Daffy 10 568 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) dziwne - mi od premiery sieć w GT5 śmiga jak miło(tylko w 24 listopada czasem wywalało). wiadomo już oficjalnie co ten dzisiejszy patch poprawia/zmienia? Edytowane 27 listopada 2010 przez Ficuś Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Widziałem replay w Saturnie na rajdowym Eiger i muszę powiedzieć, że cieniowanie to krok wstecz do GT5P. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 względem GT5Prologue pogorszyli kibiców, ostrość obrazu(choć tutaj kosztem aliasingu można to podbić w menu), zje.bali cienie i obniżyli rozdzielczość refleksów na lakierze podczas gameplayu Cytuj
ted360 17 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 dziwne - mi od premiery sieć w GT5 śmiga jak miło(tylko w 24 listopada czasem wywalało). wiadomo już oficjalnie co ten dzisiejszy patch poprawia/zmienia? http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-v1-02-update-available-for-download/ Swoją drogą zapowiedź Kazunoriego o tym, że GT5 będzie co tydzień otrzymywało jakiś update daje do myślenia... Czyżby GT5 było pierwszą grą, której nie wolno oceniać w wersji pudełkowej, bo za rok może być zupełnie inna? To nie fair w stosunku do ludzi, którzy internetu w konsoli nie posiadają, ale być może właśnie nastały czasu, gdy bez netu ani rusz :confused: Czyżby z takiego założenia wyszli twórcy? W takim razie powinni zaznaczyć na pudełku, że gra wymaga dostępu do sieci... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 To nie fair w stosunku do ludzi, którzy internetu w konsoli nie posiadają, ale być może właśnie nastały czasu, gdy bez netu ani rusz :confused: Mozna mowic ze cos takiego jest nie fair i zgadzam sie z tym, ale czasy gdzie bez netu ani rusz juz dawno sie zaczely. Kto dzisiaj nie ma internetu, ten w pewnym sensie jest uposledzony, bo jako zrodlo masowej informacji, jest skazany na telewizje, ktora klamie. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Dziwi mnie brak Subaru Impreza Rally Car z 99r. To było trzecie auto premium pokazane na PS3 (było w pierwszym demku GT HD, przed tym, które trafiło na PSN) a w pełnym GT5 go nie ma <_< Poziom trudnosci jest trochę nierówny.. niektóre eventy są banalnie proste... inne są bardzo trudne. Bardzo wymagająca wydaje się szkoła AMG a na chwilę obecną nie wyobrażam sobie jak zrobić złoto w pierwszym (Alfa) i trzecim (Lambo) evencie Grand Tour.... Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) J.ebane gt:/ Nawet po patchu nie mogę nawiązać połączenia z serwerami. Nie wiem co jest u licha grane:/ Wylacz komputery i sciaganie , jak dalej nie mozesz sie polaczyc to masz za slabego neta, pozdrawiam Edytowane 27 listopada 2010 przez AbraHAM Cytuj
orion50 632 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 No, ale to, że światowe fora grzmią, że kod sieciowy w GT5 jest z(pipi)any już nie napiszesz. Polyphony kleiło grę 5 lat, a teraz wydaje na szybko patche i łata wszystko. Najważniejsze jest to, że fizyka i model jazdy nadrabiają, aczkolwiek problemy z online sa niedopuszczalne. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Zrobił ktoś test IC-10 (2 kółka po Rzymie w Ferrari) na złoto? :confused: ponawiam Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Poziom trudnosci w grze jest naprawde nierowny, jak grafika. Banalne zadania przeplataja sie z b. trudnymi. Zrobic wszystkie wyzwania Mercedesa na N-ringu w klasycznym 300 SL Coupe '54 i AMG SLS '10 na złoto jest masakryczne. Srebro to góra, jaką udało mi się wycisnąć. Polecam szczerze posiadaczom DFGT ustawienie oczywiscie na tryb jazdy Symulacyjny z FF na 10. Bez kontroli trakcji. ABS zostawiam ustawiony na 1, przydaje sie troche. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 J.ebane gt:/ Nawet po patchu nie mogę nawiązać połączenia z serwerami. Nie wiem co jest u licha grane:/ Wylacz komputery i sciaganie , jak dalej nie mozesz sie polaczyc to masz za slabego neta, pozdrawiam 8MB UPC za słaby na Gt raczej nie jest. Pokombinuje z tym wyłączeniem kompa bo w sumie laptop cały czas chodzi. Może to również kwestia tego że do połączenie netowe z Ps3 jest bezprzewodowe. Cytuj
