Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

A ja sobie pomyślałem ulepszę sobie autko na maxa to mnie nie będą wyprzedać... no i ulepszyłem ale oni chyba tez bo nawet na zakręcie nie moglem dogonić jak już mnie minął, zobaczymy jak mój kierowca sobie poradzi ma 13 lvl...

Co do cheatowania AI... ja tez sie jeszcze nie spotkalem z tym.. ,a mam 19 lvl. Dopiero teraz dorwałem pickupa...

Edytowane przez kontooo
Odnośnik do komentarza

Za godzinę kurier dostarczy kierownice, nareszcie zacznę grać jak człowiek bo na padzie to jest bez sensu. Nie mogę zejść poniżej 0.010 do Złota to już jest wkurzające, nawet nauczyłem się na padzie obsługiwać manualną skrzynie żeby coś urwać. Ale definitywnie stwierdzam że to jest bez sensu. Za to odkryłem że w tym czasie zamiast siedzieć bezczynnie mogę pokierować w B-spec swojego kierowce do kilku leveli UP. Dobrze jak można coś w tym czasie porobić przy laptopie kontrolując poczynania Alonso :)

Odnośnik do komentarza

Jak to jest z tymi biletami, które dostajemy za ukończenie np wszystkiego na złoto w wyścigach amatorskich. Dostaje info, że mam bilet na furę z poziomu 9. Jak to rozumieć ? Mogę sobie wymienić ten bilet na dowolną furę od dealera z poziomu 9 czy randomowo mi losuje nagrodę ?

Edytowane przez elvis004
Odnośnik do komentarza

moje wrazenia po 15 lvl a-spec i 17 lvl b-spec grajac na padzie:

 

czy mi sie zdaje czy jakos tego malo? w gt4 zdaje sie mielismy beginer, profesional, expert, endurance, uk, usa, jp i po jakies wyscigi prawie na kazdego producenta a w g5 tylko 5 kategori i special.

same kategorie to tez troche porazka, drazni mnie juz ile razy oni chca zmuszac do kupowania wozu na 1 wyscig gdy kasy jest tak malo (np kupienie Lamborghini na ich wyscig i w nastepnej kategori niespodzienka ze lepiej zebys wtedy kupil Gallardo bo w nastepnej kategori maja one wlasny wyscig). jakos wolalem podzial z gt1 gdzie praktycznie kazdy woz ktory uzywalismy przydawal sie wielokrotnie a nie tak jak tutaj "kup lupo, ok teraz kup mini, ok a teraz yarisa, a teraz roadstera itp itd" (ofc niektore sie przydawaly wielokrotnie jak np Dodge Challenger ktorym wygraem klasyczne muscle, klasyczne super, muscle i all star ale takie sytuacje sa w zdecydowanej mniejszosci). plus wiele z tych kategori maja tylko 1 wyscig w sobie bo nie ma to jak wydac 500k na ferrari i je dopakowac by mialo szanse z enzo na 1 wyscig. nie dalo sie dac tam 5 wyscigow z 1 championship?

kolejna smieszna sprawa to co zrobili z licencjami ktore mi jak narazie sie do niczego nie przydaly, bo po co zmusic ludzi do pokonania testow jesli mozna to zastapic lvl grinding (tez smieszny swoja droga, "fajnie ze wygrales mistrzostwo swiata ale sorry idz pogrinduj lvl zeby pojechac w schwarzwald league a").

i niestety jest to lvl grinding bo pokonujac za pierwszym razem wyscigi z danego lvlu czesto nie skoczysz na wyzszy by pojechac w kolejnych, w A-spec sobie pojde na events doklepac exp ale w b-spec co niby mam zrobic bo taki japanese championship jest jedynym wyscigiem na lvlu 18? zostaje tylko wrocic i wygrac kolejny raz te same wyscigi im mniej okrazen tym lepiej...

kasy tez jakos malo i ciagle braknie (winie mala liczbe championship ktore zawsze byly milym bonusem kasy no i zawsze ta presja czy bede pierwszy w kolejnych wyscigach zamiast "e tam najwyzej zrobie go jeszcze raz jak zawale na ostatnim okrazeniu")

o grafice, glichach cieni, znikajacych sladach opon z asfaltu, premium i lazy cars nie bede wspominal bo jest to element malo istotny. istotne jest za to ai. dalej jak glupie sie trzyma swojej idealnej trasy i zacznij hamowac szybciej niz on przed zakretem to w 100% przypadkow walnie w ciebie zdziwione ze wyskoczyles spod ziemi. (miedzy soba calkiem ladnie walcza o pozycje ale vs player to porazka co oni robia). i czemu nie moga sie starac caly wyscig tak jak na ostatnim okrazeniu gdzie nagle sobie przypominaja ze lepiej by bylo mnie wyprzedzic (moze oszczedzaja opony na koniec, nie wiem)

to tyle o minusach a teraz o plusach:

jezdzi sie super i fun mam o wiele wiekszy niz grajac w jakies nfs czy gridy. podoba mi sie ulatwienie z prostszym ustawianiem skrzyni biegow. podabaja mi sie zakladki w garage. mozliwosc ogladania wnetrza samochodow jest super (ale uzywam tylko w b-spec do momentu wyjscia na prowadzenie). special events sa w wiekszosci fajnie pomyslane i sa mila odskocznia.

 

ogolnie polecam gre kazdemu kto sie dobrze bawil w gt4 choc pod wieloma wzgledami gt5 jest dla mnie krokiem wstecz to i tak sie swietnie bawie i nie moge sie doczekac az rusza strony ala gtvault gdzie ludzie podziela sie swoimi ustawieniami.

