Square 8 711 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 Wczoraj włączyłem GT Academy i kurde brakowało mi kontaktu z tą serią. Po odpaleniu GT5 trochę się przestraszyłem bo czekało na mnie 16 patchy, ale obyło się bez większych problemów. Jeszcze tylko główna instalacja i można śmigać. Btw, jaki samochód polecacie na rozpoczęcie przygody ? Bo raczej zacznę wyścigi przed końcem GT Academy. Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 Najlepiej wyhacz coś z napędem FF, co nie nastręczy Ci dodatkowych problemów na pocżątku przygody z piątką - samochody typu Honda Civic lub Honda CRX; albo z napędem MR - jak Toyota MR2; czy nawet FR - Mazda Eunos Roadster. Ale najlepiej jest pozaliczać na starcie licencje. Zapoznasz się z modelem jazdy, z charakterystyką pokonywania zakrętów, z niektórymi częściami torów. Zaś za ozłocenie stosunkowo prostych licencji B i A wzbogacisz swój garaż w sumie o 6 samochodów. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 No licencje to na poczatek jak zawsze. Cos pamietam ze tutaj autka dostaje sie juz za same brazowe pucharki, wiec nie powinno byc tak zle. Cytuj
kasper 3 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 Pewnie bym się szarpnął na ten event, ale w maju mogę nie mieć czasu niestety. Może nadrobisz w czerwcu i pokażesz to doświadczenie którym tak się chwaliłeś??? Cytuj
winner 183 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 Pewnie bym się szarpnął na ten event, ale w maju mogę nie mieć czasu niestety. Może nadrobisz w czerwcu i pokażesz to doświadczenie którym tak się chwaliłeś??? Nigdy nie "chwaliłem" się swoimi umiejętnościami, co najwyżej starałem się komuś udowodnić, że nie ma racji już nawet nie pamiętam o co chodziło. Fakt faktem rozegrane mam grube setki godzin i z wyścigami jestem od zawsze, bo to moja pasja, ale nigdy jakoś uber-profesjonalnie do tego nie podchodziłem i nie startowałem w zawodach (może to był błąd, ale ja wolę czerpać max. przyjemności i nie przepadam za zmuszaniem się do czegoś). Tak czy siak spróbuję, barki mam zdrowe więc mogę się znowu coś więcej posiłować z G27 Cytuj
Jared 0 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 (edytowane) Spróbuje jeszcze raz Czy w GT5 w dziale Time Trial jest ranking gdzie możemy sobie porównać czasy z innymi graczami, tak jak było w GT Prologue ? Edytowane 27 maja 2012 przez Jared Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Niestety nie. Taka możliwość jest tylko w sezonowych czasówkach i driftach (są po 2 wyzwania każdego typu co 2 tygodnie). Cytuj
Jared 0 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Niestety nie. Taka możliwość jest tylko w sezonowych czasówkach i driftach (są po 2 wyzwania każdego typu co 2 tygodnie). Dzięki za odp. szkoda, ale dobre chociaż te sezonowe. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Trochę pogralem i niestety zawiodłem się trochę na karierze, a konkretnie jej początkach. Wystarczy zrobić pierwszą licencję na złoto i można śmiało atakować wyścigi sezonowe do 400PP. Zdobyta za złoto Toyota pozwala wygrać każdy wyścig w tej kategori bez problemu i tym o to sposobem dostajemy 300k kredytow za 5-10 minutowe wyścigi. Szkoda Tar że mi o tym powiedziałeś, bo tak to bym dalej męczył pierwsze wyścigi i dostawał nagrody rzędu 6k W poprzednich częściach nie było tak łatwo na starcie. Druga rzecz na której się zawiodłem to grafika. Otoczenie jak to zawsze w GT nie powala, ale najbardziej rzucający się w oczy jest aliasing i to nawet na samochodach premium. Co do podziału na premiumy i standardy to głupszego pomysłu chyba nie było. Kto to widział żebym wbił do