nick__t 2 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) Heh, z Nurburgring nie ma problemu, jest za to spory z online. Nie dość że wywala mnie z każdego pokoju to na dodatek jest coś nie tak z zachowaniem się pedałów (szczególnie przyspieszenia) Myślałam na początku, że coś nie tak z potencjometrem bo mam tą słabszą wersje - ver.A, ale poza online wszystko jest dobrze. Efekt jest taki, że jeżdże jak ktoś kto gra po raz pierwszy. Kompromitacja. Ktoś ma jakiś pomysł? Edit: to wygląda jak jakieś lagi. Wciskam gaz - nic się wielkiego nie dzieje więc wciskam trochę mocniej - wtedy gwałtowna reakcja i zazwyczaj obrót. Ciekawe jest też to, że na ucho wszystko słychać płynnie i nawet powtórki i w opcji "widza" w trybie online nie da się tego zauważyć. Sporadycznie zdarza się to też z hamulcem i jadę prosto lub hamuje mocniej niż potrzeba. Edytowane 27 listopada 2010 przez nick__t Cytuj
da$io 110 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) 8MB UPC za słaby na Gt raczej nie jest. Pokombinuje z tym wyłączeniem kompa bo w sumie laptop cały czas chodzi. Może to również kwestia tego że do połączenie netowe z Ps3 jest bezprzewodowe. Jak twoja chata jest na stadionie i PS3 stoi po drugiej stronie boiska to pewnie tak, wifi ma na to pewny wpływ. <_< Edytowane 27 listopada 2010 przez da$io Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Poziom trudnosci w grze jest naprawde nierowny, jak grafika. Banalne zadania przeplataja sie z b. trudnymi. Zrobic wszystkie wyzwania Mercedesa na N-ringu w klasycznym 300 SL Coupe '54 i AMG SLS '10 na złoto jest masakryczne. Srebro to góra, jaką udało mi się wycisnąć. Starym 300 SL to akurat łatwizna. Amg SLS to inna bajka bo ma wielką moc i mnie rzuca, ale kiedyś to zmęczę Cytuj
2097 3 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Dziwi mnie brak Subaru Impreza Rally Car z 99r. To było trzecie auto premium pokazane na PS3 (było w pierwszym demku GT HD, przed tym, które trafiło na PSN) a w pełnym GT5 go nie ma Poziom trudności jest trochę nierówny.. niektóre eventy są banalnie proste... inne są bardzo trudne. Bardzo wymagająca wydaje się szkoła AMG a na chwilę obecną nie wyobrażam sobie jak zrobić złoto w pierwszym (Alfa) i trzecim (Lambo) evencie Grand Tour.... Witam wszystkich. Piotor'a, Emeta Qre i calą rzesze zadowolonych i wściekłych fanów serii gran turismo. Sam jestem w niewiadomym punkcie. Powinienem już wiedzieć czy gra mi się podoba czy nie. Jestem po platynach w Ferrari Challenge, Super Car Challenge, Shifcie i V8Superstars (<--no nie zupełnie ale się doczłapie) i nawet WipeOut HD więc jako tako wyścigi lubię Ale dopóki nie zagram na kierownicy, a ta przyjedzie w poniedziałek (G27) to się nie wypowiem na temat miodności jazdy, póki co zaliczam Licencje gdzie mogę na padzie na złoto. Poruszę inny temat, mianowicie Trofea będą chyba trudne do zdobycia, jak popatrzę na konieczność posiadania 1000 aut, zwłaszcza wygranie wyścigu o 0.01 to zastanawiam się czy niektóre będą dziełem przypadku jak to 0,01 a inne sporego kawałka życia wyrwanego nam z rąk. Znając Japończyków i ich pogoń za perfekcją ciężko będzie zdobyć niektóre licencje na złoto, wygrać wyścigi eventy itp. Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Fajna recka, do tego uczciwa http://jalopnik.com/5699667/gran-turismo-5-first-drive (BTW: Jalopnik firmowal jeden z car packow do Forzy3 ) Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Dziwi mnie brak Subaru Impreza Rally Car z 99r. To było trzecie auto premium pokazane na PS3 (było w pierwszym demku GT HD, przed tym, które trafiło na PSN) a w pełnym GT5 go nie ma Poziom trudności jest trochę nierówny.. niektóre eventy są banalnie proste... inne są bardzo trudne. Bardzo wymagająca wydaje się szkoła AMG a na chwilę obecną nie wyobrażam sobie jak zrobić złoto w pierwszym (Alfa) i trzecim (Lambo) evencie Grand Tour.... Witam wszystkich. Piotor'a, Emeta Qre i calą rzesze zadowolonych i wściekłych fanów serii gran turismo. Sam jestem w niewiadomym punkcie. Powinienem już wiedzieć czy gra mi się podoba czy nie. Jestem po platynach w Ferrari Challenge, Super Car Challenge, Shifcie i V8Superstars (<--no nie zupełnie ale się doczłapie) i nawet WipeOut HD więc jako tako wyścigi lubię Ale dopóki nie zagram na kierownicy, a ta przyjedzie w poniedziałek (G27) to się nie wypowiem na temat miodności jazdy, póki co zaliczam Licencje gdzie mogę na padzie na złoto. Poruszę inny temat, mianowicie Trofea będą chyba trudne do zdobycia, jak popatrzę na konieczność posiadania 1000 aut, zwłaszcza wygranie wyścigu o 0.01 to zastanawiam się czy niektóre będą dziełem przypadku jak to 0,01 a inne sporego kawałka życia wyrwanego nam z rąk. Znając Japończyków i ich pogoń za perfekcją ciężko będzie zdobyć niektóre licencje na złoto, wygrać wyścigi eventy itp. Mi 0,01 wpadło jako 2gie trofeum pierwsze zadanie specjalne nascar. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Ogarnijcie się .Mówicie że grafika nie ważna liczy się miód? To po co wydawać 200 zł na GT5 i Ps3 + TV HD skoro można było grać w GT 4 na ps2. Idąc dalej tym tokiem myślenia to może warto było zostać przy amidze lub Commodore C-64? Przecież gry z tamych czasów miały MEGA wielką grywalność i miód tylko grafia do dupy. Bez jaj! Gre robili kilka lat, ciągle zachwalali jaka to będzie genialna, codzienne filmiki od których już się chciało rzygać. A teraz wydali grę po prostu nie skończoną. Co mi po jakiś pachach które kiedyś tam wyjdą skoro teraz bug na bugu. ŻENADA! Nie kupiłem i nie kupię. NFS HP pokazał jak powinno się wydawać gry (wszystko działa tak jak powinno i żadne pache nie są potrzebne). Cytuj
2097 3 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) O kurcze a myślałem że trzeba będzie robić specjalne ustawki pod te trofeum. Tak jak Bling Brigade ale skoro wpadło tak łatwo to myślę że o inne martwić się będę mniej Dzięki za poprawienie mi humoru Odstawiłem GT do poniedziałku bo stwierdziłem że nie ma sensu robić tych licencji po dwa razy, wole jednak zacząć grać na kierownicy. Moja ostatnia gra to był Shift gdzie całkiem nieźle zamiatałem, ale GT to zupełnie inna bajka tutaj widzę że trzeba będzie nauczyć się Chirurgicznej precyzji prowadzenia auta bo bez tego ani rusz. W Shift można było poprawiać zachowanie się samochodu nawet będąc w zakręcie, zupełnie jak auto WRC. a w GT nie ma przebacz .... nigdy nie było. / Kufir Ale zauważ że Shift też miał bug na bugu więc jednak można sprawy łatać patchami, ja wole patche niż odwlekanie premiery, ta na szczęście jest już za nami Liczę na to że japończycy będą częściej dodawać poprawki kierując się sugestiami graczy niż ludzie odpowiedzialni za serie NFS, zwłaszcza za poprzedniego. W Hot Pursuit nie grałem jeszcze, nawet nie wiem czy będę miało ochotę na te sztuczne ściganie i ucieczki. Już mnie to nie bawi. Wole pograć w F1 2010 i nowe WRC Edytowane 27 listopada 2010 przez 2097 Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Nie kupiłem i nie kupię. i dobrze, ale po co nam wmawiasz, że ta gra powinna nam się nie podobać? odwalasz taki emo rage że głowa mała Cytuj
Gość kufir Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) Nikomu nic nie wmawiam, chciałem ten produkt kupić ale na szczęście miałem okazję zagrać kilka wyścigów u kuzyna i niestety ale rozczarowanie moje i jego sięga nieba. Jeśli Wam takie kwiatuszki nie przeszkadzają , Wasza sprawa. Może jesteście bardzo mało wymagający i prawdopodobnie jakby ta grą nazywała się np. XXX a nie Gran Turismo 5 nawet bycie jej nie skończyli. Z drugiej strony jak się wyda 200 zł to ciężko się przyznać że zrobiło się interes "życia". Siak czy owak miłego grania i podziwiania kwiatuszków Edytowane 27 listopada 2010 przez kufir Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Nawet patrząc na obszerność rozrywki, ile spędzisz godzin w nfs a ile w gt? nfs można przejść w dzień - dwa, a w gt na samym ustawianiu auta można spędzić tydzień. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 NFS HP jest nastawiony na multiplyer, gra sieciowa oferuje mnóstwo zabawy i do tego mamy wspaniały autolog, który jest prawdziwą mocą tej gry. Singiel w trybie uciekiniera i policjanta to też sporo zabawy. Nie będę podawać ile godzin czy też dni bo wszystko zależy od czasu jaki przeznaczamy na grę i od zdolności manaulanych. Kwiatków brak Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Jak się gra dla grafiki i wystarczy żeby w grze był samochód, nie ważne jak wiernie oddany, to owszem, można kupić nfs. Gdy natomiast chcesz się poczuć jak w prawdziwym samochodzie, to nie masz wyboru i kupujesz gt Cytuj
2097 3 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 No cóż, my tu w to nasze GT5 będziemy z chłopakami ścigać się w trybie online w i turniejach w duelach 1 on 1 długo długo po tym jak twój NFS HP umrze śmiercią naturalną, jak umarł jego poprzednik Shift. To się nazywa dobrze zainwestowane 180 zł Nie żebym chciał się tutaj z tobą o coś kłócić czy coś udowadniać jednak MaroS ma racje. Z każdej gry w którą grałem wyciągałem dużo frajdy, i obiektywnie patrząc żadna z nich nie przeżyła tyle ile żyć będzie GT5, nam właśnie oto chodzi, ulokować nasz czas w końcu w jednej dość dobrej grze. GT jest akurat taką dość dobrą grą, wydaje mi się że zdobycie w tej grze będzie większym achievement niż to zrobione w wipeout HD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.