MaroS 289 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Dokladnie. Zreszta - pomys z B-Spec jest beznadziejny. Jezdzisz 10 razy po tej samej trasie, a nawet jak zatrudnisz kierowce musisz caly czas go kontrolowac, by nie dojechal na mete ostatni? Bezsens... Ale oni dojezdzają pierwsi nawet bez kontroli, nalezy im dać odpowiedznie uto do lvl nie za mocne ale tez nie zasłabe i muszą mieć odpowiedni lvl do eventu. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 z ciekawostek jazdy b-spec po owalnym torze (indy): -gdy go kontrolowalem i ciagle kazalem przyspiszac po zakrecie, w trakcie zakretu lub przed zakretem konczylo sie tym samym: spadkiem o kilka pozycji co zakret bo kierowca przed nim sie uparl by zwalniac o wiele za bardzo -gdy nie kontrolowalem to tym samym wozem dojezdzal jako drugi i czesto wychodzil na prowadzenie random? obserwacje z dodge vipera w mistrzostwach usa z 23 lvlu ps. polecam na tych wyscigach (a zwlaszcza nascar) zabawe aerodynamika i lsd. ps2. zna ktos stronke z ustawieniami wozow dla gt5? bo sie na tym nic nie znam a duzo to daje gdy np obnize zawieszenie o 5mm z przodu Cytuj
2097 3 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Hehe skąd ty możesz wiedzieć ze jest on beznadziejny skoro nawet w GT5 nie grałeś, jedynie twoje posty są tutaj beznadziejne , dla mnie ten tryb jest bardzo dobry i często go wykorzystuje gdy np. ide do sklepu po coś lub na piwsko lub poprostu juz sie nie ma czasu na granie itd a chce sobie zarobić kilka tys. creditsów w tym czasie. OLO więc takie gadanie to można sobie w dupe wsadzić Dobrze jest poczytać kogoś z głową na karku A co do ustawień to polecam zabawę samodzielnie i próbę wyczucia jak zmiana wpływa na zachowanie się samochodu. Wiem że to pochłonie więcej czasu niż gotowe ustawienie z internetu. Jednak jestem zwolennikiem teorii a raczej praktyki że każdy ustawia auto pod samego siebie bo możemy mieć inne preferencje. Ja dla przykładu lubię czasem jak autko leci bokiem i nie muszę mieć tylnego skrzydła ustawionego maksymalnie na docisk przez kogoś kto woli idealną linię. Dużo bawiłem się w takie ustawianie w Shift i pomagało mi w wyścigach. Wiedziałem co zmienić, tylko nie wiedziałem o ile ale z czasem wszystko stało się jasne. Cytuj
czapa 672 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Podbijam swoje pytanie. Jaki samochód polecacie do gran turismo world championship? Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 ja to zrobilem moim 430 scuderia wymaksowanym i poszło za łatwo. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Ja przeszedłem McL MP4-C12 po tunningu ;p sam mcl kosztuje 200k CR + upgrady. Cytuj
czapa 672 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 ja to zrobilem moim 430 scuderia wymaksowanym i poszło za łatwo. Kupiłeś go czy gdzieś wygrałeś? Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Skoncz (pipi)ic Merson, ze nie gralem. Gralem i to dobre 3 godziny i tyle mi wystarczylo, by stwierdzic, ze tej gry nie kupuje. Piszesz, ze trzeba zawodnika kontrolowac, a za sec ze rownie dobrze mozna wyjsc po piwo. To naucz sie w koncu sklejac zdania poprawnie, bo widze, ze w kazdym kaciku masz ten sam problem. Pomijam juz fakt, ze to nie ja zapoczatkowalem ta dyskusje. Wystarczy odpowiedni level i samochod? To daczego kolega strone wczesniej 2razy lepsza fura dojezdza na ostatnim miejscu? Umiecie czytc ze zrosumieniem, to odniescie sie do cytatu strone wczesniej... Edytowane 6 grudnia 2010 przez easye Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Odpowiedni samochód do levelu kierowcy, podobne porównanie jak ty byś jezdził jak by ktoś Cię wsadził do np. veyrona lub bolidu superGT i miałbyś odrazu wygrywać wyścigi. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Skoncz (pipi)ic Merson, ze nie gralem. Gralem i to dobre 3 godziny i tyle mi wystarczylo, by stwierdzic, ze tej gry nie kupuje. Piszesz, ze trzeba zawodnika kontrolowac, a za sec ze rownie dobrze mozna wyjsc po piwo. To naucz sie w koncu sklejac zdania poprawnie, bo widze, ze w kazdym kaciku masz ten sam problem. Pomijam juz fakt, ze to nie ja zapoczatkowalem ta dyskusje. Wystarczy odpowiedni level i samochod? To daczego kolega strone wczesniej 2razy lepsza fura dojezdza na ostatnim miejscu? Umiecie czytc ze zrosumieniem, to odniescie sie do cytatu strone wczesniej... ja(pipi)e, piszesz ze mamy czytac ze zrozumieniem a sam tego nie robisz Ale oni dojezdzają pierwsi nawet bez kontroli, nalezy im dać odpowiedznie uto do lvl nie za mocne ale tez nie zasłabe i muszą mieć odpowiedni lvl do eventu. 6 postów wyżej XD Cytuj
