Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

Wkurza mnie jak ktoś pisze, że po co wsadzał do gry 1000 fur skoro tylko 200 (chodzi mi o premiumy) trzymają poziom next-genowy. Pozostałe, mimo że standardy, też wyglądają dobrze (wiadomo są lepsze i gorsze ale ogólnie jest dobrze). Ostatnio zdobyłem Veyrona, który jest standardem ale budowanym od nowa, nie było go przecież w GT4 (lub tez Mazda Furai, moim zdaniem jeden z piękniejszych standardów). Muszę Wam powiedzieć, że jest ładny co by nie mówić (chodzi oczywiście o wykonanie). Ale wracając do wątku nie chodzi mi o wykonanie aut, tylko o fakt, że gra jest od pasjonata dla pasjonata. Dla kogoś kto cieszy się jak dziecko gdy znajdzie w "używkach" jakąś rzadką maszynę i nie będzie się zastanawiał ani chwili żeby wydać na nią ciężko zarobione pieniądze bo jest wg niego samego paskudnie wykonana (co ma piernik do wiatraka), wymieni w niej olej ;D i pójdzie ją testować godzinę, dwie, dzień, tydzień ciesząc się frajdą płynącą z jazdy. Jeśli ktoś pisze, że dla niego wydanie 3 czy więcej milionów na używany samochód tylko dlatego, że to standard to pomyłka to co on szuka w tej grze? Towar nie jest dla niego, po co grać w coś na co się stale narzeka? Zresztą wyścigi jeżdżę z kamery ze zderzaka lub z kabiny jeśli jest możliwość (prawdopodobnie większość w Was także) więc co mnie obchodzi tak naprawdę wygląd auta? Ważne, że się prowadzi realistycznie, że mogę w jakiś stopniu się poczuć jakbym jechał prawdziwym modelem. Wiele razy prawdę mówiąc, zastanawiałem się w wyścigu, czy fura którą mijam jest standardem czy już premiumem (co jest dla mnie dużym zdziwieniem, in plus oczywiście). O wyglądzie tras mam podobne zdanie. Jeśli ci wszyscy napinacze na wygląd tras nic nie robią podczas jazdy tylko oglądają pobocze to o co chodzi? Ja jadąc skupiam się na asfalcie, na zakręcie, na tarce żeby jak najlepiej pojechać okrążenie, żeby wycisnąć z auta maksimum no ale widocznie nie każdy po to kupił GT 5;)

 

To samo się tyczy zniszczeń. Nigdy ich nie było i każdy się cieszył (nie licząc bodajże GT2 gdzie były chyba znikome mechaniczne uszkodzenia, można było chyba uszkodzić koła:) jak się mylę to niech mnie ktoś poprawi ale chyba było coś takiego). Teraz każdy napina na Kaza, że co to za zniszczenia, które się odblokowują po jakimś tam poziomie (choć ja i mój brat mamy je od poczatku:/), że trzeba tłuc autem pół godziny żeby łaskawie się zderzak urwał z jednej strony. Jadę wyścig to nie po to, żeby zdezelować auto do zera tylko żeby go wygrać a po skończonym wyścigu można sobie popatrzeć, że gdzieś tam się wgiął zderzak albo drzwi otworzyły. Chcesz się pozderzać, porozwalać, kup sobie Destruction Derby ;P

 

GT6 - sam asfalt, bez widoków, nie ma karoserii aut, tylko kokpity. Możliwe kamery to ze zderzaka i ze środka. Genialna fizyka.

Kupujesz?

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

28 lvl.

Teraz 200 kółek na Indianapolis, podrasowanym GT ONE 902 KM przy 920 KG :teehee: okrążenie zajmuje ok 42 - 44 sek wiec ok 1.3 godziny kręcenia sie szykuje.

 

 

Wie ktoś może jaki samochód(nazwa) i gdzie się znajduje(jest w salonie) potrzebny do eventu Formuła GT ?