jakiegoś wyścigu i 11/15 przeciwników to Nissany różniące się tylko nazwą. Już wolal bym (i pewnie nie tylko ja) aby skupili się na powiedzmy 400 samochodach i porobili same premiumy zamiast uderzać w ilość. Na myśl przychodzi od razu Forza, która nie ma takich kwiatków. Modelu jazdy nie będę oceniał bo jakoś nigdy nie przywiązywałem do tego większej wagi, a i też nie mam porównania jak zachowa się w realu samochód o mocy 400 koni Chociaż te prowadzi się jeszcze jako tako. Problem mam gdy autko ma te 500+ koni, bo wtedy często kręce bączki (gram na padzie jakby co) więc chyba jest to dobrze oddane. O kwestiach technicznych typu, niemożność pusczenia następnego kawałka, długich loadingach pomimo instalki i nnych drobnostkach nie będę się rozpisywał. Ale ogólnie gra się bardzo przyjemnie. Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 (edytowane) Trochę pogralem i niestety zawiodłem się trochę na karierze, a konkretnie jej początkach. Wystarczy zrobić pierwszą licencję na złoto i można śmiało atakować wyścigi sezonowe do 400PP. Zdobyta za złoto Toyota pozwala wygrać każdy wyścig w tej kategori bez problemu i tym o to sposobem dostajemy 300k kredytow za 5-10 minutowe wyścigi. Szkoda Tar że mi o tym powiedziałeś, bo tak to bym dalej męczył pierwsze wyścigi i dostawał nagrody rzędu 6k W poprzednich częściach nie było tak łatwo na starcie. no to jest niestety i dla mnie największy fail tej gry. nawet bez wyścigów sezonowych za szybko zdobywało się mocne fury i za łatwo przychodziły zwycięstwa, a po wprowadzeniu sezonówek to wszystko musi być niewiarygodnie proste...a wystarczyło zrobić prostą rzecz jak za starych dobrych czasów - licencje decydują o dopuszczeniu do wyścigu, a sam wyścig na bardzo szczegółowe regulacje (moc, waga, opony) żeby nie dopuszczać ogromnych dysproporcji i tym samym za bardzo ułatwiać wyścigi... i najgorsze jest to że Polyphony udowodniło że jak chce to stworzy emocjonujące i wymagające wyścigi - jak przypomnę sobie wyścigi Formuły GT albo jak wspominam pierwsze sezonówki z Mazdą RX-7 na Tskukubie na czele to na prawdę morda mi się cieszy... a przez to że większość wyścigów nie ma regulacji to powstają totalne bzdury, nawet w wyśigach GT500 nie zrobili za dużych ograniczeń i można ścigać się z ogromną przewagą sama gra za dużo straciła na funie... Edytowane 27 maja 2012 przez pawel_k 1 Cytuj
Gość szpic Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Trochę pogralem i niestety zawiodłem się trochę na karierze, a konkretnie jej początkach. Wystarczy zrobić pierwszą licencję na złoto i można śmiało atakować wyścigi sezonowe do 400PP. Zdobyta za złoto Toyota pozwala wygrać każdy wyścig w tej kategori bez problemu i tym o to sposobem dostajemy 300k kredytow za 5-10 minutowe wyścigi. ja mam 3/4 kariery zrobione a licencji nie mam skonczonej na zloto. te licencje sa zbyt trudne i tyle;) Cytuj
winner 183 Opublikowano 27 maja 2012 Opublikowano 27 maja 2012 Licencje to pikuś w porównaniu do RB np. Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 Zwykłe licencje B i A są łatwe, a nie jestem wymiataczem czasowym. Dopiero wczoraj jak zacząłem robić iC to mam problem z wykręcaniem złotych pucharów. W iC-2 brakuje mi 0,03s do złota i nie potrafie tegu ugryźć, ale wiem że się da, bo np. Winner ma same złota w licencjach Cytuj
winner 183 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 Mi zrobienie wszystkich licencji zajęło 2 wieczory wtedy jeszcze na DFP. Zapewne padem męczyłbym się dłużej, ale ja we wszystkie wyścigi (prawie), nawet w zręcznościówki gram na kierownicy. IMO te w GT4 były trudniejsze. Cytuj
