wyścigiem sezonowym do nabijania kasy i chyba też exp jest ten Ferrari na La Sarthe. 1 okrążenie, ok 3,5 minuty za ponad 500tys cr.

Opublikowano

dzięki :)

Ale to wprowadzili z którymś patchem ? bo tak od początku sezonowych nie było?

Opublikowano

Po prostu na początku były tylko takie jednorazowe. Później jakoś dawali już tylko te wielorazowe. Obecnie co jakiś czas dają też takie jak kiedyś.

Opublikowano

Do XP najszybszy jest wyscig lekkich samochodow na trasie Eifel - 2min52s i wpada 53K exp.

 

Orion - co do licencji IC10 (tej w Rzymie) to, kojarzy mi sie, ze w ktoryms patchu bylo tam chyba cos zmieniane z AI czy cos takiego, ale 100% pewnosci nie mam...

Opublikowano

Do XP najszybszy jest wyscig lekkich samochodow na trasie Eifel - 2min52s i wpada 53K exp.

 

Orion - co do licencji IC10 (tej w Rzymie) to, kojarzy mi sie, ze w ktoryms patchu bylo tam chyba cos zmieniane z AI czy cos takiego, ale 100% pewnosci nie mam...

 

Proszę, nie niszcz tej bańki za(pipi)istości, która mnie aktualnie otacza, he he. Tzn. wiesz. Ja trochę pojęcie o ścigałkach mam i pisząc, że event był dość łatwy po prostu stwierdzam, ze nie zjadłem na nim zębów, jakiś tam poziom trudności był, nie powiem. Kluczem było opanowanie tego Ferrari, ale najeździłem się nim w A-Spec i wiedziałem co mnie czeka :) a jak znerfili SI, to cóż :) lepiej dla mnie, gorzej dla tych co wcześniej grali ;) moim zdaniem to ułatwianie z paczami jest bez sensu, bo w (pipi)e są Ci co grali od premiery. Z drugiej strony konkretnie doszlifowali skilla przez te trudne eventy :)

Opublikowano

Nie wydaje mi się, żeby coś zmienili. Oczywiście pewności nie mam, ale w GT5 grałem jeszcze przed wypuszczeniem jakichkolwiek łatek i licencję w Rzymie ozłociłem za pierwszym razem. Nie chwalę się, bo mistrzem GT nie jestem, ale ten test nie był specjalnie trudny.

Opublikowano

Mnie rowniez sie wydaje ze akurat to zadanie nie bylo spejalnie trudne.

Wieksze problemy mam ze slalomem miedzy pacholkami czy zakretami nissanem 370Z o ktorych wspomial Orion.

Opublikowano

Wieksze problemy mam ze slalomem miedzy pacholkami czy zakretami nissanem 370Z o ktorych wspomial Orion.

Też miałem problemy z pachołkami, ale gdy dostałem DFGT to z miejsca wyzłociłem.

Z Rzymem największy problem to opanowanie samochodu - FR dużo łatwiej mi szły na padzie, niż na kierownicy.

 

 

Opublikowano

Z pachołkami to było tak, że miałem problem z tymi co jechało się Yarisem. Natomiast te pachołki w licencji chyba IB Toyotą ozłociłem za pierwszym podejściem :)

Opublikowano

Podziwiam was chłopaki, ja nie mam nerwów do takich rzeczy

jadę spokojnie na bronz i następne zadanie, jak wpadnie srebro bez wysiłków to super hehe

Opublikowano

Na brąz jest dość łatwo, ale gdy widzę, że niewiele mi brakuje do srebra to staram się je zdobyć. Jednak dobrze opanowane licencje pomagają na torze w czasie wyścigu.

Opublikowano

Nie wydaje mi się, żeby coś zmienili. Oczywiście pewności nie mam, ale w GT5 grałem jeszcze przed wypuszczeniem jakichkolwiek łatek i licencję w Rzymie ozłociłem za pierwszym razem. Nie chwalę się, bo mistrzem GT nie jestem, ale ten test nie był specjalnie trudny.