 

A co do zniszczeń mechanicznych w GT Life myślę że po prostu są jeszcze nie gotowe, ponieważ trzeba pamiętać że Tryb Online jest odpowiedzialna inna firma zewnętrzna. I wychodzi na to że lepiej sobie radzi z kodem gry niż samo PD. Bo trzeba przyznać że Online jest najlepszym elementem w grze i daje mnóstwo zabawy. Czekamy na patcha 1.04 :turned:

Edytowane przez polaki899
Odnośnik do komentarza

GT6 - sam asfalt, bez widoków, nie ma karoserii aut, tylko kokpity. Możliwe kamery to ze zderzaka i ze środka. Genialna fizyka.

Kupujesz?

czy ty naprawdę jesteś taki ograniczony czy tylko udajesz???

Omerowi chodziło na pewno o to, że nie zwraca na to aż takiej uwagi jak inni, otoczenie jest, a jakie to już inna sprawa (zapewne w innych aspektach chodzi o to samo), a ty od razu wyjeżdżasz z tekstem, że wystarczył by mu w GT 6 sam asfalt, bez otoczenia, dwa widoki i brak karoserii, musisz się tak czepiać wszystkiego co do słowa. Spróbuj przeczytać jeszcze raz to co napisałeś i zobacz jakie to durne, kto mógłby wydać taką grę, zastanów się.

Odnośnik do komentarza
Chodzi Ci też pewnie o wyzwanie Top Gear i wyścig Lotusem. Próbowałem na kierownicy ale nie dałem rady i zrobiłem na padzie w końcu.

Masz rację. Lotus, nie Lexus.

 

Zastanawiam się, czy ktokolwiek dał radę ubić chodź by srebrny puchar grając na kierownicy. Na YouTube nie znalazłem ani jednego filmiku, w który gracz zdobywa złoty puchar sterując kierownicą.

Ja i PiotorB23 zrobiliśmy Top Gear Challenge na kierownicach. Nie wiem dokładnie ja jakiej Piotor zdaje się że na DFP, a ja na G27 I dziwi mnie to że ludzie mają problemy. To wcale nie jest trudne. Podam coś co dla mnie jest trudne może dla was nie będzie ale dla mnie to prawdziwa katorga i póki co mam tam brąz. To ten challenge Alfą C8 Competizione w Grand Tour special Eiger Nordwand A. No za nic nie mogę tego zaliczyć na gold, a potem dalej jest jeszcze szaleńcza pogoń w Lambo LP 640 za Ferrari i to w nocy w Toskanii Coś pięknego, muszę się tego odcinka nauczyć to zalicze bo Lambo zachowuje się podobnie do Lotusa na Top Gear Track też nim tak rzuca ale idzie płynnie jechać. Trzeba mieć skilla.

Gram lub raczej grałem na DFP. Grałem dlatego, że konsola padła :(. Akurat krótko po premierze GT5 :diablo: . Najgorsze jest to, że nową konsolę kupię na dniach, ale, żeby zagrać na sejwach to już muszę poczekać do nowego roku (prawdopodobnie). Normalnie mnie już skręca :).

 

Alfa 8C Competizione - Eiger na złoto, tyle, że jakoś nieznacznie poniżej minimum ma złoto (1-2 dziesiąte), kiedyś poprawię. Natomiast asfaltowa Toskania w nocy pędząc Lambo LP 640 też złoto tyle, że nad tym trochę posiedziałem. Trzeba się po prostu nauczyć trasy na pamięć. Sam event jest szalony. Masz ponad 250 km/h na zegarach, mała hopa i zaraz zakręt. Bardzo łatwo o błąd i kolizję przy bardzo dużej prędkości. Nikt by się nie odważył jechać tak w realu. Trochę ułatwiono nam sprawę tym, że jedziemy, Murcielago, które prowadzi się rewelacyjnie. Można przesadzać niesamowicie (czerwone opony), ale i tak utrzymasz się na drodze.

 

Panie i Panowie ;) mam juz, oficjalnie, swoj ulubiony wyscig w GT5 ;)

IA10 - cos pieknego - swietne furki dowyprzedzania, legendarna trasa, jazda lekkim poslizgiem w zakretach, swietnym Lambo :)

Proponuje contest - najlepszy czas calej licencji bez nawet minimalnego kontaktu z AI cars.

