Opublikowano 1 sierpnia 201113 l Niestety nie ma tych opcji.. a byłby bardzo przydatne... Takie dorbne porównanie, przygotowane przez usera GTP <-- rzeczywistosć <-- Gran Turismo 5 Byłoby lepsze porównanie gdyby w GT5 La Sarthe z 2005 było ze zmienną porą.. a tak do porównania wykorzystana zostałą trasa z 2009 roku.
Opublikowano 2 sierpnia 201113 l Emet, co do tego porównania a dokładnie pierwszej foty, to pewnie GT6 będzie tak wyglądać. Ins, photo mode w menu pauzy byłby niewątpliwie zaje.bistym rozwiązaniem. Edytowane 2 sierpnia 201113 l przez R4VEN
Opublikowano 4 sierpnia 201113 l Teraz już wiem jak ludzie ozłacają vettel challenge na padzie. Edytowane 4 sierpnia 201113 l przez Andrew21
Opublikowano 4 sierpnia 201113 l Wlasnie probuje zrobic wyzwanie Vettela w X2010 ... na padzie ;P Komus udalo sie to zrobic na zloto bez kierownicy ? Ja poki co nawet jednego okrazenia nie moge przejechac wiec mierze w braz ;P EDIT: khem, nie zwrocilem uwagi na to co napisal Amdrew, trzeba bedzie to wyprobowac ;] Edytowane 4 sierpnia 201113 l przez Ins
Opublikowano 4 sierpnia 201113 l Wlasnie probuje zrobic wyzwanie Vettela w X2010 ... na padzie ;P Komus udalo sie to zrobic na zloto bez kierownicy ? Ja poki co nawet jednego okrazenia nie moge przejechac wiec mierze w braz ;P EDIT: khem, nie zwrocilem uwagi na to co napisal Amdrew, trzeba bedzie to wyprobowac ;] ja zrobilem bez cheatowania
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Mnie najbardziej wkurzyła licencja z hamowaniem Astonem DB9. Niby banał - rozpędź się, zahamuj i tyle. Czas na złoto był jednak tak wyżyłowany, że autentycznie musiałem sprawdzić na YouTube, w którym momencie trzeba hamować, żeby zaliczyć. Ta licencja została ma 100% poprawiona. Sam sią nad nią męczyłem a ostatnio na moich oczach zrobił ja kompletny n00b który nigdy nie miał wcześniej pada w rękach. Powiedziałem mu tylko że przy 224 (jeśli dobrze pamiętam) hamować. ZROBIŁ TO ZA PIERWSZYM RAZEM, O MAŁO NIE DOSTAŁEM ZAWAŁU SERCA.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Mam kilka pytań odnośnie GT5: - da się grać na padzie? W Forze 3 gra mi się całkiem przyjemnie, a to też przecież symulacja. Co prawda mam kierownicę, ale jest ona tak stara, że wątpie, aby GT5 ją wspierało. - jak wygląda sprawa z tuningiem i ustawieniami poszczególnych części - jest to zaawansowane, czy po prostu kupujemy daną część i tyle? Można swapować np. silniki? - można grać na podzielonym ekranie? Fajnie gdyby ktoś mógł porównać GT5 do Forzy 3. edit: w Forzie uwielbiam driftować, czy bez przeszkod bede mogl też to robić w GT5? Edytowane 7 sierpnia 201113 l przez Qvstra
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l - da sie grac na padzie, bez obaw - silnika nie przeszczepisz ale jakies tam czesci kupisz i ustawisz wedle zyczenia, zawias, hamulce, skrzynie, dyfer itp - zagrasz na podzielonym mozna dobrze driftowac na padzie, bez obaw x2
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Smialo kupuj GT5...jak radziles sobie z furami klasy R3 i wyzej bez asyst to i poradzisz sobie z gra od PD Co do porownania do FM3 to ciezko to zrobic gdyz te gry mocno sie od siebie roznia. Kazda jest mocna w innej kwesti i doskonale sie uzupelniaja.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l w koncu ib-3 zaliczone na zloto, i to w jakim stylu 18:280 .uff nienawidze tej licencji.ale jest 60 zlotek.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Podobnie jak Orion mam ponad 40 zlotek. Poczatkowo chcialem wszystko od razu zaliczyc na zlotro jednak doszedlem do wniosku ze to moze poczekac na lepsze czasy. Do premiery FM4 chce zrobic jak najwiecej A-Spec i zawodow specjalnych Zlotkami zajme sie jak juz zalicze wszystkie wyscigi.