easye 3 372 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) No i tyle w temacie, teraz to ma sens. Problem polega na tym, ze naskakujesz, zamiast wyjasnic. Edytowane 6 grudnia 2010 przez easye Cytuj
2097 3 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Umiemy umiemy i jesteśmy fanbojami, GT uberalles i twoje argumenty nas nie tyle nie przekonają co dla nas nie istnieją A tak na poważnie to gdybym musiał w koło sam jeździć i jeździć to bym się gdzieś w końcu znudził i zrobił przerwę. A tak mam jakieś oderwanie od GT przy GT, że niby nie gram w grę a jednak w nią gram. Jednak Kojima wiedział jak zrobić to GT aby się szybko nie znudziło Cytuj
Qra 160 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Spróbowałem veyronem przejechać gt all stars i okazało się, że można nim to wygrać. Nie jechałem wprawdzie 5 wyścigów pod rząd, tylko wybrałem sobie 3 osobne, ale mimo wszystko doskonale się sprawuje. Nie można po prostu pozwolić sobie na wypadnięcie z toru, bo przeciwnik jadący 1-2s. za tobą i przy najmniejszej pomyłce odskoczą ci do przodu na kilka sekund, co prawdopodobnie uniemożliwi wygraną. I to wszystko na standardowych ustawieniach (oczywiście pełny tuning). Trzeba uważać na zakrętach i wcześnie hamować, bo auto skręca jak autobus, jednak przyspieszenie niszczy chyba wszystko, oprócz X1. 1,950s. do setki, sekundę szybciej niż np. toyota 88c-v, która ma znacznie lepszy stosunek waga/moc. Świetnie spisuje się także w like the wind na daytonie. Na indy niestety nie ma najmniejszych szans. Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Swojego czasu na Discovery oglądałem program w którym to sprawdzali jak bujną wyobraźnię człowiek posiada,kiedy coś zobaczy czego nie jest pewny i musi powiedzieć co widział za jakiś czas...okazało się że 100% osób dopowiedziało sobie rzeczy których w danym miejscu o którym opowiadali nie było....podobnie jest z Gran Turismo gra która powstawała 6 lat działa na co niektórych wyobraźnie bardzo bujnie... Niektórzy tą grę porównują do czegoś na skale jakiegoś projektu NASA typu wysłać ludzi na Marsa.... żal mi ich.... Do czego zmierzam... W grę pograłem troszkę mam 14lvl,moge obiektywnie się wypowiedzieć. To prawda,gra nie jest idealna ale zapewnia masę funu,średnio każdą wieczorną sesję kończę o 4 nad ranem,ostatni raz tak dobrze się bawiłem przy...hmm.... Gran Turismo 4?Black Ops-y skończyłem o 2 w nocy w dniu premiery,Forza 3? Bo do tej gry każdy porównuje,pytanie tylko czy ma to sens? Jedna gra jest na X-a druga na PS3,jedni mają X-a drudzy PS3,inni mają to i to i zapewne gry też obie... Co do fizyki chyba każdy się zgadza że jest ona świetna,samochód reaguje tak jak powinien,czuć masę samochodu,czuć utratę przyczepności,czuć granicę utraty przyczepności,czuć jak opony są łyse,czuć jak samochód otacza wiatr,czuć każdą modyfikacje przeprowadzoną w samochodzie,gram na DFGT i na padzie na obu kontrolerach gra się fajnie,wiadomo że na kierze fajniej Co do grafiki?tu wchodzi chyba ta wyobraźnia z programu Discovery ,ktoś kiedyś zobaczył screeny z photo-mode i wyobraźnia ruszyła...i co? w momencie premiery rozczarowanie....smutne ale prawdziwe,to nie jest PS4,konsola ma swoje lata a graficznie niektóre tory i samochody premium na nich gniotą każdego racera,tak każdego. Podziały- Standard/Premium również dla mnie są niezrozumiałe,ale nie przeszkadza mi to zbytnio,gram głownie na zderzaku,a jak jakiś łatwiejszy