 

Same here :). Prowadzenie Gallardo: bajka, trasa: marzenie, samochody przeciwników: same klasyki.

Odnośnik do komentarza

28 lvl.

Teraz 200 kółek na Indianapolis, podrasowanym GT ONE 902 KM przy 920 KG :teehee: okrążenie zajmuje ok 42 - 44 sek wiec ok 1.3 godziny kręcenia sie szykuje.

 

Wie ktoś może jaki samochód(nazwa) i gdzie się znajduje(jest w salonie) potrzebny do eventu Formuła GT ?

 

Któregoś razu wpadłem do Used Cars a tam za 5.000.000 stała Formuła Gran Turismo, taka niebieska. A ja miałem 21 level, a może ledwo co 22 ale z pewnością nie 24 więc mogłem ją kupić tylko z kasą było krucho. Nie to co teraz. Ale myślę że trzeba będzie do tego eventu odwiedzić salon Ferrari i kupić ich bolid F1 za 12.000.000

 

 

 

Odnośnik do komentarza

przewodowa i to jedyny słuszny wybór z stosunkowo tanich kierownic :P

 

ps. opłaca się brać teraz, na 100% nie potanieje przy świętach. Premiera GT5 wywindowała ceny średnio o 50-100zł w górę i puki nie opadnie szał na tą grę to ceny kierownic pewnie nawet nie drgną.

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Ja jeszcze odnośnie DFGT - opłaca się brać teraz, czy może bliżej świąt kiera potanieje ? Pamiętam że kiedyś kosztowała ok. 300 zł. Wyszło GT5 a cena poszybowała w górę :(

 

Nie licz, że potanieje na święta. Prędzej do tego czasu wyprzedadzą sporą część zapasów i jeszcze podrożeje.

Odnośnik do komentarza

28 lvl.

Teraz 200 kółek na Indianapolis, podrasowanym GT ONE 902 KM przy 920 KG :teehee: okrążenie zajmuje ok 42 - 44 sek wiec ok 1.3 godziny kręcenia sie szykuje.

 

Wie ktoś może jaki samochód(nazwa) i gdzie się znajduje(jest w salonie) potrzebny do eventu Formuła GT ?

 

Któregoś razu wpadłem do Used Cars a tam za 5.000.000 stała Formuła Gran Turismo, taka niebieska. A ja miałem 21 level, a może ledwo co 22 ale z pewnością nie 24 więc mogłem ją kupić tylko z kasą było krucho. Nie to co teraz. Ale myślę że trzeba będzie do tego eventu odwiedzić salon Ferrari i kupić ich bolid F1 za 12.000.000

Niestety zarówno Ferrari F2007 jak i F10 nie można wykorzystać w żadnym wyścigu A-Spec ani B-Spec, co najwyżej można sobie w practice pojeździć <_< Zostaje tylko polowanie na Formula Gran Turismo w używany i rzeczywiście, żeby ją kupić (oprócz 5 baniek ;)) trzeba mieć 24 poziom, mimo że sam wyścig jest dostępny od 23 poziomu.

Odnośnik do komentarza
Chodzi Ci też pewnie o wyzwanie Top Gear i wyścig Lotusem. Próbowałem na kierownicy ale nie dałem rady i zrobiłem na padzie w końcu.

Masz rację. Lotus, nie Lexus.

 

Zastanawiam się, czy ktokolwiek dał radę ubić chodź by srebrny puchar grając na kierownicy. Na YouTube nie znalazłem ani jednego filmiku, w który gracz zdobywa złoty puchar sterując kierownicą.

Ja i PiotorB23 zrobiliśmy Top Gear Challenge na kierownicach. Nie wiem dokładnie ja jakiej Piotor zdaje się że na DFP, a ja na G27 I dziwi mnie to że ludzie mają problemy. To wcale nie jest trudne. Podam coś co dla mnie jest trudne może dla was nie będzie ale dla mnie to prawdziwa katorga i póki co mam tam brąz. To ten challenge Alfą C8 Competizione w Grand Tour special Eiger Nordwand A. No za nic nie mogę tego zaliczyć na gold, a potem dalej jest jeszcze szaleńcza pogoń w Lambo LP 640 za Ferrari i to w nocy w Toskanii Coś pięknego, muszę się tego odcinka nauczyć to zalicze bo Lambo zachowuje się podobnie do Lotusa na Top Gear Track też nim tak rzuca ale idzie płynnie jechać. Trzeba mieć skilla.

