LiSoQuan 23 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 A mi elegancko od premiery działa, po tym dzisiejszym patchu znacznie lepiej. Wynajduje mi około 100 losowych pokoi i lagów nie ma podczas jazdy. Dodali możliwość ustawiania max mocy i wagi ale i tak jest free for all i burdel i chaos niestety. Najlepiej z znajomymi się umawiać i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bartg 5 435 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gran-turismo-5-tech-analysis Cytuj Odnośnik do komentarza
Afroman 81 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 W amatorach został mi ostatni wyścig - dla włochów tylko. Kupiłem pierwszy lepszy samochód premium z Italii. Padło na Delte integrale. Żeby szybko ukończyć wyścig postanowiłem ją lekko dopakować. Turbo stage 3, pełny wydech i wdech, krótka skrzynia, sportowe zawieszenie i opony sportowe. Wyjechałem na ulice Rzymu i mnie zatkało... odgłos pracy silnika i wydechu w tym samochodzie ROZPIERDALA, MIAŻDŻY i nie wiem co jeszcze . Polecam każdemu sprawdzić te auto. Hamulec ręczny w końcu działa jak powinien. Nie muli samochodu jak miało to miejsce w poprzednich GT. Dał ktoś rade zdobyć złoto na TOP GEAR Lotusami przy wyłączonych systemach? Cytuj Odnośnik do komentarza
mario-x 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Zauważyłem, że większość osób skupia się na oprawie GT5 niżli fizyką, która można rzec jest znakomita. Co by było gdyby było odwrotnie? Świetna grafika, a fizyka pontona? Chyba jesteście mojego zdania, że jest dobrze. Mnie jedyną rzeczą, która bardzo boli to brak kokpitów w samochodach standard. Jeżdząc z kokpitu wozami premium, nagle wsiadam do standard nie wiem gdzie mam usiąść ( najlepiej na dachu ). Graficznie mi nie przeszkadza wygląd standardów...gdzieś musiało być gorzej, a gdzieś lepiej. Drugą bolącą sprawą jest możliwość startowania wyścigu przez każdą osobę znajdującą się na serwerze. Powinni wprowadzić możliwość startu tylko przez osobę prowadzącą pokój. Martwi też brak czasówek znanej z GT5P. Mam ogromną nadzieję na ich zaimplementowanie do GT5. Podsumowując jestem bardzo mile zaskoczony GT5. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-gran-turismo-5-tech-analysis przeciez Kazunori San ostrzegal ze moga byc drobne spadki fps wtedy kiedy beda jakies dodatki 60 fps jest pewne jak skala jesli sie jedzie z zderzeka i nie ma nikogo przed toba a SSR7 w deszczu to widze miód. nawet na tych malutkich filmikach widac te modele z painta i te 24 fps te spadki sa rownie drobne jak te soon krótkie Cytuj Odnośnik do komentarza
Gawlick 7 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 W amatorach został mi ostatni wyścig - dla włochów tylko. Kupiłem pierwszy lepszy samochód premium z Italii. Padło na Delte integrale. Żeby szybko ukończyć wyścig postanowiłem ją lekko dopakować. Turbo stage 3, pełny wydech i wdech, krótka skrzynia, sportowe zawieszenie i opony sportowe. Wyjechałem na ulice Rzymu i mnie zatkało... odgłos pracy silnika i wydechu w tym samochodzie ROZPIERDALA, MIAŻDŻY i nie wiem co jeszcze Wiadomo Ja jako uwielbiający Lancie kupiłem FTO i uzbierawszy na Integralkę przez dłuuugi czas grałem tylko nią Cytuj Odnośnik do komentarza
