Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

kto ci powiedział,że będzie opcja replayów na youtube?

 

przecież na twitterze wyraźnie Kaz powiedział,że replaye na youtube wyleciały z final codu z uwagi na pamięć PS3 i zbyt długie kompresowanie i przerzucanie danych na serwery. Tak samo jak nigdy nie doczekamy się headtracingu w GT life - powód ten sam - headtracing działa tylko w arcade mode z uwagi na ram konsoli, a ponoć ten bajer jest bardzo pamięciożerny

 

Następny patch ma przynieść na 100% jedynie zniszczenia mechaniczne.

Edytowane przez Ficuś
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

Hmmm ja to zrobiłem na Skid OFF  :blink: nawet nie wiedziałem że to pomaga. Przy następnym update ma być dostępna opcja wrzucania przejazdów na youtube więc postaram się przejechać tylko z ABS 1 i Traction Control na 0

 

Zrob export replay file i wystaw gdzies na net, albo przeslij mi mailem (adres na pm podam jak bedziesz mial plik)

(moze nawet da sie zalaczyc tutaj jak nie bedzie duzo lpik zajmowal)

A jak export nic nie da to prosba - nagraj telefonem czy czyms innym (bez muzyki w replayu).

Edytowane przez villain
Opublikowano (edytowane)

Export File żeczywiście działa, zrobiłem tak przed chwilą z GTR Offcial Record a jak tylko mój B-Debil zdobędzie level 14 i wygra GT Wolrd wygrywając dla mnie Zonde R śmignę się i nagram replay z Iintrmediate Top Gear Lotusem. Zostawie tylko ABS na 1, reszta won :)

 

A tego B-Speca nie warto zostawiać bez opieki. dalem swojemu Veyrona i wskoczyłem na Daytone owal, poszedlem do kuchni zrobić żarcie wracam a on bez żadnej komendy kończy wyścig na 4 miejscu   :verymad:

 

 

 

kto ci powiedział,że będzie opcja replayów na youtube?

 

przecież na twitterze wyraźnie Kaz powiedział,że replaye na youtube wyleciały z final codu z uwagi na pamięć PS3 i zbyt długie kompresowanie i przerzucanie danych na serwery. Tak samo jak nigdy nie doczekamy się headtracingu w GT life - powód ten sam - headtracing działa tylko w arcade mode z uwagi na ram konsoli, a ponoć ten bajer jest bardzo pamięciożerny

 

Następny patch ma przynieść na 100% jedynie zniszczenia mechaniczne.

 

Widocznie coś mi się pomyliło. Ale podobno może się kiedyś pojawić. Zastanawiam się jak ludzie nagrywają swoje przejazdy w jakości HD że można je znaleźć na youtube. Ja miałem małą kamerkę HD Toshiby Camileo S10 i jak nagrywałem swoje przejazdy z Shift to wyglądały dość znośnie. Ale musiałem dość idealnie ustawić kamerę na monitor HD i pogłośnić głośniki.

 

 

Sorki za filmik nie w temacie ale zadaje konkretne pytanie. Czy jest jakaś inna opcja aby móc nagrywać przejazdy, turnieje spotkania online?

 

 

 

 

 

Edytowane przez 2097
Opublikowano

Widocznie coś mi się pomyliło. Ale podobno może się kiedyś pojawić. Zastanawiam się jak ludzie nagrywają swoje przejazdy w jakości HD że można je znaleźć na youtube. Ja miałem małą kamerkę HD Toshiby Camileo S10 i jak nagrywałem swoje przejazdy z Shift to wyglądały dość znośnie. Ale musiałem dość idealnie ustawić kamerę na monitor HD i pogłośnić głośniki.

 

http://www.amazon.co.uk/Hauppauge-Capture-Definition-Hardware-Encoders/dp/B001M0MY10/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1291552572&sr=8-1

Opublikowano

Do nagrywania video z konsoli w SD jest masa urządzeń. Jednak do nagrywania w HD nie ma za bardzo alternatywy poza podanym przeze mnie urządzeniem. Przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.

 

Tu moje video z najtańszej karty do nagrywania na maca. Jakość SD, MP4, które youtube ponownie skompresował. Bardzo często taka jakość jednak starcza.