CalopS 2 Opublikowano 30 maja 2012 Opublikowano 30 maja 2012 Powiem szczerze ostatnia stycznosc z seria mialem przy gt2 kora wyrwala mi sporo z rzycia, teraz jak sobie odpalilem gt academy to mnie zamurowalo Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 @Emet Które masz mniej więcej pozycje w rankingu ogólnym, w Akademii? Bardzo dobre czasy kręcisz i we wszystkich testach jesteś u mnie na pierwszej pozycji. Łapiesz się do 1000 najlepszych? A może jeszcze wyżej? Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 (edytowane) Hehe.. Musisz mieć na liście mało osób, które grają w GT Academy, skoro ja jestem pierwszy (na swojej liście jestem takim raczej przeciętniakiem). Do pierwszego tysiąca łapię się obecnie tylko w 6 rundzie, a w 4. jestm jakoś 12xx. Nie bardzo chce mi się siedzieć nad wszystkimi testami.. a niestety żeby być na ogólnej liście trzeba być w każdym teście w pierwszych 5000. Edytowane 9 czerwca 2012 przez Emet Cytuj
kasper 3 Opublikowano 9 czerwca 2012 Opublikowano 9 czerwca 2012 (edytowane) @Emet Które masz mniej więcej pozycje w rankingu ogólnym, w Akademii? Bardzo dobre czasy kręcisz i we wszystkich testach jesteś u mnie na pierwszej pozycji. Łapiesz się do 1000 najlepszych? A może jeszcze wyżej? Tutaj możesz sprawdzić listę top 5000 na świecie,możesz też kliknąć na nazwę naszego kraju i ukarzą Ci się najlepsze wyniki naszych rodaków .Swoją drogą Emet podziwiam Cię za wyczucie pada Edytowane 10 czerwca 2012 przez kasper Cytuj
saptis 620 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 (edytowane) WIadomo, ze najlepsze czasy wykreca sie na kierownicy i zeby byc w czolowce po prostu trzeba ja miec. Ja moze i nie mam najlepszych czasow, ale przynajmniej udalo mi sie zrobic zloto w 6 testach, wiec zdobede dodatkowe samochody - Nissan Leaf jest calkiem fajny. Fajnie zmierzyc sie z osobami z listy znajomych grajacymi w GT Academy i porownac czasy. Edytowane 10 czerwca 2012 przez saptis Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 Złoto to i ja mam we wszystkich testach. Nie tak trudno je zdobyć, ale podziwiam Emeta, że króluje u mnie na wszystkich testach, a czasy ma lepsze ode mnie o kilka-kilkanaście sekund. Więc, się zastanawiam co trzeba robić by takie wyniki mieć. Cytuj
kasper 3 Opublikowano 10 czerwca 2012 Opublikowano 10 czerwca 2012 (edytowane) Trenować,trenować i jeszcze raz trenować ....Ja gram na ile czas mi pozwala,niestety nie mam go wiele i nie daje rady wyśrubować wszystkich czasów ,ale założyłem sobie cel ,ze daje z siebie 120% podczas Akademii. Co do tego co lepsze pad czy kierownica ,to chyba zależy od tego kto w czym lepiej się czuje.....Niektórzy osiągają genialne wyniki na padzie inni na kierownicy. Jeśli chodzi o mnie to progres nastąpił dopiero po przerzuceniu się na kierownicę i uważam,ze to mój najlepszy zakup tego roku:) Edytowane 10 czerwca 2012 przez kasper Cytuj
peter 7 Opublikowano 11 czerwca 2012 Opublikowano 11 czerwca 2012 (edytowane) Twin Ring Motegi w GT Academy Edytowane 11 czerwca 2012 przez peter Cytuj
Piom 0 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 hmmm, czas słaby ale pewnie sam to wiesz, ja kręce 1:34.xxx i już niewiem co mam dalej robić żeby było szybciej? Polska czołówka ma 1:30-1:31, większość jak widzę ma włączone wspomaganie kierowania na max, nigdy tego nie używałem, trzeba będzie spróbować... Cytuj
rajnerGT 159 Opublikowano 18 czerwca 2012 Opublikowano 18 czerwca 2012 najlepiej sobie sciagnac ich ducha i wtedy sie widzi gdzie sie traci czas. a wspomaganie na maska uzywa sie tylko jak ma sie kiere, na padzie nie ma sensu raczej Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.