Gość DonSterydo Opublikowano 11 września 2011 Opublikowano 11 września 2011 Ktoś się orientuje czy wersja platynowa GT5 jest up to date ? Cytuj
Gość szpic Opublikowano 11 września 2011 Opublikowano 11 września 2011 co masz na mysli? ja mam platynowa, mialem jakies 8 patchy do sciagniecia, ale sciagnely sie ponizej 15 minut Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 11 września 2011 Opublikowano 11 września 2011 (edytowane) Ile zajmowały ? @down: No to będzie jakieś 2 Gb. Chyba, że instalka platyny jest większa niż w wersji podstawowej. Edytowane 11 września 2011 przez DonSterydo Cytuj
Gość szpic Opublikowano 11 września 2011 Opublikowano 11 września 2011 (edytowane) nie pamietam. w narzedzia danych gier gt5 zajmuje 7gb z tym ze zrobilem pelna instalacje na dysk. jak znajdziesz ile zajmuje instalacja na dysk to sie dowiesz ile patche zajmowaly ok mam pytanie. uzyczy ktos pojazdu do zrobienia wyscigów z klasy amatorskiej tj te wyscigi klasyków japonskiech, europejskich, fr cup, oraz cos z sezonowych? oraz jakis help jak te auto wypozyczyc? moje psn -> szpic_PL Edytowane 11 września 2011 przez orion50 Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Witam. Jako, że temat o GT5:Prologue jest już zamknięty, co jest w pełni zrozumiałe chciałbym zadać w tym temacie pytanie. Otóż znalazłem dziś w marcowym numerze PSX'a tajną kombinację do wklepania w GT:P właśnie, która między innymi odblokowuje wszystkie auta dostępne w grze i co ważniejsze dodaje 3 trasy w trybie Arcade (Nurburgring, Tsukuba i La Sarthe). Po wklepaniu kombinacji wszystko ładnie się pojawiło i się napaliłem na przejażdżkę po pętli północnej (nie posiadam jeszcze GT5). Wybrałem furę, trasę i...no właśnie, nic. Chodzi o to, że po wybraniu którejkolwiek z bonusowych tras pojawia się ekran ładowania, wyświetla lista samochodów biorących udział w wyścigu i tyle. Dysk przestaje pracować i napis "loading" nie ma zamiaru zniknąć. Próbowałem także w trybie 2players i to samo, czekałem nawet 15 minut myśląc, że może coś musi się dociągnąć z sieci, ale nic z tego(sprawdzałem po ponownym włączeniu gry w opcjach internetowych czy jest może jakaś update do pobrania i nic). Jedyne co można zrobić to wyłączyć grę. Dodatkowo(nie wiem czy tak było u innych)przy trasie Tsukuba Circuit nie widać jej mapki(dane, owszem są). Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale staram się dać jak najwięcej informacji Czy zatem ktoś korzystał może z tego kodu i czy miał podobne problemy? Posiadam wersję pudełkową, pierwszą - nie platyna - europejską. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 15 września 2011 Opublikowano 15 września 2011 Te trasy miałby być w grze, ale finalnie zostały wycięte. Dlatego zostały ukryte, a po odkryciu, nie da się w nie zagrać. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Były specjalne wersje Prologa, wystawiane na różnych eventach, które miały te trasy (lub część z nich). Słyszałem, że pierwsza wersja Prologa na Japoński rynek miała te trasy na płycie ale nie wiem ile w tym prawdy. Niestety w naszych wersjach ich nie ma na pewno... Cytuj
mataman 35 Opublikowano 16 września 2011 Opublikowano 16 września 2011 Kup GT5 i nie rób wiochy Cytuj
Luqat 975 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 Kolekcja uzupełniona (jedyna "część", której nie posiadam to GT4:Prologue, ale raczej nie będę się w nią zaopatrywał), teraz czas na kierownicę Co do pytania o Prologue to mimo wszystko fajnie byłoby gdyby taki sekrecik zadziałał Dzięki za odpowiedzi. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 20 września 2011 Opublikowano 20 września 2011 Czy SI oszukuje w tej grze niczym w Motorstormie czy Burnoutach? Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 21 września 2011 Opublikowano 21 września 2011 Co sądzicie o zużywaniu się opon w online? Moim zdaniem jest to świetnie rozwiązane. W wyścigu na 30-40 okrążeń można mieć rózne strategię pitów, do tego w różnych momentach wyścigu mieć np. przewagę świeżych gum nad przeciwnikiem, no i oczywiście dochodzą pity wymuszone przez kolizje. Niewiele się o tym pisze, a bardzo uatrakcyjnia to ściganie. Brakuje tylko różnicy w zużywaniu się opon twardych i miękkich, ale za to te same opony zużywają się różnie w zależnosci od setupu autka jak i od tego jak agresywnie się jedzie. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 21 września 2011 Opublikowano 21 września 2011 Różnica w zużywaniu się opon miękkich i twardych oczywiście jest obecna... problem w tym, że jest ona raczej zbyt mała. Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 22 września 2011 Opublikowano 22 września 2011 Serio jest taka różnica? Polyphony to potwierdziło? Ja i wielu współścigantów jej nie zauważyliśmy. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 22 września 2011 Opublikowano 22 września 2011 Jest.. ale jest zbyt mała. Miękkie zużywają się o jakieś 20% szybciej niż twarde.... a wydaje mi się, że powinno to być jakieś 40%. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 (edytowane) Post pod postem ale... przeglądając GTP (dział Forzy ) natknąłem sie na ciekawy gif z GT5. http://www.abload.de/img/testgt5nxiv.gif Edytowane 24 września 2011 przez Emet Cytuj
krzszt 0 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Witam Chciałem się spytać o jakieś wskazówki odnośnie drugiego zadania specjalnego na top gear a mianowicie jazda lotusem 111R 04'. Otóż ten samochód to jakaś porażka, na dodatek na twardych komfortowych zachowuje się jakbym jeździł po lodowisku, przy 40km/h przy puszczonym gazie tył ucieka w zakrętach i inne tym podobne cyrki, nawet DFGT nic mi nie pomogło w prowadzeniu tego... auta. Śmiem twierdzić że to jest trudniejsze od wyzwania vettela. Byłbym wdzięczny za jakieś wskazówki jak tym jeździć, czego unikać i w ogóle liczę na jakieś obszerne faq jak wygrać w tych zawodach Z góry dzięki za pomoc Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 przede wszystkim te zadanie wykonuje się na padzie Na kierownicy jest kilkakrotnie razy ciężej je zaliczyć Cytuj
krzszt 0 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 To może sprecyzuje,problem mam z zakrętami follow through i bentley, czyli tymi dwoma przy dużych prędkościach, w 90% samochód najzwyczajniej wpada w poślizg, na reszcie jestem szybszy od SI, tylko nie wiem czy wystarczająco Cytuj
orion50 632 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Musisz hamować lewą stopą czyli hamować a jednocześnie trzymać gaz praktycznie w glebie. Lotus wpada w straszną nadsterowność gry odpuści się gwałtownie gaz. Musisz bardzo delikatnie odpuszczać gaz. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Wyzwanie z lotusem jest najprostrze ze wszystkich... opieraj sie jak najbardziej na bokach innych. Opózniaj hamowanie jak najbardziej i celuj tak aby wejsc w bok innego auta. Nie powinno Cie zdyskwalifikować za to a wejdzies z dobra predkoscia Cytuj
orion50 632 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 W ogóle wyzwania top gear są banalne. Najgorszy jest Nascar i Gran Turismo Tour czy jakoś tak:) Cytuj
krzszt 0 Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 Mi tam Nascar żadnych problemów nie stwarzał, w pół godziny go ozłociłem, grand tour też nie był najtrudniejszy. Jedynie ten lotus i wyzwanie Loeba mi doskwiera... Ale dzięki za ten hamulec z gazem, nawet o tym nie pomyślałem aby spróbować bo myślałem że już totalnie ten samochód zacznie świrować, a tu przynajmniej można było i podczas skrętu przyhamowywać. Poprawiłem wynik na srebro i mam dosyć na razie tego. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 24 września 2011 Opublikowano 24 września 2011 ja nie jestem w stanie zrobic ostatniego poziomu nascaru oraz najprostrzego z amg jakies rady? w nascarze gosie zawsze odjezdzaja i nawet draft nic nie daje bo gosc odjezdza odemnie mimo, ze nikogo nie draftuje. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.