jan szabrownik 0 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Trasa Top Gear i Lotus- 10 minut i złoto jest Więc spokojnie można to przejechać można wiedzieć czy udało Ci się to na padzie czy na kierownicy, bo wydaje mi się, że na kierownicy gra jest o wiele trudniejsza, widzę to po opisach paru osób na forum, którzy maja problemy z niektórymi zadaniami w GT 5, ja sam się męczyłem chyba z 2-3 godziny z tym lotusem (na kierownicy), oczywiście wszystkie pomoce wyłączone, a wieczorem wziąłem do ręki pada bo nie chciało mi się rozkładać kiery i po 10 minutach wpadło złoto Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Żaden kierowca by tego nie wytrzymał. Przecież tam są przeciążenia ponad 10G. Przeciążenia wynoszące więcej niż 10 g można znieść najwyżej przez ułamki sekundy. Łatwo dochodzi wtedy do uszkodzenia narządów wewnętrznych, a zwłaszcza niedotlenionego mózgu. Gdy licznik pokazuje więcej niż 12 g, ustaje praca serca. Przy stałym przeciążeniu 35 g ludzkie ciało może zostać rozerwane. Nikt tego oczywiście nie sprawdzał – to tylko wyniki obliczeń. Źródło: Focus Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Amerykanski SSC Aero - 440 km/h - 1350 KM - z najnowszego Top Geara jest opisany jako samochod, ktory pobil najnowszego Veyrona. Z reszta te 2 samochody beda sie bic o to kto jest najszybszy, ale i tak oba sa samochodami bzdurnymi dla boagatych poj.ebow, ktorzy sie onanizuja jak patrza na nie w garazu Nie żebym chciał bronić Veyrona czy coś ale moim zdaniem to inna liga. Nie sztuką jest zrobić auto, które będzie tak szybkie jak Veyron (a w przypadku tego Super Sport także i jeżdżące) ale sztuką jest zrobić auto tak szybkie a przy tym tak wyposażone i komfortowe jak veyron. W odcinku, gdzie testowali zwykłego Veyrona mówili, że tam przy 300km/h w środku jest spokojniej i przyjemniej niż np. w Ferrari Enzo (chyba do niego przyrównali) przy 200km/h.. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Co do tych bajerów z remontem i wymianą oleju to szkoda że nie ma opcji że wyświetla nam w jakim stanie jest samochód bo tak to startuję w wyścigu i dopiero lampka kontrolna oleju mi mówi że muszę to zrobić nie mówiąc o remoncie silnika gdzie mechanik powinien nam wyświetlić jaki jest spadek jego mocy po dłużej jeździe a tak to co po przejechaniu iluś kilometrów po prostu robię to tak na odczep. popieram. tez mi tego brakuje. ale z olejem to po prostu pamietam ile moj woz mial konikow i jak mu sie bilans nie zgadza to wymieniam Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Nie sztuką ? LOL, do tej pory sa az dwa "produkcyjne" auta z oficjalnie zweryfikowanymi wynikami poeyzej 400km/h ( przejazd w obie strony ) i kilkanascie tunerskich. Nawet wrzucenie 2000 koni nic nie da, jak auto nie bedzie idealnie dopracowane aerodynamicznie. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Z tego co się orientuję to Barabus jeszcze ma szansę pokonać Veyrona, ale tego nie jestem pewien. Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Barabus to od dobrych 4 lat w ogole nie moze wyprodukowac jednego egzemplarza do sprzedazy, wiec o jakimkolwiek rekordzie raczej nie moze byc mowy. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Amerykanski SSC Aero - 440 km/h - 1350 KM - z najnowszego Top Geara jest opisany jako samochod, ktory pobil najnowszego Veyrona. Z reszta te 2 samochody beda sie bic o to kto jest najszybszy, ale i tak oba sa samochodami bzdurnymi dla boagatych poj.ebow, ktorzy sie onanizuja jak patrza na nie w garazu Nie żebym chciał bronić Veyrona czy coś ale moim zdaniem to inna liga. Nie sztuką jest zrobić auto, które będzie tak szybkie jak Veyron (a w przypadku tego Super Sport także i jeżdżące) ale sztuką jest zrobić auto tak szybkie a przy tym tak wyposażone i komfortowe jak veyron. W odcinku, gdzie testowali zwykłego Veyrona mówili, że tam przy 300km/h w środku jest spokojniej i przyjemniej niż np. w Ferrari Enzo (chyba do niego przyrównali) przy 200km/h.. Spoko ale Veyron to dla mnie samochod absolutnie bez sensu. Jadac z predkoscia w granicach 200 km/h od pelnego baku do zera jest... 19 minut. Samochod dla szejkow z nadmiarem kasy, jezdzacych od stacji do stacji. Wyglada jak rozgnieciona przez grawitacje kluska. W srodku wyglada pieknie i w srodku jest cichy jadac ponad 250 na godzine. Cytuj
