winner 183 Opublikowano 4 grudnia 2010 Opublikowano 4 grudnia 2010 Szukam Nissana R89/92. Oddam Miure (nówka) w zamian bo 2 mam. Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 4 grudnia 2010 Opublikowano 4 grudnia 2010 B-specowcom można też dac to: Patrząc na ten przejazd to jazda tym samochodem przypomina bardziej Wipeout'a niż normalne wyścigi Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 grudnia 2010 Opublikowano 4 grudnia 2010 (edytowane) Na jakiej planecie to się dzieje ? Ostatnia szykana i 140 na blacie... ciekawe co oni tam w tym PD palą Edytowane 4 grudnia 2010 przez Michał102 Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 trochę ich fantazja z tym autem poniosła - nawet za 10 lat nie skonstruuje się niczego podobnego co będzie mieć taką przyczepność i przy takich prędkościach pokonywać szykany Cytuj
bombay 0 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 trochę ich fantazja z tym autem poniosła - nawet za 10 lat nie skonstruuje się niczego podobnego co będzie mieć taką przyczepność i przy takich prędkościach pokonywać szykany wogole ten film wyglada jakby byl przyspieszony. wierzyc sie nie chce ze to tak posuwa Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Nic ja juz zaczynam zbierac 2,6 mln na zonde... A ze mam "juz" 800 000 cr to niewiele mi juz brakuje. taka rada: zonde dostajesz za wygranie mistrzostw swiata z profesional w bspec szkoda wiec kasy bo szybciej dowleczesz tam swoja tresowana malpe nim uzbierasz kase. Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 To prawda ja tak właśnie robię, ale poluje na Toyotę GTOne. A RedBulla dali na sam koniec abyśmy się niemiłosiernie męczyli zdobywając Złote Trofea. Widziałem na youtube filmik z przejazdu na Monza, Rekord dwóch okrążeń to 2.05.000 do pobicia a typek jechał niemal bezbłędnie i zrobił coś ponad 2.10.000 :confused: Platyna w tej grze tylko dla wybranych??? Sytuacja podobna do tej przy WipeOut HD, tam gra też była od sony więc czuje podstęp. A w B-Spec mogę się pochwalić takimi sławami jak Toivonen (nie żyje wiem ale zgodził się reprezentować moją stajnie , Vatanen (tego pana przedstawiać nie trzeba), Kowalski (pan z Vanishing Point) oraz ciężko pracuje nad zatrudnieniem Sainza Z tego co widziałem to są jeszcze inne ciekawe nazwiska z rajdów między innymi. Ktoś tam w studio developerskim jest fanem Cytuj
Pejas123 8 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Ponawiam pytanie. Mozna poprzez headset wydawac komendy w trybie b-spec? Co do zondy w ktorej serii wycigow jest do wygrania w trybie bspec? Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Ponawiam pytanie. Mozna poprzez headset wydawac komendy w trybie b-spec? Co do zondy w ktorej serii wycigow jest do wygrania w trybie bspec? B-Spec / Professional / GT World Championship: Pagani Zonda R '09 (P) level 14 tu masz liste wyścigów i nagród Edytowane 5 grudnia 2010 przez 2097 Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 [...] KOlejny smieszny bug: Zrobilem 2 kierowce w B-Spec. Zaczynam go szkolic, zaczyna od zera. Po wygranym wyscigu zalicza mi punkty doswiadczenia jednak do pierwszego kierowcy (koniec 6 levelu przechodzi na 7). Wchodze po wyscigu na dane kierowcow i co? Dostal swiezak a pierwszy jest dalej na 6... Heh, to nie tak Punkty dostaje tn keirowca, który jedzie ale to pokazuje dopieor po wyścigu, jak widać liste kierowców. Poza tym niezależnie od tego, który kierowca jedzie punkty wpływają na ogólny poziom b-spec. Też za pierwszym razem wydało mi się, że coś jest nie tak.. ale po chwili obczaiłem jak to działa ps. Ci kierowcy to prawdziwi imbecyle. Daje takiemu auto, które ma ~600KM a on nie może wygrać z ~200 konnymi autami <_< No.. chyba, że nasz samochód ma napęd na przód lub 4x4 to jeszcze jakoś sobie radzi, ale jak wiadomo nie zawsze można takiego auta użyć. Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 akurat tu jest logika - jak ma mały level b-spec to sobie nie radzi z autami co mają dużo konii mechanicznych i które są trudne do opanowania. Przecież co level rosną mu jego statystyki więc i uczy się jeździć Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Tu dużo zalezy też od komend jakie wydajemy kierowcom. Dałem mojemu SLSa z 800KM na trasie Eiger, tą z prologa do wyścigu, gdzie stawałem w szranki z C4, Golfem i Punciakiem. Dałem start i poszedłem na obiad. Kierowca skończył na pozycji chyba 7-8. Zacząłem drugi raz wyścig, nic nie zmieniając. Od razu na starcie dałem komendę zwolnij, i powtarzałem ją co kilkanaście sekund, aby styl jazdy (ten paseczek czerwono- niebieski) był cały czas na polu niebieskim. Na drugim okrążeniu byłęm pierwszy i tylko pilnowałem aby nie jechał za bardzo agresywnie by nie bączkował na tych zakrętach za linią mety. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) z tym to roznie bywa. ja moich nowych meksoli szkole tylko w expert lvl gdzie daje im bugati czy zonde i wydaje jedynie na starcie komende do przyspieszenia i ogladam sobie tv a oni sami wygrywaja bez problemu i z 0 na 5 lvl wskakuja a potem juz lvl co wyscig. a niestety na extreme trzaba miec wiecej niz 1 tresowana malpe bo pojedyncza wyczerpie sie w +/- polowie wyscigu i zacznie dachowac na prostej. na szczescie koles lvl 9 w zlej formie spokojnie daje rade na tych eventach i zrobi te 8 z 20 okrazen ciagle prowadzac. ale takiego all stars to bez komend co zakret to on nie ma co myslec o wygranej. Edytowane 5 grudnia 2010 przez Gattz Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Niestety B-Spec trzeba kontrolować, ale im większy level tym lepiej sobie radzą z autami tylno napędowymi. Nie wiem co będzie dalej ale póki co mam 12 level i jakoś idzie bez większych przygód. To fajny tryb gram w grę ale w nią nie gram Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 trochę ich fantazja z tym autem poniosła - nawet za 10 lat nie skonstruuje się niczego podobnego co będzie mieć taką przyczepność i przy takich prędkościach pokonywać szykany wogole ten film wyglada jakby byl przyspieszony. wierzyc sie nie chce ze to tak posuwa Wydaje sie...ale nie jest niestety. Zielone pielo w 3:55 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) czemu to tak zapyla? inne fury przy 120 jadą o wiele wolniej. to są mile, ale i tak coś za szybko:D Edytowane 5 grudnia 2010 przez orion50 Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 No dokładnie. Wygląda jak film puszczony 2x szybciej. PD trochę przesadziło. Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Bo to tylko fantazja, i z rzeczywistością nie ma nic wspólnego. To auto nie istnieje, tzn istnieje ale nie auto tylko model jakiś 1:1 podobno w GT ma jakiś silnik rakietowy czy turbinę gazową sam już nie pamiętam jaką fantazją jest napędzane. Ale pokazuje że w grze można ustawić fantazyjne prędkości i przyczepność. Veyron nie podskoczy ani żadna F1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 To prawda, ale sa tez plotki ze to prototyp w czasie produkcji. Jest jego model 1:1 i byl ponoc obecny w Madrycie na premierze i trwaja prace, by byl to realny samochod jak Citroen GT. Ciekawe, bo jezeli to wypali, to bedzie najszybszy samochod na swiecie Poza tym Veyron nie jest juz najszybszy Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Poza tym Veyron nie jest juz najszybszy Nadal jest http://www.youtube.com/watch?v=sxHCjDhL9R0 Cytuj
villain 5 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Wreszcie goldnalem TopGear intermediate challenge - nie wiem kto to wymyslil, ale przegial. Po godzinach meczarni wlaczylem skid recovery force i poszlo - bez tego sie po prostu nie dalo. Chetnie obejrze replay z golda w tym evnecie ze skid recovery force na off - najlepiej robiony z przejazdu kogos z PD... Z ciekawostek przed zakretem "through the tires" wybilo mnie na pacholku, cudem nie stracilem panowania nad fura, co ciekawe na replay tego pacholka nie widac (na kamerze zewnetrznej) Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 podstawa w B=Spec zauwazylem to opanowanie i sila fizyczna. moj matol jezdzi dogem challanger (trodzku go podkrecilem; 270 maks predkosc, 500KM:)) radzi sobie wysmienicie z tym ze w momencie kiedy za bardzo szarzuje i wyscig jest dlugi a ciagle ktos mu siedzi na ogonie zaczyna popelniac bledy (wlasnie wtedy zauwazylem ze ma malo sily i jest zbyt porywczy) Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Hmmm ja to zrobiłem na Skid OFF nawet nie wiedziałem że to pomaga. Przy następnym update ma być dostępna opcja wrzucania przejazdów na youtube więc postaram się przejechać tylko z ABS 1 i Traction Control na 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.