Arek_ 20 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Dodali możliwość ustawiania max mocy i wagi ale i tak jest free for all i burdel i chaos niestety. Najlepiej z znajomymi się umawiać i tyle.Nie najlepiej, ale wyłącznie, tyle że znajomych nie da się zaprosić Gra z przypadkowymi graczami nie ma sensu, dołączanie do pokoi trwa wieczność (bardzo częste zwiechy), tym bardziej że większość nie ma przekierowanych portów (3658 i 5658 UDP), więc czeka się i wyskakuje błąd. A jak się już dołączy do pokoju w którym nie toczy się wyścig to już on się zacznie (ze 30 sek łączenie i potem z minutę loadingu). A absolutnym "hitem" jest brak podglądu opcji, ani przed wejściem do pokoju, ani po wejściu. Zniknęły też znane z GT5P kary, rzadko wybierane w opcjach. Ogarnijcie się .Mówicie że grafika nie ważna liczy się miód? To po co wydawać 200 zł na GT5 i Ps3 + TV HD skoro można było grać w GT 4 na ps2.Choćby po to, że GT4 nie miało online i rankingów (więc olałem GT4 grając z 10 godzin, a w poprzednie GT123 ok.800). Natomiast "wspaniałe" GT5 ma online (tragiczny, dużo gorszy niż w GT5P) oraz też nie ma rankingów. Jednak liczę, że ewolucja będzie jak w GT5P i że da się pograć i to bardzo dużo (gdy dojdą rankingi). Cytuj Odnośnik do komentarza
nemix 36 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jak się zmienia opony? Po co są licencję jak można jechać każdy wyścig ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Masorz 13 184 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 To Trophy z jedną setną sekundy to ja nawet miałem różnicę 0,001 (!). Wpadło na pierwszym wyścigu Nacar :] Teraz nawalam w B-Spec, trochę zmienione względem GT4, ale też jest to całkiem miły dodatek, no i mogę posiedzieć na forumie podczas gdy moja Subarynka na mnie zarabia Cytuj Odnośnik do komentarza
2097 3 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Hmm tez chyba zacznę dyrygować w B-Spec bo zanim dostane kierownice to już jakaś kasa będzie. To małe czarne Nissan Micra mm-R Cup Car '01 nieźle jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
ciupak32 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 nie zdasz licencji nie pojezdzisz wyscigów w karierze Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Może jestem jedyny, ale mnie się grafika podoba. Jest bardzo sterylna i bez niepotrzebnych udziwień. Dobra tekstura toru, trawy, podstawowe elementy otoczenia mogłyby mieć więcej detali ale wskazywanie ich na minus to czyste czepianie się. Fury wyglądają nieźle, mówię teraz o standardach. Jasne, widać że ich siatka jest na poziomie GT4, ale w porównaniu z tym co było na PS2 nie ma porównania. Z resztą odpalcie sobie GT4, gdy czytam te narzekania naprawdę wydaje mi się, że już dawno nie mieliście tej gry w czytniku. Jest kilka błędów, jak dziwny tearing w Londynie... ale pewnie to poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza
ciupak32 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Witam, nie wiem gdzie napisac to pytanko więc wale tutaj: mam 2 konsole - jedną w domu rodzinnym (off-line) i jedną gdzie mieszkam w poznaniu (on-line) i od wczoraj jestem szczęsliwym posiadaczem gt5, na PS3 on-line (120gb) gra instalowała sie ze 50-60 min i sciągała przed tym ok 130mb aktualizacje... dziś przyjechałem do domu rodzinnego (konsola 80gb - offline) wyczyscilem niepotrzebne rzeczy i gra nie instaluje się, robi tylko update systemu i odpala z płyty!? nie wie ktoś dlaczego? miejsce musi byc bo wypieprzylem wszystko i nie wiem o co chodzi...wywalilem praiwe wszystko z dysku samo gt5 tez i nadal nawet sie nie pyta o instalacje tylko jedzie z płyty od razu - czy to moze byc od tej aktualizacjik której czarnula offline nie sciągała? a co do samej gry to jak dla mnie rewelacja jak narazie, wzgledem gt4 troche bardziej przypomina mi sie cz1 odswiezone trasy i wogole ale super sprawa jak dla mnie jest tez fakt istnienie wreszcie autek typu ferrari, lamborghini i mclaren - po prostu bosko Też jeszcze nie podpiąłem GT5 do netu i loadingow dłuższych niż 30 sekund nie mam ,więc wychodzi ,że na razie lepiej omijać online i patche z daleka Cytuj Odnośnik do komentarza