winner 183 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Veyron ma taką moc, że uciągnie za sobą cysternę, ale co z tego skoro spali całą zawartość zanim dojedzie do celu Cytuj
med 1 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) To ja może dla odmiany opisze swoje wrażenia z gry . Playstation mam krótki czas, ale od tego czasu ze zniecierpliwieniem czekałem na Gt. W sumie oczekiwałem jednak czegoś troche lepszego, ale i tak naprawde ciesze sie z tej gry. Błędy wiadomo są już omówione wszystkie. Wcześniej grałem chyba tylko w pierwszą część pare razy jak miałem przez jakiś czas psx, tak więć sposób rozgrywki i wszystko w grze było dla mnie nowe (wielu pisało, że jest to poniekąd odgrzewany kotlet). Sam system rozgrywki z tym levelowaniem nie do końca mi się podoba, ale nie przeszkadza zbytnio, powoli przechodze dostępne wyścigi, eventy i licencje. Online dla mnie moglby byc lepszy, jakos to ciekawiej, przejrzysciej zorganizowane. Za dwa tygodnie będe miał kierownice to wtedy zaczne na nowo wszystkie licencje i eventy na złoto zaliczać, narazie gram na luzie i naprawde mnie ta gra wciagnela Edytowane 5 grudnia 2010 przez med Cytuj
Bartg 5 529 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Jadac 400 km/h, anie 200 oprozniasz bak w 19 minut, przy 200 na 7 biegu to masz podejrzewam jakies 3000 obrotow wiec pewnie spalanie nie jest jakies abstrakcyjne. Zreszta zanim oproznilbys bak przy predkosci maxymalnej nie wytrzymalyby tyle opony, jesli dobrze pamietam nie zalecaja jazdy z vmax dluzej niz kilka minut. Edytowane 5 grudnia 2010 przez Bartg Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 Panowie mozecie dac jakies rady odnosnie prowadzenia dwoch aut: Cobra i Buick'62 (ten ktory mozna bylo wygrac w B-spec). Nie daje nimi rady kompletnie sterowac przy zakretach lub przyspieszeniu. Musze ze zaznaczyc ze z reguly nie gram w zadne samochodowki wiec przesiadka z normalnych autek do tych dwoch sprawila mi ogromne trudnosci. Nie wiem czy moze mam cos zmienic w ustawieniu hamulcow, zawieszeniu zeby poprawic stabilnosc? Jakies czesci? Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Hamulce, osobiście polecam balans 7 - przód 4 - tył, dobry do opózniania hamowania (typowy balans wyścigowy, na czasówki się nie nadaje), Edytowane 5 grudnia 2010 przez MaroS Cytuj
bombay 0 Opublikowano 5 grudnia 2010 Opublikowano 5 grudnia 2010 (edytowane) Hamulce, osobiście polecam balans 7 - przód 4 - tył, dobry do opózniania hamowania (typowy balans wyścigowy, na czasówki się nie nadaje), A jakie jest najlepsze ustawienie hamulców na czasówki zatem??? Edytowane 5 grudnia 2010 przez bombay Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) przy moim stylu jazdy balans 5-5 albo coś bardziej na tył, przecież nie trzeba ostro hamować aby wziąsć kogoś na zakręcie i wytracić predkość, lepiej smignąć gładko przez zakręt. Edytowane 6 grudnia 2010 przez MaroS Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Wiadomo czy da się zapisywać grę w trakcie wyścigów długodystansowych? Bo chyba nikt o zdrowych zmysłach nie będzie grał bez przerwy 24 godziny..? e: Pytanie do osób z wyższymi levelami (ja mam 22.): Da się w końcu od któregoś levelu regulować przełożenia poszczególnych biegów? Obecnie nawet jak ma się niby w pełni konfigurowalną skrzynię można ustawiać jedynie ogólnie długość przełożeń (v-max). Zawsze w serii dało się regulować wszystkie przełożenia. W Prologu w ogóle było to świetnie rozwiazane bo dokładnie było widać, który bieg do jakiej prędkości wystarczy... Edytowane 6 grudnia 2010 przez Emet Cytuj
Baapa 2 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 @Emet Na 30lvl nie ma możliwości regulacji skrzyni...dziwne to że nie można od początku Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 W takim razie nie czaje o co chodzi... Cytuj
Pejas123 8 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 The real driving simulator !! PS. Jesli aktualnie cos jesz, poczekaj z tym filmikiem aż skończysz. Nie chce mieć nikogo na sumieniu. Cytuj
czapa 677 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Sory ale takie błędy nie powinny mieć miejsca Ogólnie gra jest mocno z czasów PS2, 5 lat prac i takie kwiatki. Mogli sobie podarować te standard cary i zrobić coś z tym systemem zniszczeń i fizyką bo to kuleje na maksa. Nie wspomnę już o wbijaniu się w przeciwników na zakrętach. Real Driving Simulator... Cytuj
