Daffy 10 636 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) kto ci powiedział,że będzie opcja replayów na youtube? przecież na twitterze wyraźnie Kaz powiedział,że replaye na youtube wyleciały z final codu z uwagi na pamięć PS3 i zbyt długie kompresowanie i przerzucanie danych na serwery. Tak samo jak nigdy nie doczekamy się headtracingu w GT life - powód ten sam - headtracing działa tylko w arcade mode z uwagi na ram konsoli, a ponoć ten bajer jest bardzo pamięciożerny Następny patch ma przynieść na 100% jedynie zniszczenia mechaniczne. Edytowane 5 grudnia 2010 przez Ficuś 1 Cytuj
villain 5 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Hmmm ja to zrobiłem na Skid OFF nawet nie wiedziałem że to pomaga. Przy następnym update ma być dostępna opcja wrzucania przejazdów na youtube więc postaram się przejechać tylko z ABS 1 i Traction Control na 0 Zrob export replay file i wystaw gdzies na net, albo przeslij mi mailem (adres na pm podam jak bedziesz mial plik) (moze nawet da sie zalaczyc tutaj jak nie bedzie duzo lpik zajmowal) A jak export nic nie da to prosba - nagraj telefonem czy czyms innym (bez muzyki w replayu). Edytowane 5 grudnia 2010 przez villain Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Export File żeczywiście działa, zrobiłem tak przed chwilą z GTR Offcial Record a jak tylko mój B-Debil zdobędzie level 14 i wygra GT Wolrd wygrywając dla mnie Zonde R śmignę się i nagram replay z Iintrmediate Top Gear Lotusem. Zostawie tylko ABS na 1, reszta won A tego B-Speca nie warto zostawiać bez opieki. dalem swojemu Veyrona i wskoczyłem na Daytone owal, poszedlem do kuchni zrobić żarcie wracam a on bez żadnej komendy kończy wyścig na 4 miejscu kto ci powiedział,że będzie opcja replayów na youtube? przecież na twitterze wyraźnie Kaz powiedział,że replaye na youtube wyleciały z final codu z uwagi na pamięć PS3 i zbyt długie kompresowanie i przerzucanie danych na serwery. Tak samo jak nigdy nie doczekamy się headtracingu w GT life - powód ten sam - headtracing działa tylko w arcade mode z uwagi na ram konsoli, a ponoć ten bajer jest bardzo pamięciożerny Następny patch ma przynieść na 100% jedynie zniszczenia mechaniczne. Widocznie coś mi się pomyliło. Ale podobno może się kiedyś pojawić. Zastanawiam się jak ludzie nagrywają swoje przejazdy w jakości HD że można je znaleźć na youtube. Ja miałem małą kamerkę HD Toshiby Camileo S10 i jak nagrywałem swoje przejazdy z Shift to wyglądały dość znośnie. Ale musiałem dość idealnie ustawić kamerę na monitor HD i pogłośnić głośniki. Sorki za filmik nie w temacie ale zadaje konkretne pytanie. Czy jest jakaś inna opcja aby móc nagrywać przejazdy, turnieje spotkania online? Edytowane 5 grudnia 2010 przez 2097 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Widocznie coś mi się pomyliło. Ale podobno może się kiedyś pojawić. Zastanawiam się jak ludzie nagrywają swoje przejazdy w jakości HD że można je znaleźć na youtube. Ja miałem małą kamerkę HD Toshiby Camileo S10 i jak nagrywałem swoje przejazdy z Shift to wyglądały dość znośnie. Ale musiałem dość idealnie ustawić kamerę na monitor HD i pogłośnić głośniki. http://www.amazon.co.uk/Hauppauge-Capture-Definition-Hardware-Encoders/dp/B001M0MY10/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1291552572&sr=8-1 Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Ja muszę sprawdzić czy da radę podpiąć ps3 pod nagrywarkę dvd/hdd, bo skoro da radę nagrywać z satelity etc. to z ps3 tez powinno. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Do nagrywania video z konsoli w SD jest masa urządzeń. Jednak do nagrywania w HD nie ma za bardzo alternatywy poza podanym przeze mnie urządzeniem. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo. Tu moje video z najtańszej karty do nagrywania na maca. Jakość SD, MP4, które youtube ponownie skompresował. Bardzo często taka jakość jednak starcza. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Jak włączyć/wyłączyć to skid recovery Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 to jest przecież chyba pomoc przy poślizgach na polski czyli jeden z głównych wspomagaczy które wyłącza/włącza się tam gdzie TCS ABS linie pomocnicze itp Cytuj