2097 3 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 nie zdasz licencji nie pojezdzisz wyscigów w karierze Nie jest do końca tak jak myślisz. Bowiem mam zaliczone 3 pierwsze licencje i mam 8 level a czwartą licencje można dopiero zacząć zaliczać mając 9 level więc jeden level jakby nie było trzeba wyjeździć w wyścigach. Cytuj Odnośnik do komentarza
ciupak32 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) Jak się zmienia opony? Po co są licencję jak można jechać każdy wyścig ? w którym momencie możesz jechać każdy wyścig? Opony musisz kupić - wtedy Ci je założą Edytowane 27 Listopada 2010 przez ciupak32 Cytuj Odnośnik do komentarza
SiuSiu 16 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 nie zdasz licencji nie pojezdzisz wyscigów w karierze Nie jest do końca tak jak myślisz. Bowiem mam zaliczone 3 pierwsze licencje i mam 8 level a czwartą licencje można dopiero zacząć zaliczać mając 9 level więc jeden level jakby nie było trzeba wyjeździć w wyścigach. a ja zrobiłem tylko jedną licencję i mam dostęp do wszystkich wyścigów (oczywiście w zależności od poziomu). Wydaje mi się, że i bez nich (=licencji)można by śmigać. One mają jedynie pomóc nowicjuszom, a zatwardziałym graczom pozwolić się sprawdzić w krótkich i szybkich wyzwaniach (+zawsze kilka dodatkowych punktów XP ) Ogólne wrażenia z GT5 mam bardzo pochlebne. Gram od środy, jak na razie 15lvl, zaliczone kilka złotek, jednak już widzę, że nie dam rady wszystkiego wymasterować. Może kiedyś, jak Mikołaj przyniesie mi kierownicę Co ciekawe gra ma dziwny magnes - co odejdę od konsoli, wejdę na forum, przeczytam kilka postów/porad i zaraz wracam przed TV żeby wypróbować nowe triki, ustawienia itp. Szok! Jeszcze żadna gra mnie na tak długo nie przyciągnęła i tak dogłębnie nie wciągnęła Cytuj Odnośnik do komentarza
Markko 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Musze powiedzieć że gra się na prawdę super. Model jazdy, fiza najlepsza ze wszystkich odsłon tej serii. Dźwięk też świetny. Nadal czuć klimat GT. Zawiodłem się jedynie na oprawie graficznej. Szczerze mówiąc to cały czas nie mogę dojść do siebie Nie mogę pojąć jak to się stało że PD, ludzie, którzy zawsze tak dbali o oprawę wizualną o jej jakość, fotorealizm, dopracowanie zrobili coś takiego. Nie rozumiem dlaczego poszli tą drogą (podział na standard i premium) to zupełnie do nich nie podobne. W życiu czegoś takiego się nie spodziewałem. Po podziale na standard i premium kolejnym kwiatkiem są cienie, które zwyczajnie się krzaczą. Czegoś takiego nawet w przeciętnych tytułach nie widziałem. Szok. Pocieszam się że może za 2 lata pojawi się GT6 i graficznie będzie dużo lepiej, bo widać że silnik graficzny jest super, ma potencjał, lepszy moim zdaniem od sztucznej Forzy, której graficznie nigdy nie mogłem znieść. Cytuj Odnośnik do komentarza
dempsej 28 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wlasnie zrobilem event VW Lupo na Nurburgringu Nordschleife. I powiem tak... To co przezylem R O Z P I E R * A L A wszystko, co do tej pory uswiadczylem w grach. MEGA radocha z prowadzenia wyscigowego lupo, mimo ze maksymalka to circa 200kmh ;] Mozecie narzekac na standardy, mozecie narzekac na grafike. Dla mnie w tej grze moglaby byc tylko ta jedna trasa, jest GENIALNIE odwzorowana, zarowno graficznie jak i pod wzgledem.. feelingu (?), te wyboje, te wzniesienia... Masakra. Gdyby nie to, ze wlasnie spadl snieg i mam ochote pojezdzic w realu ;], to nie odszedlbym od konsoli na moment. Nordschleife pozamiatalo.... przynajmniej mna. Chce tam teraz pojechac moja Honda S2000 (w sensie w GT, w realu mam Renault ) Cytuj Odnośnik do komentarza