wyścig to śmigam ze środka... Ciekaw jestem ilu miłośników symulacji gra na kamerze z tyłu? jezeli są tacy to odsyłam do nowej przyzwoitej pozycji EA czyli NFS:HP Tory niektóre są kiepskie to prawda,ale staram się i tak skupiać na każdym wierzchołku zakrętu podsumowując to gra mnie nie razi,a czasami zachwyca. Są różne dołki w produkcji,ale mimo wszystko nie ma nic na rynku innego gdzie mógłbym mieć wybór i wybrać inną produkcję Są też i wzloty,ta gra to istna encyklopedia,do każdego samochodu świetny opis rzucający wgląd w historię motoryzacji. Podsumowując gra spełniła moje oczekiwania i polecam ją każdemu kto lubi samochody i wirtualne śmiganie. Edytowane 6 grudnia 2010 przez poli_x 1 Cytuj
judgementcrematorium 1 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Mam dwa pytanka:<br><br>- dlaczego nie mogę się połączyć z serwerem?<br><br>- czy w grze jest Dodge Viper Team Oreca? Edytowane 6 grudnia 2010 przez judgementcrematorium Cytuj
2097 3 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Jest Viper GTS-R Team Oreca '00 zdaje mi się że koloru czerwonego ale nie premium tylko standard. Viper GTS '99 StandardViper GTS '02 (image) Premium [NEW] Viper GTS-R Concept '00 Standard Viper GTS-R Team Oreca '00 Standard Viper SRT/10 '03 Standard Viper SRT/10 Coupe '06 Premium [NEW] Viper ACR '08 (image) Premium [NEW] Edytowane 6 grudnia 2010 przez 2097 Cytuj
Pejas123 8 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Coz nie wspomnialem jeszcze o menusach ktore choc ladne skonstruowane sa fatalnie ( loadingi miedzy poszczegolnymi sekcjami menu) plus beznadziejne nieintuicyjne skroty klawiszowe ( raz kolko vofa o menu wczesniej a raz przenosi na ikonke "skrot do menu" ) zero pomyslunku ze strone pd Cytuj
2097 3 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Tu akurat masz racje, skakanie po menu wkur%^wia. Wydawanie poleceń przypomina mi te sytuacje, tak żartem. “Fernando is faster than you, Can you confirm you understood that message? Cytuj
Pejas123 8 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Zapomnialem wspomniec o pamcernych szybach - ale widocznie w realnym zyciu tez sie nie tluka w koncu to jedt real Driving simulator Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Ja tam do każdego auta w gt5 montuje te z poliwęglanu ;p Cytuj
Gość szpic Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Zapomnialem wspomniec o pamcernych szybach - ale widocznie w realnym zyciu tez sie nie tluka w koncu to jedt real Driving simulator mogli wybrac albo nie niszcza sie wcale albo jest taka szopka jak w F3 gdzie szyby wybijasz ale w widoku z kabiny sa idealne. Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Jednak Kojima wiedział jak zrobić to GT aby się szybko nie znudziło Co Wy się tak do tego Kojimy przyczepili ? Co ten gość ma wspólnego z serią GT ? Cytuj
Pejas123 8 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 (edytowane) Zapomnialem wspomniec o pamcernych szybach - ale widocznie w realnym zyciu tez sie nie tluka w koncu to jedt real Driving simulator mogli wybrac albo nie niszcza sie wcale albo jest taka szopka jak w F3 gdzie szyby wybijasz ale w widoku z kabiny sa idealne. Rownie dobrze mogli nie robic zniszczen zamiast tego co zrobili... Edytowane 6 grudnia 2010 przez Pejas123 Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Jednak Kojima wiedział jak zrobić to GT aby się szybko nie znudziło Co Wy się tak do tego Kojimy przyczepili ? Co ten gość ma wspólnego z serią GT ? i jak tam Twoje wrażenia Michał? bo gdzieś przeoczyłem Twoją opinię o grze,a jako nieliczny masz pojęcie o grach a myślę że pograłeś już troszkę gdzieś do tej pory Cytuj
2097 3 Opublikowano 6 grudnia 2010 Opublikowano 6 grudnia 2010 Jednak Kojima wiedział jak zrobić to GT aby się szybko nie znudziło Co Wy się tak do tego Kojimy przyczepili ? Co ten gość ma wspólnego z serią GT ? Szajse, miałem na myśli Yamauchi, przecież ci japońce tacy wszyscy do siebie podobni. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.