 

Widzisz, a u mnie zupelnie odwrotnie - eventu lotusem nie bylem w stanie za nic w swieie zrobic ze wszystkim off i zeby sobie nerwow nie szargac wlaczylem srf i poszlo, natomiast event Alfa8c byl dla mnie banalem niewiarygodnym - zrobilem na zloto za 3 podejsciem (stad w przejezdzie kilka bledow, ktore poprawiajac moge poprawic jeszcze troche moj czas) a dodam, ze rowaniez gram na kierze bardzo krotko bo w sumie jakies 100h mam przegrane to max- pytanie - skad takie roznice ?...

(ps.: mam replay 8c jesli kogos interesuje)

Odnośnik do komentarza

Czy Wy też macie w GT5 syndrom "Jeszcze jednego wyścigu"? Tzn. mówicie sobie, że zagracie jeszcze jeden wyścig a i tak gracie jeszcze od godziny do trzech (i więcej) dłużej? :rolleyes:

Cholernie mnie wciąga ta gra, chyba nigdy jeszcze żadna tak nie zrobiła :whistling: Cieszę się, że właściwie to w ogóle nie czekałem na tą grę, nie miałem żadnych kosmicznych wymagań i dlatego mogę się w pełni cieszyć tym co mi zaoferowały leniwe żółtki z PD.

 

A detale aut (premium ofc :D) zrywają beret z głowy :potter:

Odnośnik do komentarza

Czy Wy też macie w GT5 syndrom "Jeszcze jednego wyścigu"? Tzn. mówicie sobie, że zagracie jeszcze jeden wyścig a i tak gracie jeszcze od godziny do trzech (i więcej) dłużej? :rolleyes:

Cholernie mnie wciąga ta gra, chyba nigdy jeszcze żadna tak nie zrobiła :whistling: Cieszę się, że właściwie to w ogóle nie czekałem na tą grę, nie miałem żadnych kosmicznych wymagań i dlatego mogę się w pełni cieszyć tym co mi zaoferowały leniwe żółtki z PD.

 

A detale aut (premium ofc :D) zrywają beret z głowy :potter:

PD sami sobie wykopali dół, nad którym stoją. Przed GT5, hype przeszedl mi kompletnie. I moje w tym szczescie, bo tak jak powiedziales, ciesze sie w pelni tym co GT5 oferuje. Jednak wiekszosc graczy w stosunku do tej gry zawiodlo sie dlatego, ze ich wymagania po tylu latach czekania siegnely zenitu. Moze oczywista oczywistoscia jest to co teraz napisalem, ale tak jest ;)

Odnośnik do komentarza
Widzisz, a u mnie zupelnie odwrotnie - eventu lotusem nie bylem w stanie za nic w swieie zrobic ze wszystkim off i zeby sobie nerwow nie szargac wlaczylem srf i poszlo, natomiast event Alfa8c byl dla mnie banalem niewiarygodnym - zrobilem na zloto za 3 podejsciem (stad w przejezdzie kilka bledow, ktore poprawiajac moge poprawic jeszcze troche moj czas) a dodam, ze rowaniez gram na kierze bardzo krotko bo w sumie jakies 100h mam przegrane to max- pytanie - skad takie roznice ?...

(ps.: mam replay 8c jesli kogos interesuje)

Nic dziwnego, wszak Villain to specjalista od Eiger Nordwand. Kiedyś widziałem był w top 10 grając na padzie :).

 

Aha zapomniałem napisać, GT5 jest drugą grą po F1 2010, w której jest różnica pomiędzy "czystą", a "brudną" częścią toru (na mokrym torze). W szkółce AMG jeździło się fantastycznie, tylko bardzo łatwo było zrobić złoto, dużo łatwiej niż na suchym.

Edytowane przez PiotrB
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...