Opublikowano

to jest przecież chyba pomoc przy poślizgach na polski czyli jeden z głównych wspomagaczy które wyłącza/włącza się tam gdzie TCS ABS linie pomocnicze itp

Gość szpic
Opublikowano

czemu to tak zapyla? inne fury przy 120 jadą o wiele wolniej. to są mile, ale i tak coś za szybko:D

to jest w milach.

ten potwór wyciaga bez problemu ponad 400km/h tutaj a filmie ma ledwo 260

 

260 to on ma na 3 ;)

Opublikowano

Nareszcie mój B-Specjalista walczy o Zonde R. Dałem jemu Mazde Furaj Concept 08 i tak pomyka jakby go sam diabeł gonił :) 

 

Mazda jest do wygrania w NR-A Roadster Cup, w Amatorze.  

 

 

Opublikowano (edytowane)

Na którym torze walczy o Zonde ? W końcu 20 lvl udało mi sie wbić na B-spec ale Zondy nigdzie nie dostałem.. co prawda wszystkich wyścigów nie robiłem

Edytowane przez kontooo
Opublikowano (edytowane)

 

Na jakiej planecie to się dzieje ? :teehee:

 

Ostatnia szykana i 140 na blacie... ciekawe co oni tam w tym PD palą :D

 

Dlaczego wszyscy myślicie że to nie możliwe? X1 jest autem "wentylatorowym" wysysającym powietrze z pod auta dzięki czemu auto jest przyklejone nawet w wolnych zakrętach. Pisałem zresztą już o tym w temacie Gt5prologue/gt5.

 

Cytuję ze strony głównej gt:

""Samochód wentylatorowy" wyposażony jest w turbinę, która wysysa powietrze spod podwozia, zmniejszając ciśnienie. Powoduje to przyssanie samochodu do jezdni wytwarzające wielki docisk. Ponieważ jego siła nie zależy w tym przypadku od prędkości samochodu, znacznie zwiększa to szybkość, z jaką można pokonywać nawet wolne zakręty."

 

i dalej:

"O niezwykłych zaletach samochodów wentylatorowych świadczy historia sportów motorowych. Wentylatorowiec Chaparral 2J wystartował w serii Can-Nam w 1970 roku. Był tak szybki, że już po jednym sezonie zakazano tej technologii. Auta takie pojawiały się też w Formule 1. Model BT46B startujący w 1978 roku w barwach Brabham nie dał przeciwnikom w rundzie inauguracyjnej żadnych szans. Wystarczył jeden wyścig, by i w F1 zakazano stosowania wentylatorów."

 

 

Ten Chaparral by 2Jł już chyba kiedyś w serii GT - to ten co wygląda jak klimatyzator an kołach :laugh:

 

Zrobienie takiego pojazdu wydaje mi się jak najbardziej możliwe (pytanie czy to co piszą na stronie GT to prawda) choć ze względu na niebezpieczeństwo na razie nikt o zdrowych zmysłach by nie wprowadził takiego bolidu na jakikolwiek tor.

 

Oczywiście może i w grze przesadzili (kto zapewniłby że tak by to nie wyglądało? odsysacz + 600kg wagi + 1500 koni mechanicznych zrobiłoby pewnie swoje), ale ideą tego konceptu jest rozbudzenie wyobraźni o pokonaniu bariery w postaci siły odśrodkowej (wipEout welcome to) :wink:

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

Bzdura! Fizyka na to nie pozwala.

 

Zonde można wygrać w B-Spec Professional / GT World Championship ale trzeba wygrać wszystkie po kolei a nie pojedynczo.   

 

 

Opublikowano (edytowane)

Bzdura! Fizyka na to nie pozwala.

 

Zonde można wygrać w B-Spec Professional / GT World Championship ale trzeba wygrać wszystkie po kolei a nie pojedynczo.   

 

Powiedz dlaczego Twoim zdaniem nie pozwala?! biorąc pod uwagę że wentylator wytwarza prawie próżnię pod autem to teoretycznie auto powinno być jak przyklejone - sama fizyka.

 

Jeśli już to wszystko rozbija się o wykonanie, które zgodzę się, że w rzeczywistości mogłoby być niezykle trudne aby działało

 

Żaden kierowca by tego nie wytrzymał. Przecież tam są przeciążenia ponad 10G.

 

Tu też się zgodzę - dlatego ten pojazd jest świetnym przykładem "co by było gdyby".