 

ps. jak mozna na okladce napisac "real driving simulation" jesli jadac ponad 100 mph uderzam czolowo w sciane a moj samochodzik robi obrot o 360 i sie zatrzymuje po czym moge jechac dalej jakgdyby nic sie nie stalo i nadal wygrywam. (mozna sie spierac ze realistycznie by bylo jakby moja postac sie w tym momencie zabila i gra skasowala wszystko co dokonalem bo jestem martwy so try again next life :P).

Odnośnik do komentarza

jest jeszcze ukryte endurance race od lvl25 (wg gtplanet) ale nawet z tym eventów jest śmiesznie mało, a gra zbyt często zmusza nas do kupowania gów.na tylko do jednego wyścigu

Większość wyścigów można zrobić za pomocą wygranych aut. Z konieczności kupiłem tylko mini, gallardo, 458 i starego challengera, z których każdym wygrać można po kilka wyścigów.

Odnośnik do komentarza

Mam zonka, w Rajdach Gran Turismo przeszedłem poziom nowicjusza, włączam następny poziom i gra na każdej z trzech tras zatrzymuje się na pełnym pasku loadingu i ni cholery nie chce ruszyć dalej. Muzyczka leci normalnie mogę wejść do XMB ale rajd nie chce się czytać :( Ma ktoś podobnie czy tylko ja mam takie szczęście ? :(

Odnośnik do komentarza

Mam zonka, w Rajdach Gran Turismo przeszedłem poziom nowicjusza, włączam następny poziom i gra na każdej z trzech tras zatrzymuje się na pełnym pasku loadingu i ni cholery nie chce ruszyć dalej. Muzyczka leci normalnie mogę wejść do XMB ale rajd nie chce się czytać :( Ma ktoś podobnie czy tylko ja mam takie szczęście ? :(

 

mi sie raz zdarzylo - zrestartowalem gre i poszlo ok

Odnośnik do komentarza

Mam zonka, w Rajdach Gran Turismo przeszedłem poziom nowicjusza, włączam następny poziom i gra na każdej z trzech tras zatrzymuje się na pełnym pasku loadingu i ni cholery nie chce ruszyć dalej. Muzyczka leci normalnie mogę wejść do XMB ale rajd nie chce się czytać :( Ma ktoś podobnie czy tylko ja mam takie szczęście ? :(

 

mi sie raz zdarzylo - zrestartowalem gre i poszlo ok

 

Dopiero po resecie konsoli pomogło, dzięki :)

Odnośnik do komentarza

Doradźcie mi w jednej sprawie. Otóż mam 10 poziom A-spec i tylko początkową premium Hondę z poziomu 0 beż żadnego tuningu. Mam lekko ponad 200k kasy, ale nie wiem czy teraz walić wszystko w jeden nowy samochód czy kupować te syfy jak "klasyczne japońce" czy inne wymagane do wyścigów ?

Edytowane przez Sobies
Odnośnik do komentarza

To za(pipi)ista wiadomosc bo jak wiemy mase rzeczy z(pipi)ali w gt5 dobrze ze online sie udal odezwe sie to wieczorem mozemy zagrac ;)

 

 

Nie, nie wiem ile rzeczy zpipiali w GT5 ?? Dla mnie ta gra jest super pod każdym względem.

 

Na pewno pod każdym??

A podoba Ci się pomysł z malowniem samochodów ? (musisz zakupić auto w x kolorze żeby ten kolor zdobyć i żeby było śmieszniej jak chcesz 2 auta pomalować w kolorze x plus ich felgi to musisz już kupić 4 SAMOCHODY w tym kolorze - bo ta śmieszna farba się zużywa po malowaniu!

 

A podoboa Ci się fakt, że facetracking (tak cudownie reklamowany nawet na pudełku z grą) działa tylko i wyłącznie w trybie arcade? A w pozostałych już nie?

 

Podoba Ci się że w standardowych furach nie można zmieniać felg pomimo że w ich odpowiednikach z poprzedniej generacji konsol nie było z tym problemu?

 

Podobają Ci się zniszczenia (rzekomo dostępne) od x levelu ?

 

Długo by wymieniać jeszcze te wszystkie niedociągnięcia (bo jest ich multum). Fakt że gra jest zaj...sta ale nie przesadzajmy że cytuję : "super pod każdym względem.

 

Doradźcie mi w jednej sprawie. Otóż mam 10 poziom A-spec i tylko początkową premium Hondę z poziomu 0 beż żadnego tuningu. Mam lekko ponad 200k kasy, ale nie wiem czy teraz walić wszystko w jeden nowy samochód czy kupować te syfy jak "klasyczne japońce" czy inne wymagane do wyścigów ?

 

Ja mając 9 poziom (doszedłem do tego grając tylko hondą civic) zakupiłem c63amg- podrasowałem go do 850 km i sporo nim wygrałem wyuscigów pozniej, wiec polecam to wlasnie autko.

Odnośnik do komentarza

wyscig japoncow zaliczylem uzywka nissana 200sx czy jakos tak ponad 200 pod maska i calkiem przyjemnie sie driftuje :) kosztowal ok 30 tys

 

na braz licencje to pestka. boje sie co bedzie jak za zloto sie zabiore :)

 

A proo licencji, najlepiej sobie wlaczyc przykladowa jazde w danej licencji (i zobaczysz jak komputer pokonuje zakrety wykrecajac przy tym ladny czas. idzie sie troche nauczyc z tego.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...