Gość szpic Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 czemu to tak zapyla? inne fury przy 120 jadą o wiele wolniej. to są mile, ale i tak coś za szybko:D to jest w milach. ten potwór wyciaga bez problemu ponad 400km/h tutaj a filmie ma ledwo 260 260 to on ma na 3 Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Moje ponad 600 konne F40 wyciąga na oryginalnej skrzyni 294 na 3... Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Nareszcie mój B-Specjalista walczy o Zonde R. Dałem jemu Mazde Furaj Concept 08 i tak pomyka jakby go sam diabeł gonił Mazda jest do wygrania w NR-A Roadster Cup, w Amatorze. Cytuj
kontooo 0 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Na którym torze walczy o Zonde ? W końcu 20 lvl udało mi sie wbić na B-spec ale Zondy nigdzie nie dostałem.. co prawda wszystkich wyścigów nie robiłem Edytowane 5 grudnia 2010 przez kontooo Cytuj
nightrunner 9 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Na jakiej planecie to się dzieje ? Ostatnia szykana i 140 na blacie... ciekawe co oni tam w tym PD palą Dlaczego wszyscy myślicie że to nie możliwe? X1 jest autem "wentylatorowym" wysysającym powietrze z pod auta dzięki czemu auto jest przyklejone nawet w wolnych zakrętach. Pisałem zresztą już o tym w temacie Gt5prologue/gt5. Cytuję ze strony głównej gt: ""Samochód wentylatorowy" wyposażony jest w turbinę, która wysysa powietrze spod podwozia, zmniejszając ciśnienie. Powoduje to przyssanie samochodu do jezdni wytwarzające wielki docisk. Ponieważ jego siła nie zależy w tym przypadku od prędkości samochodu, znacznie zwiększa to szybkość, z jaką można pokonywać nawet wolne zakręty." i dalej: "O niezwykłych zaletach samochodów wentylatorowych świadczy historia sportów motorowych. Wentylatorowiec Chaparral 2J wystartował w serii Can-Nam w 1970 roku. Był tak szybki, że już po jednym sezonie zakazano tej technologii. Auta takie pojawiały się też w Formule 1. Model BT46B startujący w 1978 roku w barwach Brabham nie dał przeciwnikom w rundzie inauguracyjnej żadnych szans. Wystarczył jeden wyścig, by i w F1 zakazano stosowania wentylatorów." Ten Chaparral by 2Jł już chyba kiedyś w serii GT - to ten co wygląda jak klimatyzator an kołach Zrobienie takiego pojazdu wydaje mi się jak najbardziej możliwe (pytanie czy to co piszą na stronie GT to prawda) choć ze względu na niebezpieczeństwo na razie nikt o zdrowych zmysłach by nie wprowadził takiego bolidu na jakikolwiek tor. Oczywiście może i w grze przesadzili (kto zapewniłby że tak by to nie wyglądało? odsysacz + 600kg wagi + 1500 koni mechanicznych zrobiłoby pewnie swoje), ale ideą tego konceptu jest rozbudzenie wyobraźni o pokonaniu bariery w postaci siły odśrodkowej (wipEout welcome to) :wink: Edytowane 5 grudnia 2010 przez nightrunner Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Bzdura! Fizyka na to nie pozwala. Zonde można wygrać w B-Spec Professional / GT World Championship ale trzeba wygrać wszystkie po kolei a nie pojedynczo. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Żaden kierowca by tego nie wytrzymał. Przecież tam są przeciążenia ponad 10G. Cytuj
nightrunner 9 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Bzdura! Fizyka na to nie pozwala. Zonde można wygrać w B-Spec Professional / GT World Championship ale trzeba wygrać wszystkie po kolei a nie pojedynczo. Powiedz dlaczego Twoim zdaniem nie pozwala?! biorąc pod uwagę że wentylator wytwarza prawie próżnię pod autem to teoretycznie auto powinno być jak przyklejone - sama fizyka. Jeśli już to wszystko rozbija się o wykonanie, które zgodzę się, że w rzeczywistości mogłoby być niezykle trudne aby działało Żaden kierowca by tego nie wytrzymał. Przecież tam są przeciążenia ponad 10G. Tu też się zgodzę - dlatego ten pojazd jest świetnym przykładem "co by było gdyby". Z drugiej strony - w myśliwcach jakoś latają :wink: Edytowane 5 grudnia 2010 przez nightrunner Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Na którym torze walczy o Zonde ? W końcu 20 lvl udało mi sie wbić na B-spec ale Zondy nigdzie nie dostałem.. co prawda wszystkich wyścigów