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Mi w A-Spec została do skończenia Klasa Ekstremalna i Wytrzymałościowa, Większość Zawodów Specjalnych i kilkanaście licencji. Będzie co robić
Opublikowano 7 sierpnia 201113 l Ja męczę Vettela.... Jak się uda to zaczekam na save w wyśćigach i zacznę powoli robić długodystansowe.
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Mając Vettela można sporo oszczędzić z wytrzymałościówek, ma się parogodzinną przewagę. A save może nigdy nie być. Ja póki co olałem wytrzymałościowe i po zakupie DFGT zacząłem od nowa ograniczając się do minimum tuningu i maksimum różnorodności samochodów, trzymając się jak najbliżej osiągów konkurentów. Najlepiej jedno auto = jeden wyścig. Specjalne robię tylko kiedy brakuje mi kasy.
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Red Bulla mam ale nie będę robił wytrzymałościowych, póki nie zrobię Vettela na złoto. Męczę się z Nurbem.. psuję ostatni zakręt przed ptostym odcinkiem (ten z lekkim łukiem, przed ostatnią szykaną). Zawsze trace na nim ponad sek.. a tak się składa, ze do złota brakuje mi 2,5-3s... <_<
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Mi udalo sie wszystkie licencje na zloto zrobic i mam satysfakcje. W A-specu mam ponad polowe, a B-spec jakos mi srednio podchodzi, wiec nie wiem, kiedy zaczne sie nim bawic. Na razie najtrundiejsze dla mnie sa te wyzwania rajdowe Sebastiena Loeba. Gdy udalo mi sie juz w miare dobrze przejechac odcinek (zajmuje to chyba jakos 5-6 minut), to do zaliczenia zabraklomi 10 sekund Grania sporo, a rece bola jak nie wiem......
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Z Loebem nie miałem problemów - po prostu zmieniłem ustawienie napędu na 50-50.
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Bez urazy, ale wszystkie wyzwania Loeba są banalne. W dwóch można z palcem w kuprze zrobić dystans do złotka w granicach 10s. A żebym nie był gołosłowny, daję moją trzecią próbę w jednym z wyzwań: http://www.youtube.com/watch?v=q0JhaspKDMA&feature=channel_video_title Jak widać nastukałem sporo błędów, a czas i tak spokojnie zapewnia złoto.
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Loeb jest banalny na szczęście. Na razie najbardziej się boję Gran Tourismo Tour czy jakoś tak. Ludzie mówią, że złoto w tym to hardkor
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l jesli mowa o alfie to rzeczywiscie super latwo nie jest ale do zrobienia oczywiscie mowa o zlocie.troche potrenowac, troche poogladac youtube no i najwazniejsze, pogrzebac we wspomagaczach (tcs, i abs glownie) gl Edytowane 9 sierpnia 201113 l przez GT
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l To moze zmienie ustawienia napedu, ale dla mnie pierwsze kilka prob na kierownicy w Loebie byly niesamowicie trudne. Zreszta uwazam, ze wszystko jest w tej grze do wytrenowania i opanowania. Niektore zlota wymagaja jednak wiecej czasu i prob
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l To moze zmienie ustawienia napedu, ale dla mnie pierwsze kilka prob na kierownicy w Loebie byly niesamowicie trudne. Zreszta uwazam, ze wszystko jest w tej grze do wytrenowania i opanowania. Niektore zlota wymagaja jednak wiecej czasu i prob Bez przesady, zostaw jak jest. Nie jedź na limicie, pamiętaj żeby drastycznie nie stawiać auta bokiem, staraj się nie przeginać z przyspieszaniem przy wychodzeniu z zakrętu i wykorzystuj przeniesienie masy auta do pokonywania zakrętów. Powyższy przejazd robiony był na totalnym lajcie i bez zbytniego spinania się pyknęło 13s+ do złota.
Opublikowano 9 sierpnia 201113 l Jadę właśnie Indy 500 w A-Spec. Kurde, ale to nudne. Jestem na 110 okrążeniu i powoli mam dosyć. Przejadę to raz i nigdy więcej
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.