No stary to dla mnie jesteś ,bo moim zdaniem przed patchem Rzym nie był do zrobienia za 1 razem.Co do tych zmian to właśnie sporo zmienili,największa zmiana to brak kar za uderzenia(chyba ze znowu coś pozmieniali po kolejnym patchu ).

Zresztą opisywałem to kilka stron wcześniej.Robiłem jakieś porównania bo akurat kończyłem licencje i te zmiany(patchowe) były bardzo odczuwalne.

Edytowane przez kasper

Opublikowano

Zdaje sie ze w auta mozna przywalic z calej rury a gra karze tylko za mocniejsze uderzenia w bande.

Opublikowano

Hmm kary nadal są tylko, że aktywują się randomowo :) 2 razy musiałem robić restart po za mocnym uderzeniu w bandę, nie wiem jak z autami, bo je omijałem ;)

 

 

Hehe fajnie,że je omijałeś.Czasem bywało tak,że najlżejsze muśnięcie przeciwnika wykluczało Cię z dalszych zawodów.Teraz tego nie uświadczyłem....Najgorsze było to,kiedy przeciwnik sam puknął Cię w bok, a ty nie miałeś szans,uciec w inną stronę bo np: ktoś Ci ją zagradzał i również byłeś wyeliminowany.Także tego, również nie widzę.Z resztą wszystkie te kary są teraz bardzo złagodzone...Licencję zacząłem robić,zaraz po polskiej premierze i zaliczyłem je wszystkie na złoto, z wielkim trudem.Oczywiście nie wszystkie były takie tragiczne,ale zdarzały się wyjątki takie jak na przykład Rzym lub bodajże S8 , w roli głównej Alfa Romeo...Tragedia. Po którymś z kolei pathu wszystko się zmieniło.Z resztą Kasper zrobił dobrą robotę i wysłał ileś stron wcześniej,kilka linków do swoich filmów,które przedstawiają różnicę w licencjach przed i po pathu.

No,post gwoli wyjaśnienia,dla wszystkich tych którzy,mają wątpliwości co do licencji (jak to było,a jak jest teraz).

Opublikowano

Mnie najbardziej wkurzyła licencja z hamowaniem Astonem DB9. Niby banał - rozpędź się, zahamuj i tyle. Czas na złoto był jednak tak wyżyłowany, że autentycznie musiałem sprawdzić na YouTube, w którym momencie trzeba hamować, żeby zaliczyć.

Opublikowano

1. Da sie jakos wylaczyc ten parszywy glos Jeffa Gordona ? Dostaje po prostu bialej goraczki gdy podczas ciaglego powtarzania wyscigu musze slyszec to jego pedalskie "ar ju redi" lub "goł goł goł" ...

 

2. Nie wiem kto wymyslil system kar w tej grze, ale powinien do konca zycia opjerdalac laski bezdomnym. Nie dosc, ze musze powtarzac wyscig, bo ktos mi w dupe wjechal to jeszcze jest to totalny random.

 

PS. Cudowny tytul ale takie bzdury potrafia totalnie popsuc zabawe.

Opublikowano

Została mi licencja z Focusem w IB na złoto i 40 złotek w kieszeni :) Brakło mi 18 tysięcznych do złota, krew mnie zalewa.

Wreszcie pojawiły się nowe zawody sezonowe: http://www.gtplanet.net/new-world-compact-car-gt5-seasonal-events-more/

 

wygląda to ciekawie, może dziś w nocy dostaniemy kolejne, ostatnio dawali po 2 pod rząd. Doszło też kilka czasówek i prób driftu. Auta w sieciowym salonie kolekcjonerskim zostały zaktualizowane.

Edytowane przez orion50

Opublikowano

Mogliby wrzucic mozliwosc robienia zdjec podczas zwyklej pauzy, a nie tylko podczas ogladania powtorki. No i przydaloby sie tez opcja przewijania replay'ow.

 

No chyba, ze mozna te rzeczy robic, tylko nie wiem jak ;P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.