nie robiłem litosci co strone mamy pisac? masz na forum temat z lista aut do wygrania. jak juz bylo powiedziane z 3 razy w tym temacie: zonde mozna wygrac w Gran Turismo World Championship zdaje sie dostepny od lvl 14 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Poza tym Veyron nie jest juz najszybszy Nadal jest http://www.youtube.com/watch?v=sxHCjDhL9R0 Amerykanski SSC Aero - 440 km/h - 1350 KM - z najnowszego Top Geara jest opisany jako samochod, ktory pobil najnowszego Veyrona. Z reszta te 2 samochody beda sie bic o to kto jest najszybszy, ale i tak oba sa samochodami bzdurnymi dla boagatych poj.ebow, ktorzy sie onanizuja jak patrza na nie w garazu Edytowane 5 grudnia 2010 przez VoytecCFC Cytuj
2097 3 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Szczerze wątpię żeby był, Bugatti udowodniło swoją wyższość. Natomiast Shelby chwali się jedynie tym co ma na papierze. Anyway trzymajmy się tematu. Mam już Zondę R. Zabieram się do pracy. Strasznie mało szmalu się zarabia w B-Spec Ale teraz mam już narzędzie pracy i wszystko będzie dobrze. Coś czuje że daruje sobie dzisiejsze spotkanie online, lista startowa jest przepełniona tak samo jak rezerwowa. Cytuj
PiotrB 9 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Wreszcie goldnalem TopGear intermediate challenge - nie wiem kto to wymyslil, ale przegial. Po godzinach meczarni wlaczylem skid recovery force i poszlo - bez tego sie po prostu nie dalo. Chetnie obejrze replay z golda w tym evnecie ze skid recovery force na off - najlepiej robiony z przejazdu kogos z PD... Z ciekawostek przed zakretem "through the tires" wybilo mnie na pacholku, cudem nie stracilem panowania nad fura, co ciekawe na replay tego pacholka nie widac (na kamerze zewnetrznej) Też mi się udało to zrobić bez skid recovery, gdyż zawsze jeżdżę bez niego. Uwielbiam ten event lub raczej Lotusa Elise. Prowadzi się dużo lepiej niż w GT5 Prolog (lepiej znaczy realistyczniej), opanowanie go to prawdziwe wyzwanie. Wreszcie udało mi się kupić Suprę RZ. Od razu zrobiłem przywracanie sztywności nadwozia i remont silnika (ma ponad 340 koni po tym zabiegu, bez tuningu). Bardzo się ucieszyłem, gdy usłyszałem pracę turbo w silniku 2JZ (zaktualizowali dźwięk silnika). Ogólnie cieszy, fakt, że i standardowe fury mają poprawiony dźwięk silnika. PS: gdy robicie remont silnika nie trzeba wymieniać oleju bo usługa jest w cenie Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Co do tych bajerów z remontem i wymianą oleju to szkoda że nie ma opcji że wyświetla nam w jakim stanie jest samochód bo tak to startuję w wyścigu i dopiero lampka kontrolna oleju mi mówi że muszę to zrobić nie mówiąc o remoncie silnika gdzie mechanik powinien nam wyświetlić jaki jest spadek jego mocy po dłużej jeździe a tak to co po przejechaniu iluś kilometrów po prostu robię to tak na odczep. Widzę że z tym Lotusem i torem Top Gear nie tylko ja mam problem jest to miód na moje serce Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Nowe SSC jeszcze Veyrona nie pobilo przeciez, zreszta ma sie pojawic w sprzedazy dopiero pod koniec 2011. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Trochę śmieszne jest według mnie stwierdzenie, że kierowca nie wytrzymał by jazdy tym X1. Przecież piloci myśliwców wojskowych manewrują przy większych przeciążeniach. Cytuj
d0kt0r 1 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Co do tych bajerów z remontem i wymianą oleju to szkoda że nie ma opcji że wyświetla nam w jakim stanie jest samochód bo tak to startuję w wyścigu i dopiero lampka kontrolna oleju mi mówi że muszę to zrobić nie mówiąc o remoncie silnika gdzie mechanik powinien nam wyświetlić jaki jest spadek jego mocy po dłużej jeździe a tak to co po przejechaniu iluś kilometrów po prostu robię to tak na odczep. Widzę że z tym Lotusem i torem Top Gear nie tylko ja mam problem jest to miód na moje serce Co do kontrolek to po prostu GT5 to "odgrzewany kotlet"- lepsza grafika niż w GT4 ale większość schematów pozostała a szkoda. Trasa Top Gear i Lotus- 10 minut i złoto jest Więc spokojnie można to przejechać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.