tomi_d 1 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 trochę ich fantazja z tym autem poniosła - nawet za 10 lat nie skonstruuje się niczego podobnego co będzie mieć taką przyczepność i przy takich prędkościach pokonywać szykany wogole ten film wyglada jakby byl przyspieszony. wierzyc sie nie chce ze to tak posuwa Wydaje sie...ale nie jest niestety. Zielone pielo w 3:55 Nie wiem, czy filmik jest przyspieszony, ale co do X1, to czytałem w RedBulletin wywiad z Adrian Newey, gdzie konstruktor powiedział, że PD włożyło X1 do gry z takimi parametrami jakie dostali od niego. Tzn, taki bolid dałoby się skonstruować, miałby takie parametry przyspieszenia, prędkości, przyczepności, ale człowiek po prostu nie dał by rady go prowadzić w real life. Obciążenia powyżej 7-8 G. Cytuj
2097 3 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Nie no ja nie mogę w to uwierzyć że są na tym wyścigowym forum ludzie którzy rzeczywiście wierzą w takie bajki jak możliwość skonstruowania tego samochodu. Porównywanie przeciążeń do tych panujących w lotnictwie jeszcze bardziej mnie dołuje. Ludzie do jasnej cholery, przecież tam piloci noszą specjalne kombinezony które pozwalają wytrzymać taki lot. To auto nigdy nie powstanie z takimi cyframi jak te podane w GT, a już na pewno nie osiągnie takich przyśpieszeń i hamowań. Póki co Formuła 1 posiada najszybsze samochody zdolne osiągnąć najlepsze okrążenie na dowolnym torze wyścigowym. A bugatti posiada najszybszy samochód na świecie, którego jeszcze żaden inny nie pokonał. Fakty fakty i jeszcze raz fakty !!! A ten cały Newey to też niezły kanciarz. --------------------------------------- Zakończymy może ten temat i skupmy się na Sebastian Vettel Challenge :angry2: :angry2: :angry2: nie wiem kto z was celuje w platyne oprócz mnie ale dziś przejechałem się u znajomego RedBull'em X1 bo sam jeszcze nie mam tego levelu a on tak. I muszę wam powiedzieć że nie jestem wielkim mistrzem w wyścigówki ale bardzo je lubię dlatego gram i staram się podnosić swoje umiejętności a te są niemałe i jestem całkiem zadowolony. Ale nawet jakbym grał chyba cały miesiąc to w tym challenge spędzimy długie tygodnie. Trzeba całych godzin układających się w dni aby zdobyć brąz !!! Ja nie żartuje, to co może ten samochód mnie przeraża, grałem w Wipeout HD i zrobiłem tam platynę, nie było to specjalnie wymagające ale ten challenge to koszmar nad koszmary Kto nie jechał ten nie wie, kto jechał i porówna swoje czasy po trzech godzinach prób załamuje ręce. Jestem poważnie podłamany ale zdeterminowany, szkoda że nie mam jeszcze tego levelu bo wyścig po złoto już się zaczął beze mnie i teraz trzepie levele aby jak najszybciej mieć Vettel Challenge i osiągnąć coś z czego będę ku%$#%wsko dumny a platyna w tej grze zostanie zdobyta przez Polaka !!! Edytowane 6 grudnia 2010 przez 2097 Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 czy bugati nie ma najszybszego ale tylko "produkcyjnego"? bo chyba istnieja na swiecie szybsze not street legal czy cos w tym stylu Cytuj
nightrunner 9 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Nie no ja nie mogę w to uwierzyć że są na tym wyścigowym forum ludzie którzy rzeczywiście wierzą w takie bajki jak możliwość skonstruowania tego samochodu. Porównywanie przeciążeń do tych panujących w lotnictwie jeszcze bardziej mnie dołuje. Ludzie do jasnej cholery, przecież tam piloci noszą specjalne kombinezony które pozwalają wytrzymać taki lot. To auto nigdy nie powstanie z takimi cyframi jak te podane w GT, a już na pewno nie osiągnie takich przyśpieszeń i hamowań. Póki co Formuła 1 posiada najszybsze samochody zdolne osiągnąć najlepsze okrążenie na dowolnym torze wyścigowym. A bugatti posiada najszybszy samochód na świecie, którego jeszcze żaden inny nie pokonał. Fakty fakty i jeszcze raz fakty !!! A ten cały Newey to też niezły kanciarz. Ale Ty nie rozumiesz chyba tego, że to auto w grze pełni rolę ciekawostki, rozbudzającej wyobraźnię koncepcji bolidu bez nakładania na niego jakichkolwiek restrykcji. To jest tylko koncept (swoją drogą w dużej mierze wzorowany na współczesnym bolidzie F1, tylko w obudowie innej), a Ty wymagasz faktów od czegoś co jest tylko i wyłącznie dostępne na ten czas w wersji wirtualnej w grze... P.S. Czy przypadkeim Bugatti Veyron nie jest najszybszym seryjnie produkowanym autem, a nie najszybszym autem w ogóle?! Edytowane 6 grudnia 2010 przez nightrunner Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.