R4VEN 25 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Ja jestem niesamowicie pozytywnie zaskoczony tą grą, wręcz powalony realizmem, grafiką (pomijając standardy, ale i tak jest nieźle) rozbudowanym interfejsem i dużą gammą różnorodnych wyzwań i wyścigów. Od wczorajszego wieczoru nabiłem 13 poziomów i jak tylko robię przerwę od grania, to za długo wytrzymać nie mogę. To moje pierwsze zetknięcie z serią GT i cały ten klimat mnie nieźle zaabsorbował, to jak się zdobywa auta, ich ilość, salony, menu, muzyka, cała atmosfera sportu motorowego w tej grze... Bajka! Musiałem dodać swoje 3 grosze, bo jestem zachwycony. Cytuj Odnośnik do komentarza
K_J 4 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) Gram od wczoraj, trochę wyścigów i licencji zaliczonych więc coś od siebie. Plusy: + model jazdy i fizyka na kierownicy absolutny top gier konsolowych + "czucie drogi" na kierownicy rewelacyjne + mnogość opcji i ustawień + tryb foto Minusy: - najważniejszy, grafika torów i samochodów standard, nie chodzi mi już o brak kokpitów bo i tak przeważnie jeżdżę ze zderzaka ale brak takiego ogólnego dopieszczenia wszystkiego na 100%, otoczenie torów jest takie sterylne - liczba tras w GT4 było więcej - spadki FPS w GT4 tego nie było - V-sync w GT4 tego nie było - brak dymu i kurzu w lusterkach - brak śladów asfaltu w lusterkach - cienie to jakaś kpina - dziwne przyciemnienie i rozjaśnianie obrazu np. po skończonym wyzwaniu w licencjach wtedy gdy te ludki tam stoją - wygląd postaci, co to ma być Na razie to tyle gdybym nie był fanem GT to bym na maksa wku... Muszę się zgodzić również z którymś z przedmówców że chyba KAZ jak wsadził wszystkie "ficzery" do gry to mu to wszystko pięknie zdechło. Chyba japońska szkoła programowania jest w głębokiej zapaści. Cisną się na usta słowa co oni do ku... robili przez te 5 lat. Odnoszę wrażenie, że ta gra nie była testowana przez nikogo poza ludźmi z Polyphony Edytowane 27 Listopada 2010 przez K_J Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Nie da sie ukryc, ze GT5 ma to cos, a jak na razie najlepszy tor ze wszystkich to wlasnie N-Ring Nordschleife. Jest oddany w genialny sposob i Akademia Mercedesa na tym torze jest rewelacyjna. No i Top Gear. Nie moge opanowac mojej 458 Italii na ich torze... Cholera, ciezka do opanowania bestia. GT5 ma to cos, ze jak chce kupic samochod i mam kilka kandydatow to lece na YT ogladac recenzje Top Geara i wtedy kupuje. No i ta ochota pojsc pojezdzic prawdziwym samochodem. Masakra, tak wlasnie dziala GT. Cytuj Odnośnik do komentarza
nemix 36 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Jak się zmienia opony? Po co są licencję jak można jechać każdy wyścig ? w którym momencie możesz jechać każdy wyścig? Opony musisz kupić - wtedy Ci je założą Mam zaliczone 2 licencje,mam 16level i nie widziałem restrykcji że do danego wyścigu jest potrzebna jakaś licencja,więc pytanie brzmi po co są one w tej części.Mam zakupione 2 rodzaje opon w 1 aucie i chcę zmienić na słabsze bo nie mogę brać w udziału w wyścigu i nie wiem jak się je zmienia. Kiedy się pojawiają wyścigi endurace ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Markko 0 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 VoytecCFC zmień opony przynajmniej na spotrowe miękkie, kup nowe zawieszenie i zmień na twardsze nastawy. Faktycznie to Ferrari wybitnie ciężko się prowadzi. Za to F430 to bajka Cytuj Odnośnik do komentarza
Gawlick 7 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Opony zmienia się w miejscu gdzie ustawiasz wspomagacze itp. Wtedy mozesz wybrac z tych które kupiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza
dempsej 28 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Opony zmienia się w miejscu gdzie ustawiasz wspomagacze itp. Wtedy mozesz wybrac z tych które kupiłeś. ewentualnie w garazu, opcja 'tuning' Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.