 

Z drugiej strony - w myśliwcach jakoś latają :wink:

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

Na którym torze walczy o Zonde ? W końcu 20 lvl udało mi sie wbić na B-spec ale Zondy nigdzie nie dostałem.. co prawda wszystkich wyścigów nie robiłem

litosci co strone mamy pisac? masz na forum temat z lista aut do wygrania.

jak juz bylo powiedziane z 3 razy w tym temacie: zonde mozna wygrac w Gran Turismo World Championship zdaje sie dostepny od lvl 14

Opublikowano (edytowane)

Poza tym Veyron nie jest juz najszybszy ;)

Nadal jest :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=sxHCjDhL9R0

Amerykanski SSC Aero - 440 km/h - 1350 KM - z najnowszego Top Geara jest opisany jako samochod, ktory pobil najnowszego Veyrona. Z reszta te 2 samochody beda sie bic o to kto jest najszybszy, ale i tak oba sa samochodami bzdurnymi dla boagatych poj.ebow, ktorzy sie onanizuja jak patrza na nie w garazu ;)

Edytowane przez VoytecCFC
Opublikowano

Szczerze wątpię żeby był, Bugatti udowodniło swoją wyższość. Natomiast Shelby chwali się jedynie tym co ma na papierze. Anyway trzymajmy się tematu. 

 

Mam już Zondę R. Zabieram się do pracy. Strasznie mało szmalu się zarabia w B-Spec :( Ale teraz mam już narzędzie pracy i wszystko będzie dobrze. Coś czuje że daruje sobie dzisiejsze spotkanie online, lista startowa jest przepełniona tak samo jak rezerwowa.

 

 

Opublikowano

Wreszcie goldnalem TopGear intermediate challenge - nie wiem kto to wymyslil, ale przegial.

Po godzinach meczarni wlaczylem skid recovery force i poszlo - bez tego sie po prostu nie dalo.

Chetnie obejrze replay z golda w tym evnecie ze skid recovery force na off - najlepiej robiony z przejazdu kogos z PD...

 

Z ciekawostek przed zakretem "through the tires" ;) wybilo mnie na pacholku, cudem nie stracilem panowania nad fura, co ciekawe na replay tego pacholka nie widac (na kamerze zewnetrznej)

Też mi się udało to zrobić bez skid recovery, gdyż zawsze jeżdżę bez niego. Uwielbiam ten event lub raczej Lotusa Elise. Prowadzi się dużo lepiej niż w GT5 Prolog (lepiej znaczy realistyczniej), opanowanie go to prawdziwe wyzwanie.

 

Wreszcie udało mi się kupić Suprę RZ. Od razu zrobiłem przywracanie sztywności nadwozia i remont silnika (ma ponad 340 koni po tym zabiegu, bez tuningu). Bardzo się ucieszyłem, gdy usłyszałem pracę turbo w silniku 2JZ (zaktualizowali dźwięk silnika). Ogólnie cieszy, fakt, że i standardowe fury mają poprawiony dźwięk silnika.

 

PS: gdy robicie remont silnika nie trzeba wymieniać oleju bo usługa jest w cenie :)

Opublikowano

Co do tych bajerów z remontem i wymianą oleju to szkoda że nie ma opcji że wyświetla nam w jakim stanie jest samochód bo tak to startuję w wyścigu i dopiero lampka kontrolna oleju mi mówi że muszę to zrobić nie mówiąc o remoncie silnika gdzie mechanik powinien nam wyświetlić jaki jest spadek jego mocy po dłużej jeździe a tak to co po przejechaniu iluś kilometrów po prostu robię to tak na odczep.

 

Widzę że z tym Lotusem i torem Top Gear nie tylko ja mam problem :whistling: jest to miód na moje serce

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Trochę śmieszne jest według mnie stwierdzenie, że kierowca nie wytrzymał by jazdy tym X1. Przecież piloci myśliwców wojskowych manewrują przy większych przeciążeniach.

Opublikowano

Co do tych bajerów z remontem i wymianą oleju to szkoda że nie ma opcji że wyświetla nam w jakim stanie jest samochód bo tak to startuję w wyścigu i dopiero lampka kontrolna oleju mi mówi że muszę to zrobić nie mówiąc o remoncie silnika gdzie mechanik powinien nam wyświetlić jaki jest spadek jego mocy po dłużej jeździe a tak to co po przejechaniu iluś kilometrów po prostu robię to tak na odczep.

 

Widzę że z tym Lotusem i torem Top Gear nie tylko ja mam problem :whistling: jest to miód na moje serce

 

Co do kontrolek to po prostu GT5 to "odgrzewany kotlet"- lepsza grafika niż w GT4 ale większość schematów pozostała a szkoda.

 

Trasa Top Gear i Lotus- 10 minut i złoto jest :) Więc spokojnie można to przejechać :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...